Flikker op man, niet iedereen kan zomaar een meisje versieren.quote:
liefquote:Op zondag 26 juni 2011 22:19 schreef Garisson72 het volgende:
Ah joh je hebt altijd nog je gezondheid moet je maar denken.
Iedereen kan het bij de juiste meid.quote:Op zondag 26 juni 2011 22:20 schreef Psy-freak het volgende:
Jullie denken dat iedereen een meisje kan versieren he? Nou ik niet. Ik schaam me er niet voor maar het is niet leuk, ok!
Je bent kansloos, aan jou valt niets meer te redden. Stop met je sociale leven, kom nooit meer buiten en blijf jezelf voor de rest van je leven fappen op de hond van je homofiele buurman.quote:Op zondag 26 juni 2011 22:20 schreef Psy-freak het volgende:
Jullie denken dat iedereen een meisje kan versieren he? Nou ik niet. Ik schaam me er niet voor maar het is niet leuk, ok!
Jij bent een meisje, wat moet ik zeggen dan?quote:Op zondag 26 juni 2011 22:21 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Iedereen kan het bij de juiste meid.
Modje?quote:Op zondag 26 juni 2011 22:24 schreef TheLoneGunmen het volgende:
Als je het niet kan moet je maar zorgen dat je veel geld gaat verdienen.
Het is één van de twee. Anders zelfmoord.
body language man, eerst je ogen interlocken, shinen met je teeth krijg je shine terug op de doel afgaan. Je begint met hoi en eindigt in bed, kk simpel.quote:Op zondag 26 juni 2011 22:22 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Jij bent een meisje, wat moet ik zeggen dan?
Na de eerste zin kijken ze altijd van: opdonderenquote:Op zondag 26 juni 2011 22:27 schreef Drinky het volgende:
[..]
body language man, eerst je ogen interlocken, shinen met je teeth krijg je shine terug op de doel afgaan. Je begint met hoi en eindigt in bed, kk simpel.
wat is je eerste zin?quote:Op zondag 26 juni 2011 22:28 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Na de eerste zin kijken ze altijd van: opdonderen
Gewoonquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |