Dit boeit niemand.quote:Op maandag 16 maart 2015 21:05 schreef Ajacied422 het volgende:
NEC kan vrijdag kampioen worden bij een misstap van Eindhoven.
Dat geheel terzijde.
Ik stond niks toe, zeker jou misdraging niet.quote:Op maandag 16 maart 2015 21:05 schreef GGMM het volgende:
Het spijt me johannes. Ik wilde enkel aantonen dat als je het één keer toestaat het direct uit de hand loopt.
Hopelijk begreep je deze hint en heb ik geen note.
Ik heb vandaag namelijk een positieve note gekregen.
jouwquote:Op maandag 16 maart 2015 21:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik stond niks toe, zeker jou misdraging niet.
Op Facebook en Youtube.quote:Op maandag 16 maart 2015 21:06 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb medestanders gevonden
*jouwquote:Op maandag 16 maart 2015 21:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik stond niks toe, zeker jou misdraging niet.
Je bent weer terug van vakantie merk ik.quote:
Dan scheer ik nietquote:Op maandag 16 maart 2015 21:06 schreef Vasion het volgende:
[..]
Wees maar niet bang
Als jij niet scheert, kom ik niet binnen.
Dit is zoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo slechtquote:Op maandag 16 maart 2015 21:06 schreef Vasion het volgende:
[..]
Wees maar niet bang
Als jij niet scheert, kom ik niet binnen.
Zeker, een positieve verrassing toch?quote:Op maandag 16 maart 2015 21:06 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Je bent weer terug van vakantie merk ik.
heb ik liever in bedquote:Op maandag 16 maart 2015 21:07 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zeker, een positieve verrassing toch?
Ik moet dan denken aan speciaalbier.quote:Op maandag 16 maart 2015 21:07 schreef Max23 het volgende:
Bij Jan Everse moet ik altijd denken aan die bitterballen
Ik probeer ook een tongzoen te scoren, wat is je geheim?quote:Op maandag 16 maart 2015 21:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dit is zoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo slecht
eetquote:Op maandag 16 maart 2015 21:08 schreef GGMM het volgende:
Ik heb zin in een banaan, maar ik heb vandaag al een banaan op.
De eerste persoon die dit quote bepaalt of ik een 2e banaan ga eten vandaag, of dat ik dat niet doe.
neequote:Op maandag 16 maart 2015 21:08 schreef GGMM het volgende:
De eerste persoon die dit quote bepaalt of ik een 2e banaan ga eten vandaag, of dat ik dat niet doe.
Jaquote:Op maandag 16 maart 2015 21:08 schreef GGMM het volgende:
Spring van een flat met een banaan in je hand.quote:Op maandag 16 maart 2015 21:08 schreef GGMM het volgende:
quote:Op maandag 16 maart 2015 21:08 schreef GGMM het volgende:
Stop m maar in je kont.quote:Op maandag 16 maart 2015 21:08 schreef GGMM het volgende:
neequote:Op maandag 16 maart 2015 21:08 schreef GGMM het volgende:
Bek open, tong eruit en gaanquote:Op maandag 16 maart 2015 21:08 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik probeer ook een tongzoen te scoren, wat is je geheim?
Ik ook. Heb vandaag een nieuw glas gekocht voor 2 euro. Kreeg er 2 gratis Leffe Blond bij. Leuk voor als er een keer visite komt.quote:Op maandag 16 maart 2015 21:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik moet dan denken aan speciaalbier.
Nouja zegquote:Op maandag 16 maart 2015 21:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Spring van een flat met een banaan in je hand.
Ga je ze komend weekend op het veld gooien?quote:Op maandag 16 maart 2015 21:09 schreef Caland het volgende:
Ik heb een uur geleden bananen gekocht maar ze zijn nu nog te vers
Deze actie heb ik ook gekochtquote:Op maandag 16 maart 2015 21:09 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik ook. Heb vandaag een nieuw glas gekocht voor 2 euro. Kreeg er 2 gratis Leffe Blond bij. Leuk voor als er een keer visite komt.
Knul, van teveel bananen vreten op 1 dag raak je verstopt van binnen.quote:
Dat zou wel heel erg zonde zijn.quote:Op maandag 16 maart 2015 21:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ga je ze komend weekend op het veld gooien?
Amateur. Je koopt nieuwe bananen als je nog 2 á 3 bananen hebt van je vorige aankoop.quote:Op maandag 16 maart 2015 21:09 schreef Caland het volgende:
Ik heb een uur geleden bananen gekocht maar ze zijn nu nog te vers
Nu je het zegt! Ja!quote:Op maandag 16 maart 2015 21:09 schreef Droathoah het volgende:
Ik vind Sierd de Vos wel wat op Tom Hanks lijken. Is iemand anders dat wel eens opgevallen?
Ik bij Plus. Overigens gaan ze de Plus ombouwen tot Hoogvliet. Ik hoop dat ze een hele wand met speciaalbier maken.quote:Op maandag 16 maart 2015 21:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Deze actie heb ik ook gekocht
Bij de Coop.
Jammer.quote:Op maandag 16 maart 2015 21:10 schreef opperkleurder het volgende:
Ik vind bananen vies. In Costa Rica gooien ze overal banaan door je eten.
Bij de appie is ook een ombouw geweest van speciaal bieren, zegt men...quote:Op maandag 16 maart 2015 21:11 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik bij Plus. Overigens gaan ze de Plus ombouwen tot Hoogvliet. Ik hoop dat ze een hele wand met speciaalbier maken.
Bananen gooien is racisme.quote:Op maandag 16 maart 2015 21:10 schreef opperkleurder het volgende:
Ik vind bananen vies. In Costa Rica gooien ze overal banaan door je eten.
De Coop heeft een stalletje met Groningse speciaalbieren, ik ben er erg tevreden mee.quote:Op maandag 16 maart 2015 21:11 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik bij Plus. Overigens gaan ze de Plus ombouwen tot Hoogvliet. Ik hoop dat ze een hele wand met speciaalbier maken.
Ik kom nooit bij de AH. Zit hier niet in het winkelcentrum.quote:Op maandag 16 maart 2015 21:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bij de appie is ook een ombouw geweest van speciaal bieren, zegt men...
Swansea would point out that they wanted Vorm to move on following the signing of Lukasz Fabianski, partly because he was one of their top earners and partly because of concerns about his ongoing knee problems.quote:Op maandag 16 maart 2015 21:10 schreef Oliver23 het volgende:
Waarom hoef Genee het verhaaltje over Michel Vorm niet te vertellen... ...
In Groningen is toch alleen olie heel speciaal?quote:Op maandag 16 maart 2015 21:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De Coop heeft een stalletje met Groningse speciaalbieren, ik ben er erg tevreden mee.
Slagroomtaart is voor het plebs.quote:Op maandag 16 maart 2015 21:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, jij houdt meer van slagroomtaartjes.
Dikke pad.
Ha-Ha-Ha-Ha-Haquote:Op maandag 16 maart 2015 21:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom post je 2 foto's van Sierd de Vos?
Nah ligt eraan. Ik hou niet van fruit door mijn eten.quote:Op maandag 16 maart 2015 21:11 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ananas daarentegen is wel goddelijk.
De onderste is gewoon Tom Hanks hoor gekkiequote:Op maandag 16 maart 2015 21:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom post je 2 foto's van Sierd de Vos?
Ik zou zeggen, kom eens langs.quote:Op maandag 16 maart 2015 21:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
In Groningen is toch alleen olie heel speciaal?
Gasquote:Op maandag 16 maart 2015 21:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
In Groningen is toch alleen olie heel speciaal?
Hallooooo Roland.quote:Op maandag 16 maart 2015 21:13 schreef KingRoland het volgende:
Ik ga liever naar de Jumbo dan naar de AH.
Ik ga ook naar de jumbo.quote:
Kapi en ik gaan liever naar de AH XL.quote:Op maandag 16 maart 2015 21:13 schreef KingRoland het volgende:
Ik ga liever naar de Jumbo dan naar de AH.
Ik ben 3 jaar geleden voor het laatst in Groningen geweest. Zal er niet snel meer heen gaan.quote:Op maandag 16 maart 2015 21:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, kom eens langs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |