18 jaar...quote:Op zondag 15 maart 2015 17:08 schreef fastlife14 het volgende:
@fathank, Ik ben 18 jaar, 178cm en 67kg.
Ik weet niet precies hoeveel ik van alles nodig heb, ik weet alleen dat ik boven mijn gemiddelde krijg.
Hoe weet je dat dan?quote:Op zondag 15 maart 2015 17:08 schreef fastlife14 het volgende:
ik weet alleen dat ik boven mijn gemiddelde krijg.
Ga dat eerst maar eens uitzoeken en bijhouden voor een aantal weken.quote:Op zondag 15 maart 2015 17:08 schreef fastlife14 het volgende:
Ik weet niet precies hoeveel ik van alles nodig heb, ik weet alleen dat ik boven mijn gemiddelde krijg.
opstartfase met 20gr creatine per dag is onzin.quote:Op zondag 15 maart 2015 17:31 schreef fastlife14 het volgende:
@kaasplankje, ik snap het. Ten eerste, ik heb nog whey en creatine liggen. Ik wil eerst 5 dagen lang 4x5gr dus 20gr creatine per dag zoals aanbevolen gebruiken. Vervolgens 30 dagen lang 2x5gr. Is het noodzakelijk om een maandje geen creatine te nemen na die 30dagen?
gast lees je eerst eens in voordat je iets postquote:Op zondag 15 maart 2015 17:54 schreef hmmmz het volgende:
[..]
opstartfase met 20gr creatine per dag is onzin.
Je bent een mietje ts. Ga normaal trainen, eet gezond en slaap genoeg. Dat is het.quote:Op zondag 15 maart 2015 18:03 schreef fastlife14 het volgende:
Ik heb nou pre workout (dus vlak voor de training, en daarin zit ook creatine.), whey, en creatinepoeder. Hoe moet ik dit verdelen over de dag?
Vruchtensap met creatine bij opstaan, gevolgd door een whey shake, eventueel later in de ochtend nog een sapje met crea voor als je in de opstartfase zit. Later op de dag nogmaals crea en in de avond nogmaals, wanneer je in de opstart zit. Anders tweemaal per dag op vaste tijden een sapje crea.quote:Op zondag 15 maart 2015 18:03 schreef fastlife14 het volgende:
Ik heb nou pre workout (dus vlak voor de training, en daarin zit ook creatine.), whey, en creatinepoeder. Hoe moet ik dit verdelen over de dag?
Opgeblazen plofkop creëren. Nee doe mij maar tren.quote:Op zondag 15 maart 2015 22:42 schreef mtchel112 het volgende:
CreatineDafuq wil je daarmee bereiken?
quote:Op zondag 15 maart 2015 23:25 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
serieus, als je dit overweegt moet je wel jezelf vragen..
of je alles op wil geven voor het liften.
ken genoeg mensen die aan dit soort spul kapot zijn gegaan weetje.
het moet wel leuk blijven, en met een kop vol puisten en een dick die niet meer doet wat je wil word je ook geen vrolijk man
maar als je het doet kan je altijd etha om advies vragen
dus prop je nog meer in je lichaam.quote:Op zondag 15 maart 2015 17:08 schreef fastlife14 het volgende:
Tren heeft minder sides als creatine, true. maar wel minder resultaat.quote:Op zondag 15 maart 2015 22:55 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Opgeblazen plofkop creëren. Nee doe mij maar tren.
Die energie is echt niet voelbaar hoor, en als je nog maar een beginner bent ga je het ook niet merken. Hoogstends dat je wat voller bent omdat je vocht vast houdt.quote:Op maandag 16 maart 2015 10:34 schreef Jaeger85 het volgende:
Wat een getroll/onwetendheid in dit topic.
http://examine.com/supplements/Creatine/
Lees je op deze site in over Creatine. Er wordt gelinkt naar allerlei wetenschappelijke onderzoeken. Het is veelvuldig onderzocht op veiligheid en kan prima worden gebruikt als aanvulling. Je krijgt er meer energie door waardoor je sportprestaties verbeteren. 5 mg per dag is voldoende.
Je gaat er echt niet dood aan, de timing voor TS is alleen erg slecht omdat hij net begint. Wat hij beter kan doen is eerst de goede principes integreren in zijn training. Die resultaten komen dan vanzelf.quote:Op maandag 16 maart 2015 10:34 schreef Jaeger85 het volgende:
Wat een getroll/onwetendheid in dit topic.
http://examine.com/supplements/Creatine/
Lees je op deze site in over Creatine. Er wordt gelinkt naar allerlei wetenschappelijke onderzoeken. Het is veelvuldig onderzocht op veiligheid en kan prima worden gebruikt als aanvulling. Je krijgt er meer energie door waardoor je sportprestaties verbeteren. 5 mg per dag is voldoende.
Ik doelde meer op de mensen die net deden alsof het een soort van steroide was met mogelijk ernstige bijwerkingen.quote:Op maandag 16 maart 2015 11:06 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Je gaat er echt niet dood aan, de timing voor TS is alleen erg slecht omdat hij net begint. Wat hij beter kan doen is eerst de goede principes integreren in zijn training. Die resultaten komen dan vanzelf.
Als je vanaf het begin al full on supplementen gaat pompen word je lichaam er afhankelijk van. Het verstoort de balans van je lichaam, die al die stofjes zelf ook produceert. Mensen zien geen resultaten meer en blijven meer shit gebruiken. Etc etc.
Als je de discipline hebt om supplementen naar behoren te (blijven) gebruiken is er niets aan de hand, maar als je net komt kijken zit dat er gewoon nog niet in. Als je op een natuurlijke manier traint ontwikkel je bovendien veel meer karakter.
Je kan na de training prima whey gebruiken, dat wordt ook aangemoedigd op de verpakking; 1 dosering bij opstaan, 1tje na training.quote:Op zondag 15 maart 2015 22:26 schreef fastlife14 het volgende:
@Gray Bedankt voor de duidelijke uitleg. Dus gewoon eerst oplaadfase creatin innemen, tijdens ontbijt whey, kan ik na training ook whey gebruiken? of is het verstandiger om bak kwark te eten.
wanneer moet ik pre workout gebruiken? alleen op trainingsdag half uur van te voren neem ik aan?
Creatine is geen anabole steroid.quote:Op zondag 15 maart 2015 23:25 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
serieus, als je dit overweegt moet je wel jezelf vragen..
of je alles op wil geven voor het liften.
ken genoeg mensen die aan dit soort spul kapot zijn gegaan weetje.
het moet wel leuk blijven, en met een kop vol puisten en een dick die niet meer doet wat je wil word je ook geen vrolijk man
maar als je het doet kan je altijd etha om advies vragen
Die energie voel je zeker wel, tijdens het trainen en daarbuiten. Zo niet, dan ben je meer gebaat bij concentratieoefeningen om meer aandacht voor het wel en wee van je lichaam te kweken.quote:Op maandag 16 maart 2015 10:51 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Die energie is echt niet voelbaar hoor, en als je nog maar een beginner bent ga je het ook niet merken. Hoogstends dat je wat voller bent omdat je vocht vast houdt.
Opgefokt maakt het mij niet, maar wel krijg ik in de opstartfase een opvlieger of twee, en voor de hele kuur denk ik wat meer te zweten en ik lijk wat warmer. En ik plas de eerste dagen wat donkerder.quote:Op maandag 16 maart 2015 20:48 schreef Ethanolic het volgende:
ik voel creatine ook wel
raak zwaar opgefokt ervan
sick man, ik word echt helemaal gekquote:Op maandag 16 maart 2015 21:13 schreef Gray het volgende:
[..]
Opgefokt maakt het mij niet, maar wel krijg ik in de opstartfase een opvlieger of twee, en voor de hele kuur denk ik wat meer te zweten en ik lijk wat warmer. En ik plas de eerste dagen wat donkerder.
Je arm is niet gespierd, je hebt een korte aanhechting waardoor je een grotere piek in je biceps hebt. Is puur genetics, zegt niets over de totale massa in je armen.quote:Op maandag 16 maart 2015 22:01 schreef fastlife14 het volgende:
Ik zal wel pas na de zomervakantie beginnen nadar ik alerlei tips enzo kreeg van jullie. Had nog een vraag en geen grapjes maken svp.
Ik weeg best wel licht voor me lengte en heb weinig vet, alleen heb ik vooor ik begon met fitnessen al sinds begin puberteit grote armen, zowel bicep als tricep. Wanneer ik aanspan zie je letterlijk een bal zonder vet. Zonder te trainen!, nu is mijn arm aardig groot waar een fitnesser +/- jaar over doet om te krijgen.
Mijn vraag is hoe is het mogelijk dat ik zulke gespierde armen heb voor ik begon met trainen? gr
Je bent gewoon al super gespierd geboren natuurlijkquote:Op maandag 16 maart 2015 22:01 schreef fastlife14 het volgende:
Ik zal wel pas na de zomervakantie beginnen nadar ik alerlei tips enzo kreeg van jullie. Had nog een vraag en geen grapjes maken svp.
Ik weeg best wel licht voor me lengte en heb weinig vet, alleen heb ik vooor ik begon met fitnessen al sinds begin puberteit grote armen, zowel bicep als tricep. Wanneer ik aanspan zie je letterlijk een bal zonder vet. Zonder te trainen!, nu is mijn arm aardig groot waar een fitnesser +/- jaar over doet om te krijgen.
Mijn vraag is hoe is het mogelijk dat ik zulke gespierde armen heb voor ik begon met trainen? gr
Ligt aan jezelf denk ik, creatine zou dat soort bijwerkingen niet moeten veroorzaken. Misschien ben je het niet gewend dat je cognitief sterk wordt en meer intelligent?quote:Op maandag 16 maart 2015 22:10 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
sick man, ik word echt helemaal gek
helemaal in het verkeer
Creatine is dan ook vooral een marketing ding, effect is toch bijna niks als het al niet niks is.quote:Op zondag 15 maart 2015 18:03 schreef fastlife14 het volgende:
Heb je al eens een relatie gehad?quote:Op maandag 16 maart 2015 22:01 schreef fastlife14 het volgende:
Omdat jij een manlet bent. Dwergen hebben altijd veel spiermassa, omdat die het nergens kwijt kunnen.quote:Op maandag 16 maart 2015 22:01 schreef fastlife14 het volgende:
Cognitief sterk en intelligenter. Van creatine.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:11 schreef Gray het volgende:
[..]
Ligt aan jezelf denk ik, creatine zou dat soort bijwerkingen niet moeten veroorzaken. Misschien ben je het niet gewend dat je cognitief sterk wordt en meer intelligent?
Neem jij er maar 2. Gewoon voor de zekerheid.quote:Op donderdag 11 juni 2015 07:02 schreef fathank het volgende:
[..]
Cognitief sterk en intelligenter. Van creatine.
Deze man
Elke dag een schepje creatine en volgend jaar iq 180 masterrace
ik blijf liever nattyquote:Op maandag 15 juni 2015 17:14 schreef Gray het volgende:
[..]
Neem jij er maar 2. Gewoon voor de zekerheid.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |