http://www.zonnigendroog.nl/quote:Op maandag 16 maart 2015 12:50 schreef computergirl het volgende:
[..]
zijn er ook blogs over BzV die wel de moeite waard zijn?
die nieuwe en die oude, toch?quote:Op maandag 16 maart 2015 10:19 schreef kissaa het volgende:
Wat ik ook bijzonder eigenaardig vond: Geert noemde Hetty "die nieuwe" en "die andere"
Dan heeft ze het aangepast.quote:Op maandag 16 maart 2015 12:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb het eens opgezocht, dit staat er toch helemaal niet?
Het is ten eerste een reactie op iets, ze meldt niet zelf 'ff geen tulpen'.
En 'haha....nee ff geen tulpen' is ook iets heel anders.
Dan heeft ze het aangepast.quote:Op maandag 16 maart 2015 12:15 schreef derLudolf het volgende:
[..]
'Nee ff geen tulpen hoor' vind ik heel anders klinken hoor.
Het is natuurlijk dan ook meer een vrouwen programma :pquote:Op maandag 16 maart 2015 12:49 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Wat mij altijd opvalt is dat dan in bepaalde kringen waar ik soms ook in verkeer, wat meer gestudeerde mensen zeg maar, altijd meteen gezegd wordt als BZV ter sprake komt: Nee hoor, afschuwelijk, daar kijk ik niet naar. Tuurlijk....
Wat is daar zo vreemd aan dan? Heel goed mogelijk dat bepaalde mensen dat een stompzinnig programma vinden toch?quote:Op maandag 16 maart 2015 12:49 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Wat mij altijd opvalt is dat dan in bepaalde kringen waar ik soms ook in verkeer, wat meer gestudeerde mensen zeg maar, altijd meteen gezegd wordt als BZV ter sprake komt: Nee hoor, afschuwelijk, daar kijk ik niet naar. Tuurlijk....
Whaha. 'Allebei niet helemaal koekie'.quote:Op maandag 16 maart 2015 14:28 schreef Elisabeth92 het volgende:
Tom en Rimke vind ik een heel mooi stel samen maar inderdaad niet echt vuurwerk en allebei een beetje behouden kwam het over die zijn vast niet meer samen
Jan en Rianne zijn vast nog wel samen, ze komen op mij allebei niet helemaal koekie over past goed samen
Geert en hetty kan ik me niet voorstellen dat dat goed blijft gaan hij had beter voor ada kunnen kiezen die paste veel beter bij hem
Theo en nancy tja die gun het die man zo maar volgens mij is nancy toch echt wel opzoek naar een heel ander type
Bertie en Esther zijn nog wel samen vanaf t begin af aan vind ik dat al een onwijs leuk stel ze lijken me allebei een soortgelijke ppersoonlijkheid te hebben dat blijft wel goed gaan
Zo klinkt Ada als de zus van Johans Ingrid.quote:Op maandag 16 maart 2015 05:33 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ja, maar waar Hettie hem weg duwt en met een 'nu effe normaal doen' uit zijn greep weg probeert te worstelen, zou Ada de regie juist pakken en iets gezegd hebben als: 'luister even Geert, als jij nou eens even een dutje gaat doen, ga ik zorgen voor de boodschapjes en daarna maak ik een lekker bordje hutspot met een gehaktballetje. Helemaal goed!'
En wanneer werd het bekend dat Bertie miljonair is? Was dat in de voorstelvideo die haar uit kast deed vallen? Of was ze toen met goud en diamanten behangen, dan wel het huis een mooie kamperswoning?quote:Op maandag 16 maart 2015 10:37 schreef Loekie1 het volgende:
Bertie en Esther ziet er goed uit maar ik hou er nog steeds rekening mee dat het Esther om het geld van Bertie te doen is. Het komt van het begin af aan erg berekenend over van Esther's kant.
Tom en Rimke: misschien ook allebei te veel hetzelfde karakter, levert geen vuurwerk op. Rimke heeft verbaal veel in huis maar loopt vast op het korte weerwerk van Tom.
En er zijn twee kinderen, dus allimentatie betalen, mogelijk ook voor de ex, maar dat zal niet zo lang duren.quote:Op maandag 16 maart 2015 12:15 schreef computergirl het volgende:
[..]
klopt. En als een echte Zeeuwse denk ik niet dat ze in dagelijks leven iets met deze 'rijkdom' doet (zit allemaal in grond en onroerend goed)
Ik heb de indruk dat Ada beter dan Hettie begrijpt, dat Geert ADHD'er is en dat je daarin bijsturen kan maar niet veranderen.quote:Op maandag 16 maart 2015 12:29 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Mee eens. We hebben gisteren een man gezien die ontzettend onzeker is over zichzelf en dat overcompenseert door de vrouw extra veel aan te halen. Maakt Geert ook menselijk. Hetty heeft dat door, maar laat zich daar niet door afleiden. Ik denk dat als ze eenmaal door deze fase zijn (en dat komen ze), dat het dan een erg goede match is. Beter dan met Ada, want Ada had Geert klein gehouden.
Geen C-columniste maar een journaliste die een analyse geeft. Dus geen lollige blog waarin van alles bij elkaar gefantaseerd wordt en normale uitspraken/gewoontes/woorden ter ere van de blog of zichzelf als onbegrijpelijk dus gek neergezet worden.quote:Op maandag 16 maart 2015 10:37 schreef bechirti het volgende:
[..]
Kunnen die C-columnisten nou eens ophouden met die semi-grappige kut columns waar ze denken de wijsheid in pacht te hebben. Het klopt niet. Het is niet leuk om te lezen. Het is totaal niet grappig en rullevant. En niemand zit er op te wachten.
quote:Op maandag 16 maart 2015 13:56 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Het is natuurlijk dan ook meer een vrouwen programma :p
Tuurlijk is ook zo. Maar toch zjin er altijd bepaalde mensen die er niet voor uit durven komen, dan weet ik zeker. Die zeggen dat ze alleen maar de Volkskrant lezen en zo.quote:Op maandag 16 maart 2015 14:07 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wat is daar zo vreemd aan dan? Heel goed mogelijk dat bepaalde mensen dat een stompzinnig programma vinden toch?
Al kijken er meer dan 4 miljoen mensen naar, dan zijn er nog altijd meer mensen die het niet kijken dan die het wel kijken.
Ze hadden beide 1 glas donker bier?quote:Op maandag 16 maart 2015 17:07 schreef bloodymary1 het volgende:
Jan en Rianne allebei luid verkondingen dat ze geen kroegtijgers zijn, maar ondertussen de ene na de nadere pint achteroverslaan.
Nee hoor, veel meer! Ook nog na dat moment. Geeft verder niks, ik vond het gewoon grappig.quote:Op maandag 16 maart 2015 17:08 schreef computergirl het volgende:
[..]
Ze hadden beide 1 glas donker bier?
Het eerste komt door het tweede.quote:Op maandag 16 maart 2015 17:25 schreef SSJKliko het volgende:
Waarom ziet Esther er zo eng oud uit? En mager :x
Volgens mij is dat hun vorm van humorquote:Op maandag 16 maart 2015 17:07 schreef bloodymary1 het volgende:
Jan en Rianne allebei luid verkondingen dat ze geen kroegtijgers zijn, maar ondertussen de ene na de nadere pint achteroverslaan.
De Volkskrant past wel prachtig bij BZV.quote:Op maandag 16 maart 2015 17:03 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Tuurlijk is ook zo. Maar toch zjin er altijd bepaalde mensen die er niet voor uit durven komen, dan weet ik zeker. Die zeggen dat ze alleen maar de Volkskrant lezen en zo.
Lijkt me ook best lastig. Neem je jezelf misschien voor om niet al teveel privé dingen te bespreken, maar na een x aantal dagen die camera gaat het 'allemaal vanzelf'quote:Op maandag 16 maart 2015 17:25 schreef Loohcs het volgende:
Is al vaak gezegd, maar hoe maf moet het zijn om al die prive zaken te bespreken/doen met een camera op je gericht. Of een serieus gesprek over moeten doen omdat 't er niet goed opstaat.
Hij is 65, en roeptoetert gewoon graagquote:Op maandag 16 maart 2015 20:21 schreef schuschuho het volgende:
Hoor ik Geert nu zeggen dat zijn overleden vrouw het 65 jaar met hem heeft uit gehouden? Hoe oud is hij dan al wel niet?
Ik vond het meer alsof het over iets tijdelijks ging... De vorige, de nieuwe... zo praten wij thuis over de leasewagens.quote:Op maandag 16 maart 2015 21:21 schreef Postbus100 het volgende:
Vorige vrouw? Mijn overleden vrouw? Ik vind beide wel kunnen hoor. Dit klonk meer alsof hij er twee tegelijkertijd heeft.
Of simpelweg haar naam.quote:Op maandag 16 maart 2015 21:24 schreef Postbus100 het volgende:
Mijn vrouw zaliger is ook nog een variant
Wat een miezerige visie. Die man is gewoon zichzelf en ze zijn op stap om elkaar beter te leren kennen zoals ze zijn. Dus niet hoe ze op hun mooist kunnen zijn.quote:Op maandag 16 maart 2015 22:44 schreef moneytrain het volgende:
Dat die Theo geen uitstraling,humor,inhoud en spontaniteit heeft ala, maar om er dan
maar gelijk als een soort havenwerker bij te gaan lopen in Oslo is misschien ook weer wat
overdreven.
Die jas...lijkt wel gestolen van een dhl medewerker en dat haar hij had bij mijn buurtkapper
Ali voor max 15 een vlot opscheertje gehad :d Zag zijn kapsel er misschien niet uit
alsof hij net 12 uur in de stal gewerkt heeft, hij is tenminste wel lekker zichzelf gebleven zal ik maar zeggen..
Hij zat behoorlijk in de knoop. Het was zeker handig geweest om goede woorden te hebben om e.e.a. te kunnen te benoemen.quote:Op maandag 16 maart 2015 21:16 schreef Leandra het volgende:
Het was wel vreemd om hem "die andere" te horen zeggen over zijn overleden vrouw, maar ik denk dat hij in deze setting (op zoek naar een nieuwe relatie) gewoon niet weet hoe hij haar moet noemen.
"Mijn (overleden) vrouw" klinkt waarschijnlijk nog te gebonden, dan ziet hij haar nog als zijn vrouw, en dat maakt een nieuwe verkering kansloos, en "mijn ex-vrouw" kan ook niet, dat klinkt alsof ze gescheiden zijn.
Het is eigenlijk jammer dat er geen woord voor je overleden partner is.
En als ze niet al zo'n beetje vanaf de geboorte met elkaar optrokken, gaan de eerste jaren er ook van af. Maar voor hem zal het simpelweg levenslang zijn, of zijn hele leven na de pubertijd of wat ook. Gewoon: al die tijd.quote:
Heeft Bertie destijds geadverteerd met : ik heb geld? => neequote:Op maandag 16 maart 2015 10:37 schreef Loekie1 het volgende:
Bertie en Esther ziet er goed uit maar ik hou er nog steeds rekening mee dat het Esther om het geld van Bertie te doen is. Het komt van het begin af aan erg berekenend over van Esther's kant.
1. Ik denk dat ie inderdaad bijna nooit van die boerderij komt.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 07:37 schreef Blue_note het volgende:
Ik snap niet dat Jan hier zo populair is?! Het is toch een ontzettend kinderachtig mannetje. Hij loopt erbij alsof 'ie nog nooit eerder van de boerderij is afgekomen. Laten we het over z'n kleding nog maar niet hebben.
En ook nooit van Texel af.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 08:14 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
1. Ik denk dat ie inderdaad bijna nooit van die boerderij komt.
Mijn engel.quote:Op maandag 16 maart 2015 21:16 schreef Leandra het volgende:
Het was wel vreemd om hem "die andere" te horen zeggen over zijn overleden vrouw, maar ik denk dat hij in deze setting (op zoek naar een nieuwe relatie) gewoon niet weet hoe hij haar moet noemen.
"Mijn (overleden) vrouw" klinkt waarschijnlijk nog te gebonden, dan ziet hij haar nog als zijn vrouw, en dat maakt een nieuwe verkering kansloos, en "mijn ex-vrouw" kan ook niet, dat klinkt alsof ze gescheiden zijn.
Het is eigenlijk jammer dat er geen woord voor je overleden partner is.
Sluit maar aan in de hele lange rij.quote:Op maandag 16 maart 2015 22:47 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Als rimke Tom nu ditcht mag ze vannacht lekker tegen mij aan kruipen.
Waar is dat te vinden?quote:Op zondag 15 maart 2015 21:25 schreef SSJKliko het volgende:
Bertie heeft een vriendin ja, dus zal Esther wel zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 maart 2015 17:02 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Voor de zekerheid in een spoiler:Theo neemt een relaxte houding aan met zijn linkerhand op zijn knie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Da's rechtsWe used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
quote:Op woensdag 18 maart 2015 17:02 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Voor de zekerheid in een spoiler:Geert oogt 10 jaar ouder, doet hem goed die HettySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 18 maart 2015 19:20 schreef speenkruid het volgende:
Dit lijkt wel erg veel op Hetty's huisje klik
Wow, nice scoopquote:Op woensdag 18 maart 2015 19:20 schreef speenkruid het volgende:
Die heeft iemand vlak boven je al geplaatst. In een spoiler...quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:35 schreef elkravo het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)w-reuniefoto-s.dhtml
Ah.. tja.... ik deed een snelle scan en zag niets...quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:43 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Die heeft iemand vlak boven je al geplaatst. In een spoiler...
Staat al meer dan een half jaar te koop, dus het is niet vanwege een verkering elders in het land.quote:Op woensdag 18 maart 2015 19:20 schreef speenkruid het volgende:
Mis de IKEA rozen in de slaapkamerquote:Op woensdag 18 maart 2015 19:20 schreef speenkruid het volgende:
Die hangen aan de muur rechts waar de tv staat, en juist van die muur is geen fotoquote:
Het is een mooi appartement maar 7 tonquote:Op donderdag 19 maart 2015 05:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Staat al meer dan een half jaar te koop, dus het is niet vanwege een verkering elders in het land.
Edit: de appartementenmarkt daar zit behoorlijk vast, ik weet niet of Hetty er al die tijd al gewoond heeft, maar het staat af en aan al een hele tijd te koop:
23-06-09: Te koop voor 695000. Laatst gevonden: 2010-11-16
18-12-10: Te koop Laatst gevonden: 2010-12-18
09-04-11: Veranderd van 695000 naar 670000. 09-04-11: Te koop
31-01-13: Aangepast naar 589000
15-02-14: Aangepast naar 529000
Inderdaad, als ik ooit >150.000 uitgeef voor en huis wil ik er wel om heen kunnen lopen (en dan bij jezelf naar binnen kunnen kijken)quote:Op donderdag 19 maart 2015 08:24 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Het is een mooi appartement maar 7 tonkocht ik liever vrijstaand huis met tuin en zwembadje erbij.
Als het hartje Amsterdam is, kan ik het me voorstellen, maar Uden...?quote:Op donderdag 19 maart 2015 09:52 schreef trui het volgende:
misschien huurt Hetty het wel. Maar ik vind het ook erg veel geld voor een appartement.
En het zegt he-le-maal niks. Het is idioot dat een eindredacteur dat laat plaatsen.quote:Op donderdag 19 maart 2015 08:24 schreef Eerin het volgende:
Dat AD-stuk is echt een enorm kneuzenstuk, wat een spelfouten staan daar in zeg, ongelofelijk.
Ik moet dan wel weer een beetje lachen om die cheap-ass dekbedovertrekken, als het huis verder zo strak en goedverzorgd is. Maar je kunt niet alles hebbenquote:Op woensdag 18 maart 2015 19:20 schreef speenkruid het volgende:
Misschien vindt ze dat gewoon zonde van het geld? Je hebt tenslotte je ogen dicht in bed. Ik vind dure dekbedden ook zonde, haha.quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik moet dan wel weer een beetje lachen om die cheap-ass dekbedovertrekken, als het huis verder zo strak en goedverzorgd is. Maar je kunt niet alles hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |