Ik vond het ook niet handig, maar om er nou weer zoveel gewicht aan toe te kennen, tsja.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb het niet over Teeven maar Houwers, had al geëdit.
En natuurlijk is de theorie an sich niet onbegrijpelijk. Dat is mijn punt niet. Mijn punt is dat als er een minister uit jouw partij zó blundert, waarbij er een sterke schijn is dat er in de partij nog een hoop achtergehouden is, je niet moet aankomen met "ja huh waar komt dat ineens vandaan". Dan moet je verantwoordelijkheid nemen voor wat er fout gegaan is en eventueel kun je véél later als je daadwerkelijk intern onderzoek gedaan hebt wel een keer gaan wijzen.
Nu was het namelijk gewoon een red herring en íedereen prikte daar doorheen. De VVD lijkt totaal integriteitsloos.
Ik vind dat de VVD al tijden enorm zwak overkomt. Dit is het zoveelste voorbeeld. En ik vind bovendien dat je dat niet meer af kunt wimpelen met "niet handig".quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:35 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik vond het ook niet handig, maar om er nou weer zoveel gewicht aan toe te kennen, tsja.
Ik ben de kieswet aan het uitpluizen om daar achter te komen. In elk geval hadden ze hem natuurlijk moeten royeren in 2013 en niet nu pas nu hij de partij er bij naait.quote:En mbt Houwers: die komt toch niet voor de VVD in de kamer? En kan je nu nog iemand van de lijst schrappen?
hij was er na de veroordeling uitgetrapt, maar dan staat hij alsnog op de lijst. Als ik het goed begrijp.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind dat de VVD al tijden enorm zwak overkomt. Dit is het zoveelste voorbeeld. En ik vind bovendien dat je dat niet meer af kunt wimpelen met "niet handig".
[..]
Ik ben de kieswet aan het uitpluizen om daar achter te komen. In elk geval hadden ze hem natuurlijk moeten royeren in 2013 en niet nu pas nu hij de partij er bij naait.
Hij is gisteren pas geroyeerd, aldus Achterhoeknieuws Winterswijk.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:46 schreef Yreal het volgende:
[..]
hij was er na de veroordeling uitgetrapt, maar dan staat hij alsnog op de lijst. Als ik het goed begrijp.
Vind ik ook niet per se, hoor. Maar ja. Dan moet je niet hoog van de toren blazen en in de media roepen: “Voor fraudeurs is binnen de VVD geen plaats” zoals Zijlstra deed. Wéér zo'n voorbeeld van "niet handig".quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:49 schreef eriksd het volgende:
Ik vind het zelf een beetje bedenkelijk om iedereen die veroordeeld is te royeren als lid van een partij. Of zeg ik nu iets geks? Nu gaat hij een grens over en stelt de VVD een daad, maar als hij niet was teruggekeerd had ik er verder vrede mee gehad.
Nee, je zegt niks geks. Het hangt er voor mij wel af waarvoor diegene is veroordeeld.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:49 schreef eriksd het volgende:
Ik vind het zelf een beetje bedenkelijk om iedereen die veroordeeld is te royeren als lid van een partij. Of zeg ik nu iets geks?
Eens.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vind ik ook niet per se, hoor. Maar ja. Dan moet je niet hoog van de toren blazen en in de media roepen: “Voor fraudeurs is binnen de VVD geen plaats” zoals Zijlstra deed. Wéér zo'n voorbeeld van "niet handig".
dus, hoeveel"fracties" hebben we nu in de tweede kamer?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hij is gisteren pas geroyeerd, aldus Achterhoeknieuws Winterswijk.
Dat is best lastigquote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:53 schreef Yreal het volgende:
[..]
dus, hoeveel"fracties" hebben we nu in de tweede kamer?
16 dus. Wat een landquote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:56 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Hier een overzicht: http://www.tweedekamer.nl/kamerleden/fracties
Houwers zit nog niet in dat overzicht.
Hoezo "wat een land"? Origineel stemden alle leden op eigen naam. Dit is meer terug naar Thorbecke dan een of andere rare ontwikkeling.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:59 schreef Yreal het volgende:
[..]
16 dus. Wat een land![]()
En wat de fuck is klein
gewoon 20 bonuszetels geven aan de winnerquote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoezo "wat een land"? Origineel stemden alle leden op eigen naam. Dit is meer terug naar Thorbecke dan een of andere rare ontwikkeling.
Uh, oké.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:26 schreef Yreal het volgende:
[..]
gewoon 20 bonuszetels geven aan de winner
http://daskapital.nl/2014/07/daskapital_huizenjacht_wat_maa.htmlquote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:11 schreef Blistering het volgende:
Opvallend dat er bij Geert Wilders geen woonplaats is ingevuld op de site van de tweede kamer.
Of nouja, wel logisch natuurlijk vanuit veiligheidsoogpunt.
Nice.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:23 schreef Tchock het volgende:
Ik vond gisteren mijn allereerste aantekeningen van mijn studie terugOver welke soort normen er zijn en wat de verschillen zijn tussen de Eerste en Tweede kamer, met in de kantlijn een prachtige cartoon van een struisvogel waar de docent op leek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |