Man of vrouw?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:23 schreef Tchock het volgende:
Ik vond gisteren mijn allereerste aantekeningen van mijn studie terugOver welke soort normen er zijn en wat de verschillen zijn tussen de Eerste en Tweede kamer, met in de kantlijn een prachtige cartoon van een struisvogel waar de docent op leek.
Vrouw. Grijs, lange nek, beetje spits gezicht. Gaf Inleiding in de Rechtswetenschap en later Contractenrecht in Perspectief. Ben alleen haar naam kwijt.quote:
nieuwenhuizen?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:23 schreef Tchock het volgende:
Ik vond gisteren mijn allereerste aantekeningen van mijn studie terugOver welke soort normen er zijn en wat de verschillen zijn tussen de Eerste en Tweede kamer, met in de kantlijn een prachtige cartoon van een struisvogel waar de docent op leek.
Heb je een studieschuld?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:37 schreef Mshauri het volgende:
Een fatsoenlijk huurhuis vinden gaat toch wat stroever dan gedacht.
Misschien dan toch overwegen om wat te kopen
Hmmm. Veel?quote:
Alles boven de 10 vind ik veel. Ik begrijp dat banken iig vrij moeilijk doen tegenwoordig. En die huizenprijzen stijgen alweer lekker in Amsterdam. Zou nu weer eerder naar huur kijken.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:42 schreef Mshauri het volgende:
[..]
Tja wat is veel. Ik blijf onder de 30k in ieder geval
Toch is huren in je eentje niet te betalen t.o.v. de maandelijkse lasten bij een studio/app. van 180-200kquote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:42 schreef eriksd het volgende:
[..]
Alles boven de 10 vind ik veel. Ik begrijp dat banken iig vrij moeilijk doen tegenwoordig. En die huizenprijzen stijgen alweer lekker in Amsterdam. Zou nu weer eerder naar huur kijken.
Zoek iets met twee slaapkamers en verhuur er een.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:47 schreef Mshauri het volgende:
[..]
Toch is huren in je eentje niet te betalen t.o.v. de maandelijkse lasten bij een studio/app. van 180-200k
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zoek iets met twee slaapkamers en verhuur er een.Een huis met minstens twee fatsoenlijke slaapkamers in een leuke buurt vind je niet voor die prijsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Na aftrek gift.quote:
Carla Zoethout misschien?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vrouw. Grijs, lange nek, beetje spits gezicht. Gaf Inleiding in de Rechtswetenschap en later Contractenrecht in Perspectief. Ben alleen haar naam kwijt.
Toffe vrouw. Was mijn essaybegeleidster.quote:
Hypotheker geeft aan dat ik dik 230k zou kunnen lenen maar dat lijkt me iets te rooskleurigquote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:50 schreef eriksd het volgende:
Ik zou niet onder de 50m gaan, anders is het nauwelijks te verkopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De Rabo komt op net geen twee ton uit met een inkomen van 48k. Volgens mij nog met de oude LTV en geen schulden.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:54 schreef Mshauri het volgende:
[..]
Hypotheker geeft aan dat ik dik 230k zou kunnen lenen maar dat lijkt me iets te rooskleurig
Ik zie het jaquote:Op vrijdag 20 maart 2015 17:07 schreef eriksd het volgende:
[..]
De Rabo komt op net geen twee ton uit met een inkomen van 48k. Volgens mij nog met de oude LTV en geen schulden.
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:58 schreef Tchock het volgende:
wat gaf die nou nog meer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |