ja of juist wel, als kanonnenvoerquote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:04 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
jankzak je bent niets waard, dus je wordt niet opgeroepen...
meh geen zin inquote:
Voor welk land wel dan?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:03 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ik zou ook niet willen sterven voor zo'n ordinair land als Nederland
Kalingrad is al sinds mensheugenis helemaal volgestouwd met Russisch wapentuig. Niet veel nieuws dus.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:59 schreef deadprez het volgende:
Rusland stuurt raketten naar Baltische exclave
waarom gebeurt dit allemaal
Ging me ook meer om die gigantische oefening in het algemeen, vind het niet zo chill hoe stoer iedereen aan het doen is.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:05 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Kalingrad is al sinds mensheugenis helemaal volgestouwd met Russisch wapentuig. Niet veel nieuws dus.
veel plezier met die kutfilmquote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja en terecht
maar liefjes, ik ga offline.... ik moet de hobbit zien
ik heb weer genoten
klootzakquote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja en terecht
maar liefjes, ik ga offline.... ik moet de hobbit zien
ik heb weer genoten
Ja zo. Nou ja, ik denk maar zo, niemand heeft baat bij een echte oorlog, anders voerde ze die al lang.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ging me ook meer om die gigantische oefening in het algemeen, vind het niet zo chill hoe stoer iedereen aan het doen is.
polen jatogquote:
ach, dood gaan we tochquote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:59 schreef deadprez het volgende:
Rusland stuurt raketten naar Baltische exclave
waarom gebeurt dit allemaal
Frank schrijft daar altijd mooie posts over.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:06 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ja zo. Nou ja, ik denk maar zo, niemand heeft baat bij een echte oorlog, anders voerde ze die al lang.
Nee die gaat alleen zitten fokken en blowen onder werktijdquote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
Gewoon onze deadprz als Minister van Oorlog inzetten...
"Wat is deze knopje?"
WOOSH
ahah ;Dquote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:08 schreef IsaacCuenca het volgende:
geruchten gaan ook rond dat Rusland inmiddels wapens hebben die het hele universum kan vernietigen, geen idee of het waar is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |