Dat is inderdaad de keerzijde jaquote:Op vrijdag 20 maart 2015 00:19 schreef Mshauri het volgende:
Nog een afzakkertje: Glendronach 21 yo.![]()
Leuk om van die dure whisky te krijgen, maar een instap 12yo single malt doet het hem niet meer
Opstelten toch ook?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:38 schreef Tchock het volgende:
Trouwens echt een schande dat Teeven weer in de kamer zit. Daarom trad hij zo makkelijk af natuurlijk, dat was hem vast beloofd. Bah bah bah.
Ik denk eigenlijk dat hij achter de schermen in de partij actief blijft maar geen ambt meer gaat dragen. Hij is ook al 71 of zo.quote:
nee, een schande is die zetelroof van die andere kerelquote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:38 schreef Tchock het volgende:
Trouwens echt een schande dat Teeven weer in de kamer zit. Daarom trad hij zo makkelijk af natuurlijk, dat was hem vast beloofd. Bah bah bah.
De tering, wat zullen ze binnen de VVD boos op Houwers zijnquote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:25 schreef Yreal het volgende:
[..]
nee, een schande is die zetelroof van die andere kerel
Hij is dan ook geroyeerd.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
De tering, wat zullen ze binnen de VVD boos op Houwers zijn
Dat klopt, maar het verlies van die zetel is voor de VVD véél pijnlijker dan het verlies van zijn lidmaatschap voor Houwers.quote:
Uiteraard. Ik lach me rot vanwege de perikelen bij de Vereniging voor Vrije Dieven.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
De tering, wat zullen ze binnen de VVD boos op Houwers zijn
Hoezo?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:33 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik lach me rot vanwege de perikelen bij de Vereniging voor Vrije Dieven.![]()
Ik vind het nogal treurig dat we met zo'n rommelig bestuur zitten terwijl nu juist een stabiele regering nodig is.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:12 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Eerst die Schippers die overal complotten ziet en nu die Houwers die een zetel meeneemt.
Dat is het ook. En dat de VVD weigert daar verantwoordelijkheid voor te nemen maar het afschuift op anderen is ook heel erg treurig.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:22 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik vind het nogal treurig dat we met zo'n rommelig bestuur zitten terwijl nu juist een stabiele regering nodig is.
Hoe moet dat dan? De boel laten klappen?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is het ook. En dat de VVD weigert daar verantwoordelijkheid voor te nemen maar het afschuift op anderen is ook heel erg treurig.
Ik bedoel gewoon letterlijk verantwoordelijkheid nemen. Zeggen dat het kut is, dat er fouten zijn gemaakt. Niet aankomen met ongefundeerde complottheorieën, of dat de ambtenaren het gedaan hebben, of dat de corrupte partijleden maar een incident zijn en ze vervolgens weer terug laten keren in je partij.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:27 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hoe moet dat dan? De boel laten klappen?
Dat Schippers dat vermoeden uitte vind ik niet zo gek. Verder is Teeven niet corrupt voor zover ik weet.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik bedoel gewoon letterlijk verantwoordelijkheid nemen. Zeggen dat het kut is, dat er fouten zijn gemaakt. Niet aankomen met ongefundeerde complottheorieën, of dat de ambtenaren het gedaan hebben, of dat de corrupte partijleden maar een incident zijn en ze vervolgens weer terug laten keren in je partij.
Ik heb het niet over Teeven maar Houwers, had al geëdit.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:30 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat Schippers dat vermoeden uitte vind ik niet zo gek. Verder is Teeven niet corrupt voor zover ik weet.
Ik vond het ook niet handig, maar om er nou weer zoveel gewicht aan toe te kennen, tsja.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb het niet over Teeven maar Houwers, had al geëdit.
En natuurlijk is de theorie an sich niet onbegrijpelijk. Dat is mijn punt niet. Mijn punt is dat als er een minister uit jouw partij zó blundert, waarbij er een sterke schijn is dat er in de partij nog een hoop achtergehouden is, je niet moet aankomen met "ja huh waar komt dat ineens vandaan". Dan moet je verantwoordelijkheid nemen voor wat er fout gegaan is en eventueel kun je véél later als je daadwerkelijk intern onderzoek gedaan hebt wel een keer gaan wijzen.
Nu was het namelijk gewoon een red herring en íedereen prikte daar doorheen. De VVD lijkt totaal integriteitsloos.
Ik vind dat de VVD al tijden enorm zwak overkomt. Dit is het zoveelste voorbeeld. En ik vind bovendien dat je dat niet meer af kunt wimpelen met "niet handig".quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:35 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik vond het ook niet handig, maar om er nou weer zoveel gewicht aan toe te kennen, tsja.
Ik ben de kieswet aan het uitpluizen om daar achter te komen. In elk geval hadden ze hem natuurlijk moeten royeren in 2013 en niet nu pas nu hij de partij er bij naait.quote:En mbt Houwers: die komt toch niet voor de VVD in de kamer? En kan je nu nog iemand van de lijst schrappen?
hij was er na de veroordeling uitgetrapt, maar dan staat hij alsnog op de lijst. Als ik het goed begrijp.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind dat de VVD al tijden enorm zwak overkomt. Dit is het zoveelste voorbeeld. En ik vind bovendien dat je dat niet meer af kunt wimpelen met "niet handig".
[..]
Ik ben de kieswet aan het uitpluizen om daar achter te komen. In elk geval hadden ze hem natuurlijk moeten royeren in 2013 en niet nu pas nu hij de partij er bij naait.
Hij is gisteren pas geroyeerd, aldus Achterhoeknieuws Winterswijk.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:46 schreef Yreal het volgende:
[..]
hij was er na de veroordeling uitgetrapt, maar dan staat hij alsnog op de lijst. Als ik het goed begrijp.
Vind ik ook niet per se, hoor. Maar ja. Dan moet je niet hoog van de toren blazen en in de media roepen: “Voor fraudeurs is binnen de VVD geen plaats” zoals Zijlstra deed. Wéér zo'n voorbeeld van "niet handig".quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:49 schreef eriksd het volgende:
Ik vind het zelf een beetje bedenkelijk om iedereen die veroordeeld is te royeren als lid van een partij. Of zeg ik nu iets geks? Nu gaat hij een grens over en stelt de VVD een daad, maar als hij niet was teruggekeerd had ik er verder vrede mee gehad.
Nee, je zegt niks geks. Het hangt er voor mij wel af waarvoor diegene is veroordeeld.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:49 schreef eriksd het volgende:
Ik vind het zelf een beetje bedenkelijk om iedereen die veroordeeld is te royeren als lid van een partij. Of zeg ik nu iets geks?
Eens.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vind ik ook niet per se, hoor. Maar ja. Dan moet je niet hoog van de toren blazen en in de media roepen: “Voor fraudeurs is binnen de VVD geen plaats” zoals Zijlstra deed. Wéér zo'n voorbeeld van "niet handig".
dus, hoeveel"fracties" hebben we nu in de tweede kamer?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hij is gisteren pas geroyeerd, aldus Achterhoeknieuws Winterswijk.
Dat is best lastigquote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:53 schreef Yreal het volgende:
[..]
dus, hoeveel"fracties" hebben we nu in de tweede kamer?
16 dus. Wat een landquote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:56 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Hier een overzicht: http://www.tweedekamer.nl/kamerleden/fracties
Houwers zit nog niet in dat overzicht.
Hoezo "wat een land"? Origineel stemden alle leden op eigen naam. Dit is meer terug naar Thorbecke dan een of andere rare ontwikkeling.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:59 schreef Yreal het volgende:
[..]
16 dus. Wat een land![]()
En wat de fuck is klein
gewoon 20 bonuszetels geven aan de winnerquote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoezo "wat een land"? Origineel stemden alle leden op eigen naam. Dit is meer terug naar Thorbecke dan een of andere rare ontwikkeling.
Uh, oké.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:26 schreef Yreal het volgende:
[..]
gewoon 20 bonuszetels geven aan de winner
http://daskapital.nl/2014/07/daskapital_huizenjacht_wat_maa.htmlquote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:11 schreef Blistering het volgende:
Opvallend dat er bij Geert Wilders geen woonplaats is ingevuld op de site van de tweede kamer.
Of nouja, wel logisch natuurlijk vanuit veiligheidsoogpunt.
Nice.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:23 schreef Tchock het volgende:
Ik vond gisteren mijn allereerste aantekeningen van mijn studie terugOver welke soort normen er zijn en wat de verschillen zijn tussen de Eerste en Tweede kamer, met in de kantlijn een prachtige cartoon van een struisvogel waar de docent op leek.
Man of vrouw?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:23 schreef Tchock het volgende:
Ik vond gisteren mijn allereerste aantekeningen van mijn studie terugOver welke soort normen er zijn en wat de verschillen zijn tussen de Eerste en Tweede kamer, met in de kantlijn een prachtige cartoon van een struisvogel waar de docent op leek.
Vrouw. Grijs, lange nek, beetje spits gezicht. Gaf Inleiding in de Rechtswetenschap en later Contractenrecht in Perspectief. Ben alleen haar naam kwijt.quote:
nieuwenhuizen?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:23 schreef Tchock het volgende:
Heb je een studieschuld?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:37 schreef Mshauri het volgende:
Een fatsoenlijk huurhuis vinden gaat toch wat stroever dan gedacht.
Misschien dan toch overwegen om wat te kopen
Hmmm. Veel?quote:
Alles boven de 10 vind ik veel. Ik begrijp dat banken iig vrij moeilijk doen tegenwoordig. En die huizenprijzen stijgen alweer lekker in Amsterdam. Zou nu weer eerder naar huur kijken.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:42 schreef Mshauri het volgende:
[..]
Tja wat is veel. Ik blijf onder de 30k in ieder geval
Toch is huren in je eentje niet te betalen t.o.v. de maandelijkse lasten bij een studio/app. van 180-200kquote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:42 schreef eriksd het volgende:
[..]
Alles boven de 10 vind ik veel. Ik begrijp dat banken iig vrij moeilijk doen tegenwoordig. En die huizenprijzen stijgen alweer lekker in Amsterdam. Zou nu weer eerder naar huur kijken.
Zoek iets met twee slaapkamers en verhuur er een.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:47 schreef Mshauri het volgende:
[..]
Toch is huren in je eentje niet te betalen t.o.v. de maandelijkse lasten bij een studio/app. van 180-200k
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zoek iets met twee slaapkamers en verhuur er een.Een huis met minstens twee fatsoenlijke slaapkamers in een leuke buurt vind je niet voor die prijsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Na aftrek gift.quote:
Carla Zoethout misschien?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vrouw. Grijs, lange nek, beetje spits gezicht. Gaf Inleiding in de Rechtswetenschap en later Contractenrecht in Perspectief. Ben alleen haar naam kwijt.
Toffe vrouw. Was mijn essaybegeleidster.quote:
Hypotheker geeft aan dat ik dik 230k zou kunnen lenen maar dat lijkt me iets te rooskleurigquote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:50 schreef eriksd het volgende:
Ik zou niet onder de 50m gaan, anders is het nauwelijks te verkopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De Rabo komt op net geen twee ton uit met een inkomen van 48k. Volgens mij nog met de oude LTV en geen schulden.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:54 schreef Mshauri het volgende:
[..]
Hypotheker geeft aan dat ik dik 230k zou kunnen lenen maar dat lijkt me iets te rooskleurig
Ik zie het jaquote:Op vrijdag 20 maart 2015 17:07 schreef eriksd het volgende:
[..]
De Rabo komt op net geen twee ton uit met een inkomen van 48k. Volgens mij nog met de oude LTV en geen schulden.
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:58 schreef Tchock het volgende:
wat gaf die nou nog meer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
He wat?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 17:47 schreef Yreal het volgende:
Lijkt me wel wat om etsu style contant een huis af te rekenen
Want een zetel behoort dan ook aan de partij toequote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:25 schreef Yreal het volgende:
[..]
nee, een schande is die zetelroof van die andere kerel
De forumtheorie van De Groot erkent dat het niet mogelijk is om een objectieve waarheid eens en voor altijd onwrikbaar vast te leggen. Maar het is wel mogelijk om wetenschappelijke consensus te bereiken over dat wat op een bepaald moment voor waarheid moet worden gehouden. Die consensus wordt bereikt via een maatschappelijk debat in een wetenschappelijk forum, waar iedere ter zake deskundige aan moet kunnen deelnemen. De waarheid is volgens de forumtheorie het inzicht dat op een bepaald moment het beste te verdedigen is. De forumtheorie gaat er dus niet van uit dat de mening van een meerderheid gelijk staat aan de waarheid.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:25 schreef nadiyaa het volgende:
Hoe kan ik de forumtheorie van de Groot goed verwoorden?
Met andere woorden: Deskundigen sluiten onderling een compromis om de waarheid vast te leggen? Vind het woord ' waarheid' zo zwevering..quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
De forumtheorie van De Groot erkent dat het niet mogelijk is om een objectieve waarheid eens en voor altijd onwrikbaar vast te leggen. Maar het is wel mogelijk om wetenschappelijke consensus te bereiken over dat wat op een bepaald moment voor waarheid moet worden gehouden. Die consensus wordt bereikt via een maatschappelijk debat in een wetenschappelijk forum, waar iedere ter zake deskundige aan moet kunnen deelnemen. De waarheid is volgens de forumtheorie het inzicht dat op een bepaald moment het beste te verdedigen is. De forumtheorie gaat er dus niet van uit dat de mening van een meerderheid gelijk staat aan de waarheid.
Ik heb gewoon de Wikipedia-pagina gekopieerd.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:53 schreef nadiyaa het volgende:
[..]
Met andere woorden: Deskundigen sluiten onderling een compromis om de waarheid vast te leggen? Vind het woord ' waarheid' zo zwevering..
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb gewoon de Wikipedia-pagina gekopieerd.
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:22 schreef Tchock het volgende:
Laat mij nou gewoon een keer een wedstrijd kijken zonder die kolere-Sierd![]()
Net had hij het over asperges.
Zolang je hem niet op voorkeurstemmen haalt is er niks van jouw aan. En ja, ik weet hoe de kieswet werkt.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:33 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Want een zetel behoort dan ook aan de partij toe
Blablablablablaquote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:29 schreef Yreal het volgende:
[..]
Zolang je hem niet op voorkeurstemmen haalt is er niks van jouw aan. En ja, ik weet hoe de kieswet werkt.
Ik zou graag willen.quote:
jouwquote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:29 schreef Yreal het volgende:
[..]
Zolang je hem niet op voorkeurstemmen haalt is er niks van jouw aan. En ja, ik weet hoe de kieswet werkt.
Ik begrijp het heel goed.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |