altijd is een relafrequente aanwijzing in dezequote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
eerst zeg je altijd en dan zeg je in anderhalf jaar
wat is het nou
hij is gebanned ja, als je dat bedoeltquote:
haha waarom?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
hij is gebanned ja, als je dat bedoelt
lekken uit kpd blijkbaarquote:
Ja die bans is ook zoiets...quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
hij is gebanned ja, als je dat bedoelt
morgen flinkquote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik hoop dat je kont bloedt
ja srsquote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:54 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
srs![]()
ok... ik leef mee...
srs
doe maar niet...quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ja srsik zal morgen een foto maken van dat apparaat aan m'n lichaam dan, post ik het hier wel
piemelpic?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:55 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
doe maar niet...
ik stuur je wel een berichtje om je op te vrolijken
Denk dat ik er wel een in m'n lif topic plaats, voor de mensen die benieuwd zijn. Boeit me niet veel of zo.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:55 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
doe maar niet...
ik stuur je wel een berichtje om je op te vrolijken
weet even niet wat je bedoeltquote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:56 schreef remi1986 het volgende:
hee Prez, mooie muziek was dat he van zaterdag? Ik heb de mix gevonden
Piemelpik haha XDquote:
Dankjequote:
World war 5quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:59 schreef deadprez het volgende:
Rusland stuurt raketten naar Baltische exclave
waarom gebeurt dit allemaal
yolo toch?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:59 schreef deadprez het volgende:
Wat was eerst het plan dan?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:33 schreef remi1986 het volgende:
ow het wil niet lukken met de GutterFM site. Komt er ook op neer dat ik die gewoon zelf helemaal kan maken
omdat iedere generatie recht heeft op het grote waldsterben, ozongat en allez... om jullie klaar te stomen op politieke keuzes op basis van angstquote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:59 schreef deadprez het volgende:
wat een herriequote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:00 schreef remi1986 het volgende:
[..]
het was een oude mix. https://soundcloud.com/to(...)-toxicsickness-radio
Angstquote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:01 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
omdat iedere generatie recht heeft op het grote waldsterben, ozongat en allez... om jullie laar te stomen op politieke keuzes op basis van angst
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:00 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zo intens dat 3 en 4 overgeslagen worden he.
dat ik alleen ff dat embed linkje van de radio zou plakken en weg zou wezen? Waarom denk je dat ik zon kant en klaar ding heb gebruiktquote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:01 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
omdat iedere generatie recht heeft op het grote waldsterben, ozongat en allez... om jullie klaar te stomen op politieke keuzes op basis van angst
zelfs met angst wil ik nog niks met politiek te maken hebbenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:01 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
omdat iedere generatie recht heeft op het grote waldsterben, ozongat en allez... om jullie klaar te stomen op politieke keuzes op basis van angst
Met de instorm van de byzanterische enclave jegens het Russische bewind, de spanningen omtrent het Midden-Oostelijke conflict, de Drugsepidemie in zuidelijke amerikanen, de corrupte dictatorie in de noordelijke amerikanen waarsteeds meer van de burgers achterkomen en de ebola in Afrika is een Wereldoorlog III niet meer te voorkomen.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:59 schreef deadprez het volgende:
Omdat Europa defensie kapotbezuinigd heeftquote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:59 schreef deadprez het volgende:
dit dus... eerst was het de BOM in mijn tijd, toen chernobyl, de russen... toen viel de muur... en waren we bang voor het ozongat... broeikaseffect... de terroristen.... en nu weer de russen...quote:
Ik voor geen enkel land.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:03 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ik zou ook niet willen sterven voor zo'n ordinair land als Nederland
ja of juist wel, als kanonnenvoerquote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:04 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
jankzak je bent niets waard, dus je wordt niet opgeroepen...
meh geen zin inquote:
Voor welk land wel dan?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:03 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ik zou ook niet willen sterven voor zo'n ordinair land als Nederland
Kalingrad is al sinds mensheugenis helemaal volgestouwd met Russisch wapentuig. Niet veel nieuws dus.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:59 schreef deadprez het volgende:
Ging me ook meer om die gigantische oefening in het algemeen, vind het niet zo chill hoe stoer iedereen aan het doen is.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:05 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Kalingrad is al sinds mensheugenis helemaal volgestouwd met Russisch wapentuig. Niet veel nieuws dus.
veel plezier met die kutfilmquote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja en terecht
maar liefjes, ik ga offline.... ik moet de hobbit zien
ik heb weer genoten
klootzakquote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja en terecht
maar liefjes, ik ga offline.... ik moet de hobbit zien
ik heb weer genoten
Ja zo. Nou ja, ik denk maar zo, niemand heeft baat bij een echte oorlog, anders voerde ze die al lang.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ging me ook meer om die gigantische oefening in het algemeen, vind het niet zo chill hoe stoer iedereen aan het doen is.
polen jatogquote:
ach, dood gaan we tochquote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:59 schreef deadprez het volgende:
Frank schrijft daar altijd mooie posts over.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:06 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ja zo. Nou ja, ik denk maar zo, niemand heeft baat bij een echte oorlog, anders voerde ze die al lang.
Nee die gaat alleen zitten fokken en blowen onder werktijdquote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
Gewoon onze deadprz als Minister van Oorlog inzetten...
"Wat is deze knopje?"
WOOSH
ahah ;Dquote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:08 schreef IsaacCuenca het volgende:
geruchten gaan ook rond dat Rusland inmiddels wapens hebben die het hele universum kan vernietigen, geen idee of het waar is
ja en na dat blowen gaat het dus mis met de knopjesquote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee die gaat alleen zitten fokken en blowen onder werktijd
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:08 schreef IsaacCuenca het volgende:
geruchten gaan ook rond dat Rusland inmiddels wapens hebben die het hele universum kan vernietigen, geen idee of het waar is
Hard welquote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja en na dat blowen gaat het dus mis met de knopjes
Achterlijke kut Russen inderdaadquote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
Frank schrijft daar altijd mooie posts over.Maar het zal uiteindelijk ook wel meevallen allemaal, toch vind ik het niet heel prettig allemaal.
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:10 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Achterlijke kut Russen inderdaad.
eyquote:
Boeiuh als je dood bent ben je dood maakt nie uitquote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:11 schreef TARDIS. het volgende:
Sterven in een oorlog
Dat lijkt me ruk. Mijn dood hoeft geen spektakel te zijn maar om nou met nog duizend anderen in een veldslag neergemaaid te worden of met stad en al opgeblazen te worden heeft ook zo weinig waarde.
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:11 schreef TARDIS. het volgende:
Sterven in een oorlog
Dat lijkt me ruk. Mijn dood hoeft geen spektakel te zijn maar om nou met nog duizend anderen in een veldslag neergemaaid te worden of met stad en al opgeblazen te worden heeft ook zo weinig waarde.
Krijg je wel massaal aandacht opeensquote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:11 schreef TARDIS. het volgende:
Sterven in een oorlog
hhaah fuck dat zou echt heftig zijn XDquote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:12 schreef TARDIS. het volgende:
Of dat WO3 10 jaar duurt en je overleeft het ternauwernood en je sterft een week later aan een hersenbloeding
Jawel, rouwende koppen wil ik zien! Met een dienst in het teken van mij! Mij mij mij!quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Boeiuh als je dood bent ben je dood maakt nie uit
Het is Meloewa bijna overgekomen, helaasquote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:12 schreef TARDIS. het volgende:
Of dat WO3 10 jaar duurt en je overleeft het ternauwernood en je sterft een week later aan een hersenbloeding
Komt ze uit 40-45?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het is Meloewa bijna overgekomen, helaas
Je krijgt dan wel een standbeeld "De onbekende soldaat"quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:11 schreef TARDIS. het volgende:
Sterven in een oorlog
Ja dat gaat dus nietquote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Jawel, rouwende koppen wil ik zien! Met een dienst in het teken van mij! Mij mij mij!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |