Die docu van hem heb ik ook gezien, maar dat kan ik me eigenlijk niet herinneren.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:45 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ja, was toen bij Louix Theroux. Die Amerikanen druiven plukken want in de bijbel stond dat Joden het verkozen volk waren. Maar zodra de druiven naar binnen de schuur gingen moesten die Amerikaanse christenhonden oprotten want dat verbrak de Koosjer dit dat zus zo. Vraag Jamesdean maar.
charmander is veel coolerquote:
ik ben tegenwoordig bij het punt waar ik de topics in KLB niet eens check, ik ga gelijk de SC inquote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ik heb gewoon een redelijk lopend topic in KLB... zonder backfire...
Doe ik ook niet zoveel meer nee, het meeste is crap.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ben tegenwoordig bij het punt waar ik de topics in KLB niet eens check, ik ga gelijk de SC in
maar ik weet zeker dat het een goed topic is, hoor
klb is pure armoe... sinds...erm ja.. bepaalde leidinggevendenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ben tegenwoordig bij het punt waar ik de topics in KLB niet eens check, ik ga gelijk de SC in
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb je het over NETSPLITTER?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:47 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
klb is pure armoe... sinds...erm ja.. bepaalde leidinggevenden
geboren en getogen in israel dus jaquote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:41 schreef SideEffect het volgende:
[..]
aha, vandaar je liefde voor Israël.
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
geboren en getogen in israel dus ja
had er maar geblevenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
geboren en getogen in israel dus ja
klb is altijd pure armoede geweest, heb in die anderhalf jaar amper fatsoenlijke topics voorbij zien komen.. kan ze op 1 hand tellen iigquote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:47 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
klb is pure armoe... sinds...erm ja.. bepaalde leidinggevenden
ANTIKLACHT SLOTJEquote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
klb is altijd pure armoede geweest, heb in die anderhalf jaar amper fatsoenlijke topics voorbij zien komen.. kan ze op 1 hand tellen iig
eerst zeg je altijd en dan zeg je in anderhalf jaarquote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
klb is altijd pure armoede geweest, heb in die anderhalf jaar amper fatsoenlijke topics voorbij zien komen.. kan ze op 1 hand tellen iig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |