Mag niet als het uit de verpakking is.quote:Op vrijdag 3 april 2015 20:19 schreef Bleie het volgende:
Kan je het niet meer ruilen? Of heb je het niet net nieuw gekocht?
Drie. Valt mee. Voor de laptops moeten we nog iets bedenken.quote:Op vrijdag 3 april 2015 20:24 schreef Geerd het volgende:
Who hoeveel apparaten liggen daar wel niet aan de lader
Die ook nog lolquote:Op vrijdag 3 april 2015 20:25 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Drie. Valt mee. Voor de laptops moeten we nog iets bedenken.
Heb ik in het verleden wel gedaan met een verkeerde maat matrasquote:Op vrijdag 3 april 2015 20:24 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Mag niet als het uit de verpakking is.
Ja? Moest je daar nog moeite voor doen? Anders ga ik toch maar even bellen morgen.quote:Op vrijdag 3 april 2015 20:27 schreef laziness het volgende:
[..]
Heb ik in het verleden wel gedaan met een verkeerde maat matras
Nee totaal niet!quote:Op vrijdag 3 april 2015 20:28 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja? Moest je daar nog moeite voor doen? Anders ga ik toch maar even bellen morgen.
Hmm, interessant. Dank!quote:
Van Ikea? Als je zo'n family pas hebt gebruikt mag het wel.quote:Op vrijdag 3 april 2015 20:24 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
ikea matras mag je zelfs 3 maanden uitproberen, en daarvoor moet je het wel uit de verpakking halen! Wij hebben zo een matras die net te hard was omgeruild..quote:Op vrijdag 3 april 2015 20:24 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Beetje raar om dan voor hetzelfde type en een andere maat te ruilen, toch?quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:21 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ikea matras mag je zelfs 3 maanden uitproberen, en daarvoor moet je het wel uit de verpakking halen! Wij hebben zo een matras die net te hard was omgeruild..
Staand slapen?quote:Op zaterdag 4 april 2015 20:38 schreef Pisces29 het volgende:
Stond het bed in het begin (toen jullie er net gingen wonen) verticaal?
Kinderbed verticaal op de fotoquote:
Inderdaad! Zo begonnen we:quote:Op zaterdag 4 april 2015 20:38 schreef Pisces29 het volgende:
Stond het bed in het begin (toen jullie er net gingen wonen) verticaal?
Wat een mooie kleur zeg. Lekker fris ook!quote:Op zondag 5 april 2015 16:56 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb Lena's nieuwe kamer geverfd (ik ben weg van de kleur!)
[ afbeelding ]
Lief heeft de plisségordijnen op zolder opgehangen:
[ afbeelding ]
In werkelijkheid is 'ie iets minder fris en iets meer vergrijsd. Moeilijk op de foto te krijgen!quote:Op zondag 5 april 2015 20:15 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Wat een mooie kleur zeg. Lekker fris ook!
Ja, hij moet nog een keer komen voor onder andere het monteren van de douchedeur. We hebben bericht gekregen dat die klaar is, dus hopelijk komt hij gauw langs.quote:Op maandag 6 april 2015 09:57 schreef sigme het volgende:
Mooi hoor!
Op zolder moet de aannemer nog een paar kleine dingetjes doen toch? Of is het al helemaal klaar?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |