Dankjequote:
World war 5quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:59 schreef deadprez het volgende:
Rusland stuurt raketten naar Baltische exclave
waarom gebeurt dit allemaal
yolo toch?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:59 schreef deadprez het volgende:
Wat was eerst het plan dan?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:33 schreef remi1986 het volgende:
ow het wil niet lukken met de GutterFM site. Komt er ook op neer dat ik die gewoon zelf helemaal kan maken
omdat iedere generatie recht heeft op het grote waldsterben, ozongat en allez... om jullie klaar te stomen op politieke keuzes op basis van angstquote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:59 schreef deadprez het volgende:
wat een herriequote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:00 schreef remi1986 het volgende:
[..]
het was een oude mix. https://soundcloud.com/to(...)-toxicsickness-radio
Angstquote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:01 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
omdat iedere generatie recht heeft op het grote waldsterben, ozongat en allez... om jullie laar te stomen op politieke keuzes op basis van angst
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:00 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zo intens dat 3 en 4 overgeslagen worden he.
dat ik alleen ff dat embed linkje van de radio zou plakken en weg zou wezen? Waarom denk je dat ik zon kant en klaar ding heb gebruiktquote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:01 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
omdat iedere generatie recht heeft op het grote waldsterben, ozongat en allez... om jullie klaar te stomen op politieke keuzes op basis van angst
zelfs met angst wil ik nog niks met politiek te maken hebbenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:01 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
omdat iedere generatie recht heeft op het grote waldsterben, ozongat en allez... om jullie klaar te stomen op politieke keuzes op basis van angst
Met de instorm van de byzanterische enclave jegens het Russische bewind, de spanningen omtrent het Midden-Oostelijke conflict, de Drugsepidemie in zuidelijke amerikanen, de corrupte dictatorie in de noordelijke amerikanen waarsteeds meer van de burgers achterkomen en de ebola in Afrika is een Wereldoorlog III niet meer te voorkomen.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:59 schreef deadprez het volgende:
Omdat Europa defensie kapotbezuinigd heeftquote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:59 schreef deadprez het volgende:
dit dus... eerst was het de BOM in mijn tijd, toen chernobyl, de russen... toen viel de muur... en waren we bang voor het ozongat... broeikaseffect... de terroristen.... en nu weer de russen...quote:
Ik voor geen enkel land.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:03 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ik zou ook niet willen sterven voor zo'n ordinair land als Nederland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |