En als het niet gesneeuwd heeft.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Soms dan, als ze er een kunnen vinden.
Gaatje in een stuk karton prikken, licht op een vel papier laten vallenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:04 schreef rhubarbje het volgende:
Hoe moet ik nu eigenlijk zo naar die zonsverduistering kijken?
Of evil blaadjes from HELL op de baan....quote:
Ik heb dit jaar zo uit mijn hoofd 4x vertraging gehad, van allemaal nog geen half uur. Ben wel één keer met mijn broer mee gereden om problemen te vermijden.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Soms dan, als ze er een kunnen vinden.
En als het niet te heet is.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Of evil blaadjes from HELL op de baan....
huh?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gaatje in een stuk karton prikken, licht op een vel papier laten vallen
Hoorde zojuist op de radio dat je enkel en alleen met de daarvoor bestemde brillen mag kijken.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:04 schreef rhubarbje het volgende:
Hoe moet ik nu eigenlijk zo naar die zonsverduistering kijken?
Ja, je zeurt nu wel, maar als ik je nodig heb, geef je niet thuis. Ben bezig met een reisinformatie systeem en moet regelmatig verstoringen testen en dan zijn ze er niet, in heel Nederland niet. Dan zie ik jou ook niet even een treinreis plannen om mij te helpenquote:
Not my jobquote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, je zeurt nu wel, maar als ik je nodig heb, geef je niet thuis. Ben bezig met een reisinformatie systeem en moet regelmatig verstoringen testen en dan zijn ze er niet, in heel Nederland niet. Dan zie ik jou ook niet even een treinreis plannen om mij te helpen
Heb hier al regelmatig gezegd dat jij of Ang3l even een trein moet pakken (niet met naam hoorquote:
Meestal wel ja, vorige keer naar Utrecht ging het zowaar best ok met maar 1 keer een paar min vertraging. Wat ik toch best knap vondquote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heb hier al regelmatig gezegd dat jij of Ang3l even een trein moet pakken (niet met naam hoor) als er weer eens geen verstoringen zijn. Aangezien jullie die altijd hebben (tenminste...
)
Werken ze in het weekend aan het spoor dan?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:14 schreef Cue_ het volgende:
Ik mag morgen eerst naar Adam en dan savonds nog door naar Rdam. Hopelijk niet te veel werk aan het spoor.. je weet maar nooit met het westen
ja juistquote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:20 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Werken ze in het weekend aan het spoor dan?
Zeker in het weekend...quote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:14 schreef Cue_ het volgende:
Ik mag morgen eerst naar Adam en dan savonds nog door naar Rdam. Hopelijk niet te veel werk aan het spoor.. je weet maar nooit met het westen
wie ben jij eigenlijk?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:23 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
O![]()
Reis nooit met het openbaar vervoer, dus geen idee eigenlijk.
Alleen vanaf Venlo en Bad Nieuweschans Duitsland in.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:14 schreef Cue_ het volgende:
Logisch toch? Minder drukquote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:23 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
O![]()
Reis nooit met het openbaar vervoer, dus geen idee eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |