Gewoon de kinderen er niet in. Nog beter.quote:Op donderdag 19 maart 2015 15:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoezo de auto, gewoon de kinderen eruit.
Sinds ik geen auto meer heb verbaas ik me er over hoeveel geld ik over hou.quote:
Ook die voorjaarsvakantie niet eensquote:Op donderdag 19 maart 2015 15:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vervang wintersport door een voorjaarsvakantie met het vliegtuig bijvoorbeeld.
Maar niet 3 weken op zomervakantie? Heck, ik zou wel 3 maanden willen, als de financiën het toe zouden staan.
Ik hou niets over, maar dat zegt nietsquote:Op donderdag 19 maart 2015 15:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Sinds ik geen auto meer heb verbaas ik me er over hoeveel geld ik over hou.
Sindsdien heb ik gelukkig wel weer genoeg andere dingen gevonden om zinloos geld aan uit te geven.Maar ik voel me er niet schuldig om, bij die auto verdween het ook in het niets.
Dat is hoe het is, maar je zei dat je niet eens zou willen. Dat verbaasd mequote:Op donderdag 19 maart 2015 15:36 schreef Tally het volgende:
[..]
Ook die voorjaarsvakantie niet eens
En nee dat zou ik echt niet trekken 3 weken
Wij gaan om het jaar 2 weken op vakantie. Vaak is het maar een week. En het andere jaar een stedentrip. We kopen een nieuwe auto als daar een reden voor is. Zelfde met kleding. Ik zou graag ruimer wonen maar lukt dat niet is het ook prima. Hier kunnen de meiden elk op een eigen kamer maar ook dat is geen must. Ik sliep ook op een stapelbed met mijn zusje
Ik tegenwoordig ook niet meer.quote:Op donderdag 19 maart 2015 15:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik hou niets over, maar dat zegt niets.
Als ik het geld van de auto alleen aan chocola zou uitgeven had ik nu niet meer geleefd denk ik.quote:Op donderdag 19 maart 2015 15:38 schreef MissMSX het volgende:
De bodemloze put genaamd bier en chocola
Van een dagelijks chocoladebad ga je niet dood toch?quote:Op donderdag 19 maart 2015 15:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik het geld van de auto alleen aan chocola zou uitgeven had ik nu niet meer geleefd denk ik.
Nooit echt gehad ookquote:
Dat kanquote:Op donderdag 19 maart 2015 15:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is hoe het is, maar je zei dat je niet eens zou willen. Dat verbaasd me
Going 50quote:Op donderdag 19 maart 2015 15:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nooit echt gehad ook. Hoe oud ga ik nou helemaal worden?
.
jaja, ik ben al heel oud.
Veel plezier...quote:Op donderdag 19 maart 2015 15:45 schreef HeatWave het volgende:
http://www.buzzfeed.com/a(...)m=4ldqpgp#.yl8PDYmlQ
Handig.
Pas weer single he, dan moet je toch ietsquote:
Haal een kopje suiker bij de buurvrouw ofzo...quote:Op donderdag 19 maart 2015 15:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Pas weer single he, dan moet je toch iets.
Ik heb 1 buurman, Kees, dus nee dank jequote:Op donderdag 19 maart 2015 15:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Haal een kopje suiker bij de buurvrouw ofzo...
Ach, dat kan ook prima dienst doen als alternatief.quote:Op donderdag 19 maart 2015 15:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb 1 buurman, Kees, dus nee dank je.
Dan liever een fleshlightquote:Op donderdag 19 maart 2015 15:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ach, dat kan ook prima dienst doen als alternatief.
Ik ben blij dat ik niet hoef te kiezenquote:
Keiharde struggles hier hoor je!?quote:Op donderdag 19 maart 2015 15:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik niet hoef te kiezen
Ach mens, jij hosselt toch zo ff een FOK!-chick. Use them skills boy!quote:Op donderdag 19 maart 2015 15:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Keiharde struggles hier hoor je!?.
Oh ja, ff vergetenquote:Op donderdag 19 maart 2015 15:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ach mens, jij hosselt toch zo ff een FOK!-chick. Use them skills boy!
Ik ben geen chick. Ik ben een oud lijk.quote:
Dat maak ik nog wel uitquote:Op donderdag 19 maart 2015 15:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ben geen chick. Ik ben een oud lijk.
Je standaards.... Je bent echt over je hoogtepunt heen he?quote:
Ik ga er gewoon vanuit dat je goed geconserveerd bentquote:Op donderdag 19 maart 2015 15:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je standaards.... Je bent echt over je hoogtepunt heen he?
Gemummificeerdquote:Op donderdag 19 maart 2015 15:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ga er gewoon vanuit dat je goed geconserveerd bent.
Ook een soort anti-conceptiequote:
Waarom zenuwachtig?quote:Op donderdag 19 maart 2015 15:55 schreef Cue_ het volgende:
En Zometeen mn privé dansles, ben gewoon zenuwachtig aan t worden
Dat is wel het voordeel van oudere vrouwen: barren as hellquote:
Dat zal allemaal wel meevallen denk ik zo, Air is nog niet weg bij jequote:Op donderdag 19 maart 2015 15:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat is wel het voordeel van oudere vrouwen: barren as hell
Ik bedoelde onvruchtbaar hequote:Op donderdag 19 maart 2015 15:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zal allemaal wel meevallen denk ik zo, Air is nog niet weg bij je.
Ah zoquote:
Maar volgens mij is dat pas betrouwbaar vanaf 50+quote:Op donderdag 19 maart 2015 15:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ah zo.
Das idd wel een voordeel.
Ow, dooie mus zoquote:Op donderdag 19 maart 2015 15:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar volgens mij is dat pas betrouwbaar vanaf 50+
Nou ja, er zijn vast andere middelenquote:
Daar heb jij vast meer verstand van dan ikquote:Op donderdag 19 maart 2015 15:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, er zijn vast andere middelen.
Die kans is wel anwezig iddquote:Op donderdag 19 maart 2015 16:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daar heb jij vast meer verstand van dan ik
Ik zei zelf al dat ik een oud lijk benquote:Op donderdag 19 maart 2015 16:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je hoeft d'r niet meteen uit te schelden
Ik hou niet van lessenquote:
Ik kan me er wel iets bij voorstellenquote:Op donderdag 19 maart 2015 16:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik hou niet van lessen![]()
Dingen fout te doen, zeker niet bij een leraar ( ja rare denkwijze)
Enige voordeel is dat er geen anderen bij zijn die ook nog eens naar je kijken, maar dan nog.
Niet echt , 1x ontmoet tijdens een open dag/les.quote:Op donderdag 19 maart 2015 16:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik kan me er wel iets bij voorstellen
Is het wel een bekende leraar voor je?
Dat zou ik dan ook echt wel spannend vindenquote:Op donderdag 19 maart 2015 16:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Niet echt , 1x ontmoet tijdens een open dag/les.
Daat vind ik dan weer weer weinig spannends aanquote:Op donderdag 19 maart 2015 16:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat zou ik dan ook echt wel spannend vinden
Flink thuis oefenen dusquote:Op donderdag 19 maart 2015 16:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik hou niet van lessen![]()
Dingen fout te doen, zeker niet bij een leraar ( ja rare denkwijze)
Enige voordeel is dat er geen anderen bij zijn die ook nog eens naar je kijken, maar dan nog.
Je weet niet hoe streng hij je beoordeeltquote:Op donderdag 19 maart 2015 16:07 schreef Cue_ het volgende:
Dans borst aan borst met vreemden, dus dan valt een onbekendere leraar wel mee
Als ik ergens niet aan denk is t dat welquote:Op donderdag 19 maart 2015 16:08 schreef HarveySpecter het volgende:
Maak je niet druk. Een mannelijke dansleraar is vast homo.
Hij heeft vast geen rare bedoelingen
quote:Op donderdag 19 maart 2015 16:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je weet niet hoe streng hij je beoordeelt
Dat hoop ik dan voor je. Is dat dat kizumba of hoe het ook alweer heet?quote:Op donderdag 19 maart 2015 16:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Niet... Aangezien eenmalige les, dus als ie beetje aardig is wil ik misschien nog wel tweede keer
Kizombaquote:Op donderdag 19 maart 2015 16:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat hoop ik dan voor je. Is dat dat kizumba of hoe het ook alweer heet?
Bijna goedquote:Op donderdag 19 maart 2015 16:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Kizomba
Nee, dit is Argentijnse tango. Voor kizomba volg twee les groepen.
Whehe nee joh. Puur ter plezier en ben er ook niet goed in ofzo hoorquote:Op donderdag 19 maart 2015 16:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Bijna goed
Wauw, wat dans je veel dan. Wedstrijden ook?
Ook leuk. En megagoed voor je conditiequote:Op donderdag 19 maart 2015 16:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Whehe nee joh. Puur ter plezier en ben er ook niet goed in ofzo hoor
Conditie, opzich ook best handigquote:Op donderdag 19 maart 2015 16:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ook leuk. En megagoed voor je conditie
Whaha dan moet je wel iets actievere dans soorten kiezen en dat langer doen dan een uurtje per keerquote:Op donderdag 19 maart 2015 16:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ook leuk. En megagoed voor je conditie
Beetje conditie is wel fijnquote:Op donderdag 19 maart 2015 16:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Conditie, opzich ook best handig.
Ik word nu aan alle kanten gepushed (wat niet werkt bij mij) om te gaan trainen, paar weken en ze denken allemaal dat ik opeens ripped ga worden ofzo.
Dat weet jij helemaal niet, foto's tellen nietquote:Op donderdag 19 maart 2015 16:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Beetje conditie is wel fijn
Ga vooral niet trainen. Je bent goed zoals je bent
Ik probeerde alleen maar een tegengeluid te gevenquote:Op donderdag 19 maart 2015 16:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat weet jij helemaal niet, foto's tellen niet
Toch.
Snapt hoor, maar ik haat trainen, dus not gonna happenquote:Op donderdag 19 maart 2015 16:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik probeerde alleen maar een tegengeluid te geven
Groot gelijkquote:Op donderdag 19 maart 2015 16:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Snapt hoor, maar ik haat trainen, dus not gonna happen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
quote:Op donderdag 19 maart 2015 16:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Groot gelijkDe mijne is ook nog niet helemaal weg hoor, maar het is wel plat aan het wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
Vanzelf?quote:Op donderdag 19 maart 2015 16:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De mijne is ook nog niet helemaal weg hoor, maar het is wel plat aan het worden.
Nee, niet vanzelf, door minder te eten. Maar helemaal weg zal hij idd niet gaan zonder trainen, maar je ziet hem nu eigenlijk al niet eens meerquote:
Ik wou al zeggenquote:Op donderdag 19 maart 2015 16:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, niet vanzelf, door minder te eten. Maar helemaal weg zal hij idd niet gaan zonder trainen, maar je ziet hem nu eigenlijk al niet eens meer.
Nee, maar het verschil is wel redelijk te zienquote:Op donderdag 19 maart 2015 16:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik wou al zeggen
Ik drink niet eens, maar die buik gaat echt niet vanzelf weg
Dat is al winstquote:Op donderdag 19 maart 2015 16:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, maar het verschil is wel redelijk te zien.
Zeker, ik heb nu eigenlijk met kleren aan niet echt meer een buikjequote:
Hunkquote:Op donderdag 19 maart 2015 16:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zeker, ik heb nu eigenlijk met kleren aan niet echt meer een buikje.
Rotkop is nog hetzelfde hoor, alleen dunnerquote:
Zak over je hoofdquote:Op donderdag 19 maart 2015 16:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Rotkop is nog hetzelfde hoor, alleen dunner.
Vlag en voor het vaderlandquote:
Ervaringsdeskundige?quote:
Verstandigquote:
Je weet nooit wie hier meeleestquote:
*ouch*quote:Op donderdag 19 maart 2015 16:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je weet nooit wie hier meeleest.
Bankaardappeltjequote:
Ik ben meer een barkrukaardappelquote:
Je bent gewoon nooit cheap genoeg geweest Qquote:Op donderdag 19 maart 2015 17:25 schreef Q. het volgende:
Helaas, geen nieuwe job voor mij. Dat wordt verder zoeken. Ik ben er ook zo slecht in, mezelf verkopen.
Charming visualquote:Op donderdag 19 maart 2015 17:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben meer een barkrukaardappel.
Ik moet geld toe geven.quote:Op donderdag 19 maart 2015 17:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je bent gewoon nooit cheap genoeg geweest Q.
Om de boel even af te koelen tijdens mijn afwezigheidquote:
Je eerste sollicitatie in hoeveel jaar? Don't give upquote:Op donderdag 19 maart 2015 17:25 schreef Q. het volgende:
Helaas, geen nieuwe job voor mij. Dat wordt verder zoeken. Ik ben er ook zo slecht in, mezelf verkopen.
quote:Op donderdag 19 maart 2015 17:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Om de boel even af te koelen tijdens mijn afwezigheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |