kijk, een echte ventquote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:21 schreef voederbietel het volgende:
Vanavond voor de eerste en de laatste keer van m'n leven sushi gegeten. Wat een reut man.
Ik durf dat niet te eten sinds ik gehoord heb dat daar allerlei parasieten en zo in kunnen zitten.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:21 schreef voederbietel het volgende:
Vanavond voor de eerste en de laatste keer van m'n leven sushi gegeten. Wat een reut man.
de enige rauwe vis waar ik op wacht is Haringquote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:21 schreef voederbietel het volgende:
Ben je ook vies van jezelf dan?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik durf dat niet te eten sinds ik gehoord heb dat daar allerlei parasieten en zo in kunnen zitten.
sushi is inderdaadquote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:21 schreef voederbietel het volgende:
te makkelijkquote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ben je ook vies van jezelf dan?
Ik verwachtte ieder moment dat jij uit zo'n sushi zou springen.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik durf dat niet te eten sinds ik gehoord heb dat daar allerlei parasieten en zo in kunnen zitten.
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:23 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik verwachtte ieder moment dat jij uit zo'n sushi zou springen.
Een japanner.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:22 schreef voederbietel het volgende:
Ik had niet met vis maar met wortel, krab, komkommer en ei maar man wie dat bedacht heeft.
kijk hzaw, deze is beterquote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:23 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik verwachtte ieder moment dat jij uit zo'n sushi zou springen.
De mooiste zijn uit 40-45quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:23 schreef Remqo het volgende:
[..]
Een japanner.
ik zit nog steeds rare jappen-filmpjes te kijken
Ja daar konden de Duitsers nog iets van leren.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
De mooiste zijn uit 40-45
;squote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Deze vind ik ook wel mooi,... maarre.. -->quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja, zelfs mijn negerheld Idi Amin keek tegen ze opquote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja daar konden de Duitsers nog iets van leren.
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:25 schreef voederbietel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Menselijke sushi zomer 1942
wat nou, racist...quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:26 schreef voederbietel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Echt helemaal gestoord die Japanners :s
Met hun sushi.
start jij dan een leuk nieuw gespreksonderwerpquote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
de gesprekken verlopen moeizaam vanavond
Nee, in de zomer mogen er ook christenslaafjes uit de VS op de boerderijen werken.quote:
Is lekker kip verder rest boeit me niet zo :$quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:12 schreef niels0 het volgende:
[..]
Kentucky Fried Chicken? Are you crazy? KKK komt daar vandaan. Ku Klux Klan.
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee, in de zomer mogen er ook christenslaafjes uit de VS op de boerderijen werken.
Lekker lulligquote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:33 schreef remi1986 het volgende:
ow het wil niet lukken met de GutterFM site. Komt er ook op neer dat ik die gewoon zelf helemaal kan maken
wahahauwquote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:35 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Werkt het best als je naakt voor een spiegel staat en mij de pics zend, ik zoom wel in
ik heb je wat gevraagd horquote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:35 schreef remi1986 het volgende:
ach ja gelukkig boeit het hier ook niemand
Maar niet in de gebouwen heh, enkel buiten. Zodra het binnen is, wordt het namelijk vervuild. En die Amerikanen blij dat ze mogen werken voor die Abrahams, niet te filmenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee, in de zomer mogen er ook christenslaafjes uit de VS op de boerderijen werken.
Als je hulp nodig hebt moet je het zeggen dan open ik een DIG topic.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:33 schreef remi1986 het volgende:
ow het wil niet lukken met de GutterFM site. Komt er ook op neer dat ik die gewoon zelf helemaal kan maken
srs?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:41 schreef voederbietel het volgende:
Maar niet in de gebouwen heh, enkel buiten. Zodra het binnen is, wordt het namelijk vervuild.
Wat???quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:41 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Maar niet in de gebouwen heh, enkel buiten. Zodra het binnen is, wordt het namelijk vervuild. En die Amerikanen blij dat ze mogen werken voor die Abrahams, niet te filmen.
Ja, was toen bij Louix Theroux. Die Amerikanen druiven plukken want in de bijbel stond dat Joden het verkozen volk waren. Maar zodra de druiven naar binnen de schuur gingen moesten die Amerikaanse christenhonden oprotten want dat verbrak de Koosjer dit dat zus zo. Vraag Jamesdean maar.quote:
Omdat er morgen verkiezingen zijn.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:45 schreef SideEffect het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_Eerste_Kamer__.html
waarom is dit al de hele dag op het nieuws?
Die docu van hem heb ik ook gezien, maar dat kan ik me eigenlijk niet herinneren.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:45 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ja, was toen bij Louix Theroux. Die Amerikanen druiven plukken want in de bijbel stond dat Joden het verkozen volk waren. Maar zodra de druiven naar binnen de schuur gingen moesten die Amerikaanse christenhonden oprotten want dat verbrak de Koosjer dit dat zus zo. Vraag Jamesdean maar.
charmander is veel coolerquote:
ik ben tegenwoordig bij het punt waar ik de topics in KLB niet eens check, ik ga gelijk de SC inquote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ik heb gewoon een redelijk lopend topic in KLB... zonder backfire...
Doe ik ook niet zoveel meer nee, het meeste is crap.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ben tegenwoordig bij het punt waar ik de topics in KLB niet eens check, ik ga gelijk de SC in
maar ik weet zeker dat het een goed topic is, hoor
klb is pure armoe... sinds...erm ja.. bepaalde leidinggevendenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ben tegenwoordig bij het punt waar ik de topics in KLB niet eens check, ik ga gelijk de SC in
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb je het over NETSPLITTER?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:47 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
klb is pure armoe... sinds...erm ja.. bepaalde leidinggevenden
geboren en getogen in israel dus jaquote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:41 schreef SideEffect het volgende:
[..]
aha, vandaar je liefde voor Israël.
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
geboren en getogen in israel dus ja
had er maar geblevenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
geboren en getogen in israel dus ja
klb is altijd pure armoede geweest, heb in die anderhalf jaar amper fatsoenlijke topics voorbij zien komen.. kan ze op 1 hand tellen iigquote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:47 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
klb is pure armoe... sinds...erm ja.. bepaalde leidinggevenden
ANTIKLACHT SLOTJEquote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
klb is altijd pure armoede geweest, heb in die anderhalf jaar amper fatsoenlijke topics voorbij zien komen.. kan ze op 1 hand tellen iig
eerst zeg je altijd en dan zeg je in anderhalf jaarquote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
klb is altijd pure armoede geweest, heb in die anderhalf jaar amper fatsoenlijke topics voorbij zien komen.. kan ze op 1 hand tellen iig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |