Flikker op man, niet iedereen kan zomaar een meisje versieren.quote:
liefquote:Op zondag 26 juni 2011 22:19 schreef Garisson72 het volgende:
Ah joh je hebt altijd nog je gezondheid moet je maar denken.
Iedereen kan het bij de juiste meid.quote:Op zondag 26 juni 2011 22:20 schreef Psy-freak het volgende:
Jullie denken dat iedereen een meisje kan versieren he? Nou ik niet. Ik schaam me er niet voor maar het is niet leuk, ok!
Je bent kansloos, aan jou valt niets meer te redden. Stop met je sociale leven, kom nooit meer buiten en blijf jezelf voor de rest van je leven fappen op de hond van je homofiele buurman.quote:Op zondag 26 juni 2011 22:20 schreef Psy-freak het volgende:
Jullie denken dat iedereen een meisje kan versieren he? Nou ik niet. Ik schaam me er niet voor maar het is niet leuk, ok!
Jij bent een meisje, wat moet ik zeggen dan?quote:Op zondag 26 juni 2011 22:21 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Iedereen kan het bij de juiste meid.
Modje?quote:Op zondag 26 juni 2011 22:24 schreef TheLoneGunmen het volgende:
Als je het niet kan moet je maar zorgen dat je veel geld gaat verdienen.
Het is één van de twee. Anders zelfmoord.
body language man, eerst je ogen interlocken, shinen met je teeth krijg je shine terug op de doel afgaan. Je begint met hoi en eindigt in bed, kk simpel.quote:Op zondag 26 juni 2011 22:22 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Jij bent een meisje, wat moet ik zeggen dan?
Na de eerste zin kijken ze altijd van: opdonderenquote:Op zondag 26 juni 2011 22:27 schreef Drinky het volgende:
[..]
body language man, eerst je ogen interlocken, shinen met je teeth krijg je shine terug op de doel afgaan. Je begint met hoi en eindigt in bed, kk simpel.
wat is je eerste zin?quote:Op zondag 26 juni 2011 22:28 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Na de eerste zin kijken ze altijd van: opdonderen
Gewoonquote:
Ja dat werkt bij jou?quote:Op zondag 26 juni 2011 22:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Laat me raden... "Neuken?"Nee TS, zo werkt dat niet in het echte leven, alleen op FOK!
1. Beginnen met hallo of hoi.quote:Op zondag 26 juni 2011 22:22 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Jij bent een meisje, wat moet ik zeggen dan?
Ik sta te shaken als ik er al op af durf, wat moet ik danquote:Op zondag 26 juni 2011 22:31 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
1. Beginnen met hallo of hoi.
2. Stel jezelf voor
3. Vraag hoe zij heet...
Wees een beetje trots op jezelf als man. Vrouwen vallen niet op bibberende blozende zwetende typjes.
Dan ben je al een heel eind.
Vraag dan eerst bijvoorbeeld of ze normaal ergens anders uitgaat, in plaats van "hoe is het?".quote:Op zondag 26 juni 2011 22:30 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Gewoon
'hoi, heb je nooit gezien hier, hoe is het?'
Dan moet je toch iets aan je zenuwen doen.quote:Op zondag 26 juni 2011 22:32 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Ik sta te shaken als ik er al op af durf, wat moet ik dan
Met andere woorden: "jij past hier niet." mooie binnenkomer.quote:Op zondag 26 juni 2011 22:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vraag dan eerst bijvoorbeeld of ze normaal ergens anders uitgaat, in plaats van "hoe is het?".
Ja, ook wel gedaan maar op de een of andere manier kijken ze altijd van flikker opquote:Op zondag 26 juni 2011 22:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vraag dan eerst bijvoorbeeld of ze normaal ergens anders uitgaat, in plaats van "hoe is het?".
Natuurlijk, ik pak alles wat ik pakken kan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt geen vertrouwen in jezelf en jij straalt dat dus uit.quote:Op zondag 26 juni 2011 22:34 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Ja, ook wel gedaan maar op de een of andere manier kijken ze altijd van flikker op
Ze kunnen me toch een beetje helpen?quote:Op zondag 26 juni 2011 22:35 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Je hebt geen vertrouwen in jezelf en jij straalt dat dus uit.
Waarom zou iemand jouw vertrouwen als jij jezelf niet vertrouwd. Zo werkt dat dus.
Waarom zou iemand een project willenquote:Op zondag 26 juni 2011 22:35 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Ze kunnen me toch een beetje helpen?
Ik zou eerder denken dat iemand dan schijnbaar een vaste klant is in die tentquote:Op zondag 26 juni 2011 22:34 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Met andere woorden: "jij past hier niet." mooie binnenkomer.
Op FOK! werkt het ook niet.quote:Op zondag 26 juni 2011 22:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Laat me raden... "Neuken?"Nee TS, zo werkt dat niet in het echte leven, alleen op FOK!
Die laatste site is echt een uitkomst. Ik ben genezen van mijn homoseksualteit. Mijn dank is groot.quote:Op zondag 26 juni 2011 22:18 schreef DaanA het volgende:
Ben je:
Lekker: http://www.mooiemensen.com/
Gewoon: http://e-matching.nl/
Lelijk: http://www.lillekemeense.com/![]()
Succes!
Ze kunnen toch een beetje helpenquote:Op zondag 26 juni 2011 22:35 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Waarom zou iemand een project willenDan gaan ze wel naar ikea
daar ga je inderdaad gruwelijk de mist inquote:Op zondag 26 juni 2011 22:30 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Gewoon
'hoi, heb je nooit gezien hier, hoe is het?'
Met die instelling zul je er niet komen. Zou jij een vriendin willen die hulp nodig heeft van jou om met jou te praten ?quote:
idd, houd je pokerface, tenzijn je pokerface homoseksueel is. Is een chick into jij en andersom jij ook into zij, niet dik laten merken, gewoon nonchalant casual zijn. schroom er niet voor een meid die middelmatig is weg te wijzen, hogere cijfers gaan je dan diggen ( je moet dit wel op een drukke plek doen dan niet ergens in een hoekje).quote:Op zondag 26 juni 2011 22:32 schreef Spouwerranger het volgende:
Wat ik uit de OP haal, is dat je het nogal wanhopig aanpakt. Dat moet je juist niet doen. Daar knappen vrouwen echt op af.
Ja, dan zou ik haar aanzetten tot smerige sm en zeggen dat iedereen dat doet.quote:Op zondag 26 juni 2011 22:39 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Met die instelling zul je er niet komen. Zou jij een vriendin willen die hulp nodig heeft van jou om met jou te praten ?
Nee, maar ze mag me toch een beetje helpen met het eerste gesprekquote:Op zondag 26 juni 2011 22:39 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Met die instelling zul je er niet komen. Zou jij een vriendin willen die hulp nodig heeft van jou om met jou te praten ?
Weet je wat! succes! Ze gaan je allemaal helpen! Nou stap er op afquote:Op zondag 26 juni 2011 22:41 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Nee, maar ze mag me toch een beetje helpen met het eerste gesprek
Wat moet ik dan doen/zeggen?quote:Op zondag 26 juni 2011 22:42 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Weet je wat! succes! Ze gaan je allemaal helpen! Nou stap er op af
Probeer: Hoi, ik ben hier niet zo goed in. Kan jij mij een beetje helpen?quote:
Wat je ook in FoBo zegt tegen alle meiden!quote:
dan ben je nog heel lang bezigquote:Op zondag 26 juni 2011 22:43 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
Probeer: Hoi, ik ben hier niet zo goed in. Kan jij mij een beetje helpen?
De meesten zullen wel nee zeggen, maar misschien kom je een heel lief meisje tegen dat je er doorheen loodst.
Oja, sorry. Dat was weer even die glass-is-half-empty kant van mij die daar postte.quote:Op zondag 26 juni 2011 22:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zou eerder denken dat iemand dan schijnbaar een vaste klant is in die tent
Wat dan?quote:Op zondag 26 juni 2011 22:44 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Wat je ook in FoBo zegt tegen alle meiden!
WAAAAT XDquote:Op zondag 26 juni 2011 22:48 schreef Psy-freak het volgende:
Ik ga even tegen mn meisje aankruipen. Weltrusten allemaal.
Naast mn vriendin liggen, datquote:
quote:Op zondag 26 juni 2011 22:50 schreef fwokker het volgende:
Dit was weer een van de saaiere trolltopics
En ik doe nog moeite ook...ik ben veel te liefquote:
Sorryquote:Op zondag 26 juni 2011 22:52 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
En ik doe nog moeite ook...ik ben veel te lief
en ik ben geen autistquote:Op zondag 26 juni 2011 22:53 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Sorryje bent inderdaad veel te lief
Ik heb nog wel een opbeurende fobo-post gedaan. Allemaal voor niets...quote:Op zondag 26 juni 2011 22:53 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Sorryje bent inderdaad veel te lief
neuken?quote:
quote:Op zondag 26 juni 2011 22:54 schreef Der_Mann het volgende:
JA GODVERDOMME GEEF IK GOED ADVIES EN ZIT JE GEWOON TE LIEGEN, STUK STRONT.
ik moet altijd het bed opblazen van mn vriendinquote:Op zondag 26 juni 2011 22:56 schreef piraat013 het volgende:
Ik werd een keer in mijn kont geknepen door een meisje wonder boven wonder maar ik verpeste het met een dikke scheet dus heel haar hand stonk en trilde van door die enorme gasexplosie
liefquote:Op zondag 26 juni 2011 22:58 schreef debeterebob het volgende:
[ afbeelding ]
Speciaal voor psy. Misschien beurt dit je op.
quote:Op zondag 26 juni 2011 22:21 schreef TheSofaKing het volgende:
[..]
Je bent kansloos, aan jou valt niets meer te redden. Stop met je sociale leven, kom nooit meer buiten en blijf jezelf voor de rest van je leven fappen op de hond van je homofiele buurman.
quote:
ja heb mensen gezien die zo afgingen.quote:
vaker fappen. het gevoel went.quote:Op zondag 26 juni 2011 22:17 schreef Psy-freak het volgende:
Ik ben echt op 10 meisjes afgestapt op een feestje hier maar ze wimpelde me allemaal af.
Ik voel me écht alleen.
Ik masturbeer elke avond op een meisje uit de buurt, ik weet dat het zielig is maar ik kan het gewoon niet helpen. Ik voel me schuldig tegenover dat meisje.
Ik walg van mezelf.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |