Dat is inderdaad de keerzijde jaquote:Op vrijdag 20 maart 2015 00:19 schreef Mshauri het volgende:
Nog een afzakkertje: Glendronach 21 yo.![]()
Leuk om van die dure whisky te krijgen, maar een instap 12yo single malt doet het hem niet meer
Opstelten toch ook?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:38 schreef Tchock het volgende:
Trouwens echt een schande dat Teeven weer in de kamer zit. Daarom trad hij zo makkelijk af natuurlijk, dat was hem vast beloofd. Bah bah bah.
Ik denk eigenlijk dat hij achter de schermen in de partij actief blijft maar geen ambt meer gaat dragen. Hij is ook al 71 of zo.quote:
nee, een schande is die zetelroof van die andere kerelquote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:38 schreef Tchock het volgende:
Trouwens echt een schande dat Teeven weer in de kamer zit. Daarom trad hij zo makkelijk af natuurlijk, dat was hem vast beloofd. Bah bah bah.
De tering, wat zullen ze binnen de VVD boos op Houwers zijnquote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:25 schreef Yreal het volgende:
[..]
nee, een schande is die zetelroof van die andere kerel
Hij is dan ook geroyeerd.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
De tering, wat zullen ze binnen de VVD boos op Houwers zijn
Dat klopt, maar het verlies van die zetel is voor de VVD véél pijnlijker dan het verlies van zijn lidmaatschap voor Houwers.quote:
Uiteraard. Ik lach me rot vanwege de perikelen bij de Vereniging voor Vrije Dieven.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
De tering, wat zullen ze binnen de VVD boos op Houwers zijn
Hoezo?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:33 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik lach me rot vanwege de perikelen bij de Vereniging voor Vrije Dieven.![]()
Ik vind het nogal treurig dat we met zo'n rommelig bestuur zitten terwijl nu juist een stabiele regering nodig is.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:12 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Eerst die Schippers die overal complotten ziet en nu die Houwers die een zetel meeneemt.
Dat is het ook. En dat de VVD weigert daar verantwoordelijkheid voor te nemen maar het afschuift op anderen is ook heel erg treurig.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:22 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik vind het nogal treurig dat we met zo'n rommelig bestuur zitten terwijl nu juist een stabiele regering nodig is.
Hoe moet dat dan? De boel laten klappen?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is het ook. En dat de VVD weigert daar verantwoordelijkheid voor te nemen maar het afschuift op anderen is ook heel erg treurig.
Ik bedoel gewoon letterlijk verantwoordelijkheid nemen. Zeggen dat het kut is, dat er fouten zijn gemaakt. Niet aankomen met ongefundeerde complottheorieën, of dat de ambtenaren het gedaan hebben, of dat de corrupte partijleden maar een incident zijn en ze vervolgens weer terug laten keren in je partij.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:27 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hoe moet dat dan? De boel laten klappen?
Dat Schippers dat vermoeden uitte vind ik niet zo gek. Verder is Teeven niet corrupt voor zover ik weet.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik bedoel gewoon letterlijk verantwoordelijkheid nemen. Zeggen dat het kut is, dat er fouten zijn gemaakt. Niet aankomen met ongefundeerde complottheorieën, of dat de ambtenaren het gedaan hebben, of dat de corrupte partijleden maar een incident zijn en ze vervolgens weer terug laten keren in je partij.
Ik heb het niet over Teeven maar Houwers, had al geëdit.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:30 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat Schippers dat vermoeden uitte vind ik niet zo gek. Verder is Teeven niet corrupt voor zover ik weet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |