Het zal wel 50/50 worden. Die ondernemer heeft ook plichten.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:59 schreef MacorgaZ het volgende:
Die mensen hebben gewoon hun verzekering niet zelf nagekeken en proberen de schuld op de ondernemer af te schuiven
Trieste lui
En ja, net alsof zo'n ondernemer even 800 euro uit z'n eigen zak gaat ophoesten omdat die familie niet duidelijk is.
Inderdaad. Al was de ondernemer ook wat nalatig misschien. Maar ik gun ze het niet meerquote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:00 schreef Pulzzar het volgende:
Gatverdamme! Ik heb totaal geen sympathie voor die zeikfamilie.
Cremeren en dan met een vuurpijl omhoog schieten.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:00 schreef mime_negert het volgende:
Voor ¤ 4200,- kunnen ze hem hem weer opgraven en weer laten begraven door Monuta.
Op dat nare pathetische toontje.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:01 schreef Szura het volgende:
De dokter zei ook dat het goed zou komen...
Wat een walgelijke kenau
Levensverzekering.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:02 schreef matthijst het volgende:
Maar die slet had toch die 2000 euro polis?
Dat was wat anders.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:02 schreef matthijst het volgende:
Maar die slet had toch die 2000 euro polis?
ja, maar die hadden ze aan Alice laten zien.quote:
Ik vind die andere twee ook niet aardig. En die mongool die tijdens de zitting erdoorheen roeptoeterde ook niet.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:02 schreef Lkw het volgende:
Die nep-Sinead HAAT ik inmiddels. Wat een kutwijf, bah bah.
800 nogwat plus rente?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:04 schreef GlennQuagmire het volgende:
Waar komt dat bedrag ineens vandaan?
iedereen snapt het, maar het zijn gewoon golddiggers.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:04 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Al die niet-rechtsgeleerden hier die het niet snappen
Dames zijn gewoon geldwolven en gaan over lijken (dat van hun vader welteverstaan). Ik kan het niet echt anders zien.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:02 schreef livelink het volgende:
Hoe zijn we trouwens van 800 euro naar 4200 euro gekomen? Dat snap ik de hele tijd al niet. Misschien moeten de dames mij dat eens rustig uitleggen.
quote:Bij het begroten van die vergoeding wordt het volgende in aanmerking genomen:
Indien de uitvaart door Monuta was verzorgd, dan had Van de Velde-Hamelink
een bedrag moeten bijbetalen voor niet in het pakket van diensten opgenomen
leveringen en diensten, te weten voor advertenties, kosten mortuarium ziekenhuis,
koffietafel in de kerk, bloemen en postzegels(verzend)set. De rijdende rechter
schat die meerkosten op een totaalbedrag van ¤ 1.175. Omdat Van de VeldeHamelink
bovendien echter recht had op een geldelijke vergoeding door Monuta
van maximaal ¤ 1.500,-- konden die meerkosten uit laatstgenoemd bedrag worden
betaald, waarna Van de Velde-Hamelink nog recht had op uitbetaling van ¤ 325,--
.
Omdat De Ridder BV de uitvaart heeft verzorgd kreeg zij laatgenoemde ¤ 325,--
niet uitgekeerd en moest zij bovendien nog ¤ 807,62 aan De Ridder BV nabetalen.
Daarmee komt haar nadeel dus uit op ¤ 325,-- + ¤ 807,62 = ¤ 1.132,62. Dat nadeel
moet door De Ridder BV aan Van de Velde-Hamelink worden vergoed..
Nee, want dan ben je helemaal niet gedekt.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:05 schreef DrDentz het volgende:
Als je het goed doet kun je zo dus iemand gratis laten begraven?
yepquote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:05 schreef DrDentz het volgende:
Als je het goed doet kun je zo dus iemand gratis laten begraven?
En dan maak je er als ondernemer met beste wil nog iets van en dan ben je nog de lul omdat je het had moeten melden. Want doe je dat niet dan verzaak je, terwijl je er vanuit ging dat ze niet compleet achterlijk zijn of in ieder geval de beste intenties hadden.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:04 schreef Lkw het volgende:
Dus je bent onderverzekerd en als je zelf te dom weet om dat te snappen, kun je alsnog je hand op gaan houden bij anderen. Wat een rare, nare uitspraak.
Huh? Het ging ze toch niet om het geld, dat hebben ze zo vaak gezegd.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:05 schreef matthijst het volgende:
[..]
iedereen snapt het, maar het zijn gewoon golddiggers.
Voor vakantiequote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:06 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Spijtig dat ze zeggen dat het geld niks uitmaakt maar dat ze wel een vordering in hebben gediend van 4k
Man Bijt Hond?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:07 schreef icloud het volgende:
Die schreeuwlelijk tijdens de hoorzitting ken ik ergens van, van een tv programma ofzo.
Niet bij de Rabobank.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:07 schreef alpeko het volgende:
[..]
Waar heb jij je spaargeld staan? Die rente wil ik ook!
Knoop In Je Zakdoek ofzo?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:07 schreef icloud het volgende:
Die schreeuwlelijk tijdens de hoorzitting ken ik ergens van, van een tv programma ofzo.
IJsland zal het zijnquote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:07 schreef alpeko het volgende:
[..]
Waar heb jij je spaargeld staan? Die rente wil ik ook!
Ja, ik vond het ook allemaal wel een beetje zuur voor de ondernemer. Dure fout van hem. Het voelt als een onrechtvaardige uitspraak, ondanks dat ik begrijp dat het niet zo is.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:07 schreef OProg het volgende:
[..]
En dan maak je er als ondernemer met beste wil nog iets van en dan ben je nog de lul omdat je het had moeten melden. Want doe je dat niet dan verzaak je, terwijl je er vanuit ging dat ze niet compleet achterlijk zijn of in ieder geval de beste intenties hadden.
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:07 schreef icloud het volgende:
Eens. Ik gun die familie die het verlies van hun vader/echtgenoot uitbuit om op 800 euro te beknibbelen geen cent.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik vond het ook allemaal wel een beetje zuur voor de ondernemer. Dure fout van hem. Het voelt als een onrechtvaardige uitspraak, ondanks dat ik begrijp dat het niet zo is.
Dat.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:15 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Eens. Ik gun die familie die het verlies van hun vader/echtgenoot uitbuit om op 800 euro te beknibbelen geen cent.
bespaar je de moeitequote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:36 schreef kalinhos het volgende:
Zo. Penalty's zijn over, nu maar terugkijken.
Ik vind m tot nu toe redelijk sterk eigenlijkquote:
Dat vond ik ook. Ze zeggen wel dat hen niet om het geld ging, maar willen intussen wel i.p.v. 800 euro opeens 4200 euro terug krijgen.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:05 schreef Lkw het volgende:
Dames zijn gewoon geldwolven en gaan over lijken (dat van hun vader welteverstaan). Ik kan het niet echt anders zien.
Wat dat betreft heb ik zelden een meer toepasselijke titel voor een uitzending van de Rijdende Rechter gezien: 'golddiggers'quote:Op woensdag 18 maart 2015 00:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat vond ik ook. Ze zeggen wel dat hen niet om het geld ging, maar willen intussen wel i.p.v. 800 euro opeens 4200 euro terug krijgen.
Ons Zeeuwen bent zunig.
Dat was echt wel een van de beste momenten van dit seizoen, en dat die Sinead lookalike dan ook blijft volhouden dat 'hij dat wel door de telefoon zei en dat ook al niet klopte' manmanmanquote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:59 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Ik vind m tot nu toe redelijk sterk eigenlijk
"Ja maar Jan...
- Ik heet geen Jan"
2 seconden later
"Ja dat zei Jan
- ik heet Ariaan!"
eens.quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:51 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb het idee dat die levensverzekering van 2k JUIST voor dit soort 'onvoorziene kosten' was, het is immers niet toereikend om bv. te dienen voor aflossing woning als de kostwinner wegvalt oid. Maar daar werd totaal niet op in gegaan, wat jammer was, want ik vond het ook wel plausibel dat dochterlief dacht dat die 2k ook te 'besteden' was voor de uitvaart, aangezien er volgens mij werd gezegd dat de familie BEIDE polissen aan haar had overhandigd. Maar dit werd totaal niet behandeld, gemiste kans.
Tjah, klopt, maar wettelijk gezien is dat dan dus meer zijn plicht dan die van de familie. Zij nemen hem immers in dienst om te zorgen dat dit goed geregeld wordt, en als hij dan verzaakt duidelijk te zijn dan is dat hem aan te raken, hoe apart het ook is dat je in deze specifieke situatie niet goed op de hoogte bent van die polis. Lijkt mij dat als dat de laatste wens is dat je JUIST ook als familie zorgt dat dat prima in orde komt, en niet even polis overhandigt en 'zoek maar uit'.quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:35 schreef kalinhos het volgende:
Die dochter was er volgens mij niet bij omdat Arjaan haar er niet bij wilde betrekken. Valt wel weat voor te zeggen, maar het nadeel blijft dan wel dat alles wat de familie zegt, niet te verifieren is.
Alles komt goed is wel redelijk een te algemene term. Familie heeft gefaald om te onderzoeken hoe of wat, maar de uitvaartondernemer kennelijk ook.
Nee, maar het ging écht niet om het geld, maar om het principe. Niet over het geld, dat maakte ze niet uit.quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:53 schreef Isegrim het volgende:
Ze wilden die 2 mille gewoon graag zelf hebben.
Zelfs al zou ik een dergelijk dispuut hebben, hiervoor ga je jezelf toch niet compleet voor lul zetten bij de RR?
En dan zaten ze blijkbaar ook nog binnen 2 maanden bij de Rijdende Rechter. Aannemende dat zoiets niet binnen een paar dagen geregeld is, hebben ze zich dus sinds die man overleden is vooral gericht op geld binnen harken. Fijn volk hoor. Die begrafenisondernemer uitte door zijn ingetogen houding in het programma een stuk meer respect voor de overledene dan zijn eigen nabestaanden.quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:53 schreef Isegrim het volgende:
Zelfs al zou ik een dergelijk dispuut hebben, hiervoor ga je jezelf toch niet compleet voor lul zetten bij de RR?
Die slechte naam betwijfel ik. In elk geval is de gunfactor richting die begrafenisondernemer waarschijnlijk flink gestegen sinds de uitzending.quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:16 schreef SunChaser het volgende:
Die vrouwen hadden gelijk, die uitbaatondernemer is dubbel verliezer, 1000 euro en een slechte naam
Mwah die vond ik ook wel erg makkelijk hoor, tijdens de hoorzetting, met z'n 'tjah naturapolis, wij weten de waarde niet en mogen niet bellen, dus tjah dat moet de familie dan maar zelf ff uitzoeken, gaan wij niet regelen'quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:19 schreef Lkw het volgende:
[..]
Die slechte naam betwijfel ik. In elk geval is de gunfactor richting die begrafenisondernemer waarschijnlijk flink gestegen sinds de uitzending.
Ik heb het over de gunfactor hè, niet of hij het inhoudelijk wellicht beter had kunnen aanpakken. Zie ook de percentages en reacties op de website van de RR: http://www.eerstehulpbijr(...)g-gemist/golddiggersquote:Op woensdag 18 maart 2015 13:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mwah die vond ik ook wel erg makkelijk hoor, tijdens de hoorzetting, met z'n 'tjah naturapolis, wij weten de waarde niet en mogen niet bellen, dus tjah dat moet de familie dan maar zelf ff uitzoeken, gaan wij niet regelen'
Dat is waar ja, mede ook doordat die familie echt intens vervelend was, en dan eigenlijk met name die ene dochter. Manmanman. Dat hele stukje ook over die naam, vreselijk wijfquote:Op woensdag 18 maart 2015 13:31 schreef Lkw het volgende:
[..]
Ik heb het over de gunfactor hè, niet of hij het inhoudelijk wellicht beter had kunnen aanpakken. Zie ook de percentages en reacties op de website van de RR: http://www.eerstehulpbijr(...)g-gemist/golddiggers
Ik zou gewoon met 3 man die 800 E extra betalen, ze wekten op mij niet de indruk dat het hier om 'n gezin in de bijstand ging die iedere maand met moeite rond kon komen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:53 schreef Isegrim het volgende:
Zo zo, geen halve maatregelenquote:Op woensdag 18 maart 2015 13:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat is waar ja, mede ook doordat die familie echt intens vervelend was, en dan eigenlijk met name die ene dochter. Manmanman. Dat hele stukje ook over die naam, vreselijk wijfOok serieus volhouden dan dat hij aan de telefoon ZIJN EIGEN NAAM VERKEERD GEZEGD HEEFT, dus dat 'ook al verkeerd was dan'. Aaarghhh, je moet je toch inhouden dat wijf daar niet gelijk zo'n oven in te duwen.
Ja, wie zegt nou zijn eigen naam verkeerdquote:Op woensdag 18 maart 2015 13:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat is waar ja, mede ook doordat die familie echt intens vervelend was, en dan eigenlijk met name die ene dochter. Manmanman. Dat hele stukje ook over die naam, vreselijk wijfOok serieus volhouden dan dat hij aan de telefoon ZIJN EIGEN NAAM VERKEERD GEZEGD HEEFT, dus dat 'ook al verkeerd was dan'. Aaarghhh, je moet je toch inhouden dat wijf daar niet gelijk zo'n oven in te duwen.
Inderdaad, misschien is er bij dat gesprek met die dochter gezegd of dit samen voldoende was, en heeft die dochter daar instemmend op gereageerd.quote:Op woensdag 18 maart 2015 14:25 schreef svann het volgende:
Hier heb je twee polissen, zoek het maar uit.
Maar die ene had je niet mee mogen tellen.
4200 zijn de kosten, 800 is wat daarvan niet gedekt is door de verzekering.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:02 schreef livelink het volgende:
Hoe zijn we trouwens van 800 euro naar 4200 euro gekomen? Dat snap ik de hele tijd al niet. Misschien moeten de dames mij dat eens rustig uitleggen.
Dat is een beetje waar de maatschappij heen gaat. Dat je constant bosmongolen moeten wijzen op alles en iedereen. En zodra je een moment van zwakte hebt daar ineens voor wordt gestraft. Bizar gewoon.quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:46 schreef DestroyerPiet het volgende:
vond het maar een rare uitspraak van de rijdende rechter.
ik vind dat er iets te makkelijk is weggekeken van de eigen verantwoordelijkheid van die mensen. als je ongezien een polis overlegt en niet kijkt wat die precies inhoud. dan moet je wat mij betreft ook niet raar opkijken als er kosten aan vast komen.
Dat had de uitvaartverzorger moeten zeggen, konden ze kiezen voor koffie zonder cakequote:Op woensdag 18 maart 2015 19:34 schreef Deckard het volgende:
[..]
4200 zijn de kosten, 800 is wat daarvan niet gedekt is door de verzekering.
Het zijn gewoon ontzettend domme inteelt figuren.quote:Op woensdag 18 maart 2015 19:45 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Dat had de uitvaartverzorger moeten zeggen, konden ze kiezen voor koffie zonder cake
Ik denk het niet. Hij staat nu te boek als een ondernemer die zijn, emotioneel tijdelijk labiele, klanten niet correct voorlicht. Ik zou hem mijn hond nog niet laten begraven.quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:19 schreef Lkw het volgende:
[..]
Die slechte naam betwijfel ik. In elk geval is de gunfactor richting die begrafenisondernemer waarschijnlijk flink gestegen sinds de uitzending.
Dat kan. De reacties zowel op Fok als op de website van de Rijdende Rechter, en ook de percentages op die website, laten een heel ander beeld zien.quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:05 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Hij staat nu te boek als een ondernemer die zijn, emotioneel tijdelijk labiele, klanten niet correct voorlicht. Ik zou hem mijn hond nog niet laten begraven.
Dit inderdaad.quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:05 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Hij staat nu te boek als een ondernemer die zijn, emotioneel tijdelijk labiele, klanten niet correct voorlicht. Ik zou hem mijn hond nog niet laten begraven.
Das 'n fabeltje...en als er wordt gemeld dat het in orde komt dan ga je ervan uit dat de polis blijkbaar de kosten dekt!, anders maak je dit even kenbaar natuurlijk.quote:
dus die 1100 staat inmiddels op de rekening bij Ronald McDonald....zou je denken. Ik vertrouw die 3 niet.quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee, maar het ging écht niet om het geld, maar om het principe. Niet over het geld, dat maakte ze niet uit.
Oh, had ik al gezegd dat het ze echt niet om het geld ging?
Geen.
Geld.
Tjah het werd zijn probleem toen hij de opdracht aannam, ze verzekerde dat 'het goed kwam' en vervolgens niet heeft aangegeven dat er mogelijk extra kosten zouden ontstaan. Had hij dat wel gedaan was het inderdaad gevalletje 'dikke doei, betalen met je zuunige zeeuwse harses'.quote:Op donderdag 19 maart 2015 11:04 schreef FoXje het volgende:
Ik was het dus totaal niet eens met Mr Visser. Die mensen waren gewoon onderverzekerd, eigen verantwoordelijkheid. En het is toch ook in orde gekomen? Mijnheer is netjes gecremeerd, niet op de kop in een kliko gezet ofzo.
Vond t niet raar dat een vader zijn dochter beschermdquote:Op donderdag 19 maart 2015 14:08 schreef BlueMage het volgende:
Ik vraag me wel af hoe die familie die Alice precies behandeld heeft aangezien ze zelf niet in beeld kwam, denk dat die dochter behoorlijk geraakt is door dit alles en ook daarom niet op tv wilde verschijnen. We zullen het nooit weten maar zou me niks verbazen als vooral die Anita haar gewoon beledigd heeft...
Dacht aan andere leukequote:Op donderdag 19 maart 2015 13:59 schreef Maraca het volgende:
Oh en het woordgrapje deze keer was wel erg ongepast.. "wil jij ook dingen tot de bodem uitgezocht hebben"..
Het komt wel goed zeg je toch standaard tegen een nabestaande, je kunt moeilijk meteen over zaken beginnenquote:Op donderdag 19 maart 2015 13:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tjah het werd zijn probleem toen hij de opdracht aannam, ze verzekerde dat 'het goed kwam' en vervolgens niet heeft aangegeven dat er mogelijk extra kosten zouden ontstaan. Had hij dat wel gedaan was het inderdaad gevalletje 'dikke doei, betalen met je zuunige zeeuwse harses'.
Eens, maar ik neem aan dat ze meer contact gehad hebben, al hadden ze toen maar gezegd dat ze niet konden garanderen dat de polis compleet dekkend was.quote:Op donderdag 19 maart 2015 16:24 schreef icloud het volgende:
[..]
Het komt wel goed zeg je toch standaard tegen een nabestaande, je kunt moeilijk meteen over zaken beginnen
Hoezo onderverzekerd dan? Als ze naar Monuta waren gegaan hadden ze alles gekregen wat ze wilden zonder bijbetaling. Dat deze man hogere tarieven hanteert is niet zo gek, maar het is wel netjes om dat dan even te melden.quote:Op donderdag 19 maart 2015 11:04 schreef FoXje het volgende:
Ik was het dus totaal niet eens met Mr Visser. Die mensen waren gewoon onderverzekerd, eigen verantwoordelijkheid.
Dat kan best , beter dan achteraf en rekening sturenquote:Op donderdag 19 maart 2015 16:24 schreef icloud het volgende:
[..]
Het komt wel goed zeg je toch standaard tegen een nabestaande, je kunt moeilijk meteen over zaken beginnen
Dat zeg ik ook, zeer begrijpelijk en volgens mij was z'n dochter er nog steeds erg van ondersteboven van die drie krengen.quote:Op donderdag 19 maart 2015 16:08 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Vond t niet raar dat een vader zijn dochter beschermd
Die doodgraver overschatte de erfgenamen, en die erfgenamen vonden hun vader geen 800 euro waard om te begraven.quote:Op donderdag 19 maart 2015 21:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik vind de echte schuldige de overledene. Die moest en zou een uitvaart bij die ene uitvaartverzorger maar verzekerde zich verkeerd.
Het is toch ook goedgekomen?quote:Op donderdag 19 maart 2015 22:51 schreef SunChaser het volgende:
Onzin, als de uitvaartondernemer je polissen aanneemt en zegt dat t goedkomt mag je er vanuitgaan dat t goedkomt
quote:Op donderdag 19 maart 2015 22:51 schreef SunChaser het volgende:
Onzin, als de uitvaartondernemer je polissen aanneemt en zegt dat t goedkomt mag je er vanuitgaan dat t goedkomt
Het is goedgekomen, want de man is begraven.quote:Op donderdag 19 maart 2015 22:51 schreef SunChaser het volgende:
Dat gevoel had ik ook heel erg. Jezelf enorm van de domme houden (welke idioot weet nou niet wat een natura polis is, of vraagt dit niet even), constant roepen dat het niet om het geld gaat, maar wel even de complete uitvaart gratis willen hebben. Ze riepen in ieder geval weinig sympathie op.quote:Op woensdag 18 maart 2015 00:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat vond ik ook. Ze zeggen wel dat hen niet om het geld ging, maar willen intussen wel i.p.v. 800 euro opeens 4200 euro terug krijgen.
Ons Zeeuwen bent zunig.
Dat is neem ik aan een Gay-bar?quote:Op zondag 22 maart 2015 11:02 schreef Dagoduck het volgende:
http://denhelderactueel.n(...)-rookhok-t-ankertje/
Nee, die hebben we hier niet, hoezo?quote:
Je mocht willen zo'n baan te hebben. Dat is een griffier.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 18:26 schreef icloud het volgende:
Dat vrouwtje die naast mr visser moet zitten heeft wel een erg saaie rol, beetje papiertjes aangeven tijdens de hoorzitting, en ongeintreseerd kijken tijdens de stotterende uitspraak.
Secretaresse, een rechter heeft een griffier, ze is compleet overbodig voor de schermen. In de huidige opzet doet ze haar werk ook achter de schermenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 18:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Je mocht willen zo'n baan te hebben. Dat is een griffier.
Laat me raden: het kadaster, de bomenexpert en de schaduwexpert.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 00:27 schreef Zipportal het volgende:
Verwoest in Soest
De buren mevrouw Elisabeth en mevrouw Frisch strijden al 6 jaar lang over de coniferen op de oprit. Mevrouw Frisch wil dat de bomen zo snel mogelijk verdwijnen, maar mevrouw Elisabeth wil daar niets van weten.
Zij wil namelijk dat haar auto in de schaduw kan blijven staan. Naast de bomen spelen er nog veel meer kwesties: de berkenboom in de achtertuin, de schutting, de overspelige katten, karnemelk en kippenpootjes. Kortom: Meester Visser krijgt het druk.
De Rijdende Rechter', dinsdag 24 maart om 22.20 uur op NPO 1.
En de bestrijdingsdienstquote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:49 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Laat me raden: het kadaster, de bomenexpert en de schaduwexpert.
Overspelige katten: relatiebemiddeling.quote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:23 schreef icloud het volgende:
Het gaat vanavond om een slecht gesnoeide conifeer, maar volgens mevrouw Frisch heeft haar buurvrouw zelf ook wat gebreken. We zetten ze alvast even op een rijtje voor je:
1. Haar tuin lijkt wel een vuilnisbelt, waar ze eten in begraaft
2. Haar huis ziet eruit als een kraakpand
3. Ze commandeert
4. Ze trekt ratten aan
5. Haar wil is wet
6. Ze is supergenieperig
7. Ze manipuleert
8. Ze doet kinderen angst aan
9. Ze acteert
10. Ze denkt dat ze alles kan en alles mag
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Slecht gesnoeide conifeer, maar volgens mevrouw Frisch heeft haar buurvrouw zelf ook wat gebreken.
1. Haar tuin lijkt wel een vuilnisbelt, waar ze eten in begraaft
2. Haar huis ziet eruit als een kraakpand
3. Ze commandeert
4. Ze trekt ratten aan
5. Haar wil is wet
6. Ze is supergenieperig
7. Ze manipuleert
8. Ze doet kinderen angst aan
9. Ze acteert
10. Ze denkt dat ze alles kan en alles mag
Leader:
https://www.facebook.com/(...)45671&type=2&theater
Ik kijk voor een FLOPSHOWquote:
Gezelligquote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:19 schreef Karina het volgende:
Hoi Max. Ik kijk ook weer live. Vorige week vergeten vanwege het voetballen.
oja kan goedquote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:25 schreef alors het volgende:
[..]
Higher van David Douglas zegt mijn Soundhound
Zeg dat maar tegen mijn burenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:26 schreef Karina het volgende:
Klimop: ook niet doen. Dat groeit ook als een malle.
Om de goden goed te stemmen.quote:
TT 888quote:
Nee.quote:
Ik snap ook niet waarom je daar een gat voor zou graven in plaats van het gewoon uit te gietenquote:
Ja.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:27 schreef tralalala het volgende:
Ik snap hem niet, ze boort een gat met een boormachine en daar gooit ze oud eten in?
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:28 schreef Cassius het volgende:
Misschien groeit er een karnemelkboom uit
Dat lijkt me nog best logischquote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:28 schreef Cassius het volgende:
Misschien groeit er een karnemelkboom uit
En ook karnemelk.quote:
Zag die teringzooi bij haar binnenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:29 schreef Karina het volgende:
Ik vind die andere vrouw ook wel een beetje eng.
Ik begraaf daar altijd de lijken.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:29 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ik begraaf altijd mijn water in de tuin.
Ik hoop voor je dat je niet zo lang leeft dan.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:30 schreef MacorgaZ het volgende:
Ugh, ik vind dat met die rimpelwallen altijd zo eng....
quote:
Dat is dubbelop.quote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:24 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Deze eiser lijkt op een irritant jongetje van 13.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |