quote:Op maandag 16 maart 2015 20:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij had het over sporten.
Stijn moet nu huilen.
Curling is de beste sport van de Olympische Spelen.quote:
quote:Op maandag 16 maart 2015 20:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Curling is de beste sport van de Olympische Spelen.
Versegeren vindt dit ook.
(Dat was geen act)
quote:Op maandag 16 maart 2015 20:50 schreef Karina het volgende:
Er zit daarachter tussen Gijp en Hansie een hele rare gozer. Met schuine wenkbrauwen.
Dat vond ik ook van jou f1 voorspellingquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan nergens anders meer naar kijken, dat hoofd, lieve help.quote:Op
maandag 16 maart 2015 20:50 schreef Karina het volgende:
Er zit daarachter tussen Gijp en Hansie een hele rare gozer. Met schuine wenkbrauwen.
Ja dat zei ik al Rolandquote:Op maandag 16 maart 2015 20:50 schreef KingRoland het volgende:
Wtf die vent links van Hans met die gekke wenkbrauwen
quote:Op maandag 16 maart 2015 20:50 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dat vond ik ook van jou f1 voorspelling
heb ik nauwelijks punten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Wow wat een freak inderdaadquote:Op maandag 16 maart 2015 20:50 schreef Karina het volgende:
Feyenoord was kut.quote:Op maandag 16 maart 2015 20:51 schreef Vasion het volgende:
Wanneer gaan ze het over Feyenoord hebben?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 16 maart 2015 20:52 schreef Max23 het volgende:
[..]Valt mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Epke Zonderland in de spits?quote:Op maandag 16 maart 2015 20:52 schreef opperkleurder het volgende:
Wisten jullie trouwens dat Advocaat naar Sunderland gaat?
Ik had hem ook net in het topic gepost omdat ik al het idee had dat je 'm niet kon vinden.quote:Op maandag 16 maart 2015 20:52 schreef GGMM het volgende:
Ik zat in het publiek te zoeken naar die gozer met die wenkbrauwen waar Caland het over had.
En toen opeens zag ik hem.
Wow.
Ik had hem al gevonden.quote:Op maandag 16 maart 2015 20:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik had hem ook net in het topic gepost omdat ik al het idee had dat je 'm niet kon vinden.
Maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan, dit is gewoon niet de bedoeling.quote:
Dikzak.quote:Op maandag 16 maart 2015 20:54 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik eet een wolkentoetje chocolade.
Schet ook, die is constant slecht.quote:Op maandag 16 maart 2015 20:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Geen enkele speler bij ADO zo constant als Meijers.
Die was gelukkig geschorst gisteren. Geen moment gemist! Ondanks het slechte resultaat.quote:Op maandag 16 maart 2015 20:55 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Schet ook, die is constant slecht.
Ik heb er harder om gelachen dat om jouw dikzak grapje.quote:Op maandag 16 maart 2015 20:56 schreef GGMM het volgende:
Kan iemand even lachen om het grapje van Caland?
Even flink de gaskraan opendraaien in de arenaquote:Op maandag 16 maart 2015 20:56 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Is Valentijn soms familie van Leo?
Bedankt.quote:Op maandag 16 maart 2015 20:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Even flink de gaskraan opendraaien in de arena![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 16 maart 2015 20:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Even flink de gaskraan opendraaien in de arena![]()
![]()
![]()
Ik ga dit aangeven wegens plagiaat van een Godquote:Op maandag 16 maart 2015 20:58 schreef kapiteintje het volgende:
Die pizzabakker uit Haarlem. U weet wel, die met z'n dikke hoofd niet eens in z'n eigen oven past. Die Raiola, die Nederlandse Italiaan. Noemde Cruijff...de GROTE Cruijff een seniele gek.
Niks aan gelogen. Wisten jullie dat Cruijff niet kan lezen en schrijven?quote:Op maandag 16 maart 2015 20:58 schreef kapiteintje het volgende:
Die pizzabakker uit Haarlem. U weet wel, die met z'n dikke hoofd niet eens in z'n eigen oven past. Die Raiola, die Nederlandse Italiaan. Noemde Cruijff...de GROTE Cruijff een seniele gek.
Als je als Amsterdammer bij Feyenoord gaat voetballen ben je ook wel gek.quote:Op maandag 16 maart 2015 20:58 schreef kapiteintje het volgende:
Gracias ElCapitanquote:Op maandag 16 maart 2015 20:58 schreef kapiteintje het volgende:
Blessquote:Op maandag 16 maart 2015 20:59 schreef Nober het volgende:
[..]
Als je als Amsterdammer bij Feyenoord gaat voetballen ben je ook wel gek.
Praten kan hij ook niet.quote:Op maandag 16 maart 2015 20:58 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Niks aan gelogen. Wisten jullie dat Cruijff niet kan lezen en schrijven?
Vind ik nietquote:Op maandag 16 maart 2015 20:59 schreef Caland het volgende:
Wisten jullie trouwens waar ik van het weekend achterkwam.
Dat Sierd de Vos eigenlijk best wel op Tom Hanks lijkt.
VIESDIKquote:Op maandag 16 maart 2015 21:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb trek in een schaaltje vanille yoghurt.
Met moeite. Als hij niet zo veel talent had gehad op het veld zou hij aan de lopende band hebben gestaan.quote:
Afgewezenquote:Op maandag 16 maart 2015 20:59 schreef Caland het volgende:
Bedankt Marc!quote:Op maandag 16 maart 2015 20:59 schreef Caland het volgende:
twitter:marcdehond twitterde op donderdag 07-06-2012 om 22:38:56Sierd de Vos lijkt op Tom Hanks #bureausport http://t.co/FqADXlKc reageer retweet
Die in het midden.quote:Op maandag 16 maart 2015 21:00 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Wie van deze 2 mannen is Sierd de Vos jongens??
Niks mis mee.quote:Op maandag 16 maart 2015 21:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb trek in een schaaltje vanille yoghurt.
De onderstequote:Op maandag 16 maart 2015 21:00 schreef GGMM het volgende:
De derde.quote:Op maandag 16 maart 2015 21:00 schreef GGMM het volgende:
Frank speelt graag de dictatorquote:Op maandag 16 maart 2015 21:00 schreef Joezi het volgende:
Wat een gezwets over die Kishna, zo goed is ie toch ook weer niet
Wie is dat eigenlijk?quote:Op maandag 16 maart 2015 21:00 schreef Joezi het volgende:
Wat een gezwets over die Kishna, zo goed is ie toch ook weer niet
okquote:Op maandag 16 maart 2015 21:00 schreef GGMM het volgende:
Geen idee, maar ik vind ze beide lijken op Victor Reinierquote:Op maandag 16 maart 2015 21:00 schreef GGMM het volgende:
De linker is Victor Reinier dus die andere.quote:Op maandag 16 maart 2015 21:00 schreef GGMM het volgende:
Okquote:Op maandag 16 maart 2015 21:00 schreef Nober het volgende:
[..]
Andersom kan natuurlijk wel want je wil een keer die stap maken.
Die Marc heeft er kijk op.quote:Op maandag 16 maart 2015 21:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bedankt Marc!twitter:marcdehond twitterde op donderdag 07-06-2012 om 22:38:56Sierd de Vos lijkt op Tom Hanks #bureausport http://t.co/FqADXlKc reageer retweet
Dat is te makkelijkquote:Op maandag 16 maart 2015 21:02 schreef GGMM het volgende:
Kan iemand even een opmerking maken over het gewicht van davy?
Johannes, Davy, GGMM en ik vonden dat een leuke film.quote:Op maandag 16 maart 2015 21:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zie je Sierd de Vos al Tom Hanks na doen in een film als Saving Private Ryan..... Met zijn geweertje in de wildernis en dan keihard KOEKOEK!!!! bam ratatatatatatatataatatatatatatatatatata
Viesdik?quote:Op maandag 16 maart 2015 21:02 schreef GGMM het volgende:
Kan iemand even een opmerking maken over het gewicht van davy?
quote:Op maandag 16 maart 2015 21:01 schreef Max23 het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik vind ze beide lijken op Victor Reinier
Als 2 het zeggen moet er wel een kern van waarheid inzittenquote:Op maandag 16 maart 2015 21:01 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
De linker is Victor Reinier dus die andere.
flopshowquote:Op maandag 16 maart 2015 21:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kan iemand even een opmerking maken over Voetbal International?
Flopshowquote:Op maandag 16 maart 2015 21:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zou nu iets kunnen zeggen over scheren.quote:Op maandag 16 maart 2015 21:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
Heb je je geschoren dan?quote:Op maandag 16 maart 2015 21:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zou nu iets kunnen zeggen over scheren.
nou nou nou grote vriend moet dat nou weerquote:Op maandag 16 maart 2015 21:03 schreef Kopsterk het volgende:
Ik heb echt zeer koud bier, had het te lang in de vriezer laten staan.
(Ik hoop dat johannes_vermeer er een beetje rekening mee houdt dat hij niet alleen met ideale schoonzoons te maken heeft hier en dit taalgebruik gewoon toestaat voor een keertje)
bier in de vriezer is banwaardig jaquote:Op maandag 16 maart 2015 21:03 schreef Kopsterk het volgende:
Ik heb echt ongelofelijk koud bier, had het te lang in de vriezer laten staan.
(Ik hoop dat johannes_vermeer er een beetje rekening mee houdt dat hij niet alleen met ideale schoonzoons te maken heeft hier en dit taalgebruik gewoon toestaat voor een keertje)
Ik ga dit even voorleggen aan de FA's.quote:Op maandag 16 maart 2015 21:04 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
bier in de vriezer is banwaardig ja
Traoré moet altijd op 1, verreweg de bestequote:Op maandag 16 maart 2015 21:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
VOlgens mij had Traore op 1 moeten staan... maar goed...
Leg je gelijk mijn modschap voor?quote:Op maandag 16 maart 2015 21:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ga dit even voorleggen aan de FA's.
een groot complot dit.quote:
Dit boeit niemand.quote:Op maandag 16 maart 2015 21:05 schreef Ajacied422 het volgende:
NEC kan vrijdag kampioen worden bij een misstap van Eindhoven.
Dat geheel terzijde.
Ik stond niks toe, zeker jou misdraging niet.quote:Op maandag 16 maart 2015 21:05 schreef GGMM het volgende:
Het spijt me johannes. Ik wilde enkel aantonen dat als je het één keer toestaat het direct uit de hand loopt.
Hopelijk begreep je deze hint en heb ik geen note.
Ik heb vandaag namelijk een positieve note gekregen.
jouwquote:Op maandag 16 maart 2015 21:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik stond niks toe, zeker jou misdraging niet.
Op Facebook en Youtube.quote:Op maandag 16 maart 2015 21:06 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb medestanders gevonden
*jouwquote:Op maandag 16 maart 2015 21:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik stond niks toe, zeker jou misdraging niet.
Je bent weer terug van vakantie merk ik.quote:
Dan scheer ik nietquote:Op maandag 16 maart 2015 21:06 schreef Vasion het volgende:
[..]
Wees maar niet bang
Als jij niet scheert, kom ik niet binnen.
Dit is zoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo slechtquote:Op maandag 16 maart 2015 21:06 schreef Vasion het volgende:
[..]
Wees maar niet bang
Als jij niet scheert, kom ik niet binnen.
Zeker, een positieve verrassing toch?quote:Op maandag 16 maart 2015 21:06 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Je bent weer terug van vakantie merk ik.
heb ik liever in bedquote:Op maandag 16 maart 2015 21:07 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zeker, een positieve verrassing toch?
Ik moet dan denken aan speciaalbier.quote:Op maandag 16 maart 2015 21:07 schreef Max23 het volgende:
Bij Jan Everse moet ik altijd denken aan die bitterballen
Ik probeer ook een tongzoen te scoren, wat is je geheim?quote:Op maandag 16 maart 2015 21:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dit is zoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo slecht
eetquote:Op maandag 16 maart 2015 21:08 schreef GGMM het volgende:
Ik heb zin in een banaan, maar ik heb vandaag al een banaan op.
De eerste persoon die dit quote bepaalt of ik een 2e banaan ga eten vandaag, of dat ik dat niet doe.
neequote:Op maandag 16 maart 2015 21:08 schreef GGMM het volgende:
De eerste persoon die dit quote bepaalt of ik een 2e banaan ga eten vandaag, of dat ik dat niet doe.
Jaquote:Op maandag 16 maart 2015 21:08 schreef GGMM het volgende:
Spring van een flat met een banaan in je hand.quote:Op maandag 16 maart 2015 21:08 schreef GGMM het volgende:
quote:Op maandag 16 maart 2015 21:08 schreef GGMM het volgende:
Stop m maar in je kont.quote:Op maandag 16 maart 2015 21:08 schreef GGMM het volgende:
neequote:Op maandag 16 maart 2015 21:08 schreef GGMM het volgende:
Bek open, tong eruit en gaanquote:Op maandag 16 maart 2015 21:08 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik probeer ook een tongzoen te scoren, wat is je geheim?
Ik ook. Heb vandaag een nieuw glas gekocht voor 2 euro. Kreeg er 2 gratis Leffe Blond bij. Leuk voor als er een keer visite komt.quote:Op maandag 16 maart 2015 21:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik moet dan denken aan speciaalbier.
Nouja zegquote:Op maandag 16 maart 2015 21:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Spring van een flat met een banaan in je hand.
Ga je ze komend weekend op het veld gooien?quote:Op maandag 16 maart 2015 21:09 schreef Caland het volgende:
Ik heb een uur geleden bananen gekocht maar ze zijn nu nog te vers
Deze actie heb ik ook gekochtquote:Op maandag 16 maart 2015 21:09 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik ook. Heb vandaag een nieuw glas gekocht voor 2 euro. Kreeg er 2 gratis Leffe Blond bij. Leuk voor als er een keer visite komt.
Knul, van teveel bananen vreten op 1 dag raak je verstopt van binnen.quote:
Dat zou wel heel erg zonde zijn.quote:Op maandag 16 maart 2015 21:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ga je ze komend weekend op het veld gooien?
Amateur. Je koopt nieuwe bananen als je nog 2 á 3 bananen hebt van je vorige aankoop.quote:Op maandag 16 maart 2015 21:09 schreef Caland het volgende:
Ik heb een uur geleden bananen gekocht maar ze zijn nu nog te vers
Nu je het zegt! Ja!quote:Op maandag 16 maart 2015 21:09 schreef Droathoah het volgende:
Ik vind Sierd de Vos wel wat op Tom Hanks lijken. Is iemand anders dat wel eens opgevallen?
Ik bij Plus. Overigens gaan ze de Plus ombouwen tot Hoogvliet. Ik hoop dat ze een hele wand met speciaalbier maken.quote:Op maandag 16 maart 2015 21:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Deze actie heb ik ook gekocht
Bij de Coop.
Jammer.quote:Op maandag 16 maart 2015 21:10 schreef opperkleurder het volgende:
Ik vind bananen vies. In Costa Rica gooien ze overal banaan door je eten.
Bij de appie is ook een ombouw geweest van speciaal bieren, zegt men...quote:Op maandag 16 maart 2015 21:11 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik bij Plus. Overigens gaan ze de Plus ombouwen tot Hoogvliet. Ik hoop dat ze een hele wand met speciaalbier maken.
Bananen gooien is racisme.quote:Op maandag 16 maart 2015 21:10 schreef opperkleurder het volgende:
Ik vind bananen vies. In Costa Rica gooien ze overal banaan door je eten.
De Coop heeft een stalletje met Groningse speciaalbieren, ik ben er erg tevreden mee.quote:Op maandag 16 maart 2015 21:11 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik bij Plus. Overigens gaan ze de Plus ombouwen tot Hoogvliet. Ik hoop dat ze een hele wand met speciaalbier maken.
Ik kom nooit bij de AH. Zit hier niet in het winkelcentrum.quote:Op maandag 16 maart 2015 21:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bij de appie is ook een ombouw geweest van speciaal bieren, zegt men...
Swansea would point out that they wanted Vorm to move on following the signing of Lukasz Fabianski, partly because he was one of their top earners and partly because of concerns about his ongoing knee problems.quote:Op maandag 16 maart 2015 21:10 schreef Oliver23 het volgende:
Waarom hoef Genee het verhaaltje over Michel Vorm niet te vertellen... ...
In Groningen is toch alleen olie heel speciaal?quote:Op maandag 16 maart 2015 21:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De Coop heeft een stalletje met Groningse speciaalbieren, ik ben er erg tevreden mee.
Slagroomtaart is voor het plebs.quote:Op maandag 16 maart 2015 21:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, jij houdt meer van slagroomtaartjes.
Dikke pad.
Ha-Ha-Ha-Ha-Haquote:Op maandag 16 maart 2015 21:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom post je 2 foto's van Sierd de Vos?
Nah ligt eraan. Ik hou niet van fruit door mijn eten.quote:Op maandag 16 maart 2015 21:11 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ananas daarentegen is wel goddelijk.
De onderste is gewoon Tom Hanks hoor gekkiequote:Op maandag 16 maart 2015 21:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom post je 2 foto's van Sierd de Vos?
Ik zou zeggen, kom eens langs.quote:Op maandag 16 maart 2015 21:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
In Groningen is toch alleen olie heel speciaal?
Gasquote:Op maandag 16 maart 2015 21:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
In Groningen is toch alleen olie heel speciaal?
Hallooooo Roland.quote:Op maandag 16 maart 2015 21:13 schreef KingRoland het volgende:
Ik ga liever naar de Jumbo dan naar de AH.
Ik ga ook naar de jumbo.quote:
Kapi en ik gaan liever naar de AH XL.quote:Op maandag 16 maart 2015 21:13 schreef KingRoland het volgende:
Ik ga liever naar de Jumbo dan naar de AH.
Ik ben 3 jaar geleden voor het laatst in Groningen geweest. Zal er niet snel meer heen gaan.quote:Op maandag 16 maart 2015 21:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, kom eens langs.
Alleen heb ik hier helaas geen Jumbo. 3 AH'squote:Op maandag 16 maart 2015 21:14 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Kapi en ik gaan liever naar de AH XL.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |