Het zal wel 50/50 worden. Die ondernemer heeft ook plichten.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:59 schreef MacorgaZ het volgende:
Die mensen hebben gewoon hun verzekering niet zelf nagekeken en proberen de schuld op de ondernemer af te schuiven
Trieste lui
En ja, net alsof zo'n ondernemer even 800 euro uit z'n eigen zak gaat ophoesten omdat die familie niet duidelijk is.
Inderdaad. Al was de ondernemer ook wat nalatig misschien. Maar ik gun ze het niet meerquote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:00 schreef Pulzzar het volgende:
Gatverdamme! Ik heb totaal geen sympathie voor die zeikfamilie.
Cremeren en dan met een vuurpijl omhoog schieten.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:00 schreef mime_negert het volgende:
Voor ¤ 4200,- kunnen ze hem hem weer opgraven en weer laten begraven door Monuta.
Op dat nare pathetische toontje.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:01 schreef Szura het volgende:
De dokter zei ook dat het goed zou komen...
Wat een walgelijke kenau
Levensverzekering.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:02 schreef matthijst het volgende:
Maar die slet had toch die 2000 euro polis?
Dat was wat anders.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:02 schreef matthijst het volgende:
Maar die slet had toch die 2000 euro polis?
ja, maar die hadden ze aan Alice laten zien.quote:
Ik vind die andere twee ook niet aardig. En die mongool die tijdens de zitting erdoorheen roeptoeterde ook niet.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:02 schreef Lkw het volgende:
Die nep-Sinead HAAT ik inmiddels. Wat een kutwijf, bah bah.
800 nogwat plus rente?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:04 schreef GlennQuagmire het volgende:
Waar komt dat bedrag ineens vandaan?
iedereen snapt het, maar het zijn gewoon golddiggers.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:04 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Al die niet-rechtsgeleerden hier die het niet snappen
Dames zijn gewoon geldwolven en gaan over lijken (dat van hun vader welteverstaan). Ik kan het niet echt anders zien.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:02 schreef livelink het volgende:
Hoe zijn we trouwens van 800 euro naar 4200 euro gekomen? Dat snap ik de hele tijd al niet. Misschien moeten de dames mij dat eens rustig uitleggen.
quote:Bij het begroten van die vergoeding wordt het volgende in aanmerking genomen:
Indien de uitvaart door Monuta was verzorgd, dan had Van de Velde-Hamelink
een bedrag moeten bijbetalen voor niet in het pakket van diensten opgenomen
leveringen en diensten, te weten voor advertenties, kosten mortuarium ziekenhuis,
koffietafel in de kerk, bloemen en postzegels(verzend)set. De rijdende rechter
schat die meerkosten op een totaalbedrag van ¤ 1.175. Omdat Van de VeldeHamelink
bovendien echter recht had op een geldelijke vergoeding door Monuta
van maximaal ¤ 1.500,-- konden die meerkosten uit laatstgenoemd bedrag worden
betaald, waarna Van de Velde-Hamelink nog recht had op uitbetaling van ¤ 325,--
.
Omdat De Ridder BV de uitvaart heeft verzorgd kreeg zij laatgenoemde ¤ 325,--
niet uitgekeerd en moest zij bovendien nog ¤ 807,62 aan De Ridder BV nabetalen.
Daarmee komt haar nadeel dus uit op ¤ 325,-- + ¤ 807,62 = ¤ 1.132,62. Dat nadeel
moet door De Ridder BV aan Van de Velde-Hamelink worden vergoed..
Nee, want dan ben je helemaal niet gedekt.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:05 schreef DrDentz het volgende:
Als je het goed doet kun je zo dus iemand gratis laten begraven?
yepquote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:05 schreef DrDentz het volgende:
Als je het goed doet kun je zo dus iemand gratis laten begraven?
En dan maak je er als ondernemer met beste wil nog iets van en dan ben je nog de lul omdat je het had moeten melden. Want doe je dat niet dan verzaak je, terwijl je er vanuit ging dat ze niet compleet achterlijk zijn of in ieder geval de beste intenties hadden.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:04 schreef Lkw het volgende:
Dus je bent onderverzekerd en als je zelf te dom weet om dat te snappen, kun je alsnog je hand op gaan houden bij anderen. Wat een rare, nare uitspraak.
Huh? Het ging ze toch niet om het geld, dat hebben ze zo vaak gezegd.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:05 schreef matthijst het volgende:
[..]
iedereen snapt het, maar het zijn gewoon golddiggers.
Voor vakantiequote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:06 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Spijtig dat ze zeggen dat het geld niks uitmaakt maar dat ze wel een vordering in hebben gediend van 4k
Man Bijt Hond?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:07 schreef icloud het volgende:
Die schreeuwlelijk tijdens de hoorzitting ken ik ergens van, van een tv programma ofzo.
Niet bij de Rabobank.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:07 schreef alpeko het volgende:
[..]
Waar heb jij je spaargeld staan? Die rente wil ik ook!
Knoop In Je Zakdoek ofzo?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:07 schreef icloud het volgende:
Die schreeuwlelijk tijdens de hoorzitting ken ik ergens van, van een tv programma ofzo.
IJsland zal het zijnquote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:07 schreef alpeko het volgende:
[..]
Waar heb jij je spaargeld staan? Die rente wil ik ook!
Ja, ik vond het ook allemaal wel een beetje zuur voor de ondernemer. Dure fout van hem. Het voelt als een onrechtvaardige uitspraak, ondanks dat ik begrijp dat het niet zo is.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:07 schreef OProg het volgende:
[..]
En dan maak je er als ondernemer met beste wil nog iets van en dan ben je nog de lul omdat je het had moeten melden. Want doe je dat niet dan verzaak je, terwijl je er vanuit ging dat ze niet compleet achterlijk zijn of in ieder geval de beste intenties hadden.
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:07 schreef icloud het volgende:
Eens. Ik gun die familie die het verlies van hun vader/echtgenoot uitbuit om op 800 euro te beknibbelen geen cent.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik vond het ook allemaal wel een beetje zuur voor de ondernemer. Dure fout van hem. Het voelt als een onrechtvaardige uitspraak, ondanks dat ik begrijp dat het niet zo is.
Dat.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:15 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Eens. Ik gun die familie die het verlies van hun vader/echtgenoot uitbuit om op 800 euro te beknibbelen geen cent.
bespaar je de moeitequote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:36 schreef kalinhos het volgende:
Zo. Penalty's zijn over, nu maar terugkijken.
Ik vind m tot nu toe redelijk sterk eigenlijkquote:
Dat vond ik ook. Ze zeggen wel dat hen niet om het geld ging, maar willen intussen wel i.p.v. 800 euro opeens 4200 euro terug krijgen.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:05 schreef Lkw het volgende:
Dames zijn gewoon geldwolven en gaan over lijken (dat van hun vader welteverstaan). Ik kan het niet echt anders zien.
Wat dat betreft heb ik zelden een meer toepasselijke titel voor een uitzending van de Rijdende Rechter gezien: 'golddiggers'quote:Op woensdag 18 maart 2015 00:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat vond ik ook. Ze zeggen wel dat hen niet om het geld ging, maar willen intussen wel i.p.v. 800 euro opeens 4200 euro terug krijgen.
Ons Zeeuwen bent zunig.
Dat was echt wel een van de beste momenten van dit seizoen, en dat die Sinead lookalike dan ook blijft volhouden dat 'hij dat wel door de telefoon zei en dat ook al niet klopte' manmanmanquote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:59 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Ik vind m tot nu toe redelijk sterk eigenlijk
"Ja maar Jan...
- Ik heet geen Jan"
2 seconden later
"Ja dat zei Jan
- ik heet Ariaan!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |