18 jaar...quote:Op zondag 15 maart 2015 17:08 schreef fastlife14 het volgende:
@fathank, Ik ben 18 jaar, 178cm en 67kg.
Ik weet niet precies hoeveel ik van alles nodig heb, ik weet alleen dat ik boven mijn gemiddelde krijg.
Hoe weet je dat dan?quote:Op zondag 15 maart 2015 17:08 schreef fastlife14 het volgende:
ik weet alleen dat ik boven mijn gemiddelde krijg.
Ga dat eerst maar eens uitzoeken en bijhouden voor een aantal weken.quote:Op zondag 15 maart 2015 17:08 schreef fastlife14 het volgende:
@fathank, Ik ben 18 jaar, 178cm en 67kg.
Ik weet niet precies hoeveel ik van alles nodig heb, ik weet alleen dat ik boven mijn gemiddelde krijg.
opstartfase met 20gr creatine per dag is onzin.quote:Op zondag 15 maart 2015 17:31 schreef fastlife14 het volgende:
@kaasplankje, ik snap het. Ten eerste, ik heb nog whey en creatine liggen. Ik wil eerst 5 dagen lang 4x5gr dus 20gr creatine per dag zoals aanbevolen gebruiken. Vervolgens 30 dagen lang 2x5gr. Is het noodzakelijk om een maandje geen creatine te nemen na die 30dagen?
gast lees je eerst eens in voordat je iets postquote:Op zondag 15 maart 2015 17:54 schreef hmmmz het volgende:
[..]
opstartfase met 20gr creatine per dag is onzin.
Je bent een mietje ts. Ga normaal trainen, eet gezond en slaap genoeg. Dat is het.quote:Op zondag 15 maart 2015 18:03 schreef fastlife14 het volgende:
Ik heb nou pre workout (dus vlak voor de training, en daarin zit ook creatine.), whey, en creatinepoeder. Hoe moet ik dit verdelen over de dag?
Vruchtensap met creatine bij opstaan, gevolgd door een whey shake, eventueel later in de ochtend nog een sapje met crea voor als je in de opstartfase zit. Later op de dag nogmaals crea en in de avond nogmaals, wanneer je in de opstart zit. Anders tweemaal per dag op vaste tijden een sapje crea.quote:Op zondag 15 maart 2015 18:03 schreef fastlife14 het volgende:
Ik heb nou pre workout (dus vlak voor de training, en daarin zit ook creatine.), whey, en creatinepoeder. Hoe moet ik dit verdelen over de dag?
Opgeblazen plofkop creëren. Nee doe mij maar tren.quote:Op zondag 15 maart 2015 22:42 schreef mtchel112 het volgende:
CreatineDafuq wil je daarmee bereiken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |