ja en na dat blowen gaat het dus mis met de knopjesquote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee die gaat alleen zitten fokken en blowen onder werktijd
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:08 schreef IsaacCuenca het volgende:
geruchten gaan ook rond dat Rusland inmiddels wapens hebben die het hele universum kan vernietigen, geen idee of het waar is
Hard welquote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja en na dat blowen gaat het dus mis met de knopjes
Achterlijke kut Russen inderdaadquote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
Frank schrijft daar altijd mooie posts over.Maar het zal uiteindelijk ook wel meevallen allemaal, toch vind ik het niet heel prettig allemaal.
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:10 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Achterlijke kut Russen inderdaad.
eyquote:
Boeiuh als je dood bent ben je dood maakt nie uitquote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:11 schreef TARDIS. het volgende:
Sterven in een oorlog
Dat lijkt me ruk. Mijn dood hoeft geen spektakel te zijn maar om nou met nog duizend anderen in een veldslag neergemaaid te worden of met stad en al opgeblazen te worden heeft ook zo weinig waarde.
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:11 schreef TARDIS. het volgende:
Sterven in een oorlog
Dat lijkt me ruk. Mijn dood hoeft geen spektakel te zijn maar om nou met nog duizend anderen in een veldslag neergemaaid te worden of met stad en al opgeblazen te worden heeft ook zo weinig waarde.
Krijg je wel massaal aandacht opeensquote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:11 schreef TARDIS. het volgende:
Sterven in een oorlog
hhaah fuck dat zou echt heftig zijn XDquote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:12 schreef TARDIS. het volgende:
Of dat WO3 10 jaar duurt en je overleeft het ternauwernood en je sterft een week later aan een hersenbloeding
Jawel, rouwende koppen wil ik zien! Met een dienst in het teken van mij! Mij mij mij!quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Boeiuh als je dood bent ben je dood maakt nie uit
Het is Meloewa bijna overgekomen, helaasquote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:12 schreef TARDIS. het volgende:
Of dat WO3 10 jaar duurt en je overleeft het ternauwernood en je sterft een week later aan een hersenbloeding
Komt ze uit 40-45?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het is Meloewa bijna overgekomen, helaas
Je krijgt dan wel een standbeeld "De onbekende soldaat"quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:11 schreef TARDIS. het volgende:
Sterven in een oorlog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |