quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
lach je omdat je het grappig vindt, omdat je hem niet snapt, omdat je medelijden hebt of is het sarcastisch? ;s ;s ;s ;s
zag er geen enkele humor in, maar ik dacht ik doe net alsof ik het grappig vind zodat die MMCMCMCMCG ook eens een keertje blij isquote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:16 schreef SideEffect het volgende:
[..]
lach je nu omdat je het serieus grappig vindt of uit angst om gelagen te worden omdat je het niet grappig vindt?
Lief zijn voor debieltjesquote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
[..]
zag er geen enkele humor in, maar ik dacht ik doe net alsof ik het grappig vind zodat die MMCMCMCMCG ook eens een keertje blij is
quote:Op zondag 26 juni 2011 22:49 schreef Der_Mann het volgende:
De volgende keer als een meisje je afwimpelt gewoon je piemel uit je broek halen en in haar oog steken. Dan zegt ze van HEY OUW DAT DOET PIJN WAAROM DOE JE DAT MAAR WOJOW JIJ HEBT GROKE PIK MAN en dan kan je met haar mee naar huis.
laat die arme jongen eens met rustquote:
zit ie expres posts van toen ik nog niet volwassen was te posten omdat hij jelly is op mij en DjeDjequote:
aardig van je hermannquote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
[..]
zag er geen enkele humor in, maar ik dacht ik doe net alsof ik het grappig vind zodat die MMCMCMCMCG ook eens een keertje blij is
wow ik nu ook, toevallig ;squote:
jij hebt echt humor man x' dquote:
't zit diepquote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:20 schreef Working_Class_Hero het volgende:
mmgfaggetmxx is cool ik zocht laatst doperwtjes in de AH en hij wees ze echt goed aan
meant to be, héquote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wow ik nu ook, toevallig ;s
hipsterquote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:21 schreef voederbietel het volgende:
Vanavond voor de eerste en de laatste keer van m'n leven sushi gegeten. Wat een reut man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |