Bij Superfronts betaal je 21 euro verzendkosten. Bij het enige Nederlandse bedrijf dat ik kon vinden dat ze heeft, betaal ik 18,95 euro per stuk voor de maat die ik nodig heb. Dat keer 2 plus verzendkosten is nog een flink bedrag, veel meer dan zelf een reep leer kopen, er gaten in prikken en een bout erdoorheen jassen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zie die greepjes vanaf 12 euro? Of wil je er meer van hebben?
Oh, dat zijn flinke verzendkosten, daar had ik niet over nagedacht.quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:43 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Bij Superfronts betaal je 21 euro verzendkosten. Bij het enige Nederlandse bedrijf dat ik kon vinden dat ze heeft, betaal ik 18,95 euro per stuk voor de maat die ik nodig heb. Dat keer 2 plus verzendkosten is nog een flink bedrag, veel meer dan zelf een reep leer kopen, er gaten in prikken en een bout erdoorheen jassen.
Ik zag het ook pas toen ik ze wilde bestellen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh, dat zijn flinke verzendkosten, daar had ik niet over nagedacht.
quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:19 schreef Barrah het volgende:
Als het goed te doen is om het zelf te maken kun je hierna wel je eigen handeltje beginnen. Als je net wat onder de kosten gaat zitten die je hier noemt lijkt het geen verkeerde business
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:17 schreef Barrah het volgende:
Mocht je je bedenken heb je dus al vast leer ingekocht voor het begin van je lerenlusjesimperium!
Ik zou er even "kitchen" tussen zetten, genoeg hits!quote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:21 schreef Claudia_x het volgende:
Als je op Pinterest zoekt op "leather pulls" kom je ook dit soort plaatjes tegen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met een DIYquote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:26 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
Ik zou er even "kitchen" tussen zetten, genoeg hits!
Dat was ook eerlijk gezegd niet moeilijk zelf te bedenken toch?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Met een DIY![]()
http://visualheart.com/20(...)iture-pull-tutorial/
Ik zou naar een ijzerwarenhandel gaan. De GPK is wat dat betreft echt te beperkt in het assortiment.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:44 schreef Claudia_x het volgende:
Joh, er staan online zoveel tutorials! Maar inderdaad: zelf kun je ook wel bedenken hoe het moet. Ik ben niet handig, maar dit moet een eitje zijn.
Ik denk dat een slotbout het mooiste resultaat oplevert, maar ik ga kijken of de Gamma nog iets anders heeft, bijv. zoiets:
[ afbeelding ]
Enig idee hoe zo'n ding heet?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 11:06 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
Ik zou naar een ijzerwarenhandel gaan. De GPK is wat dat betreft echt te beperkt in het assortiment.
Ik persoonlijk vindt dit mooier:
[ afbeelding ]
quote:
Dat dacht ik dus ook, dit is iets verfijnder m.i.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 11:09 schreef Claudia_x het volgende:
Ik denk dat zo'n detail van een aardig greepje een mooi greepje kan maken.
Dat denk ik ook. Ik heb nergens zo'n luxe bout kunnen vinden.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 11:11 schreef ueberduitser het volgende:
[..]helaas...Kan best zijn dat dit alleen een kapje is waar een schroef onder zit hoor.
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:53 schreef Claudia_x het volgende:
Het is soms heel vermoeiend om Claudia_x te zijn.
Je zou het kunnen proberen met patentschroef/patenthuls. Dat is hetzelfde systeem als ze gebruiken voor deuren. Een busje waar je een schroef in draait. Ik heb ze alleen nog niet met zo'n ronde kop kunnen vinden.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 11:14 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Ik heb nergens zo'n luxe bout kunnen vinden.
Burger, neem ik aan? Die zijn geweldig. Je moet denk ik het filiaal op de Meeuwenlaan hebben, want het assortiment is wel wat anders.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 11:09 schreef Claudia_x het volgende:
Ah, ik heb al een mooie ijzerwarenhandel in Noord gevonden. Dank voor de tip! Ik denk dat zo'n detail van een aardig greepje een mooi greepje kan maken.
Maar dat is weer een heel ander forumquote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:19 schreef Claudia_x het volgende:
[..]![]()
Ik kan altijd nog meesteres worden.
Hij is super inderdaad! We zijn allemaal fan hier in huis.quote:
Jaaaaquote:Op zondag 29 maart 2015 22:24 schreef zoeperzazke het volgende:
Het lijkt me echt heerlijk om daar te slapen, zeker met die regen die tegen het raam aan tikt![]()
Ruim 1 meter hoog, 5 meter diep en 3 meter breed.quote:Op woensdag 1 april 2015 13:22 schreef PJ het volgende:
Wat is eigenlijk de afmeting van jullie vliering en dan met name breedte en hoogte?
Een heel grote legplank, zeg maar een inlooplegplank.quote:Op woensdag 1 april 2015 15:14 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ruim 1 meter hoog, 5 meter diep en 3 meter breed.
quote:Op donderdag 2 april 2015 18:35 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Een heel grote legplank, zeg maar een inlooplegplank.
Mag niet als het uit de verpakking is.quote:Op vrijdag 3 april 2015 20:19 schreef Bleie het volgende:
Kan je het niet meer ruilen? Of heb je het niet net nieuw gekocht?
Drie. Valt mee. Voor de laptops moeten we nog iets bedenken.quote:Op vrijdag 3 april 2015 20:24 schreef Geerd het volgende:
Who hoeveel apparaten liggen daar wel niet aan de lader
Die ook nog lolquote:Op vrijdag 3 april 2015 20:25 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Drie. Valt mee. Voor de laptops moeten we nog iets bedenken.
Heb ik in het verleden wel gedaan met een verkeerde maat matrasquote:Op vrijdag 3 april 2015 20:24 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Mag niet als het uit de verpakking is.
Ja? Moest je daar nog moeite voor doen? Anders ga ik toch maar even bellen morgen.quote:Op vrijdag 3 april 2015 20:27 schreef laziness het volgende:
[..]
Heb ik in het verleden wel gedaan met een verkeerde maat matras
Nee totaal niet!quote:Op vrijdag 3 april 2015 20:28 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja? Moest je daar nog moeite voor doen? Anders ga ik toch maar even bellen morgen.
Hmm, interessant. Dank!quote:
Van Ikea? Als je zo'n family pas hebt gebruikt mag het wel.quote:Op vrijdag 3 april 2015 20:24 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
ikea matras mag je zelfs 3 maanden uitproberen, en daarvoor moet je het wel uit de verpakking halen! Wij hebben zo een matras die net te hard was omgeruild..quote:Op vrijdag 3 april 2015 20:24 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Beetje raar om dan voor hetzelfde type en een andere maat te ruilen, toch?quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:21 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ikea matras mag je zelfs 3 maanden uitproberen, en daarvoor moet je het wel uit de verpakking halen! Wij hebben zo een matras die net te hard was omgeruild..
Staand slapen?quote:Op zaterdag 4 april 2015 20:38 schreef Pisces29 het volgende:
Stond het bed in het begin (toen jullie er net gingen wonen) verticaal?
Kinderbed verticaal op de fotoquote:
Inderdaad! Zo begonnen we:quote:Op zaterdag 4 april 2015 20:38 schreef Pisces29 het volgende:
Stond het bed in het begin (toen jullie er net gingen wonen) verticaal?
Wat een mooie kleur zeg. Lekker fris ook!quote:Op zondag 5 april 2015 16:56 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb Lena's nieuwe kamer geverfd (ik ben weg van de kleur!)
[ afbeelding ]
Lief heeft de plisségordijnen op zolder opgehangen:
[ afbeelding ]
In werkelijkheid is 'ie iets minder fris en iets meer vergrijsd. Moeilijk op de foto te krijgen!quote:Op zondag 5 april 2015 20:15 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Wat een mooie kleur zeg. Lekker fris ook!
Ja, hij moet nog een keer komen voor onder andere het monteren van de douchedeur. We hebben bericht gekregen dat die klaar is, dus hopelijk komt hij gauw langs.quote:Op maandag 6 april 2015 09:57 schreef sigme het volgende:
Mooi hoor!
Op zolder moet de aannemer nog een paar kleine dingetjes doen toch? Of is het al helemaal klaar?
Waar is dat tv kastje van? Als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 18:03 schreef Claudia_x het volgende:
Ze zijn vandaag weer geweest en hebben een aantal kleine klussen gedaan, maar het is nog steeds niet helemaal af. Argh! Nog één bezoekje om de douchedeur op te hangen en dan ook nog die allerlaatste dingen. Hopelijk. Dan is het ein-de-lijk af.
Ik krijg een beetje een anticlimaxgevoel bij de knopjes die we hebben uitgezocht. Iemand een betere suggestie?
[ afbeelding ]
En er was dan toch nog een stopcontact!
[ afbeelding ]
Die is van de Wehkamp! Ze hebben hem nu alleen niet meer. Wel hebben ze nog:quote:Op maandag 6 april 2015 13:15 schreef gw26 het volgende:
hmm, verkeerde post geqoute zie ik.
Maar ik bedoel je nwe witte tvkast.
Ik had 'em al een tijdje in m'n interesselijstje staan. Toen de Wehkamp enorme kortingen op kasten aanbood, heb ik m'n kans gegrepen.quote:
Ja! Achter de plaat met de spiegel:quote:Op maandag 6 april 2015 19:23 schreef Vonkenboer het volgende:
Heb je nu uiteindelijk nog een wandcontactdoos bij de wasbak gemaakt ?
Netjes; maar moet daar geen montageplaatje onder ? Het oppervlak waar hij opgemonteerd is; is toch van hout ?quote:Op maandag 6 april 2015 19:26 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja! Achter de plaat met de spiegel:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet zo'n handige plek voor als je de stekker van de stofzuiger er even in wilt doen, maar goed genoeg voor de tandenborstels en zo.
Geen idee. Mag zo'n contactdoos er niet rechtstreeks op staan? Is dat i.v.m. brandgevaar?quote:Op maandag 6 april 2015 19:45 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Netjes; maar moet daar geen montageplaatje onder ? Het oppervlak waar hij opgemonteerd is; is toch van hout ?
Ja, uiteindelijk moet op alle brandbare oppervlakken eerst een montageplaat gemonteerd worden; waarop dan weer de wandcontactdoos gemonteerd word.quote:Op maandag 6 april 2015 19:47 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Geen idee. Mag zo'n contactdoos er niet rechtstreeks op staan? Is dat i.v.m. brandgevaar?
Goed om te weten, dank! Dan zet ik dat op het lijstje van dingen die ze nog mogen aanpassen.quote:Op maandag 6 april 2015 19:49 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Ja, uiteindelijk moet op alle brandbare oppervlakken eerst een montageplaat gemonteerd worden; waarop dan weer de wandcontactdoos gemonteerd word.![]()
Zoiets : http://www.elektravoordee(...)2_v_schakelmat_.aspx
Wij hebben ook twee extra gaten gemaakt voor onze kast. Dat ging heel makkelijk met een opzetstuk voor een boor.quote:Op maandag 6 april 2015 22:35 schreef laziness het volgende:
Ik vind de kleur op Lena's kamer erg mooiBen benieuwd naar het geheel als het af is zo meteen.
Naar die eerste kast die je plaatst van Wehkamp heb ik ook zitten loerenDaar moeten we alleen dan wel zelf gaten in maken voor alle snoeren zo te zien.
Jeejquote:Op woensdag 8 april 2015 18:11 schreef Claudia_x het volgende:
De dag die je wist dat zou komen: het is af!![]()
![]()
Hoezeequote:Op woensdag 8 april 2015 18:11 schreef Claudia_x het volgende:
De dag die je wist dat zou komen: het is af!![]()
![]()
Nou! Als je me tevoren had verteld dat het april zou worden...quote:Op woensdag 8 april 2015 18:36 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Jeej. Heeft toch nog lang geduurd uiteindelijk!
Fotos! Ben benieuwd naar de douche!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |