En als ze niet al zo'n beetje vanaf de geboorte met elkaar optrokken, gaan de eerste jaren er ook van af. Maar voor hem zal het simpelweg levenslang zijn, of zijn hele leven na de pubertijd of wat ook. Gewoon: al die tijd.quote:
Heeft Bertie destijds geadverteerd met : ik heb geld? => neequote:Op maandag 16 maart 2015 10:37 schreef Loekie1 het volgende:
Bertie en Esther ziet er goed uit maar ik hou er nog steeds rekening mee dat het Esther om het geld van Bertie te doen is. Het komt van het begin af aan erg berekenend over van Esther's kant.
1. Ik denk dat ie inderdaad bijna nooit van die boerderij komt.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 07:37 schreef Blue_note het volgende:
Ik snap niet dat Jan hier zo populair is?! Het is toch een ontzettend kinderachtig mannetje. Hij loopt erbij alsof 'ie nog nooit eerder van de boerderij is afgekomen. Laten we het over z'n kleding nog maar niet hebben.
En ook nooit van Texel af.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 08:14 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
1. Ik denk dat ie inderdaad bijna nooit van die boerderij komt.
Mijn engel.quote:Op maandag 16 maart 2015 21:16 schreef Leandra het volgende:
Het was wel vreemd om hem "die andere" te horen zeggen over zijn overleden vrouw, maar ik denk dat hij in deze setting (op zoek naar een nieuwe relatie) gewoon niet weet hoe hij haar moet noemen.
"Mijn (overleden) vrouw" klinkt waarschijnlijk nog te gebonden, dan ziet hij haar nog als zijn vrouw, en dat maakt een nieuwe verkering kansloos, en "mijn ex-vrouw" kan ook niet, dat klinkt alsof ze gescheiden zijn.
Het is eigenlijk jammer dat er geen woord voor je overleden partner is.
Sluit maar aan in de hele lange rij.quote:Op maandag 16 maart 2015 22:47 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Als rimke Tom nu ditcht mag ze vannacht lekker tegen mij aan kruipen.
Waar is dat te vinden?quote:Op zondag 15 maart 2015 21:25 schreef SSJKliko het volgende:
Bertie heeft een vriendin ja, dus zal Esther wel zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 maart 2015 17:02 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Voor de zekerheid in een spoiler:Theo neemt een relaxte houding aan met zijn linkerhand op zijn knie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Da's rechtsWe used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
quote:Op woensdag 18 maart 2015 17:02 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Voor de zekerheid in een spoiler:Geert oogt 10 jaar ouder, doet hem goed die HettySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 18 maart 2015 19:20 schreef speenkruid het volgende:
Dit lijkt wel erg veel op Hetty's huisje klik
Wow, nice scoopquote:Op woensdag 18 maart 2015 19:20 schreef speenkruid het volgende:
Die heeft iemand vlak boven je al geplaatst. In een spoiler...quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:35 schreef elkravo het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)w-reuniefoto-s.dhtml
Ah.. tja.... ik deed een snelle scan en zag niets...quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:43 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Die heeft iemand vlak boven je al geplaatst. In een spoiler...
Staat al meer dan een half jaar te koop, dus het is niet vanwege een verkering elders in het land.quote:Op woensdag 18 maart 2015 19:20 schreef speenkruid het volgende:
Mis de IKEA rozen in de slaapkamerquote:Op woensdag 18 maart 2015 19:20 schreef speenkruid het volgende:
Die hangen aan de muur rechts waar de tv staat, en juist van die muur is geen fotoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |