abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 16 maart 2015 @ 10:20:21 #1
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_150689240
Drankrijder Lutten geeft dramatische misstap toe

Gerrit G. (51), die eind vorige week in Lutten de één maand oude baby Milan doodreed, heeft inmiddels toegegeven dat hij die zo dramatisch verlopen avond onder invloed van alcohol achter het stuur was gekropen. Dat heeft zijn familie aan dorpsgenoten laten weten.

Hij lijkt nu zelf ook in te zien hoe gruwelijk hij in de fout is gegaan. „Gerrit zelf is helemaal over zijn toeren en verkeert in shock”, zegt een plaatsgenoot.

In Lutten is het een publiek geheim dat Gerrit G. die fatale avond doorbracht in de dorpskroeg. Een etablissement dat zich op amper een kilometer afstand van zijn huis bevindt. Maar G. vertikte het stelselmatig de fiets te pakken en kroop toch iedere keer weer laveloos achter het stuur.

De cafébaas liet diezelfde avond weten erg ontdaan te zijn over het ongeval, maar voegde er vrijwel in één adem aan toe dat hij het verder niet wilde hebben over de dader.

Moeder Ellen heeft in een dramatisch verhaal op Facebook haar verdriet van zich af geschreven: „Lieve Milan, ik mis jou zo! Waarom moest dit nou gebeuren? Je was nog maar zo kort bij ons. Je bent het mooiste wat mij is overkomen. En wat er nu gebeurd is, is mijn grootste nachtmerrie. Ik kan gewoon niet zonder jou Milan.”

Telegraaf
pi_150689407
quote:
Hij lijkt nu zelf ook in te zien hoe gruwelijk hij in de fout is gegaan. „Gerrit zelf is helemaal over zijn toeren en verkeert in shock”, zegt een plaatsgenoot.

In Lutten is het een publiek geheim dat Gerrit G. die fatale avond doorbracht in de dorpskroeg. Een etablissement dat zich op amper een kilometer afstand van zijn huis bevindt. Maar G. vertikte het stelselmatig de fiets te pakken en kroop toch iedere keer weer laveloos achter het stuur.
Hij is alleen in shock omdat hij zich nu bij de rechtbank moet melden.
pi_150689465
Ik wacht het psychologisch onderzoek maar even af. Met een zware drinker die stelselmatig met de auto het café bezoekt, is wel iets grondig mis. Zeker als dat café op loopafstand van zijn woning ligt.
pi_150689574
Moeten die cafébaas, mensen in zijn omgeving en de politie (die er naar verluid ook van wist dat hij dit vaker deed) worden aangeklaagd wegens medeplichtigheid?

Wordt voor G. wel aanklacht voor doodslag / dood door schuld trouwens?
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_150689822
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 10:30 schreef Downwards het volgende:
Ik wacht het psychologisch onderzoek maar even af. Met een zware drinker die stelselmatig met de auto het café bezoekt, is wel iets grondig mis. Zeker als dat café op loopafstand van zijn woning ligt.

Dus wat stel je voor als straf wanneer hij gepakt wordt?
  maandag 16 maart 2015 @ 10:49:34 #6
398472 goed_volk
kan tegen een grapje
pi_150690015
quote:

Hij is alcoholist en daarmee eigenlijk ziek. Hij deed het niet expres, wist niet wat hij deed. De arme drommel. Getekend voor het leven. 120 uur schoffelen.
Hier schreef Dagoduck: Zeer goede FiPo.
Hier denkt katindeboom dat ik eigenlijk Braddie ben, maar die ben ik natuurlijk niet.
Hier liet ik CherryOnTop haar beeldscherm onder spugen
  maandag 16 maart 2015 @ 10:50:50 #7
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_150690042
quote:

quote:

1,5 km ligt het café van z'n huis. :{
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_150690093
deze man is gewoon een beetje verward
pi_150690197
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 10:27 schreef NightH4wk het volgende:

[..]

Hij is alleen in shock omdat hij zich nu bij de rechtbank moet melden.
Hij zal gewoon ontkennen dat hij gezopen heeft.
  maandag 16 maart 2015 @ 10:58:04 #10
438527 MissButterflyy
pi_150690226
quote:
7s.gif Op maandag 16 maart 2015 10:57 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Hij is toch later opgepakt?
Zal er dan niks meer van alcohol in zijn bloed zijn gevonden?
pi_150690235
quote:

[..]

Of dat er iemand anders ook in de auto zat, en dan niet willen zeggen wie gereden heeft. Schijnt te werken om je straf te ontlopen
pi_150690371
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 10:50 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

[..]

dat is toch makkelijk te lopen?
pi_150690430
quote:

[..]

http://www.telegraaf.nl/b(...)Lutten_bekent__.html
quote:
Drankrijder Lutten geeft dramatische misstap toe

Van onze verslaggevers
DEN HAAG -
Gerrit G. (51), die eind vorige week in Lutten de één maand oude baby Milan doodreed, heeft inmiddels toegegeven dat hij die zo dramatisch verlopen avond onder invloed van alcohol achter het stuur was gekropen. Dat heeft zijn familie aan dorpsgenoten laten weten.
  maandag 16 maart 2015 @ 11:41:17 #14
438527 MissButterflyy
pi_150691329
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 11:02 schreef computergirl het volgende:

[..]

dat is toch makkelijk te lopen?
Inderdaad. Ontken dat niet hoor. ;)
pi_150691344
Toch ook wel opvallend dat die dorpsgenoten dat meteen in de pers melden trouwens..
pi_150693747
De cafébaas is bang dat hij zijn grootste klant verliest.
Ik weet niet met welke wapens de derde wereldoorlog uitgevochten zal worden, maar de vierde wereldoorlog wordt uitgevochten met stokken en stenen.
  maandag 16 maart 2015 @ 13:04:41 #17
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_150693814
quote:
2s.gif Op maandag 16 maart 2015 13:02 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
De cafébaas is bang dat hij zijn grootste klant verliest.
Hij zou bang moeten zijn dat hij zijn vergunning verliest.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  maandag 16 maart 2015 @ 14:43:15 #18
438527 MissButterflyy
pi_150697704
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 11:41 schreef Marcoss het volgende:
Toch ook wel opvallend dat die dorpsgenoten dat meteen in de pers melden trouwens..
Denk eerder dat de pers daar de deuren af is gegaan.
pi_150697868
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 10:34 schreef DroogDok het volgende:
Moeten die cafébaas, mensen in zijn omgeving en de politie (die er naar verluid ook van wist dat hij dit vaker deed) worden aangeklaagd wegens medeplichtigheid?

Wordt voor G. wel aanklacht voor doodslag / dood door schuld trouwens?
Het is in ieder geval typisch dat bij dit soort gevallen de hele buurt/dorp er schijnbaar van wist en in de rioolkrantjes als Telegraaf of AD over wil vertellen (of op de eigen Facebook), maar niemand van te voren had bedacht dat de dader er misschien eens op aangesproken had moeten worden, of als dat zonder resultaat bleef; de politie ingeschakeld.

Als het kalf verdronken is....
pi_150698103
quote:
2s.gif Op maandag 16 maart 2015 14:47 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Het is in ieder geval typisch dat bij dit soort gevallen de hele buurt/dorp er schijnbaar van wist en in de rioolkrantjes als Telegraaf of AD over wil vertellen (of op de eigen Facebook), maar niemand van te voren had bedacht dat de dader er misschien eens op aangesproken had moeten worden, of als dat zonder resultaat bleef; de politie ingeschakeld.

Als het kalf verdronken is....
Denk eigenlijk dat de meeste mensen het gevoel hebben dat het toch niet zoveel helpt.
pi_150698484
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 13:04 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Hij zou bang moeten zijn dat hij zijn vergunning verliest.
Want die verlies je als je een dronkenlap zijn autosleutels niet afpakt?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  maandag 16 maart 2015 @ 15:04:03 #22
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_150698530
quote:
15s.gif Op maandag 16 maart 2015 15:02 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Want die verlies je als je een dronkenlap zijn autosleutels niet afpakt?
Niet waarschijnlijk. Helaas, want we hoeven er niet aan te twijfelen dat de kroegbaas wist wat hij aan de bar had zitten in een gehucht als dit.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  maandag 16 maart 2015 @ 15:06:29 #23
245087 ueberduitser
grootgrondbezitter
pi_150698645
quote:
2s.gif Op maandag 16 maart 2015 14:47 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Wie weet is dat allang een keer gebeurd. Meneer was trouwens al bekend bij de politie als drankrijder.
pi_150698702
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 15:04 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Niet waarschijnlijk. Helaas, want we hoeven er niet aan te twijfelen dat de kroegbaas wist wat hij aan de bar had zitten in een gehucht als dit.
Zeker, in dat soort dorpen is dit ook echt helaas "normaal" (gebruikelijk, zou een beter woord zijn); mensen die dronken in de auto stappen.

Midden in Parijs heb ik het ook gezien, een man die werkelijk zwalkend over straat liep en zijn auto in stapte. Ik wilde hem tegenhouden maar mijn vriend (die in Parijs woont) hield mij tegen: "is normaal hier".

Letterlijk gebeurd: stapt in zijn auto; achteruit *BOTS* tegen de auto achter hem, vooruit *BOTS* tegen de auto voor hem, en dat zo een paar keer (stond filegeparkeerd) en hij kwam eruit en reed weg. :X :X

Die vriend van mij rijdt ook met een paar slokken op (niet dronken, wel aangeschoten). Vind ik ook niet kunnen, maar goed.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_150698767
quote:
12s.gif Op maandag 16 maart 2015 15:07 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Zeker, in dat soort dorpen is dit ook echt helaas "normaal" (gebruikelijk, zou een beter woord zijn); mensen die dronken in de auto stappen.

Midden in Parijs heb ik het ook gezien, een man die werkelijk zwalkend over straat liep en zijn auto in stapte. Ik wilde hem tegenhouden maar mijn vriend (die in Parijs woont) hield mij tegen: "is normaal hier".

Letterlijk gebeurd: stapt in zijn auto; achteruit *BOTS* tegen de auto achter hem, vooruit *BOTS* tegen de auto voor hem, en dat zo een paar keer (stond filegeparkeerd) en hij kwam eruit en reed weg. :X :X

Die vriend van mij rijdt ook met een paar slokken op (niet dronken, wel aangeschoten). Vind ik ook niet kunnen, maar goed.
Goed verhaal, lekker relevant ook.
  maandag 16 maart 2015 @ 15:13:43 #26
245087 ueberduitser
grootgrondbezitter
pi_150698954
quote:
12s.gif Op maandag 16 maart 2015 15:07 schreef El_Matador het volgende:
Welk soort dorpen? En hoe kom je er bij dat dit echt helaas "normaal" is? Je bent bekend in Lutten?
:')
pi_150699047
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 15:13 schreef ueberduitser het volgende:

[..]

Welk soort dorpen? En hoe kom je er bij dat dit echt helaas "normaal" is? Je bent bekend in Lutten?
:')
Dorpskroeg, ons kent ons, rustige wegen, kleine kroegjes waar nog gerookt mag worden, etc.

Nee, Lutten had ik nooit van gehoord, maar genoeg andere dorpen in Nederland waar het wel zo werkt, dus 1+1=2.

De OP zelf geeft het ook aan; hij was een notoire drankrijder en ik vermoed dat het niet de eerste keer was dat hij daar aan de bar zat.

maandag 16 maart 2015 @ 15:25:20 #28
245087 ueberduitser
grootgrondbezitter
pi_150699455
quote:
12s.gif Op maandag 16 maart 2015 15:15 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dorpskroeg, ons kent ons, rustige wegen, kleine kroegjes waar nog gerookt mag worden, etc.

Nee, Lutten had ik nooit van gehoord, maar genoeg andere dorpen in Nederland waar het wel zo werkt, dus 1+1=2.

De OP zelf geeft het ook aan; hij was een notoire drankrijder en ik vermoed dat het niet de eerste keer was dat hij daar aan de bar zat.
Wat een aannames zeg! Je moet de politiek in joh :D
pi_150699517
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 15:25 schreef ueberduitser het volgende:

[..]

Wat een aannames zeg! Je moet de politiek in joh :D
Neuh, mensenkennis, beetje kennis van de wereld en logisch redeneren. Ik ben geen autist.

En de politiek heeft daar niets aan, die draait op psychopaten, wat ik ook al niet ben.

maandag 16 maart 2015 @ 15:33:47 #30
245087 ueberduitser
grootgrondbezitter
pi_150699802
quote:
6s.gif Op maandag 16 maart 2015 15:26 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Neuh, mensenkennis, beetje kennis van de wereld en logisch redeneren.
2 van je 4 aannames in je eerste zin kloppen sowieso al niet. :P
pi_150699877
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 15:33 schreef ueberduitser het volgende:

[..]

2 van je 4 aannames in je eerste zin kloppen sowieso al niet. :P
Welke?

maandag 16 maart 2015 @ 15:39:59 #32
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_150700038
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 10:50 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

[..]

Als hij dat te ver lopen vindt dan gaat hij maar met de fiets.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 16 maart 2015 @ 15:45:24 #33
245087 ueberduitser
grootgrondbezitter
pi_150700283
Rustige wegen en het rookverbod. En ons kent ons rammelt ook wel aardig, want bij zo'n uitgestrekt dorp als Lutten hoef je niet te verwachten dat men op de Dedemsvaartseweg Noord weet wie en wat er woont aan bijvoorbeeld de Gouden Regenstraat. Of wat men daar uitspookt.
quote:
1s.gif Op
maandag 16 maart 2015 15:39 schreef Leandra het volgende:

Tja, een andere kroeg ligt zelfs op kruipafstand voor hem. (al is die maar weinig geopend volgens mij)
pi_150700294
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2015 15:39 schreef Leandra het volgende:

[..]

Officieel mag je ook niet dronken fietsen, dacht ik?

Maar goed, dan kan je alle studenten ook wel levenslang opsluiten.

pi_150700393
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 15:45 schreef ueberduitser het volgende:
Rustige wegen
In Drente/Overijssel? 's nachts? Dat lijkt me toch wel. Maar misschien vind jij de rondweg om Assen al enge drukte in de grote stad, dat zou kunnen...

quote:
en het rookverbod.
Dat was een voorbeeld, typisch voor die kroegjes. Niet relevant of dat nou geldt in die kroeg of niet.

quote:
En ons kent ons rammelt ook wel aardig, want bij zo'n uitgestrekt dorp als Lutten hoef je niet te verwachten dat men op de Dedemsvaartseweg Noord weet wie en wat er woont aan bijvoorbeeld de Gouden Regenstraat. Of wat men daar uitspookt.
Blijkbaar spreekt het topic wat anders uit; dorpsgenoten etc.

maandag 16 maart 2015 @ 15:48:46 #36
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_150700420
quote:
15s.gif Op maandag 16 maart 2015 15:45 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Officieel mag je ook niet dronken fietsen, dacht ik?

Maar goed, dan kan je alle studenten ook wel levenslang opsluiten.
Juist in dorpen waar het nog min of meer "acceptabel" is om met de auto naar de kroeg te gaan moeten ze daar niet over gaan miepen, en dat weten ze.

Je moet wel een hele grote bek tegen de politie hebben om in Schubbekutteveen op de Veluwe een boete wegens dronken fietsen te krijgen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_150700456
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2015 15:48 schreef Leandra het volgende:

[..]

Juist in dorpen waar het nog min of meer "acceptabel" is om met de auto naar de kroeg te gaan moeten ze daar niet over gaan miepen, en dat weten ze.

Je moet wel een hele grote bek tegen de politie hebben om in Schubbekutteveen op de Veluwe een boete wegens dronken fietsen te krijgen.
Sure, met je eens.

maandag 16 maart 2015 @ 15:50:23 #38
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_150700476
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 15:45 schreef ueberduitser het volgende:
Rustige wegen en het rookverbod. En ons kent ons rammelt ook wel aardig, want bij zo'n uitgestrekt dorp als Lutten hoef je niet te verwachten dat men op de Dedemsvaartseweg Noord weet wie en wat er woont aan bijvoorbeeld de Gouden Regenstraat. Of wat men daar uitspookt.

[..]

Tja, een andere kroeg ligt zelfs op kruipafstand voor hem. (al is die maar weinig geopend volgens mij)
Bij lintbebouwing is het idd wat lastiger qua ons-kent-ons, maar met maar 2.000 inwoners weten ze al gauw van wie je er een bent.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_150730396
Teletekst:
De automobilist die vorige week in
Lutten (Ov.) een baby doodreed,wordt
verdacht van doodslag
.Het OM wil dat
hij langer vast blijft zitten.Hij reed
donderdag een man aan die met zijn baby
in een kinderwagen op een oprit stond.
Het kindje overleefde dat niet.De
automobilist reed aanvankelijk door en
meldde zich later bij de politie.Er
wordt onderzocht of hij had gedronken
  Spellchecker dinsdag 17 maart 2015 @ 13:06:31 #40
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_150732501
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2015 15:39 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja maar, dan zou hij om kunnen vallen ... :o

OT; hij zal nu wel heel hard wensen dat hij die avond niet naar de kroeg was geweest ....
  dinsdag 17 maart 2015 @ 13:55:12 #41
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_150733964
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 11:52 schreef computergirl het volgende:
Teletekst:
De automobilist die vorige week in
Lutten (Ov.) een baby doodreed,wordt
verdacht van doodslag
.Het OM wil dat
hij langer vast blijft zitten.Hij reed
donderdag een man aan die met zijn baby
in een kinderwagen op een oprit stond.
Het kindje overleefde dat niet.De
automobilist reed aanvankelijk door en
meldde zich later bij de politie.Er
wordt onderzocht of hij had gedronken
Dat is dan wel fijn, dat ze op doodslag inzetten en niet op dood door schuld.

Als je met drank op gaat rijden dan weet je dat je auto een potentiële moordmachine is, dan neem je bewust het risico dat mensen dat niet overleven.
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 17 maart 2015 @ 13:56:00 #42
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_150733993
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 13:06 schreef maily het volgende:

[..]

Ja maar, dan zou hij om kunnen vallen ... :o
Win-win situatie lijkt me.
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 17 maart 2015 @ 13:59:05 #43
245087 ueberduitser
grootgrondbezitter
pi_150734106
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 13:56 schreef Leandra het volgende:
Win-win situatie lijkt me.
Had direct met z'n bedrijf om moeten vallen, was dit niet gebeurd. :{
  dinsdag 17 maart 2015 @ 14:06:09 #44
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_150734348
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 13:59 schreef ueberduitser het volgende:

[..]

Had direct met z'n bedrijf om moeten vallen, was dit niet gebeurd. :{
Ik was er net nog in de buurt (Dedemsvaart), maar het zijn ook typisch van die wegen waar het makkelijk misgaat.... veel verschillende snelheden op dezelfde weg, fietsers op de weg, geen voetgangers.
Dan is het vooral een wonder dat het niet vaker misgaat.
En alleen z'n eigen auto aan gort rijden valt bij mij niet onder misgaan....
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 17 maart 2015 @ 14:08:46 #45
245087 ueberduitser
grootgrondbezitter
pi_150734417
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 14:06 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik was er net nog in de buurt (Dedemsvaart),
What the hell moet je daar dan? Woonden wij voordat we naar DE verhuisd zijn...
quote:
maar het zijn ook typisch van die wegen waar het makkelijk misgaat.... veel verschillende snelheden op dezelfde weg, fietsers op de weg, geen voetgangers.
Dan is het vooral een wonder dat het niet vaker misgaat.
Het is een wonder dat er niet eerder wat mis gegaan is daar, helemaal toen het 70 was daar.
  dinsdag 17 maart 2015 @ 14:11:10 #46
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_150734496
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 14:08 schreef ueberduitser het volgende:

[..]

What the hell moet je daar dan? Woonden wij voordat we naar DE verhuisd zijn...
Ik moest even iets bij Hakvoort daglicht bekijken.
quote:
[..]

Het is een wonder dat er niet eerder wat mis gegaan is daar, helemaal toen het 70 was daar.
Ja, het is bijna onvoorstelbaar, helaas sterkt dat zulke figuren juist in het idee dat ze echt wel met drank op naar huis kunnen rijden :{
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 17 maart 2015 @ 14:18:55 #47
245087 ueberduitser
grootgrondbezitter
pi_150734720
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 14:11 schreef Leandra het volgende:

[..]
Ik moest even iets bij Hakvoort daglicht bekijken.
Ah, ook nog ooit een blauwe maandag(letterlijk) voor gewerkt.
pi_153577096
quote:
Doodrijden baby 'gewoon ongeluk'

Gerrit G., de man die onder invloed van alcohol in Lutten (gemeente Hardenberg) in maart een baby doodreed, staat komende dinsdag voor de rechter. „De verdenking is niet langer doodslag”, aldus advocaat Roel van Faassen dinsdag.

De 51-jarige man uit Hardenberg reed met zijn auto op 12 maart op de Dedemsvaartseweg-Noord een kinderwagen aan. De vader (23) was met zijn drie weken oude baby Milan langs de weg aan het wandelen. Hijzelf raakte zwaargewond, zijn zoontje overleed ter plekke. Het Openbaar Ministerie maakte een week later bekend dat de Hardenberger doodslag werd verweten.

De rechtbank Overijssel heeft inmiddels bepaald dat het in plaats daarvan nu om een verkeersongeval gaat, aldus de raadsman. De zaak wordt nog niet inhoudelijk behandeld, mede omdat nog een reconstructie plaats moet vinden.

G. zit sinds het ongeval vast. Terugkeer naar de regio is voorlopig niet aan de orde, zegt de advocaat. ,,Uit respect voor de nabestaanden.'' Hij woonde niet ver van de plek van het ongeval. Van Faassen hoopt dat een reconstructie definitief duidelijk maakt wat er precies is gebeurd die dag. Vermoedelijk wordt in september de zaak inhoudelijk behandeld.

Gerrit G. staat in de buurt bekend als notoire drankrijder. „Hij is in het verleden al tientallen malen met drank op achter het stuur betrapt", zei een plaatsgenoot die anoniem wil blijven eerder tegen De Telegraaf. ,,Zijn rijbewijs is al meermalen in beslag genomen, maar daar trok hij zich totaal niets van aan. Hij ging naar het café in buurgemeente Dedemsvaart of hier in het dorp en kroop gewoon weer achter het stuur.”
pi_153577177
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 11:06 schreef Marcoss het volgende:
Gerrit G. staat in de buurt bekend als notoire drankrijder. „Hij is in het verleden al tientallen malen met drank op achter het stuur betrapt", zei een plaatsgenoot die anoniem wil blijven eerder tegen De Telegraaf. ,,Zijn rijbewijs is al meermalen in beslag genomen, maar daar trok hij zich totaal niets van aan. Hij ging naar het café in buurgemeente Dedemsvaart of hier in het dorp en kroop gewoon weer achter het stuur.”
dan kan het dus nooit een 'gewoon ongeluk' zijn, aangezien hij ook deze keer dronken was
  dinsdag 16 juni 2015 @ 11:12:59 #50
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_153577250
Met drank op een "gewoon ongeluk" veroorzaken waarbij je een baby doodrijdt? :r
Wullie bin KOEL © Soneal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')