wat schattigquote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:04 schreef SideEffect het volgende:
Hermann en Djedje hebben al 1 dag verkering.
link maarquote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja, lees maar terug van gisterenavond
en dan meteen zo doen tegen mijquote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja, lees maar terug van gisterenavond
ey nielsquote:
opkikker met soepstengelsquote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:06 schreef TARDIS. het volgende:
Ik heb al gegeten maar toch nog trek. Noodles?
Kom we gaan samen langs kfcquote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:06 schreef TARDIS. het volgende:
Ik heb al gegeten maar toch nog trek. Noodles?
beter gaan ze langs Medicinal Fried Chickenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:12 schreef niels0 het volgende:
[..]
Kentucky Fried Chicken? Are you crazy? KKK komt daar vandaan. Ku Klux Klan.
hahahahaquote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:13 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
(Sweet fuck, voelde me net een stalker om een post van je hier te vinden)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
lach je omdat je het grappig vindt, omdat je hem niet snapt, omdat je medelijden hebt of is het sarcastisch? ;s ;s ;s ;squote:
lach je nu omdat je het serieus grappig vindt of uit angst om gelagen te worden omdat je het niet grappig vindt?quote:
wow engquote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:16 schreef SideEffect het volgende:
[..]
lach je nu omdat je het serieus grappig vindt of uit angst om gelagen te worden omdat je het niet grappig vindt?
toevalligquote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
lach je omdat je het grappig vindt, omdat je hem niet snapt, omdat je medelijden hebt of is het sarcastisch? ;s ;s ;s ;s
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |