Misschien verschil af en toe van mening met mijn vrouw over wat dat moment exact is.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga dan ook niet mijn haar stijlen op het moment dat ik weg moet.
Sja, dat weet ik niet.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Misschien verschil af en toe van mening met mijn vrouw over wat dat moment exact is.
Maar goed, als een vrouw zegt dat ze nog 'even' heur haar moet stijlen, zijn er weinig mannen die dan denken aan 20 minuten. Vermoed ik.quote:
Ik heb geen man, dus geen last vanquote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar goed, als een vrouw zegt dat ze nog 'even' heur haar moet stijlen, zijn er weinig mannen die dan denken aan 20 minuten. Vermoed ik.
Dat is bij jou toch welke dag?quote:
Die is altijd volop aanwezig.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zin in bier begint een toppunt te bereiken. Eigenlijk.
Drink je die pure wel eens?quote:
Ik drink sowieso nooit chocomel, maar volgens mij werd hij hier wel gewaardeerdquote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, dat leek me een beetje overkill. Is die lekker?
Nouja het is mij nu niet duidelijk wat ik precies tussen adoorn en adam centraal gaat gebeuren..quote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oops, ik zat verkeerd te kijken:
http://www.ns.nl/werktrajecten/
Bijna, ga nog even doorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |