Waar is dat tv kastje van? Als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 18:03 schreef Claudia_x het volgende:
Ze zijn vandaag weer geweest en hebben een aantal kleine klussen gedaan, maar het is nog steeds niet helemaal af. Argh! Nog één bezoekje om de douchedeur op te hangen en dan ook nog die allerlaatste dingen. Hopelijk. Dan is het ein-de-lijk af.
Ik krijg een beetje een anticlimaxgevoel bij de knopjes die we hebben uitgezocht. Iemand een betere suggestie?
[ afbeelding ]
En er was dan toch nog een stopcontact!
[ afbeelding ]
Die is van de Wehkamp! Ze hebben hem nu alleen niet meer. Wel hebben ze nog:quote:Op maandag 6 april 2015 13:15 schreef gw26 het volgende:
hmm, verkeerde post geqoute zie ik.
Maar ik bedoel je nwe witte tvkast.
Ik had 'em al een tijdje in m'n interesselijstje staan. Toen de Wehkamp enorme kortingen op kasten aanbood, heb ik m'n kans gegrepen.quote:
Ja! Achter de plaat met de spiegel:quote:Op maandag 6 april 2015 19:23 schreef Vonkenboer het volgende:
Heb je nu uiteindelijk nog een wandcontactdoos bij de wasbak gemaakt ?
Netjes; maar moet daar geen montageplaatje onder ? Het oppervlak waar hij opgemonteerd is; is toch van hout ?quote:Op maandag 6 april 2015 19:26 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja! Achter de plaat met de spiegel:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet zo'n handige plek voor als je de stekker van de stofzuiger er even in wilt doen, maar goed genoeg voor de tandenborstels en zo.
Geen idee. Mag zo'n contactdoos er niet rechtstreeks op staan? Is dat i.v.m. brandgevaar?quote:Op maandag 6 april 2015 19:45 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Netjes; maar moet daar geen montageplaatje onder ? Het oppervlak waar hij opgemonteerd is; is toch van hout ?
Ja, uiteindelijk moet op alle brandbare oppervlakken eerst een montageplaat gemonteerd worden; waarop dan weer de wandcontactdoos gemonteerd word.quote:Op maandag 6 april 2015 19:47 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Geen idee. Mag zo'n contactdoos er niet rechtstreeks op staan? Is dat i.v.m. brandgevaar?
Goed om te weten, dank! Dan zet ik dat op het lijstje van dingen die ze nog mogen aanpassen.quote:Op maandag 6 april 2015 19:49 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Ja, uiteindelijk moet op alle brandbare oppervlakken eerst een montageplaat gemonteerd worden; waarop dan weer de wandcontactdoos gemonteerd word.![]()
Zoiets : http://www.elektravoordee(...)2_v_schakelmat_.aspx
Wij hebben ook twee extra gaten gemaakt voor onze kast. Dat ging heel makkelijk met een opzetstuk voor een boor.quote:Op maandag 6 april 2015 22:35 schreef laziness het volgende:
Ik vind de kleur op Lena's kamer erg mooiBen benieuwd naar het geheel als het af is zo meteen.
Naar die eerste kast die je plaatst van Wehkamp heb ik ook zitten loerenDaar moeten we alleen dan wel zelf gaten in maken voor alle snoeren zo te zien.
Jeejquote:Op woensdag 8 april 2015 18:11 schreef Claudia_x het volgende:
De dag die je wist dat zou komen: het is af!![]()
![]()
Hoezeequote:Op woensdag 8 april 2015 18:11 schreef Claudia_x het volgende:
De dag die je wist dat zou komen: het is af!![]()
![]()
Nou! Als je me tevoren had verteld dat het april zou worden...quote:Op woensdag 8 april 2015 18:36 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Jeej. Heeft toch nog lang geduurd uiteindelijk!
Fotos! Ben benieuwd naar de douche!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |