Nee, in de zomer mogen er ook christenslaafjes uit de VS op de boerderijen werken.quote:
Is lekker kip verder rest boeit me niet zo :$quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:12 schreef niels0 het volgende:
[..]
Kentucky Fried Chicken? Are you crazy? KKK komt daar vandaan. Ku Klux Klan.
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee, in de zomer mogen er ook christenslaafjes uit de VS op de boerderijen werken.
Lekker lulligquote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:33 schreef remi1986 het volgende:
ow het wil niet lukken met de GutterFM site. Komt er ook op neer dat ik die gewoon zelf helemaal kan maken
wahahauwquote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:35 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Werkt het best als je naakt voor een spiegel staat en mij de pics zend, ik zoom wel in
ik heb je wat gevraagd horquote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:35 schreef remi1986 het volgende:
ach ja gelukkig boeit het hier ook niemand
Maar niet in de gebouwen heh, enkel buiten. Zodra het binnen is, wordt het namelijk vervuild. En die Amerikanen blij dat ze mogen werken voor die Abrahams, niet te filmenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee, in de zomer mogen er ook christenslaafjes uit de VS op de boerderijen werken.
Als je hulp nodig hebt moet je het zeggen dan open ik een DIG topic.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:33 schreef remi1986 het volgende:
ow het wil niet lukken met de GutterFM site. Komt er ook op neer dat ik die gewoon zelf helemaal kan maken
srs?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:41 schreef voederbietel het volgende:
Maar niet in de gebouwen heh, enkel buiten. Zodra het binnen is, wordt het namelijk vervuild.
Wat???quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:41 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Maar niet in de gebouwen heh, enkel buiten. Zodra het binnen is, wordt het namelijk vervuild. En die Amerikanen blij dat ze mogen werken voor die Abrahams, niet te filmen.
Ja, was toen bij Louix Theroux. Die Amerikanen druiven plukken want in de bijbel stond dat Joden het verkozen volk waren. Maar zodra de druiven naar binnen de schuur gingen moesten die Amerikaanse christenhonden oprotten want dat verbrak de Koosjer dit dat zus zo. Vraag Jamesdean maar.quote:
Omdat er morgen verkiezingen zijn.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:45 schreef SideEffect het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_Eerste_Kamer__.html
waarom is dit al de hele dag op het nieuws?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |