quote:Op donderdag 19 maart 2015 11:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zou het meenemen in zijn volgende functioneringsgesprek.
Die ligt op de bank series te kijkenquote:
Suits hoop ik?quote:Op donderdag 19 maart 2015 11:41 schreef Tally het volgende:
[..]
Die ligt op de bank series te kijken
:|quote:Op donderdag 19 maart 2015 11:53 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Ik moet de laatste nog kijken.
Spannend. Neh. Maar ik vind het wel heel erg leukquote:
Kort gezegd kut.quote:
Ik ben gestopt bij seizoen 3quote:Op donderdag 19 maart 2015 11:57 schreef Tally het volgende:
[..]
Spannend. Neh. Maar ik vind het wel heel erg leuk
quote:
Daarna werd het wel elke keer hetzelfde. De strijd van Mike tegen Harvey vond ik dan wel weer leuk.quote:
Ik vond Mike irritant wordenquote:Op donderdag 19 maart 2015 12:24 schreef Tally het volgende:
[..]
[..]
Daarna werd het wel elke keer hetzelfde. De strijd van Mike tegen Harvey vond ik dan wel weer leuk.
Maar de meeste series blijven allemaal hetzelfde.
Ik kon me er wel over opwinden jaquote:
Officieel een cursus ruimte er boven, maar ach. Wokken had voor mij toch al afgedaan. Wel geinig als PEC moet spelen, kun je eten en kijken tegelijkertijd.quote:
het ging mij om de dramatisch slechte woordgrapquote:Op donderdag 19 maart 2015 12:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Officieel een cursus ruimte er boven, maar ach. Wokken had voor mij toch al afgedaan. Wel geinig als PEC moet spelen, kun je eten en kijken tegelijkertijd.
I agreequote:Op donderdag 19 maart 2015 12:27 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik kon me er wel over opwinden jaMaar juist op de goede manier denk ik. Niet zo irritant dat ik het uitzette.
Dat heb ik wel gedaan met Once upon a Time. Nu bij seizoen 3 en ik denk dat ik het weer eens op pak maar toch.. Elke keer weeeeeeeeeeeeeer hetzelfde.
Die was bijna net zo goed als het eten daarquote:Op donderdag 19 maart 2015 12:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het ging mij om de dramatisch slechte woordgrap.
Nu heb ik bijna Gossip Girl helemaal gezien. Alle 6 de seizoenenquote:
Ow dus er zijn meerdere mensen overleden aan het eten dus?quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die was bijna net zo goed als het eten daar
quote:
He gadver. Ik ken dat beeld ja. Ik zie hem nog liggen op IC.quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ook kut, m'n opa ligt op stervenIs een beeld dat ik voorlopig 's nachts niet echt van m'n netvlies krijg geloof ik.
Ik vond dat echt fantastischquote:Op donderdag 19 maart 2015 12:32 schreef Tally het volgende:
[..]
Nu heb ik bijna Gossip Girl helemaal gezien. Alle 6 de seizoenen
Zo bar slecht. En elke keer hetzelfde. En totaal niet voor iemand van 35
En toch moest ik kijken hoe het afliep
Sterktequote:Op donderdag 19 maart 2015 12:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ook kut, m'n opa ligt op stervenIs een beeld dat ik voorlopig 's nachts niet echt van m'n netvlies krijg geloof ik.
quote:
Het zou me niet verbazenquote:Op donderdag 19 maart 2015 12:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ow dus er zijn meerdere mensen overleden aan het eten dus?.
Ja, daar ie het heel geschikt voor.quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:35 schreef Tally het volgende:
[..]Nee ik niet. Maar ik had even iets nodig om mijn gedachten ergens af te halen.
Even iets kijken op tv. Waar ik geen hersens bij nodig had
Hij was vorige week nog redelijk aanspreekbaar, maar gisteren...quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:34 schreef Tally het volgende:
[..]
He gadver. Ik ken dat beeld ja. Ik zie hem nog liggen op IC.
Ik ben er nooit geweest hoor, ik heb ook niets tegen de wok oid, die bij mij in de buurt was ook wel prima eigenlijk.quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het zou me niet verbazen
Maar ach, prima te doen met onbeperkt bier als oplader voor de voetbal, of tijdens de voetbal.
Nog 3 afleveringen en dan ben ik er klaar mee.quote:
House of cards?quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:37 schreef Tally het volgende:
[..]
Nog 3 afleveringen en dan ben ik er klaar mee.
Dan wilde ik die nieuwe bekijken. Ben even kwijt hoe hij heet. Ook zo'n netflix serie.
Het voer uit de wok zelf is prima te doen, maar de rest van de bakken ligt daar een beetje te verpieteren.quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben er nooit geweest hoor, ik heb ook niets tegen de wok oid, die bij mij in de buurt was ook wel prima eigenlijk.
Oh bah. Ik had wel meegekregen dat hij ziek was, maar niet dat het zo erg was. Sterkte meisjequote:Op donderdag 19 maart 2015 12:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja. Waarom zo'n verhuizing.quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij was vorige week nog redelijk aanspreekbaar, maar gisteren...En nu moet hij het ziekenhuis uit omdat hij uitbehandeld is, en aan de ene kant is het beter als hij op een rustige afdeling ergens ligt, want er ligt nu een jonge kerel naast hem die zich ontzettend ongemakkelijk voelt en 's nachts laatst ook de verpleging voor hem had opgeroepen, maar om hem nu nog te verhuizen
Orange is the new black?quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:37 schreef Tally het volgende:
[..]
Nog 3 afleveringen en dan ben ik er klaar mee.
Dan wilde ik die nieuwe bekijken. Ben even kwijt hoe hij heet. Ook zo'n netflix serie.
Ja dat vergeet ik ook niet snel, dat hoopje ellende wat mijn moeder was op de ICquote:Op donderdag 19 maart 2015 12:34 schreef Tally het volgende:
[..]
He gadver. Ik ken dat beeld ja. Ik zie hem nog liggen op IC.
Ja, dat negeerde ik ook gewoon altijd. En het trekt soms wat lomp volk, maar wat kan mij het rotten verder.quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het voer uit de wok zelf is prima te doen, maar de rest van de bakken ligt daar een beetje te verpieteren.
quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:38 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja. Waarom zo'n verhuizing.
Mijn Opa heeft zo'n verhuizing nog wel gehad. En wij dachten ook dat alles goed kwam. Hij was goed aanspreekbaar. Had zelfs zin om naar huis te komen. Waren plannen aan het maken wat te doen als hij weer thuis was. En toen 's nachts was het over.
Dat afwachten is kut. Dat hebben we afgelopen september meegemaakt met mijn tante (49). Gewoon echt wachten. Niet meer slapen want elk moment kan de telefoon gaan dat het over is.quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]![]()
Mijn opa is nu helemaal van de wereld, die komt echt niet meer naar huis, dat was vorige week al duidelijk. Eerst dacht ik nog van wel, maar sinds afgelopen weekend ging hij zo hard achteruit. Hij wist dat ik jarig was en hij vond het jammer dat hij er niet bij kon zijn want hij had ernaar uit gekeken om iedereen weer te zien. Nu is het gewoon afwachten tot alles ermee ophoudt. En m'n oma is ook helemaal van de kaart, ik weet niet wat we daarmee aanmoeten, want nu wordt ze elke dag opgehaald, wordt er voor haar gekookt en wordt ze naar huis gebracht en wordt het ontbijt en haar medicijnen klaargezet, maar dat kan ook niet eeuwig zo doorgaan, dat trekken m'n ouders echt niet.
Geen idee. M'n ouders werken nog allebei 4,5 dagen in de week, dat wordt echt te veel en m'n oma kan geen traplopen, en aangezien je al een trap op moet om bij m'n ouders bij de voordeur te komen, wordt dat ook lastig. En m'n oom en tante hebben precies hetzelfde, en dan zou ze ook nog naar de andere kant van het land moeten waar ze verder niemand kent.quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:45 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat afwachten is kut. Dat hebben we afgelopen september meegemaakt met mijn tante (49). Gewoon echt wachten. Niet meer slapen want elk moment kan de telefoon gaan dat het over is.
Als Opa er niet meer is gaat Oma dan inwonen bij iemand of in een verzorgingstehuis?
Ja maar urgentie aanvragen kan voor dit soort gevallen. Dat heb ik ook pas geleden moeten doen voor de tante van mijn man.quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geen idee. M'n ouders werken nog allebei 4,5 dagen in de week, dat wordt echt te veel en m'n oma kan geen traplopen, en aangezien je al een trap op moet om bij m'n ouders bij de voordeur te komen, wordt dat ook lastig. En m'n oom en tante hebben precies hetzelfde, en dan zou ze ook nog naar de andere kant van het land moeten waar ze verder niemand kent.
Dus ik heb geen idee wat daarvoor wordt geregeld. Misschien dat ze thuishulp kan krijgen ofzo, of een aanleunwoning, maar de wachtlijsten zijn erg lang.
M'n ouders en oom en tante gingen weleens met m'n opa en oma een weekendje weg en dan was m'n moeder al total loss van het zorgen en regelen, moet je nagaan hoe intensief de verzorging is. Dan ben je met vier volwassenen twee dagen alleen maar met ze bezig om het ze zo aangenaam mogelijk te maken. Dus 24/7 voor iemand zorgen, dat is echt zwaar als je nog ruim 30 uur in de week werkt en zelf ook al boven de 60 bent.quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:51 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja maar urgentie aanvragen kan voor dit soort gevallen. Dat heb ik ook pas geleden moeten doen voor de tante van mijn man.
En als trap lopen geen optie is houdt het vaak al op om bij iemand in te gaan.
Ik weet het. Mijn tante (46) woont bij haar moeder (mijn Oma) in nadat mijn Opa is overleden. En sinds dat Oma geopereerd is aan darmkanker heeft ze dagelijkse zorg nodig. Overdag kan ze aardig alleen blijven (want mijn moeder woont om de hoek, haar oudste zoon komt dagelijks koffie drinken en haar stiefzoon is 2 dagen in de week de hele dag thuis en woont ook bij haar in). En in het weekend is mijn tante echt helemaal kapot. Uitjes zitten er niet meer in. Vakantie kan ook niet. Dus ik vind het ontzettend knap van haar.quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n ouders en oom en tante gingen weleens met m'n opa en oma een weekendje weg en dan was m'n moeder al total loss van het zorgen en regelen, moet je nagaan hoe intensief de verzorging is. Dan ben je met vier volwassenen twee dagen alleen maar met ze bezig om het ze zo aangenaam mogelijk te maken. Dus 24/7 voor iemand zorgen, dat is echt zwaar als je nog ruim 30 uur in de week werkt en zelf ook al boven de 60 bent.
Gelukkig weet ik het weerquote:Op donderdag 19 maart 2015 11:41 schreef Tally het volgende:
[..]
Die ligt op de bank series te kijken
Ja, het gaat steeds slechter?quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik denk niet dat m'n moeder daar vrolijk van wordtquote:Op donderdag 19 maart 2015 13:00 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik weet het. Mijn tante (46) woont bij haar moeder (mijn Oma) in nadat mijn Opa is overleden. En sinds dat Oma geopereerd is aan darmkanker heeft ze dagelijkse zorg nodig. Overdag kan ze aardig alleen blijven (want mijn moeder woont om de hoek, haar oudste zoon komt dagelijks koffie drinken en haar stiefzoon is 2 dagen in de week de hele dag thuis en woont ook bij haar in). En in het weekend is mijn tante echt helemaal kapot. Uitjes zitten er niet meer in. Vakantie kan ook niet. Dus ik vind het ontzettend knap van haar.
De meeste huizen worden gewoon gebouwd om boven te slapen of boven te leven. Dan heb je de keuken en woonkamer bovenquote:Op donderdag 19 maart 2015 13:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik denk niet dat m'n moeder daar vrolijk van wordt![]()
Vroeger was het natuurlijk heel gewoon, m'n oudtante en overgrootmoeder woonden ook bij m'n grootouders in, maar dat past nu gewoon niet meer in de huidige levensstijl ofzo. Of überhaupt in het huis.
Met gezinnen waarbij zowel de man als de vrouw werken om de hypotheek te kunnen bepalen is dat gewoon ook niet mogelijk. Vraag me ook wel eens af hoe dat moet als mijn ouders slecht ter been gaan worden. Het is voor mij echt geen optie om daar te gaan wonen, is geen werk en mn oudjes in de grote stad is zo mogelijk nog onmogelijker.quote:Op donderdag 19 maart 2015 13:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik denk niet dat m'n moeder daar vrolijk van wordt![]()
Vroeger was het natuurlijk heel gewoon, m'n oudtante en overgrootmoeder woonden ook bij m'n grootouders in, maar dat past nu gewoon niet meer in de huidige levensstijl ofzo. Of überhaupt in het huis.
Dat is natuurlijk al geen handige keus geweestquote:Op donderdag 19 maart 2015 14:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Met gezinnen waarbij zowel de man als de vrouw werken om de hypotheek te kunnen bepalen is dat gewoon ook niet mogelijk. Vraag me ook wel eens af hoe dat moet als mijn ouders slecht ter been gaan worden. Het is voor mij echt geen optie om daar te gaan wonen, is geen werk en mn oudjes in de grote stad is zo mogelijk nog onmogelijker.
Tja, in de beschaafde delen van het land zijn woningen op één salaris zo ongeveer onbetaalbaar.quote:Op donderdag 19 maart 2015 14:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk al geen handige keus geweest
Je moet gewoon niet op te grote voet willen leven.quote:Op donderdag 19 maart 2015 14:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Tja, in de beschaafde delen van het land zijn woningen op één salaris zo ongeveer onbetaalbaar.
Je moet gewoon niet driekwart van je pensioen verliezen in een of andere bankencrisis.quote:Op donderdag 19 maart 2015 14:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je moet gewoon niet op te grote voet willen leven.
Ach, alsof onze generatie ooit met pensioen kan.quote:Op donderdag 19 maart 2015 14:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je moet gewoon niet driekwart van je pensioen verliezen in een of andere bankencrisis.
Als ik het zelf niet meer kan, hoeft het van mij ook niet meer. Ik ga me niet laten verzorgen oid.quote:Op donderdag 19 maart 2015 14:33 schreef stbabylon het volgende:
Ik betaal wel iemand om dat voor mij te doen tegen die tijd
Hear hear!quote:Op donderdag 19 maart 2015 14:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je moet gewoon niet driekwart van je pensioen verliezen in een of andere bankencrisis.
Nee, maar m'n vader wil het nog graag eens meemakenquote:Op donderdag 19 maart 2015 14:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Ach, alsof onze generatie ooit met pensioen kan.
Gelul! één salaris, 3 kinderen, continue nieuwe kleren, 3 weken zomervakantie in het hoogseizoen met het vliegtuig, een week wintersport en een stedentripje, nieuwe auto, nieuwste gadgets en elk kind z'n eigen kamer, DAT is onbetaalbaar.quote:Op donderdag 19 maart 2015 14:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Tja, in de beschaafde delen van het land zijn woningen op één salaris zo ongeveer onbetaalbaar.
Die dat voor mijn ouders doet bedoel ik.quote:Op donderdag 19 maart 2015 14:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als ik het zelf niet meer kan, hoeft het van mij ook niet meer. Ik ga me niet laten verzorgen oid.
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 19 maart 2015 14:44 schreef Q. het volgende:
Oh ja, vanmorgen sollicitatiegesprek gehad, ging best goed. Denk ik.![]()
Intern?quote:Op donderdag 19 maart 2015 14:44 schreef Q. het volgende:
Oh ja, vanmorgen sollicitatiegesprek gehad, ging best goed. Denk ik.![]()
Dat zeg ik. Onbetaalbaar.quote:Op donderdag 19 maart 2015 14:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gelul! één salaris, 3 kinderen, continue nieuwe kleren, 3 weken zomervakantie in het hoogseizoen met het vliegtuig, een week wintersport en een stedentripje, nieuwe auto, nieuwste gadgets en elk kind z'n eigen kamer, DAT is onbetaalbaar.
Wanneer hoor je meer?quote:Op donderdag 19 maart 2015 14:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Yep. Ander bedrijfsonderdeel, dat wel. En andere locatie.
Don't call us...quote:
Wel in Utrecht tochquote:Op donderdag 19 maart 2015 14:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Yep. Ander bedrijfsonderdeel, dat wel. En andere locatie.
Ik ken weinig mensen die dat allemaal doen met 2 salarissen eigenlijk.quote:Op donderdag 19 maart 2015 14:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gelul! één salaris, 3 kinderen, continue nieuwe kleren, 3 weken zomervakantie in het hoogseizoen met het vliegtuig, een week wintersport en een stedentripje, nieuwe auto, nieuwste gadgets en elk kind z'n eigen kamer, DAT is onbetaalbaar.
Dat deed ik niet eens zonder kinderenquote:Op donderdag 19 maart 2015 15:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ken weinig mensen die dat allemaal doen met 2 salarissen eigenlijk.
Auto er uit en het is betaalbaar op één salaris.quote:Op donderdag 19 maart 2015 15:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoezo de auto, gewoon de kinderen eruit.quote:Op donderdag 19 maart 2015 15:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Auto er uit en het is betaalbaar op één salaris.
Als wij de auto en kinderen er uit zouden doen lukt dat hier allemaal niet eensquote:Op donderdag 19 maart 2015 15:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoezo de auto, gewoon de kinderen eruit.
Dat scheelt idd gewoon bakken.quote:Op donderdag 19 maart 2015 15:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Auto er uit en het is betaalbaar op één salaris.
Dat lukt vrijwel geen enkel stel met een gemiddeld inkomen.quote:Op donderdag 19 maart 2015 15:13 schreef Tally het volgende:
[..]
Als wij de auto en kinderen er uit zouden doen lukt dat hier allemaal niet eens
Eerst de kinderen en dan de auto van de handrem afquote:Op donderdag 19 maart 2015 15:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wij doen dat met 2 salarissen en geen kinderenquote:Op donderdag 19 maart 2015 15:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oh?quote:Op donderdag 19 maart 2015 15:17 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Dat lukt vrijwel geen enkel stel met een gemiddeld inkomen.
Oh, geen nieuwe autoquote:Op donderdag 19 maart 2015 15:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wij doen dat met 2 salarissen en geen kinderen
*blubblub*quote:
Dat wil ik ook niet eens. Ik haat wintersport. En ik hoef niet 3 weken op zomervakantie, elk jaar een nieuwe auto of continue nieuwe kledingquote:
Vervang wintersport door een voorjaarsvakantie met het vliegtuig bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 19 maart 2015 15:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat wil ik ook niet eens. Ik haat wintersport. En ik hoef niet 3 weken op zomervakantie, elk jaar een nieuwe auto of continue nieuwe kleding
Gewoon de kinderen er niet in. Nog beter.quote:Op donderdag 19 maart 2015 15:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sinds ik geen auto meer heb verbaas ik me er over hoeveel geld ik over hou.quote:
Ook die voorjaarsvakantie niet eensquote:Op donderdag 19 maart 2015 15:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vervang wintersport door een voorjaarsvakantie met het vliegtuig bijvoorbeeld.
Maar niet 3 weken op zomervakantie? Heck, ik zou wel 3 maanden willen, als de financiën het toe zouden staan.
Ik hou niets over, maar dat zegt nietsquote:Op donderdag 19 maart 2015 15:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Sinds ik geen auto meer heb verbaas ik me er over hoeveel geld ik over hou.
Sindsdien heb ik gelukkig wel weer genoeg andere dingen gevonden om zinloos geld aan uit te geven.Maar ik voel me er niet schuldig om, bij die auto verdween het ook in het niets.
Dat is hoe het is, maar je zei dat je niet eens zou willen. Dat verbaasd mequote:Op donderdag 19 maart 2015 15:36 schreef Tally het volgende:
[..]
Ook die voorjaarsvakantie niet eens
En nee dat zou ik echt niet trekken 3 weken
Wij gaan om het jaar 2 weken op vakantie. Vaak is het maar een week. En het andere jaar een stedentrip. We kopen een nieuwe auto als daar een reden voor is. Zelfde met kleding. Ik zou graag ruimer wonen maar lukt dat niet is het ook prima. Hier kunnen de meiden elk op een eigen kamer maar ook dat is geen must. Ik sliep ook op een stapelbed met mijn zusje
Ik tegenwoordig ook niet meer.quote:Op donderdag 19 maart 2015 15:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik hou niets over, maar dat zegt niets.
Als ik het geld van de auto alleen aan chocola zou uitgeven had ik nu niet meer geleefd denk ik.quote:Op donderdag 19 maart 2015 15:38 schreef MissMSX het volgende:
De bodemloze put genaamd bier en chocola
Van een dagelijks chocoladebad ga je niet dood toch?quote:Op donderdag 19 maart 2015 15:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik het geld van de auto alleen aan chocola zou uitgeven had ik nu niet meer geleefd denk ik.
Nooit echt gehad ookquote:
Dat kanquote:Op donderdag 19 maart 2015 15:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is hoe het is, maar je zei dat je niet eens zou willen. Dat verbaasd me
Going 50quote:Op donderdag 19 maart 2015 15:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nooit echt gehad ook. Hoe oud ga ik nou helemaal worden?
.
jaja, ik ben al heel oud.
Veel plezier...quote:Op donderdag 19 maart 2015 15:45 schreef HeatWave het volgende:
http://www.buzzfeed.com/a(...)m=4ldqpgp#.yl8PDYmlQ
Handig.
Pas weer single he, dan moet je toch ietsquote:
Haal een kopje suiker bij de buurvrouw ofzo...quote:Op donderdag 19 maart 2015 15:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Pas weer single he, dan moet je toch iets.
Ik heb 1 buurman, Kees, dus nee dank jequote:Op donderdag 19 maart 2015 15:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Haal een kopje suiker bij de buurvrouw ofzo...
Ach, dat kan ook prima dienst doen als alternatief.quote:Op donderdag 19 maart 2015 15:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb 1 buurman, Kees, dus nee dank je.
Dan liever een fleshlightquote:Op donderdag 19 maart 2015 15:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ach, dat kan ook prima dienst doen als alternatief.
Ik ben blij dat ik niet hoef te kiezenquote:
Keiharde struggles hier hoor je!?quote:Op donderdag 19 maart 2015 15:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik niet hoef te kiezen
Ach mens, jij hosselt toch zo ff een FOK!-chick. Use them skills boy!quote:Op donderdag 19 maart 2015 15:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Keiharde struggles hier hoor je!?.
Oh ja, ff vergetenquote:Op donderdag 19 maart 2015 15:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ach mens, jij hosselt toch zo ff een FOK!-chick. Use them skills boy!
Ik ben geen chick. Ik ben een oud lijk.quote:
Dat maak ik nog wel uitquote:Op donderdag 19 maart 2015 15:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ben geen chick. Ik ben een oud lijk.
Je standaards.... Je bent echt over je hoogtepunt heen he?quote:
Ik ga er gewoon vanuit dat je goed geconserveerd bentquote:Op donderdag 19 maart 2015 15:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je standaards.... Je bent echt over je hoogtepunt heen he?
Gemummificeerdquote:Op donderdag 19 maart 2015 15:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ga er gewoon vanuit dat je goed geconserveerd bent.
Ook een soort anti-conceptiequote:
Waarom zenuwachtig?quote:Op donderdag 19 maart 2015 15:55 schreef Cue_ het volgende:
En Zometeen mn privé dansles, ben gewoon zenuwachtig aan t worden
Dat is wel het voordeel van oudere vrouwen: barren as hellquote:
Dat zal allemaal wel meevallen denk ik zo, Air is nog niet weg bij jequote:Op donderdag 19 maart 2015 15:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat is wel het voordeel van oudere vrouwen: barren as hell
Ik bedoelde onvruchtbaar hequote:Op donderdag 19 maart 2015 15:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zal allemaal wel meevallen denk ik zo, Air is nog niet weg bij je.
Ah zoquote:
Maar volgens mij is dat pas betrouwbaar vanaf 50+quote:Op donderdag 19 maart 2015 15:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ah zo.
Das idd wel een voordeel.
Ow, dooie mus zoquote:Op donderdag 19 maart 2015 15:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar volgens mij is dat pas betrouwbaar vanaf 50+
Nou ja, er zijn vast andere middelenquote:
Daar heb jij vast meer verstand van dan ikquote:Op donderdag 19 maart 2015 15:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, er zijn vast andere middelen.
Die kans is wel anwezig iddquote:Op donderdag 19 maart 2015 16:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daar heb jij vast meer verstand van dan ik
Ik zei zelf al dat ik een oud lijk benquote:Op donderdag 19 maart 2015 16:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je hoeft d'r niet meteen uit te schelden
Ik hou niet van lessenquote:
Ik kan me er wel iets bij voorstellenquote:Op donderdag 19 maart 2015 16:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik hou niet van lessen![]()
Dingen fout te doen, zeker niet bij een leraar ( ja rare denkwijze)
Enige voordeel is dat er geen anderen bij zijn die ook nog eens naar je kijken, maar dan nog.
Niet echt , 1x ontmoet tijdens een open dag/les.quote:Op donderdag 19 maart 2015 16:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik kan me er wel iets bij voorstellen
Is het wel een bekende leraar voor je?
Dat zou ik dan ook echt wel spannend vindenquote:Op donderdag 19 maart 2015 16:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Niet echt , 1x ontmoet tijdens een open dag/les.
Daat vind ik dan weer weer weinig spannends aanquote:Op donderdag 19 maart 2015 16:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat zou ik dan ook echt wel spannend vinden
Flink thuis oefenen dusquote:Op donderdag 19 maart 2015 16:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik hou niet van lessen![]()
Dingen fout te doen, zeker niet bij een leraar ( ja rare denkwijze)
Enige voordeel is dat er geen anderen bij zijn die ook nog eens naar je kijken, maar dan nog.
Je weet niet hoe streng hij je beoordeeltquote:Op donderdag 19 maart 2015 16:07 schreef Cue_ het volgende:
Dans borst aan borst met vreemden, dus dan valt een onbekendere leraar wel mee
Als ik ergens niet aan denk is t dat welquote:Op donderdag 19 maart 2015 16:08 schreef HarveySpecter het volgende:
Maak je niet druk. Een mannelijke dansleraar is vast homo.
Hij heeft vast geen rare bedoelingen
quote:Op donderdag 19 maart 2015 16:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je weet niet hoe streng hij je beoordeelt
Dat hoop ik dan voor je. Is dat dat kizumba of hoe het ook alweer heet?quote:Op donderdag 19 maart 2015 16:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Niet... Aangezien eenmalige les, dus als ie beetje aardig is wil ik misschien nog wel tweede keer
Kizombaquote:Op donderdag 19 maart 2015 16:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat hoop ik dan voor je. Is dat dat kizumba of hoe het ook alweer heet?
Bijna goedquote:Op donderdag 19 maart 2015 16:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Kizomba
Nee, dit is Argentijnse tango. Voor kizomba volg twee les groepen.
Whehe nee joh. Puur ter plezier en ben er ook niet goed in ofzo hoorquote:Op donderdag 19 maart 2015 16:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Bijna goed
Wauw, wat dans je veel dan. Wedstrijden ook?
Ook leuk. En megagoed voor je conditiequote:Op donderdag 19 maart 2015 16:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Whehe nee joh. Puur ter plezier en ben er ook niet goed in ofzo hoor
Conditie, opzich ook best handigquote:Op donderdag 19 maart 2015 16:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ook leuk. En megagoed voor je conditie
Whaha dan moet je wel iets actievere dans soorten kiezen en dat langer doen dan een uurtje per keerquote:Op donderdag 19 maart 2015 16:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ook leuk. En megagoed voor je conditie
Beetje conditie is wel fijnquote:Op donderdag 19 maart 2015 16:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Conditie, opzich ook best handig.
Ik word nu aan alle kanten gepushed (wat niet werkt bij mij) om te gaan trainen, paar weken en ze denken allemaal dat ik opeens ripped ga worden ofzo.
Dat weet jij helemaal niet, foto's tellen nietquote:Op donderdag 19 maart 2015 16:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Beetje conditie is wel fijn
Ga vooral niet trainen. Je bent goed zoals je bent
Ik probeerde alleen maar een tegengeluid te gevenquote:Op donderdag 19 maart 2015 16:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat weet jij helemaal niet, foto's tellen niet
Toch.
Snapt hoor, maar ik haat trainen, dus not gonna happenquote:Op donderdag 19 maart 2015 16:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik probeerde alleen maar een tegengeluid te geven
Groot gelijkquote:Op donderdag 19 maart 2015 16:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Snapt hoor, maar ik haat trainen, dus not gonna happen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
quote:Op donderdag 19 maart 2015 16:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Groot gelijkDe mijne is ook nog niet helemaal weg hoor, maar het is wel plat aan het wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
Vanzelf?quote:Op donderdag 19 maart 2015 16:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De mijne is ook nog niet helemaal weg hoor, maar het is wel plat aan het worden.
Nee, niet vanzelf, door minder te eten. Maar helemaal weg zal hij idd niet gaan zonder trainen, maar je ziet hem nu eigenlijk al niet eens meerquote:
Ik wou al zeggenquote:Op donderdag 19 maart 2015 16:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, niet vanzelf, door minder te eten. Maar helemaal weg zal hij idd niet gaan zonder trainen, maar je ziet hem nu eigenlijk al niet eens meer.
Nee, maar het verschil is wel redelijk te zienquote:Op donderdag 19 maart 2015 16:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik wou al zeggen
Ik drink niet eens, maar die buik gaat echt niet vanzelf weg
Dat is al winstquote:Op donderdag 19 maart 2015 16:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, maar het verschil is wel redelijk te zien.
Zeker, ik heb nu eigenlijk met kleren aan niet echt meer een buikjequote:
Hunkquote:Op donderdag 19 maart 2015 16:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zeker, ik heb nu eigenlijk met kleren aan niet echt meer een buikje.
Rotkop is nog hetzelfde hoor, alleen dunnerquote:
Zak over je hoofdquote:Op donderdag 19 maart 2015 16:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Rotkop is nog hetzelfde hoor, alleen dunner.
Vlag en voor het vaderlandquote:
Ervaringsdeskundige?quote:
Verstandigquote:
Je weet nooit wie hier meeleestquote:
*ouch*quote:Op donderdag 19 maart 2015 16:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je weet nooit wie hier meeleest.
Bankaardappeltjequote:
Ik ben meer een barkrukaardappelquote:
Je bent gewoon nooit cheap genoeg geweest Qquote:Op donderdag 19 maart 2015 17:25 schreef Q. het volgende:
Helaas, geen nieuwe job voor mij. Dat wordt verder zoeken. Ik ben er ook zo slecht in, mezelf verkopen.
Charming visualquote:Op donderdag 19 maart 2015 17:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben meer een barkrukaardappel.
Ik moet geld toe geven.quote:Op donderdag 19 maart 2015 17:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je bent gewoon nooit cheap genoeg geweest Q.
Om de boel even af te koelen tijdens mijn afwezigheidquote:
Je eerste sollicitatie in hoeveel jaar? Don't give upquote:Op donderdag 19 maart 2015 17:25 schreef Q. het volgende:
Helaas, geen nieuwe job voor mij. Dat wordt verder zoeken. Ik ben er ook zo slecht in, mezelf verkopen.
quote:Op donderdag 19 maart 2015 17:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Om de boel even af te koelen tijdens mijn afwezigheid.
Wat?quote:Op donderdag 19 maart 2015 16:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je weet nooit wie hier meeleest.
Dit is disturbingquote:
quote:
Nog geknuffeld met je oude vriendjes?quote:
quote:Op donderdag 19 maart 2015 17:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nog geknuffeld met je oude vriendjes?
Verder wel ok?quote:
Redelijk, weinig nieuws gehoord vooral.quote:
In 6,5 jaar. Geen flauw idee meer hoe zoiets gaat. Vind het ook niet erg hoor, wil toch liever bij een ander bedrijf werken denk ik.quote:Op donderdag 19 maart 2015 17:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je eerste sollicitatie in hoeveel jaar? Don't give up
Daarom. Gewoon even ontroesten eerstquote:Op donderdag 19 maart 2015 17:49 schreef Q. het volgende:
[..]
In 6,5 jaar. Geen flauw idee meer hoe zoiets gaat. Vind het ook niet erg hoor, wil toch liever bij een ander bedrijf werken denk ik.
Komt goed.quote:Op donderdag 19 maart 2015 18:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daarom. Gewoon even ontroesten eerst
Mooi. Zorgen om niksquote:
Gewoon zien als mooie oefeningquote:Op donderdag 19 maart 2015 18:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Komt goed.Ben ook nog niet helemaal uitgegriept dus was ook niet helemaal scherp.
Nog matches?quote:Op donderdag 19 maart 2015 18:27 schreef Q. het volgende:
Het speeddaten zondag was ook een mooie oefening.
Diep. Helemaal waarquote:
Was het een dramaquote:Op donderdag 19 maart 2015 18:27 schreef Q. het volgende:
Het speeddaten zondag was ook een mooie oefening.
Goed bezigquote:Op donderdag 19 maart 2015 21:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Niet eens, best leuk! Nog een vervolgdate aan overgehouden zelfs.
Lijkt wel een toonzaal op de meubelboulevardquote:Op donderdag 19 maart 2015 21:21 schreef Renesite het volgende:
En ik wil dit huis![]()
http://www.funda.nl/koop/(...)raat-8/omschrijving/
Too duuuur
Iets te strak ja, maar vind het mooiquote:Op donderdag 19 maart 2015 21:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lijkt wel een toonzaal op de meubelboulevard
quote:Op donderdag 19 maart 2015 21:59 schreef CherryLips het volgende:
En toen ging m'n oma net ook nog van d'r stokje in het ziekenhuis van alle stress en drukte en warmte in de kamerSchrok me wezenloos.
Heb je al eens naar buiten gekeken? Welke zonsverduistering.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 07:52 schreef Q. het volgende:
Natuurlijk zit ik tijdens de zonsverduistering in een overleghok zonder ramen.
Hier aan de overkant van het spoor is het zonnig hoor.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 07:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heb je al eens naar buiten gekeken? Welke zonsverduistering.
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 07:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Hier aan de overkant van het spoor is het zonnig hoor.
twitter:XandervdWulp twitterde op vrijdag 20-03-2015 om 07:14:31Zo leer je de nieuwe minister een beetje kennen. Fijne anekdote in de Telegraaf. http://t.co/K3puNrfufz reageer retweet
Same here. Behalve 2 koffie gedronken.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 08:19 schreef Q. het volgende:
Nog niets gedaan vandaag. Ik ben trots op mezelf. Dit wordt een productieve dag.
Nou inderdaadquote:
Ik zit al aan de 4 koffie.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 08:20 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Same here. Behalve 2 koffie gedronken.
Lang leve de vrijdag!
Haha als je in dit tempo door gaat met koffie drinken lig je vanmiddag met een cafeïne vergiftiging in het ziekenhuis.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 08:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik zit al aan de 4 koffie.Vanmiddag gelukkig vrij dus proberen vol te houden tot dan.
Alsof je voor de gezelligheid met vier collega's om tafel gaatquote:Op vrijdag 20 maart 2015 08:36 schreef Cue_ het volgende:
Lol, hoor net dat ik wss een preek ga krijgen van de manager omdat we gister met z'n vieren een probleem probeerden op te lossen. Koste te veel tijd / te veel man zo
Niet alsof we dat dagelijks doen ofzo of dat het niet nuttig was...
Dat kan je prima alleen natuurlijk, net zo snel en net zo efficient.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 08:36 schreef Cue_ het volgende:
Lol, hoor net dat ik wss een preek ga krijgen van de manager omdat we gister met z'n vieren een probleem probeerden op te lossen. Koste te veel tijd / te veel man zo
Niet alsof we dat dagelijks doen ofzo of dat het niet nuttig was...
Hier hebben ze dat gelukkig 2 jaar geleden afgeschaftquote:Op vrijdag 20 maart 2015 08:39 schreef Q. het volgende:
Ik hoor dat ze hier betalen voor de koffie willen gaan invoeren. Nu gaan ze echt te ver!
Dat wordt een thermoskan of drie meenemenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 08:39 schreef Q. het volgende:
Ik hoor dat ze hier betalen voor de koffie willen gaan invoeren. Nu gaan ze echt te ver!
Mooi! Hoef ik iig niet te werken.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 08:33 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Haha als je in dit tempo door gaat met koffie drinken lig je vanmiddag met een cafeïne vergiftiging in het ziekenhuis.
Soms wel, maarja...quote:Op vrijdag 20 maart 2015 08:38 schreef HarveySpecter het volgende:
Alsof je voor de gezelligheid met vier collega's om tafel gaat
Gewoon elke dag thuiswerken.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 08:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat wordt een thermoskan of drie meenemen
Mwa... Ik werk ook wel eens thuis. Lekker rustig, maar ik ben toch lang niet zo productief als wanneer ik gewoon op de werkvloer ben. Heb er uiteindelijk alleen mezelf mee.quote:
Ach, ik doe hier vandaag ook geen hol.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 08:42 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Mwa... Ik werk ook wel eens thuis. Lekker rustig, maar ik ben toch lang niet zo productief als wanneer ik gewoon op de werkvloer ben. Heb er uiteindelijk alleen mezelf mee.
Moeten ze hier ook doen. Gelijk 25 euro loonsverhoging ter compensatie.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 08:39 schreef Q. het volgende:
Mijn werk is toch niet belangrijk. Heeft mn manager zelf gezegd. Dus dan is het ook niet zo erg als ik weinig doe.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 08:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat er niemand meeleest
En dan ook nog je koffie afpakkenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 08:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Mijn werk is toch niet belangrijk. Heeft mn manager zelf gezegd. Dus dan is het ook niet zo erg als ik weinig doe.
Ik reis met een chauffeur van het werkquote:Op vrijdag 20 maart 2015 08:44 schreef HarveySpecter het volgende:
Ik moet elke dag betalen om de auto bij m'n werk te parkeren.
Ik krijg 10 euro reiskostenvergoeding per maand.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 08:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik reis met een chauffeur van het werk
Ja duh, je woont om de hoekquote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik krijg 10 euro reiskostenvergoeding per maand.Net genoeg voor 1x per jaar nieuwe banden op mn fiets.
Soms dan, als ze er een kunnen vindenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 08:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik reis met een chauffeur van het werk
En als het niet gesneeuwd heeft.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Soms dan, als ze er een kunnen vinden.
Gaatje in een stuk karton prikken, licht op een vel papier laten vallenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:04 schreef rhubarbje het volgende:
Hoe moet ik nu eigenlijk zo naar die zonsverduistering kijken?
Of evil blaadjes from HELL op de baan....quote:
Ik heb dit jaar zo uit mijn hoofd 4x vertraging gehad, van allemaal nog geen half uur. Ben wel één keer met mijn broer mee gereden om problemen te vermijden.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Soms dan, als ze er een kunnen vinden.
En als het niet te heet is.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Of evil blaadjes from HELL op de baan....
huh?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gaatje in een stuk karton prikken, licht op een vel papier laten vallen
Hoorde zojuist op de radio dat je enkel en alleen met de daarvoor bestemde brillen mag kijken.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:04 schreef rhubarbje het volgende:
Hoe moet ik nu eigenlijk zo naar die zonsverduistering kijken?
Ja, je zeurt nu wel, maar als ik je nodig heb, geef je niet thuis. Ben bezig met een reisinformatie systeem en moet regelmatig verstoringen testen en dan zijn ze er niet, in heel Nederland niet. Dan zie ik jou ook niet even een treinreis plannen om mij te helpenquote:
Not my jobquote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, je zeurt nu wel, maar als ik je nodig heb, geef je niet thuis. Ben bezig met een reisinformatie systeem en moet regelmatig verstoringen testen en dan zijn ze er niet, in heel Nederland niet. Dan zie ik jou ook niet even een treinreis plannen om mij te helpen
Heb hier al regelmatig gezegd dat jij of Ang3l even een trein moet pakken (niet met naam hoorquote:
Meestal wel ja, vorige keer naar Utrecht ging het zowaar best ok met maar 1 keer een paar min vertraging. Wat ik toch best knap vondquote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heb hier al regelmatig gezegd dat jij of Ang3l even een trein moet pakken (niet met naam hoor) als er weer eens geen verstoringen zijn. Aangezien jullie die altijd hebben (tenminste...
)
Werken ze in het weekend aan het spoor dan?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:14 schreef Cue_ het volgende:
Ik mag morgen eerst naar Adam en dan savonds nog door naar Rdam. Hopelijk niet te veel werk aan het spoor.. je weet maar nooit met het westen
ja juistquote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:20 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Werken ze in het weekend aan het spoor dan?
Zeker in het weekend...quote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:14 schreef Cue_ het volgende:
Ik mag morgen eerst naar Adam en dan savonds nog door naar Rdam. Hopelijk niet te veel werk aan het spoor.. je weet maar nooit met het westen
wie ben jij eigenlijk?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:23 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
O![]()
Reis nooit met het openbaar vervoer, dus geen idee eigenlijk.
Alleen vanaf Venlo en Bad Nieuweschans Duitsland in.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:14 schreef Cue_ het volgende:
Logisch toch? Minder drukquote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:23 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
O![]()
Reis nooit met het openbaar vervoer, dus geen idee eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |