quote:Op zondag 15 maart 2015 17:36 schreef Awesome_ het volgende:
Shit is echt heel moeilijk mobiel dus volgens mij is er wat misgegaan
ik heb tr gedaan voor de opquote:Op zondag 15 maart 2015 17:37 schreef seto het volgende:
matige actie awesome
de originele OP terugzetten is altijd kut
Geen idee of hij aan jullie eisen voldoet, maar jullie doen het er maar even meequote:Op zondag 15 maart 2015 17:48 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
fix dan ook een nieuwe mascotte!
De meesten van ons wel...quote:Op zondag 15 maart 2015 17:50 schreef MsMessy het volgende:
Dit doe je niet zomaar even na met een Deense dog
mascotte is een man vriend. Toch bedankt voor het meedenken.quote:Op zondag 15 maart 2015 17:50 schreef Fopje het volgende:
[..]
Geen idee of hij aan jullie eisen voldoet, maar jullie doen het er maar even mee
Ohquote:Op zondag 15 maart 2015 17:51 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
mascotte is een man vriend. Toch bedankt voor het meedenken.
quote:Op zondag 15 maart 2015 17:52 schreef seto het volgende:
zet dan die mascotte als gym chick ipv die zeug
Wat zou ik moeten trainenquote:Op zondag 15 maart 2015 17:54 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ha fopje
ben je al druk aan het trainen????
vriend.Nee. Gewoon nee.quote:Op zondag 15 maart 2015 17:53 schreef Deuce92 het volgende:
Kijk ze eens doen alsof ze Pixxie niet keihard zouden geven.
Volgende ronde nieuwe kansen.quote:Op zondag 15 maart 2015 17:56 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
geef mij de rechten anders terug. Ik beloof dat ik me zal gedragen.
Is dat even toevalligquote:Op zondag 15 maart 2015 17:58 schreef Fopje het volgende:
[..]
Volgende ronde nieuwe kansen.
Nu ga ik kijken hoe mn vriendin kookt.
echt hequote:Op zondag 15 maart 2015 17:59 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
wtf is dit, spam vol deze dan boys.
doe het voor de eer van awesome
hij had de OP verneukt gzr, een eervolle poster zou dat niet doenquote:Op zondag 15 maart 2015 17:59 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
wtf is dit, spam vol deze dan boys.
doe het voor de eer van awesome
foto van etha gevonden?!quote:Op zondag 15 maart 2015 17:50 schreef Fopje het volgende:
[..]
Geen idee of hij aan jullie eisen voldoet, maar jullie doen het er maar even mee
zou niet weten waarom, ben een rustige lifterquote:Op zondag 15 maart 2015 18:23 schreef no1uknow het volgende:
[..]
hey mattie
gaan we nog een keer een paar petsen aan elkaar uitdelen?
Ja, bijna 3 jaar nuquote:Op zondag 15 maart 2015 18:03 schreef Awesome_ het volgende:
Klokov heb je nog steeds met hetzelfde meisje?
geselliew in Haarlem noordquote:Op zondag 15 maart 2015 18:58 schreef no1uknow het volgende:
#genieten #goodlife #lekker #wijntje #oudekaas
[ afbeelding ]
Klopt, ik heb in die tijd wat extra maandelijks inkomen geregeld waardoor ik vaker van huis ben. Dat was inderdaad wel even wennen ja.quote:Op zondag 15 maart 2015 18:54 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
ook sinds je zo mental bent gegaan? Zal wel ff wennen voor haar geweest zijn Toch?
quote:Op zondag 15 maart 2015 18:58 schreef no1uknow het volgende:
#genieten #goodlife #lekker #wijntje #oudekaas
[ afbeelding ]
ja true maar wel zielig voor etha tochquote:Op zondag 15 maart 2015 19:21 schreef Awesome_ het volgende:
Laat maar sander, zoiets moet je niet willen snappen. Wij weten wel beter
Heb al wijntje met Jb open getrokken.quote:Op zondag 15 maart 2015 19:04 schreef no1uknow het volgende:
hey etha hier ga ik heen
https://www.facebook.com/events/396326443873709
kom je ook?
Heb je zijn bulk video nog niet gezien? Traint en eet meer dan drie kwart van dit topic.quote:Op zondag 15 maart 2015 19:35 schreef clumsy_clown het volgende:
[ afbeelding ]
Mannen ik heb een nieuw voorbeeldfiguur voor jullie gevonden.
??quote:Op zondag 15 maart 2015 19:38 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Heb je zijn bulk video nog niet gezien? Traint en eet meer dan drie kwart van dit topic.
ik neuk je 1 uur langquote:Op zondag 15 maart 2015 18:50 schreef Mylene het volgende:
Topic opgeschoond, trollen doe je maar ergens anders.
quote:Op zondag 15 maart 2015 19:42 schreef Ethanolic het volgende:
Lol typisch, 1 keer het woord bulk en gekoeld meldt zich
wtf moet ik met dit soort onzinquote:Conozca a Nuestra Empresa y todos los productos que comercializamos.
View this email in your browser
Quienes Somos
Hidromasajes Córdoba es Marca registrada Propiedad de la Empresa Decaral SRL. Nuestra Misión es brindar un producto de excelencia para instalaciones hidro-relajantes complementos sus Y, con el Objetivo de aumentar ¿la salud y felicidad Diaria de los clientes Que confían en Hidromasajes Córdoba. Para esto contamos con Profesionales Para El diseño, venta, Producción e instalación de Nuestros Productos. A la Vez la Empresa Cuenta desde septiembre de 2012 con la Certificación del Sistema de Gestión de Calidad ISO 9001 demostrando nuestro de Interés Hacia la mejor Calidad Posible en Todos Nuestros Productos.
La venta se Realiza en forma directa de Fábrica en República Baño, Local 200 del Hiperconstrucción de Rodríguez del Busto.
This email was sent to ***
why did I get this? unsubscribe from this list update subscription preferences
Hidromasajes · Hiper Construccion · Cordoba, Capital X5000 · Argentina
Email Marketing Powered by MailChimp
okquote:Op zondag 15 maart 2015 19:57 schreef clumsy_clown het volgende:
Z'n muziek is gelukkig wel fantastisch
wel vet iddquote:Op zondag 15 maart 2015 19:57 schreef clumsy_clown het volgende:
Z'n muziek is gelukkig wel fantastisch
wat bedoel je vriendquote:Op zondag 15 maart 2015 20:04 schreef no1uknow het volgende:
[..]
hey kaasplankje waarom naai je mij vriend
krr gwn opquote:Op zondag 15 maart 2015 20:05 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
srry laten we het hebben over jouw spammail.
stuur ff mailtje aan klantenservice@kaasplankholding.euquote:Op zondag 15 maart 2015 20:06 schreef no1uknow het volgende:
[..]
je weet dondersgoed wat ik bedoel kaasplankje
heb het ook gewoon gekeken he, maar is nog niets als je dat vergelijkt met Robert Oberstquote:
okquote:Op zondag 15 maart 2015 20:10 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ga in je lonely-guy macaroni for one huilen en laat mij m'n ding doen.
daar heb je het turkentopic voor*quote:Op zondag 15 maart 2015 20:10 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ga in je lonely-guy macaroni for one huilen en laat mij m'n ding doen.
Broertje, vind je wel beetje agressief overkomen nu hoor.quote:
ik kan ook boos kijkenquote:Op zondag 15 maart 2015 20:12 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Broertje, vind je wel beetje agressief overkomen nu hoor.
En dan zie ik daar dat lieve koppie bij, doesnt feel right
ben jij kloon van cakeman?quote:Op zondag 15 maart 2015 20:16 schreef V1z0R het volgende:
na ray nu ook al no1 compleet aggro...
kaolo smeg
zins het ongeluk niet meerquote:
wist je niet dat cakeman van ons allen isquote:
moeten we nog iemand djoeken dan?quote:
quote:
ja togquote:Op zondag 15 maart 2015 20:23 schreef V1z0R het volgende:
[..]
moeten we nog iemand djoeken dan?
zins pikofniet daar in hamsterwijk wel toe aan wat nieuwe kleur in m'n gazon, snap je
quote:Op zondag 15 maart 2015 20:22 schreef Deuce92 het volgende:
Van ons allen? Net als je moeder zeker.
Haha, snap je.
Ben soms echt een deugniet.
Jij liever als ik, maarja shemales ouwe wijven.quote:Op zondag 15 maart 2015 20:22 schreef Deuce92 het volgende:
Van ons allen? Net als je moeder zeker.
Haha, snap je.
Ben soms echt een deugniet.
hoe zie jij eruit danquote:Op zondag 15 maart 2015 20:26 schreef QueenKong het volgende:
Die gymchick word wel steeds knapper, wished I looked like her. En anders graag een hele rol beschuitjes met haar leegeten
wie de kk ben jij danquote:Op zondag 15 maart 2015 20:26 schreef QueenKong het volgende:
Die gymchick word wel steeds knapper, wished I looked like her. En anders graag een hele rol beschuitjes met haar leegeten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
quote:Op zondag 15 maart 2015 20:14 schreef no1uknow het volgende:
hier nog wat linkjes die je verder op weg kunnen helpen c_c
R&P / Depressie & Angst #121 Met steungroep
R&P / ASS [Autisme, Asperger, PDD-NOS] #138 Het Alpha en Omega in gedachten
R&P / Hoe voel je je nu? #886 - Kusjekroel
R&P / Mensen van 18-25 jaar die graag nieuwe contacten willen opdoen #7
LIF / [Het grote afval topic] #60 Waar Artoo verzaakt.
gewoon behulpzaamquote:
quote:Op zondag 15 maart 2015 20:30 schreef Klokov het volgende:
Hey Deuce, let op je taalgebruik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo doorzichtigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je typt als een Turk. En als een aandachtsbehoeftig pubermeisje.quote:Op zondag 15 maart 2015 20:33 schreef no1uknow het volgende:
[..]
gewoon behulpzaam
voor elk van je kwaaltje is er wel een topic, mooi toch, dat je op FOK geaccepteerd wordt zoals je bent
zullen we elkaar vingeren?quote:Op zondag 15 maart 2015 20:34 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je typt als een Turk. En als een aandachtsbehoeftig pubermeisje.
Wat dat betreft zouden we het prima met elkaar kunnen vinden denk ik.
Wijze woorden van je broeder Sander. Maar iemand die niet geholpen wil worden kan jij niet helpen.quote:Op zondag 15 maart 2015 20:33 schreef no1uknow het volgende:
gewoon behulpzaam
voor elk van je kwaaltje is er wel een topic, mooi toch, dat je op FOK geaccepteerd wordt zoals je bent
"Ik ben voor de maatschappij. Dus dan moet je ook dikke wijven neuken"quote:Op zondag 15 maart 2015 20:35 schreef Weissman het volgende:
[..]
Wijze woorden van je broeder Sander. Maar iemand die niet geholpen wil worden kan jij niet helpen.
Toch een tof gebaar van je.
Sorry, net creatine gespotenquote:
Ik ook.quote:
Is goed maar dan verwacht ik wel een mooie fiere knots. Minder dan dat gaat toch niet bij m'n sluitspier kunnen, tussen de cheeks door.quote:Op zondag 15 maart 2015 20:42 schreef no1uknow het volgende:
hey c_c ik wil m'n affectie wel ff in je poeperd stoppen als we gaan lepelen
Jij lijkt me er eentje die aan de liefde bedrijven doetquote:
definieer ruigquote:Op zondag 15 maart 2015 20:44 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jij lijkt me er eentje die aan de liefde bedrijven doet.
Sws zijn mannen die echt ruig durven te gaan maar schaars.
correctquote:Op zondag 15 maart 2015 20:44 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jij lijkt me er eentje die aan de liefde bedrijven doet.
teveel potten voor dit soort dekseltjes, nice1 deucequote:Op zondag 15 maart 2015 20:45 schreef Deuce92 het volgende:
kk c_c haten op het bedrijven van de liefde
terug naar marokko jij
lkkr treinrukken toch mmmquote:Op zondag 15 maart 2015 20:45 schreef Dimachaerus het volgende:
http://www.vkmag.com/maga(...)aakt_zich_wel_in_bus
waarom
ben benieuwd of je neg werktquote:Op zondag 15 maart 2015 20:45 schreef Deuce92 het volgende:
kk c_c haten op het bedrijven van de liefde
terug naar marokko jij
bullshit manquote:Op zondag 15 maart 2015 20:47 schreef no1uknow het volgende:
maar tot nu toe ook alleen maar seks gehad met vrouwen waar ik een positieve affectie bij voelde
je hebt nog even te gaan voor je henkienegstatus bereikt.quote:
Itt negatieve affectie natuurlijk. Duidelijk.quote:Op zondag 15 maart 2015 20:47 schreef no1uknow het volgende:
maar tot nu toe ook alleen maar seks gehad met vrouwen waar ik een positieve affectie bij voelde
snapjequote:Op zondag 15 maart 2015 20:50 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Itt negatieve affectie natuurlijk. Duidelijk.
heb ook nog goed plaatjequote:Op zondag 15 maart 2015 20:53 schreef V1z0R het volgende:
sorry sandur, seto hat beter plaatje /nohomo
is leuk boekje vriendquote:Op zondag 15 maart 2015 20:53 schreef V1z0R het volgende:
sorry sandur, seto hat beter plaatje /nohomo
hahaquote:
ik koop alleen pua boekenquote:Op zondag 15 maart 2015 20:51 schreef no1uknow het volgende:
[..]
snapje
hey seto heb je deze al
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 15 maart 2015 21:02 schreef V1z0R het volgende:
Nu even serieus.
Welke smaak whey zou cc d'r kontzweet hebben? /outb4smeg
kun je nu anders weer terug naar topic # 66 en daar blijven?quote:Op zondag 15 maart 2015 21:02 schreef V1z0R het volgende:
Nu even serieus.
Ligt aan wat ik heb gegeten die dag. Afhankelijk van of ik lief of niet zit er ook 20% meer smaak aan.quote:Op zondag 15 maart 2015 21:02 schreef V1z0R het volgende:
Nu even serieus.
heb jij trouwens receps voor nasi zoals je die bij de chinees haalt?quote:
nasi bij een chinees halenquote:Op zondag 15 maart 2015 21:14 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
heb jij trouwens receps voor nasi zoals je die bij de chinees haalt?
en dat ei wat er altijd bij zit....
lekker man heb gelijk zin in babi pangwangquote:Op zondag 15 maart 2015 21:14 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
heb jij trouwens receps voor nasi zoals je die bij de chinees haalt?
en dat ei wat er altijd bij zit....
Maak het nu meestal zelf daarom vraag ik om het receps he lieverdquote:
ik maak zelf nooit nasi maar zal het weleens aan mijn tante vragenquote:Op zondag 15 maart 2015 21:15 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Maak het nu meestal zelf daarom vraag ik om het receps he lieverd
oh, doet je vrouw voor je?quote:Op zondag 15 maart 2015 21:19 schreef seto het volgende:
[..]
ik maak zelf nooit nasi maar zal het weleens aan mijn tante vragen
Is een Jeremy Clarckson pullen, fuck the BBC! naja suck the BBC snap jequote:
daar gaan we weerquote:Op zondag 15 maart 2015 21:25 schreef Klokov het volgende:
Ik heb een nieuw idee m.b.t. notes. Ik hou jullie op de hoogte.
quote:
Wat zegt je psych ervan?quote:Op zondag 15 maart 2015 21:35 schreef Klokov het volgende:
Graag alleen serieuze reacties: FB / Behulpzaam gedrag belonen
had c_c vorige reeks nu ook foto's geplaats of is zij de enige "chick" die dat niet deed?quote:Op zondag 15 maart 2015 21:47 schreef seto het volgende:
ja moest ff op VPN om op mijn andere account te kunnen posten
quote:Op zondag 15 maart 2015 21:46 schreef Awesome_ het volgende:
Ts heeft teveel notes op zn zang hahaha
Echt voor schut.
Ik heb al teringlang geleden foto's geplaatst en heb me nooit echt in geheimen en enigma's verhuld wb uiterlijk, itt een hoop boys hier.quote:Op zondag 15 maart 2015 21:49 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
had c_c vorige reeks nu ook foto's geplaats of is zij de enige "chick" die dat niet deed?
ik heb nog nooit foto van jou gezienquote:Op zondag 15 maart 2015 21:52 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik heb al teringlang geleden foto's geplaatst en heb me nooit echt in geheimen en enigma's verhuld wb uiterlijk, itt een hoop boys hier.
mad men als je een iq hoger hebt als 80quote:
Alleen HoC, maar ik heb een ding voor America in de jaren '50-'60 dus denk dat het MM wordt voor nu.quote:Op zondag 15 maart 2015 21:55 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
mad men als je een iq hoger hebt als 80
mits je suits white collar en house of cards al allemaal hebt gezien
Ga gewoon Breaking Bad kijken. Mad Men is geen zak aan.quote:Op zondag 15 maart 2015 22:01 schreef clumsy_clown het volgende:
Plus met MM kan ik dromen over hoe ik m'n gezicht begraaf in de cleavage van Christina Hendricks.
zieke burn man lolquote:Op zondag 15 maart 2015 22:05 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee, daar lijk je me een te chagrijnige oude zak voor. XD
als je überhaupt vergeet dat ik er ben kan ik ook niet zo irritant zijn hequote:Op zondag 15 maart 2015 22:06 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Oooh, jippie jij was er ook nog
misschien bedoelt hij niet irritant maar gewoon saaiquote:Op zondag 15 maart 2015 22:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als je überhaupt vergeet dat ik er ben kan ik ook niet zo irritant zijn he
white collar is echt slecht geacteerd manquote:Op zondag 15 maart 2015 21:55 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
mad men als je een iq hoger hebt als 80
mits je suits white collar en house of cards al allemaal hebt gezien
Nee ik bedoelde juist "ik heb je gemist"quote:Op zondag 15 maart 2015 22:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als je überhaupt vergeet dat ik er ben kan ik ook niet zo irritant zijn he
seto, neequote:Op zondag 15 maart 2015 22:11 schreef seto het volgende:
[..]
misschien bedoelt hij niet irritant maar gewoon saai
oh okquote:Op zondag 15 maart 2015 22:13 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde juist "ik heb je gemist"
[..]
seto, nee
Ik weet het niet, maar gezien jouw man-vrouw-issues zullen ze idd wel terug gaan naar een oedipuscomplexje.quote:Op zondag 15 maart 2015 22:16 schreef Klokov het volgende:
Hoe gaat dat eigenlijk bij een psych clumsy? Gaat die dan helemaal terug naar je jeugd?
CC is psycho, ik ga ervantussen.quote:Het oedipuscomplex is een psychoanalytisch concept, vanaf 1897 ontwikkeld door de Weense psychiater Sigmund Freud, waarbij het kind een door seksualiteit bepaalde instinctieve erotische binding ontwikkelt voor de ouder van het tegenovergestelde geslacht en de andere ouder als concurrent ziet. Het Oedipuscomplex ontwikkelt zich volgens Freud het sterkst bij jongens, die zich dan dus aangetrokken zouden voelen tot de moeder en hun vader als rivaal beschouwen.
qftquote:Op zondag 15 maart 2015 22:12 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
white collar is echt slecht geacteerd man
Ik zag laatst nog een mindere versie van jou en JBquote:Op zondag 15 maart 2015 22:12 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
white collar is echt slecht geacteerd man
wanneer houden dit soort berichten nou eens op.quote:Op zondag 15 maart 2015 22:34 schreef Weissman het volgende:
Hey bois.
Jullie voelen hem waarschijnlijk al een tijdje aankomen maar ik ga dus stoppen met fok.
DM/PM mag, graag zelfs.
Doei
als ik zoiets zie denk ik gewoon race traitorquote:Op zondag 15 maart 2015 22:34 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Ik zag laatst nog een mindere versie van jou en JB
zon skinny ecto met glasses en hawaishirt in een oude polo met caribische muziek keihard aan.
daarnaast zon dark chick maar dan the ugly kind.
moest echt lachen ik dacht; etha en JB moesten eens weten van deze nepperds die zouden ze afmaken!
echt grappig als je er bij was
ja maar ik ben ook geen aziaatquote:Op zondag 15 maart 2015 22:38 schreef seto het volgende:
[..]
als ik zoiets zie denk ik gewoon race traitor
ik heb wel een hawai shit en een poloquote:Op zondag 15 maart 2015 22:34 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Ik zag laatst nog een mindere versie van jou en JB
zon skinny ecto met glasses en hawaishirt in een oude polo met caribische muziek keihard aan.
daarnaast zon dark chick maar dan the ugly kind.
moest echt lachen ik dacht; etha en JB moesten eens weten van deze nepperds die zouden ze afmaken!
echt grappig als je er bij was
beetje wel. maar ik stel mezelf jb sowieso knapper voor en niet een dikke trol....quote:
zonder bril en zonder dikke puistenquote:Op zondag 15 maart 2015 22:48 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
oja en jij met bril en dikke puisten?
nee toch?
gelukkig, dan kan k een liedje voor je zingenquote:Op zondag 15 maart 2015 22:51 schreef no1uknow het volgende:
[..]
zonder bril en zonder dikke puisten
gr
Nee mattie, no1 is nogsteeds ondersteboven van toen hij ons had gespot. JB is hot as hell.quote:Op zondag 15 maart 2015 22:48 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
beetje wel. maar ik stel mezelf jb sowieso knapper voor en niet een dikke trol....
????quote:Op zondag 15 maart 2015 22:53 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nee mattie, no1 is nogsteeds ondersteboven van toen hij ons had gespot. JB is hot as hell.
had je die v halsje met zakje?quote:Op zondag 15 maart 2015 22:48 schreef no1uknow het volgende:
haha etha ik was laatst stappen in haarlem met een bloemetjesshirt met 3 vrienden die hetzelfde shirt aanhadden
heb je ons nog gespot
ik wil die rol wel op me nemen stuur maar foto jaquote:Op zondag 15 maart 2015 22:54 schreef Awesome_ het volgende:
Ik wou dat ik ook een vrouwelijke kloon had aangemaakt paar jaar terug die mijn hotness kon bevestigen
quote:Op zondag 15 maart 2015 22:54 schreef Awesome_ het volgende:
Ik wou dat ik ook een vrouwelijke kloon had aangemaakt paar jaar terug die mijn hotness kon bevestigen
nee man Sorryquote:Op zondag 15 maart 2015 22:59 schreef no1uknow het volgende:
[..]
4 gasten op een rij met hetzelfde zwarte shirt helemaal vol met bloemen, niet te missen
hij stelt zich kwetsbaar opquote:Op zondag 15 maart 2015 23:00 schreef clumsy_clown het volgende:
Is dit een goed moment om naar foto's van ossum te vissen?
ff baard bij laten werken bij Haarlemse Barbier meteen? Daarna ff magere kwark halen bij Appiequote:Op zondag 15 maart 2015 23:01 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
nee man Sorry
Morgen meetje @ cronje?
als het shirt zwart is zijn die bloemen lastig te zien toch?quote:Op zondag 15 maart 2015 22:59 schreef no1uknow het volgende:
[..]
4 gasten op een rij met hetzelfde zwarte shirt helemaal vol met bloemen, niet te missen
Whahah reallyquote:Op zondag 15 maart 2015 22:58 schreef Awesome_ het volgende:
Een vrouwelijke kloon zou dat allemaal teniet doen.
met een * of een oquote:Op zondag 15 maart 2015 23:01 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
hij stelt zich kwetsbaar op
Heeft net al een full glute spread naar me gestuurd
Ik heb daar Srs morgen een afspraak.quote:Op zondag 15 maart 2015 23:02 schreef no1uknow het volgende:
[..]
ff baard bij laten werken bij Haarlemse Barbier meteen? Daarna ff magere kwark halen bij Appie
doe een meisje een solid en stuur ze door. Heb ik wat voor vannacht enzo.quote:Op zondag 15 maart 2015 23:01 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
hij stelt zich kwetsbaar op
Heeft net al een full glute spread naar me gestuurd
Hey Weissman.quote:Op zondag 15 maart 2015 23:06 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ben jij er zo een van de complot theorieën?
nee ik zou haar wel de mijne maken maar ze is beetje alto man :Squote:Op zondag 15 maart 2015 23:07 schreef Awesome_ het volgende:
Denk dat het geen verrassing voor jullie is wanneer ik zeg dat fripsel geen kloon is van mij
jahoorquote:Op zondag 15 maart 2015 23:05 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik heb daar Srs morgen een afspraak.
Maat dan sta ik allang in de gym. srs morgen btw.quote:Op zondag 15 maart 2015 23:08 schreef Ethanolic het volgende:
nighty night motherfuckers
Ik verwacht een rise en shinetje om 7:38 van je Ossum
oh, ja is mijn kopje thee ook niet helemaal. heb ze het liefst zo normaal mogelijk. H&M outfitje, en geen gekkigheid.quote:Op zondag 15 maart 2015 23:08 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
nee ik zou haar wel de mijne maken maar ze is beetje alto man :S
ja of zonder outfit, mag dan ook nog welquote:Op zondag 15 maart 2015 23:11 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
oh, ja is mijn kopje thee ook niet helemaal. heb ze het liefst zo normaal mogelijk. H&M outfitje, en geen gekkigheid.
YOU DONT KNOW ME. YOU DONT KNOW MY LIFE.quote:Op zondag 15 maart 2015 23:17 schreef Awesome_ het volgende:
Clumsy is wel een mooi voorbeeld van teveel flauwekulletjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |