Ik kom nooit bij de AH. Zit hier niet in het winkelcentrum.quote:Op maandag 16 maart 2015 21:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bij de appie is ook een ombouw geweest van speciaal bieren, zegt men...
Swansea would point out that they wanted Vorm to move on following the signing of Lukasz Fabianski, partly because he was one of their top earners and partly because of concerns about his ongoing knee problems.quote:Op maandag 16 maart 2015 21:10 schreef Oliver23 het volgende:
Waarom hoef Genee het verhaaltje over Michel Vorm niet te vertellen... ...
In Groningen is toch alleen olie heel speciaal?quote:Op maandag 16 maart 2015 21:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De Coop heeft een stalletje met Groningse speciaalbieren, ik ben er erg tevreden mee.
Slagroomtaart is voor het plebs.quote:Op maandag 16 maart 2015 21:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, jij houdt meer van slagroomtaartjes.
Dikke pad.
Ha-Ha-Ha-Ha-Haquote:Op maandag 16 maart 2015 21:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom post je 2 foto's van Sierd de Vos?
Nah ligt eraan. Ik hou niet van fruit door mijn eten.quote:Op maandag 16 maart 2015 21:11 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ananas daarentegen is wel goddelijk.
De onderste is gewoon Tom Hanks hoor gekkiequote:Op maandag 16 maart 2015 21:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom post je 2 foto's van Sierd de Vos?
Ik zou zeggen, kom eens langs.quote:Op maandag 16 maart 2015 21:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
In Groningen is toch alleen olie heel speciaal?
Gasquote:Op maandag 16 maart 2015 21:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
In Groningen is toch alleen olie heel speciaal?
Hallooooo Roland.quote:Op maandag 16 maart 2015 21:13 schreef KingRoland het volgende:
Ik ga liever naar de Jumbo dan naar de AH.
Ik ga ook naar de jumbo.quote:
Kapi en ik gaan liever naar de AH XL.quote:Op maandag 16 maart 2015 21:13 schreef KingRoland het volgende:
Ik ga liever naar de Jumbo dan naar de AH.
Ik ben 3 jaar geleden voor het laatst in Groningen geweest. Zal er niet snel meer heen gaan.quote:Op maandag 16 maart 2015 21:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, kom eens langs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |