Nieuwsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Uitzending RTL Late Night - Transcriptie door ToniB - Screencaps van "de afgrond" zoals getoond bij RTL Late Night, door agter
Tijdlijn vermissing en vondst Lisanne en Kris - update 4-3-2015SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto's van de wandelingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vondsten Lisanne en Kris & algemene foto'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Interviews, getuigen & zoekactiesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuwslinks & Informatie op videoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Extra informatieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Lavenderr op 17-03-2015 15:30:34 ]![]()
De lijst bijgewerkt tot 16 maart 21:17SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 99% gewijzigd door ootjekatootje op 16-03-2015 21:17:40 ]![]()
Reisverslagen, vermissingen, criminaliteit en overige info:
Reisverslagen
• Back to Bocas, september 2011
• Hiking From Boquete to Puerto Robalo, Bocas del Toro, June 2010
• Reisverslag Boquete, september 2014
• Valley of the Cows: another ill fated hiking adventure, 2011
• How Three Hikers Became Separated: wandelaars die doorliepen na de Mirador, 2011
• Forumlid MeloD over El Pianista, maart 2014 (foto's bij "Algemene foto's" in de OP)
• Belgische blog van april 2014, waarin de zoekacties worden genoemd
• Pianista met Feliciano, 2012
Vermissingen bij Boquete
• Yvonne Baldelli, vermist in 2011, gevonden in 2013 - FB-pagina met updates
• Aira Guerra, vermist en vermoord teruggevonden, 2013
• Ouders in 2009 vermiste Alan Humphrey (29) waarschuwen backpackers niet naar Boquete te gaan
• In de tijd ná de verdwijning van Kris en Lisanne, die dinsdagmiddag 1 april 2014, zijn er minstens vier vermissingen van lokale Panamezen gemeld:
• 2 vermisten in Boquete en Cerro Punta 28-10-'14
De laatste vermissingen waren een hoax, de door criminelen achtervolgde man (Boquete) bleek zelf de crimineel te zijn die door woedende inwoners werd achtervolgd. Hij is inmiddels met wat schrammen enzo weer thuis.
Ook de andere vermissing (Cerro Punta) was niets, er bleek drank en drugs in het spel. (Grijzemassa)
• Alexander Méndez (9) - sinds 29 mei 2014
• Soledad Carrera (26) - sinds 5 juni 2014
Missing in Panama
Missing in Panama
• Bob Ehlert (71) met ene Diane (niemand kent haar) in Bocas del Toro - sinds 21 juni 2013
• Kerstin Goedbloed 1999
Reddingsacties
• 2 Nederlandse vrouwen gered van vulkaan - 21-10-2014
Criminaliteit
• (en) Crime Updates Boquete
• (en) Criminaliteit en moordcijfers in Panama
• Indiaan vermoord bij protesten tegen een stuwdam, 2013
• Lonely Planet-beschrijving El Pianista:
• BNW / Kris Kremers en Lisanne Froon, Panama #69 - watskeburt?
Domni waar wil je deze hebben?![]()
Volgens mij zijn beide foto's richting Boquete en omgeving genomen.quote:Op maandag 16 maart 2015 17:41 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Op de achtergrond de fotoplek van lisanne waarna ze binnen 6 seconden op het ander punt stond?Aldoor dat metalen ruischen van de metalen stralende zee ...![]()
Deze link:quote:
BNW / Kris & Lisanne #188 - de vragenlijst met mysteries
in de plaats van de oude link bij 'extra informatie' → 'Reisverslagen, Criminaliteit en Overige Informatie (o.a. Facebookbeschrijving El Pianista)'![]()
Hier zien we volgens mij de Caribische kust in de verte.quote:Op maandag 16 maart 2015 17:37 schreef 11en30 het volgende:
Nog een foto van de mirador voor in de lijst van Toni:
[ afbeelding ]
Van deze blog: http://bringingbriohome.blogspot.nl/2011_09_01_archive.html
The path we were on continued all the way to Almirante on the Atlantic side. Feliciano sometimes takes people on a walk all the way. It takes 4 days when he takes tourists, but only 2 when he goes alone!
"At the top of the walk we could see the Altlantic Ocean in one direction and the Pacific in the other."![]()
Dat die ouwe stroep op de achtergrond nog eens de beroemdste boomstronk van heel Panama zou wordenquote:Op maandag 16 maart 2015 17:41 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Op de achtergrond de fotoplek van lisanne waarna ze binnen 6 seconden op het ander punt stond?Wie dit leest is gek![]()
Interessant. Het kostte enig zoeken om erachter te komen wie Brio nu eigenlijk is. Het bleek hun boot te zijn.quote:Op maandag 16 maart 2015 17:37 schreef 11en30 het volgende:
Nog een foto van de mirador voor in de lijst van Toni:
[ afbeelding ]
Van deze blog: http://bringingbriohome.blogspot.nl/2011_09_01_archive.html
The path we were on continued all the way to Almirante on the Atlantic side. Feliciano sometimes takes people on a walk all the way. It takes 4 days when he takes tourists, but only 2 when he goes alone!
Aldoor dat metalen ruischen van de metalen stralende zee ...![]()
De boot van Dick S.?quote:Op maandag 16 maart 2015 17:51 schreef Gorraay het volgende:
[..]
Interessant. Het kostte enig zoeken om erachter te komen wie Brio nu eigenlijk is. Het bleek hun boot te zijn.![]()
Ik heb niets aangepastquote:Op maandag 16 maart 2015 18:03 schreef Lavenderr het volgende:
Graag de OP overzichtelijk houden en onnodige dingen eruit halen.
En spoilers gebruiken.![]()
quote:Op maandag 16 maart 2015 16:37 schreef gynaika het volgende:
[..]
Conclusie: K en L hebben de bewuste lange afstand zelf afgelegd en zijn daaraan bezweken.Dan zijn we eruit.quote:Op maandag 16 maart 2015 16:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het is haar en mijn idee dat zowel het spijkerbroekje als de rugzak in situ zijn. Zij heeft 38 jaar tussen dat soort riviertjes gewoond en sluit uit dat die rugzak door al die rivieren is gestroomd naar daar waar ie gevonden is.
Waar ze precies aan zijn bezweken is moeilijk (meer) vast te stellen, maar wel aan de veelheid aan natuurlijke factoren.
Wat ik zei, zei zij nog veel sterker en overtuigder; een slechte Panamees die die rugzak vindt, houdt de waardevolle spullen, een slechte Panamees die hen vermoordt houdt ze en verpatst ze en begraaft of verbrandt de rugzak, een goede Panamees is eerlijk en levert hem in (zoals gebeurd is).![]()
Bij Interviews etc kan de "Mogelijke verklaring.." uit de OP. Er zijn meer verklaringen gegeven en er is geen enkele reden om alleen die van Mata in de OP te zetten. Dit soort speculaties kunnen in de LVK (Lijst van Kloot).
Staan deze hikeverslagen er al bij?
http://www.boquetenatureh(...)a-trek-from-the-past
http://www.highonadventure.com/Hoa08apr/Panama/Panama.htm![]()
Ik reageer nog even op El_Mata z'n post uit vorig topic over het langdurig aanstaan van de iphone tussen 6-11 april maar kan m niet meer vinden...Hier mijn reactie:
De telefoon is tot 5 april gebruikt als navigatie (GMaps). Alleen dat verklaart het tegenstrijdige met batterijverbruik. Alleen overleven route/uitgang is belangrijker dan batterij. Je kunt ook zien dat de telefoon tot 5 april (iphone) vaker aan heeft gestaan dan nodig. Na 5 april en toen de foute pincodes begonnen heeft niemand meer in kunnen loggen door achteruitgang Kris? Daarna heeft de telefoon ook niet meer lang aangestaan behalve aan het einde/ zwaar emotioneel moment van uitputting van Lisanne?(11 april). Je kunt de telefoon niet in maar wel een zelfgekozen achtergrond zien. Ik wil niet melodramisch gaan doen, maar ik denk dat dat een moment kan zijn geweest wanneer je alle hoop hebt verloren en een video wil opnemen o.i.d. Dat kon niet meer. Het emotioneel bekijken van een plaatje kan dan ook op dat moment logisch zijn gezien de uitzichtloze toestand na 10 dagen in de jungle!. De telefoon was toch zeker niet meer toegankelijk na keer op keer proberen.
Ik denk trouwens dat er nooit foto's of video's zijn gemaakt na het 'event' na 1 april omdat je wilt overleven en dan denk je niet aan je laatste video. Je hebt de verschrikkelijk krachtige hoop dat je eruit gaat komen. Ik heb begrepen van survivalgasten dat het ergste wat je kan overkomen in zo'n situatie is ruzie met de ander of het verliezen van hoop. Psychisch is het dan over en de rest volgt snel.![]()
Ik ben hem aan het bekijken en wanneer ik er wat uithaal zoals 11:30 voorstelt dan zet El Mata het weer terug, ik vind dat dit in overleg moet en tot die tijd geen aanpassingenquote:Op maandag 16 maart 2015 18:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar je wilt er toch nog iets in zetten?![]()
Huh, langdurig aanstaan van de iPhone? Alleen op 11 april (1:05 uur), maar niet daarvoor toch? Toen is ie steeds aan- en uitgezet?quote:Op maandag 16 maart 2015 18:17 schreef lekarO het volgende:
Ik reageer nog even op El_Mata z'n post uit vorig topic over het langdurig aanstaan van de iphone tussen 6-11 april maar kan m niet meer vinden...Hier mijn reactie:Die Google Maps is een prima hypothese lijkt me maar als ze een kaart hadden, waren ze toch teruggekomen, zou je zeggen?quote:De telefoon is tot 5 april gebruikt als navigatie (GMaps). Alleen dat verklaart het tegenstrijdige met batterijverbruik. Alleen overleven route/uitgang is belangrijker dan batterij. Je kunt ook zien dat de telefoon tot 5 april (iphone) vaker aan heeft gestaan dan nodig.
"Vaker aangestaan dan nodig"? Hoe bedoel je dat "nodig"? Kunnen wij dat wel inschatten, wat "nodig" was en is dat niet vooral achteraf duidelijk?Ja, ik weet niet of de foute pincode is ingevoerd, het kan ook zijn geen pincode ingevoerd? Daar is toch niet echt duidelijkheid over?quote:Na 5 april en toen de foute pincodes begonnen heeft niemand meer in kunnen loggen door achteruitgang Kris? Daarna heeft de telefoon ook niet meer lang aangestaan behalve aan het einde/ zwaar emotioneel moment van uitputting van Lisanne?(11 april). Je kunt de telefoon niet in maar wel een zelfgekozen achtergrond zien. Ik wil niet melodramisch gaan doen, maar ik denk dat dat een moment kan zijn geweest wanneer je alle hoop hebt verloren en een video wil opnemen o.i.d. Dat kon niet meer. Het emotioneel bekijken van een plaatje kan dan ook op dat moment logisch zijn gezien de uitzichtloze toestand na 10 dagen in de jungle!. De telefoon was toch zeker niet meer toegankelijk na keer op keer proberen.
Je "melodrama" volg ik erg goed, ik zie het ook als mogelijkheid voor het wissen van _509 (en wellicht meer foto's).Kan, maar ik zie de verklaring van Physsic als sterkste; de camera had een nogal extreem vervelende bug waardoor video's gewoon niet mogelijk waren.quote:Ik denk trouwens dat er nooit foto's of video's zijn gemaakt na het 'event' na 1 april omdat je wilt overleven en dan denk je niet aan je laatste video. Je hebt de verschrikkelijk krachtige hoop dat je eruit gaat komen. Ik heb begrepen van survivalgasten dat het ergste wat je kan overkomen in zo'n situatie is ruzie met de ander of het verliezen van hoop. Psychisch is het dan over en de rest volgt snel.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog![]()
Wat alleen bijzonder blijft is dat de telefoon nadat deze het begaf weer netjes in de rugzak werd gedaan. En dat met je laatste krachtenquote:Op maandag 16 maart 2015 18:17 schreef lekarO het volgende:
Ik reageer nog even op El_Mata z'n post uit vorig topic over het langdurig aanstaan van de iphone tussen 6-11 april maar kan m niet meer vinden...Hier mijn reactie:
De telefoon is tot 5 april gebruikt als navigatie (GMaps). Alleen dat verklaart het tegenstrijdige met batterijverbruik. Alleen overleven route/uitgang is belangrijker dan batterij. Je kunt ook zien dat de telefoon tot 5 april (iphone) vaker aan heeft gestaan dan nodig. Na 5 april en toen de foute pincodes begonnen heeft niemand meer in kunnen loggen door achteruitgang Kris? Daarna heeft de telefoon ook niet meer lang aangestaan behalve aan het einde/ zwaar emotioneel moment van uitputting van Lisanne?(11 april). Je kunt de telefoon niet in maar wel een zelfgekozen achtergrond zien. Ik wil niet melodramisch gaan doen, maar ik denk dat dat een moment kan zijn geweest wanneer je alle hoop hebt verloren en een video wil opnemen o.i.d. Dat kon niet meer. Het emotioneel bekijken van een plaatje kan dan ook op dat moment logisch zijn gezien de uitzichtloze toestand na 10 dagen in de jungle!. De telefoon was toch zeker niet meer toegankelijk na keer op keer proberen.
Ik denk trouwens dat er nooit foto's of video's zijn gemaakt na het 'event' na 1 april omdat je wilt overleven en dan denk je niet aan je laatste video. Je hebt de verschrikkelijk krachtige hoop dat je eruit gaat komen. Ik heb begrepen van survivalgasten dat het ergste wat je kan overkomen in zo'n situatie is ruzie met de ander of het verliezen van hoop. Psychisch is het dan over en de rest volgt snel.![]()
Huh, ik zet niks terug?quote:Op maandag 16 maart 2015 18:21 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik ben hem aan het bekijken en wanneer ik er wat uithaal zoals 11:30 voorstelt dan zet El Mata het weer terug, ik vind dat dit in overleg moet en tot die tijd geen aanpassingen
Ik zei al:
- HERE-kaart eruit en het schema van Geruisloos erin (die heli's op 3 april zijn onzeker en vaag, maar de rest van het schema is erg handig voor velen en er was een duidelijk verzoek van Injetta)
Ik ben het eens met 11en30; die verklaring voor de getuigen is achterhaald en kan eruit.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Welnee, ik zei ook al tegen de anderen; neem de OP over, ik houd me daar graag afzijdig van.quote:The only limit is your own imagination
Kijk zo gaan we goed!quote:Op maandag 16 maart 2015 18:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Huh, ik zet niks terug?
Ik zei al:
- HERE-kaart eruit en het schema van Geruisloos erin (die heli's op 3 april zijn onzeker en vaag, maar de rest van het schema is erg handig voor velen en er was een duidelijk verzoek van Injetta)
Ik ben het eens met 11en30; die verklaring voor de getuigen is achterhaald en kan eruit.
Zijn er nog meer dingen?![]()
Je kunt nu alles erbij zetten wat je denkt dat er nog bij moet en dan ga ik morgen ofzo eens met de stofkam door de OP. Er kan wel weer het een en ander uit.quote:Op maandag 16 maart 2015 18:26 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Kijk zo gaan we goed!
Zijn er nog meer dingen?![]()
Je bedoeld dus je eigen uitgebreide kaart?quote:Op maandag 16 maart 2015 18:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Huh, ik zet niks terug?
Ik zei al:
Ik ben het eens met 11en30; die verklaring voor de getuigen is achterhaald en kan eruit.![]()
quote:Op maandag 16 maart 2015 18:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Welnee, ik zei ook al tegen de anderen; neem de OP over, ik houd me daar graag afzijdig van.![]()
![]()
Jep, en anders in een linkje naar een aparte post. Zoals de andere dingen er ook in staan, met linkjes naar losse posts.quote:Op maandag 16 maart 2015 18:27 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Je bedoeld dus je eigen uitgebreide kaart?The only limit is your own imagination
"Voor het maken van kaarten ..." + spoiler kan er wat mij betreft helemaal uit.quote:Op maandag 16 maart 2015 18:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jep, en anders in een linkje naar een aparte post. Zoals de andere dingen er ook in staan, met linkjes naar losse posts.![]()
Nee, die links zijn belangrijk om de satellietbeelden te kunnen zien, HERE wordt vaak gebruikt, BING ook. De titel anders, prima: "Kaarten/satellietbeelden van het gebied" ofzo.quote:Op maandag 16 maart 2015 18:35 schreef 11en30 het volgende:
[..]
"Voor het maken van kaarten ..." + spoiler kan er wat mij betreft helemaal uit.The only limit is your own imagination
Antwoorden voor Kris zou mss naar een minder opvallende plek onderaan kunnen. De ouders denken er nu anders over en hebben de zoekacties gestopt.![]()
Het topic is niet van de ouders maar van ons, de link naar de video staat juist expres bovenaan omdat die zovaak genoemd wordt hier.quote:Op maandag 16 maart 2015 18:38 schreef 11en30 het volgende:
Antwoorden voor Kris zou mss naar een minder opvallende plek onderaan kunnen. De ouders denken er nu anders over en hebben de zoekacties gestopt.The only limit is your own imagination
Kom op zeg, hou je ons voor achterlijk? We kennen de mogelijkheden en kunnen onze eigen voors en tegens wel bedenken. Hoort gewoon niet in de OP. Prak het er maar bij je map-post in.quote:Op maandag 16 maart 2015 18:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, die links zijn belangrijk om de satellietbeelden te kunnen zien, HERE wordt vaak gebruikt, BING ook. De titel anders, prima: "Kaarten/satellietbeelden van het gebied" ofzo.![]()
Vind ik wel. De links zijn direct, zodat je direct op HERE en BING enzo kan zoeken, makkelijk voor iedereen die het gebied met eigen ogen wil bekijken.quote:The only limit is your own imagination
Nieuws is een betere opening dan zwaar achterhaalde oude info. Die hoort onderaan. En dat jij schijt hebt aan hun standpunt betekent nog niet dat we de OP niet kunnen verbeteren.quote:Op maandag 16 maart 2015 18:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het topic is niet van de ouders maar van ons, de link naar de video staat juist expres bovenaan omdat die zovaak genoemd wordt hier.![]()
quote:Op maandag 16 maart 2015 17:51 schreef Gorraay het volgende:
Het kostte enig zoeken om erachter te komen wie Brio nu eigenlijk is. Het bleek hun boot te zijnken t alleen als boter.
![]()
Ok je hebt me overtuigd. De users in dit topic zijn te dom om zelf Google, Bing en Here te bookmarken en zelf te beoordelen wat ze het liefst gebruiken. Domme sukkels dat het zijn.quote:Op maandag 16 maart 2015 18:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vind ik wel. De links zijn direct, zodat je direct op HERE en BING enzo kan zoeken, makkelijk voor iedereen die het gebied met eigen ogen wil bekijken.
En verder maakt het niet zoveel uit wat anderen vinden zolang koning Mata een andere mening heeft. Ootje had gewoon gelijk.
[ Bericht 4% gewijzigd door 11en30 op 16-03-2015 18:58:40 ]![]()
Die ouders denken er niet anders over dan Antwoorden voor Kris. Het is hun eigen website, geregistreerd op naam van Hans K.quote:Op maandag 16 maart 2015 18:38 schreef 11en30 het volgende:
Antwoorden voor Kris zou mss naar een minder opvallende plek onderaan kunnen. De ouders denken er nu anders over en hebben de zoekacties gestopt.![]()
Zet er een ennetje achter en het wordt Curaçaos bier.quote:
The only limit is your own imagination
Deze werd gezocht geloof ik:
De hike naar Bocas del Toro vanuit El Pianista, door die oudere, maar zeer krasse, in uiterst goede conditie zijnde man, Remi, in two and a half day i.p.v. 3-4 dagen
http://www.boquetenatureh(...)a-trek-from-the-past
[ Bericht 6% gewijzigd door doorgaan op 16-03-2015 19:20:43 ]![]()
De OP is gemaakt alsof het een opstel op de lagere school is en dan ook nog incompleet, verouderd en sterk gekleurd. Af en toe geef ik een paar ergernissen en onjuistheden aan, meer energie dan dit wil ik er ook niet meer in steken.quote:Op maandag 16 maart 2015 19:03 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Die ouders denken er niet anders over dan Antwoorden voor Kris. Het is hun eigen website, geregistreerd op naam van Hans K.![]()
ook lekker denk ikquote:Op maandag 16 maart 2015 19:07 schreef El_Matador het volgende:
Zet er een ennetje achter en het wordt Curaçaos bier.![]()
![]()
Frank:
Ook het scenario rondom een misdrijf werd grondig nagelopen. „De geografische condities, de sociaal maatschappelijke condities en de technische feiten zoals uit het forensisch onderzoek naar voren zijn gekomen, maken een misdrijf in de vorm van een overval, zedenmisdrijf, gewelddelict of ontvoering zeer onwaarschijnlijk.”SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 16 maart 2015 19:19 schreef ootjekatootje het volgende:
Frank:
Ook het scenario rondom een misdrijf werd grondig nagelopen. „De geografische condities, de sociaal maatschappelijke condities en de technische feiten zoals uit het forensisch onderzoek naar voren zijn gekomen, maken een misdrijf in de vorm van een overval, zedenmisdrijf, gewelddelict of ontvoering zeer onwaarschijnlijk.”Ik begreep het zo; "door de sociale controle werd een misdrijf zeer onwaarschijnlijk geacht". Onder dat misdrijf viel dus ook het zedenmisdrijf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De verklaring vond ik ook zwak, zeker omdat er achter de Mirador juist nauwelijks sociale controle is; daar woont geen hont.
Los van het misdrijf, dat ik ook niet waarschijnlijk acht, maar dat ligt aan andere zaken (de nachtfoto's, de inhoud van de rugzak, geen enkele aanwijzing voor een misdrijf -alleen de macabere zakjesfoto zie ik als mogelijke aanwijzing, maar dat klopt dan weer niet met de rest-.The only limit is your own imagination
Frank:
Ook het scenario rondom een misdrijf werd grondig nagelopen. „De geografische condities, de sociaal maatschappelijke condities en de technische feiten zoals uit het forensisch onderzoek naar voren zijn gekomen, maken een misdrijf in de vorm van een overval, zedenmisdrijf, gewelddelict of ontvoering zeer onwaarschijnlijk.”Dat blijkt uit de sociaal maatschappelijke condities.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
Welk misdrijf niet in aanmerking komt vanwege de geografische condities? Ehhhh ontvoering?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe hoger de geest, hoe groter het beest.(Maaike Vaatstra)![]()
Frank:
Ook het scenario rondom een misdrijf werd grondig nagelopen. „De geografische condities, de sociaal maatschappelijke condities en de technische feiten zoals uit het forensisch onderzoek naar voren zijn gekomen, maken een misdrijf in de vorm van een overval, zedenmisdrijf, gewelddelict of ontvoering zeer onwaarschijnlijk.”SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jammer voor de misdrijf-ontkenners maar zo zie ik het ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Ontkennen kun je alleen doen bij een vastgesteld feit. Dat is een misdrijf allerminst.
Welke sterke aanwijzingen zijn er nog voor een misdrijf, zeker in het geval dat nu niemand daar meer aan denkt, alleen hier op het forum nog?The only limit is your own imagination
tegenstrijdige verklaringen getuigenquote:Op maandag 16 maart 2015 19:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ontkennen kun je alleen doen bij een vastgesteld feit. Dat is een misdrijf allerminst.
Welke sterke aanwijzingen zijn er nog voor een misdrijf, zeker in het geval dat nu niemand daar meer aan denkt, alleen hier op het forum nog?
na lange zoektocht, meer dan 900 kilometer nog niets vinden
het niet terugkeren van K&L na een wandeling
het niet gefotografeerd of gevonden zijn van "de kloof"
Het niet mogen zoeken door de gidsen van bovenaf in het gebied
De nachtfoto's en het niet kunnen traceren hiervan
de dood van Osman
de dood van de taxichauffeur
Het niet melden van een bepaald iemand dat hij ze gezien had
en zo zijn er wel meer dingen![]()
1 - dat kan allerlei redenen hebben, alleen de getuigenissen van Eileen en Sigrid zijn heel raar; die kenden de meidenquote:Op maandag 16 maart 2015 19:32 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
1 - tegenstrijdige verklaringen getuigen
2 - na lange zoektocht, meer dan 900 kilometer nog niets vinden
3 - het niet terugkeren van K&L na een wandeling
4 - het niet gefotografeerd of gevonden zijn van "de kloof"
5 - Het niet mogen zoeken door de gidsen van bovenaf in het gebied
6 - De nachtfoto's en het niet kunnen traceren hiervan
7 - de dood van Osman
8 - de dood van de taxichauffeur
9 - Het niet melden van een bepaald iemand dat hij ze gezien had
2 - is vaag, maar op zich geen aanwijzing voor een misdrijf
3 - idem
4 - er zijn foto's gewist, dus die kunnen wel bestaan hebben, is ook geen aanwijzing voor een misdrijf
5 - de politieke beïnvloeding is ook op zichzelf geen aanwijzing voor een misdrijf
6 - wijst dat naar een misdrijf?
7 - de enige duidelijke link naar een misdrijf, maar hoe past de dood van die jongen op 4 april in het verhaal van 1-11+ april?
8 - niet zeker of die met Kris en Lisanne te maken had
9 - je bedoelt Plinio? Hij heeft het gemeld, of het zeker was wist hij niet. Verdenk je hem dan van betrokkenheid dan wel anderen de hand boven het hoofd houden? Komt dat niet uit in die kleine gemeenschap?The only limit is your own imagination
Frank:
Ook het scenario rondom een misdrijf werd grondig nagelopen. „De geografische condities, de sociaal maatschappelijke condities en de technische feiten zoals uit het forensisch onderzoek naar voren zijn gekomen, maken een misdrijf in de vorm van een overval, zedenmisdrijf, gewelddelict of ontvoering zeer onwaarschijnlijk.”SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op soortgelijke schetenwappelijke wijze, voorzien van alle statistieken, vulde ik vroeger de voetbalpool in. Meestal had ik dan 6 of 7 van de 13 wedstrijden goed.quote:Op maandag 16 maart 2015 19:19 schreef ootjekatootje het volgende:
Frank:
Ook het scenario rondom een misdrijf werd grondig nagelopen. „De geografische condities, de sociaal maatschappelijke condities en de technische feiten zoals uit het forensisch onderzoek naar voren zijn gekomen, maken een misdrijf in de vorm van een overval, zedenmisdrijf, gewelddelict of ontvoering zeer onwaarschijnlijk.”Aldoor dat metalen ruischen van de metalen stralende zee ...![]()
Kijk en dit flik jij dus constant, leg me geen woorden in de mond.quote:Op maandag 16 maart 2015 19:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
1 - dat kan allerlei redenen hebben, alleen de getuigenissen van Eileen en Sigrid zijn heel raar; die kenden de meiden
2 - is vaag, maar op zich geen aanwijzing voor een misdrijf
3 - idem
4 - er zijn foto's gewist, dus die kunnen wel bestaan hebben, is ook geen aanwijzing voor een misdrijf
5 - de politieke beïnvloeding is ook op zichzelf geen aanwijzing voor een misdrijf
6 - wijst dat naar een misdrijf?
7 - de enige duidelijke link naar een misdrijf, maar hoe past de dood van die jongen op 4 april in het verhaal van 1-11+ april?
8 - niet zeker of die met Kris en Lisanne te maken had
9 - je bedoelt Plinio? Hij heeft het gemeld, of het zeker was wist hij niet. Verdenk je hem dan van betrokkenheid dan wel anderen de hand boven het hoofd houden? Komt dat niet uit in die kleine gemeenschap?
Straks beweer je nog dat ik F verdenk.
ik beweer het volgende:
Twee mooie meiden in een bos, met korte boekjes en strakke topjes, die vallen op.
Als 2 kleine lammetjes weg van de groep. Makkelijke pooi toch?
Eventuele daders? Ik denk dat er 's ochtends iemand gehoord/gezien heeft dat die meiden de trail gingen doen. Dat kan in de taalschool, in de supermarkt of op straat geweest zijn.
Dat kan dus bijna iedereen geweest zijn, tenminste de mannen daar.
Toeristen zijn daar ook en een dader is dus niet per definitie een lieve gids. Vraag dat ook maar eens na, in de hele wereld worden vrouwen verkracht. En dat is een feit, ze liepen daar zonder netwerk in een bos en dat is een gelegenheid.
Dom om dit als man van tafel te schuiven...![]()
quote:Op maandag 16 maart 2015 19:47 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Kijk en dit flik jij dus constant, leg me geen woorden in de mond.
Straks beweer je nog dat ik F verdenk.
Ik leg je niks in de mond, ik stel alleen vragen? Wie bedoel je dan met "Het niet melden van een bepaald iemand dat hij ze gezien had"?
Welk bepaald iemand dan?Ok, maar dus omdat die "bepaalde iemand" zich "niet meldt", is er sprake van een misdrijf? Ik snap de zin niet?quote:Eventuele daders? Ik denk dat er 's ochtends iemand gehoord/gezien heeft dat die meiden de trail gingen doen. Dat kan in de taalschool, in de supermarkt of op straat geweest zijn.Over "woorden in de mond leggen" gesproken; ik heb dit NOOIT van tafel geschoven en juist altijd het motief (seksueel) en de gelegenheid (het afgelegen gebied) erkend. Altijd.quote:Vraag dat ook maar eens na, in de hele wereld worden vrouwen verkracht. En dat is een feit, ze liepen daar zonder netwerk in een bos en dat is een gelegenheid.
Dom om dit als man van tafel te schuiven...
Echter, deze zedenmisdadiger moet Kris en Lisanne dan een week in leven gehouden hebben? En ze hun camera en telefoons en alle andere bezittingen laten houden?
Of denk je -let op: vraag, geen suggestie- dat dat allemaal geplant is achteraf?
En waarom zou een verkrachter dat geld en mogelijk de andere waardevolle dingen niet meegejat hebben en de rugzak begraven, zodat er nooit meer enig spoor was geweest? Dat is toch veel makkelijker en minder risicovol?The only limit is your own imagination
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Forum Opties Forumhop: Hop naar: