Kan nooit lang meer duren dus.quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:52 schreef betyar het volgende:
Kut, Geert blijft tot zijn dood in de politiek.
Ga je daar wat aan doen?quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:52 schreef betyar het volgende:
Is de enige baan die hij ooit gehad heeft toch...quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:52 schreef betyar het volgende:
10k per maand? Logische keuze, lekker oppositie voeren, roepen wat je denkt met beveiliging.quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:52 schreef betyar het volgende:
Dit vraagt om een harde grap.quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:52 schreef betyar het volgende:
Zit al langer in de tweede kamer dan de rest van de heren op de kringverjaardag vandaagquote:Op woensdag 11 maart 2015 23:52 schreef betyar het volgende:
quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:52 schreef betyar het volgende:
Ik heb van nature iets tegen alle Limburgers.quote:
1998 via de VVD was het niet? Dik riant salaris ook.quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zit al langer in de tweede kamer dan de rest van de heren op de kringverjaardag vandaag
Al minstens 15 jaar geloof ik, maar ik durf het allemaal niet met zekerheid te zeggenquote:Op woensdag 11 maart 2015 23:54 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
1998 via de VVD was het niet? Dik riant salaris ook.
Samsom is maar zesletterig.quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:55 schreef Mani89 het volgende:
Samsom was vroeger 2 dagen straatcoach, wisten jullie dat?
klopt. is ook een oud plaatje hequote:Op woensdag 11 maart 2015 23:56 schreef karton2 het volgende:
[..]
Plaatje klopt niet, achievement rechtsonder hebben ze al gehaald.
Volgend jaar gaat hij een paar dagen meelopen als beveiliger van Wilders. #vanallemarktenthuisquote:Op woensdag 11 maart 2015 23:55 schreef Mani89 het volgende:
Omdat Samsom toegeeft dat er een paar moslims heel hard nodig zijn om de anderen te proberen in toom te houden?quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:56 schreef IsaacCuenca het volgende:
PvdA veegt de vloer weer met de pvv
Hoe zijn de penalties afgelopen?quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:56 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
klopt. is ook een oud plaatje he
Wat klopt er niet aan dan?quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:56 schreef timmmmm het volgende:
Wat loopt Samsom nou raar te lullen joh. Dit slaat natuurlijk nergens op
Doet ie ook elke verkiezing weer stoer over, net als Rutte die 2 uur voor de klas staatquote:Op woensdag 11 maart 2015 23:55 schreef Mani89 het volgende:
Hij heeft iets met een blonde ofzo.quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:56 schreef timmmmm het volgende:
dat is wat hij zei toch?quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:56 schreef Zorro het volgende:
[..]
Omdat Samsom toegeeft dat er een paar moslims heel hard nodig zijn om de anderen te proberen in toom te houden?
Samsom & Gert heeft ook een speciale uitzending, denk ik.quote:
Scherpquote:Op woensdag 11 maart 2015 23:56 schreef Zorro het volgende:
[..]
Omdat Samsom toegeeft dat er een paar moslims heel hard nodig zijn om de anderen te proberen in toom te houden?
Op TV ook.quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:57 schreef deadprez het volgende:
Hapert de stream bij jullie ook continu?
Samsom heeft een punt, exclusionary politiek is spelen met vuur... De selffulfilling prophecies schieten als paddestoelen uit de grond dan...quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:56 schreef timmmmm het volgende:
Vooral omdat Wilders 0,0 inhoud blijkt te hebben en alleen maar dom kan schreeuwen.quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:56 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja,ik kijk nu ook op 234pquote:Op woensdag 11 maart 2015 23:57 schreef deadprez het volgende:
Hapert de stream bij jullie ook continu?
Samsom heeft een goed verhaal.quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:56 schreef timmmmm het volgende:
Daarom. Hij zegt dus dat het zonder die paar goeden heel slecht af gaat lopen. En met hen misschien ook wel, want ze proberen iets over te brengen. Of het lukt is een tweede. Hij ondermijnt zichzelf dus.quote:
Samsom natuurlijk ook. Die denkt nu dat hij, omdat hij tegen Wilders staat, even hard moet gaan lopen schreeuwen. Schei toch uit. Van Wilders verwacht je dat, van serieuze politici vind ik het érg teleurstellendquote:Op woensdag 11 maart 2015 23:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Samsom heeft een goed verhaal.
Wilders dreunt slechts zijn gebruikelijke nonsens op.
nee dat is niet wat hij zegtquote:Op woensdag 11 maart 2015 23:58 schreef Zorro het volgende:
[..]
Daarom. Hij zegt dus dat het zonder die paar goeden heel slecht af gaat lopen. En met hen misschien ook wel, want ze proberen iets over te brengen. Of het lukt is een tweede. Hij ondermijnt zichzelf dus.
Hij begon met een zeer genuanceerd verhaal toch?quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Samsom natuurlijk ook. Die denkt nu dat hij, omdat hij tegen Wilders staat, even hard moet gaan lopen schreeuwen. Schei toch uit. Van Wilders verwacht je dat, van serieuze politici vind ik het érg teleurstellend
Neuh, Samsom was helder.quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Samsom natuurlijk ook. Die denkt nu dat hij, omdat hij tegen Wilders staat, even hard moet gaan lopen schreeuwen. Schei toch uit. Van Wilders verwacht je dat, van serieuze politici vind ik het érg teleurstellend
En dan kiest hij er niet voor gewoon zijn verhaal te vertellen maar als de schuimbekkende debiel waar ik vorig topic al een foto van postte te gaan lopen brallen.quote:Op donderdag 12 maart 2015 00:00 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Hij begon met een zeer genuanceerd verhaal toch?
Alleen moet hij in 'discussie' met iemand die iedere discussie weigert.
Dit dus.quote:Op donderdag 12 maart 2015 00:02 schreef Childofthe90s het volgende:
Hier ben ik het oneens met Pechtold. Ik heb liever dat die 13-jarige daar omkomt, dan over drie jaar terug komt om een bijstandsuitkering aan te vragen en vervolgens een winkelcentrum neer te knallen.
Volgens mij zien je ze wat vliegen vanuit je persoonlijke frustraties.quote:Op donderdag 12 maart 2015 00:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En dan kiest hij er niet voor gewoon zijn verhaal te vertellen maar als de schuimbekkende debiel waar ik vorig topic al een foto van postte te gaan lopen brallen.
Dat verwacht ik van Wilders, niet van de serieuze politici. Afdalen naar dat niveau vind ik verschrikkelijk zwak.
Mooie borrelpraat.quote:Op donderdag 12 maart 2015 00:02 schreef Childofthe90s het volgende:
Hier ben ik het oneens met Pechtold. Ik heb liever dat die 13-jarige daar omkomt, dan over drie jaar terug komt om een bijstandsuitkering aan te vragen en vervolgens een winkelcentrum neer te knallen.
Bedankt voor deze heldere analysequote:Op donderdag 12 maart 2015 00:03 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Volgens mij zien je ze wat vliegen vanuit je persoonlijke frustraties.
quote:Op donderdag 12 maart 2015 00:04 schreef Joosie200 het volgende:
Tis wel politiek correct van Pechtold maar te naïef gedacht. Rutte ziet de realiteit waarvoor het is.
Pas op, dat mag je niet zeggen. Dan zeg je het namelijk enkel uit 'je persoonlijke frustraties'quote:Op donderdag 12 maart 2015 00:03 schreef SureD1 het volgende:
Verdomme, Samsom is net een opgehitste pitbull vanavond... Hoogst irritant..
Niks nieuws, heeft zichzelf nooit helemaal onder controle gehad.quote:Op donderdag 12 maart 2015 00:03 schreef SureD1 het volgende:
Verdomme, Samsom is net een opgehitste pitbull vanavond... Hoogst irritant..
Ik vind het zeer vermakelijkquote:Op donderdag 12 maart 2015 00:04 schreef KoosVogels het volgende:
Maar goed, slap debat weer. Ik ga maar boekie lezen.
quote:Op donderdag 12 maart 2015 00:03 schreef Smoofie het volgende:
Voetbal, debat en tieten dat is puur genieten
Bijzonder slechte partijleider voor een partij als de PvdA. Doodzonde als je ook een man als Plasterk hebt. Die zou het ijzersterk doen als lijstrekkerquote:Op donderdag 12 maart 2015 00:04 schreef karton2 het volgende:
[..]
Niks nieuws, heeft zichzelf nooit helemaal onder controle gehad.
Zei je dat ook over Cohen?quote:Op donderdag 12 maart 2015 00:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Bijzonder slechte partijleider voor een partij als de PvdA. Doodzonde als je ook een man als Plasterk hebt. Die zou het ijzersterk doen als lijstrekker
Nonsens weer. Dat is vrij specifiek in combinatie met ander gedrag.quote:Op donderdag 12 maart 2015 00:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Pas op, dat mag je niet zeggen. Dan zeg je het namelijk enkel uit 'je persoonlijke frustraties'
Liever Asscher dan, eigenlijk het liefst Aboutaleb..quote:Op donderdag 12 maart 2015 00:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Bijzonder slechte partijleider voor een partij als de PvdA. Doodzonde als je ook een man als Plasterk hebt. Die zou het ijzersterk doen als lijstrekker
Plasterk heeft niet een heel sterke politieke antennequote:Op donderdag 12 maart 2015 00:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee, hoewel ik wel had verwacht dat Cohen het beter zou doen dan hij gedaan heeft, was een ijzersterke burgemeester. Maar meer een bestuurder dan een debater. gebleken Dat gaat niet op voor Plasterk denk ik.quote:
In Oekraïne zijn 99.999 en ik het altijd eens, zal wel loslopenquote:Op donderdag 12 maart 2015 00:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Pas op, dat mag je niet zeggen. Dan zeg je het namelijk enkel uit 'je persoonlijke frustraties'
Komt er toch totaal niet aan te pas dit debat? Meedoen met de grote jongens is blijkbaar te hoog gegrepen.quote:
Zat betere keuzes ja. Hoewel ik Asscher wel een beetje matig vind, puur op gevoelquote:Op donderdag 12 maart 2015 00:07 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Liever Asscher dan, eigenlijk het liefst Aboutaleb..
Aboutaleb vind ik maar een matig burgemeester.quote:Op donderdag 12 maart 2015 00:07 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Liever Asscher dan, eigenlijk het liefst Aboutaleb..
Correctquote:Op donderdag 12 maart 2015 00:08 schreef SureD1 het volgende:
[..]
In Oekraïne zijn 99.999 en ik het altijd eens, zal wel loslopen
Doet het best oke. Maar er gebeuren inderdaad ook dingen die te gek voor woorden zijn in Rotterdamquote:Op donderdag 12 maart 2015 00:09 schreef Lazvic het volgende:
[..]
Aboutaleb vind ik maar een matig burgemeester.
Asscher is een staatsman. Zou een prima MP zijn.quote:Op donderdag 12 maart 2015 00:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zat betere keuzes ja. Hoewel ik Asscher wel een beetje matig vind, puur op gevoel
Roemer zegt dat je die mensen niet de kans moet geven om ergens te gaan strijden maar dat je ze hier moet vastzetten, lijkt me logisch.quote:Op donderdag 12 maart 2015 00:08 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Komt er toch totaal niet aan te pas dit debat? Meedoen met de grote jongens is blijkbaar te hoog gegrepen.
Wat betreft zijn eigen persoon is dat wel terecht natuurlijk.quote:
Maar heeft wel meer charismaquote:Op donderdag 12 maart 2015 00:07 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Plasterk heeft niet een heel sterke politieke antenne
Samen met Buma de slechtstequote:Op donderdag 12 maart 2015 00:08 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Komt er toch totaal niet aan te pas dit debat? Meedoen met de grote jongens is blijkbaar te hoog gegrepen.
quote:Op donderdag 12 maart 2015 00:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat betreft zijn eigen persoon is dat wel terecht natuurlijk.
Hoezo is ie bang voor de doodquote:Op donderdag 12 maart 2015 00:09 schreef Fylax het volgende:
[..]
Vind je het gek als ie op een dodenlijst staat?
Dat zei ik wél over Cohenquote:Op donderdag 12 maart 2015 00:09 schreef Tem het volgende:
[..]
Asscher is een staatsman. Zou een prima MP zijn.
K leuk.quote:Op donderdag 12 maart 2015 00:11 schreef Joezi het volgende:
[..]
[..]
Hoezo is ie bang voor de doodHij gelooft toch zogenaamd niet in Allah?
Zou het best kunnen inderdaad.quote:Op donderdag 12 maart 2015 00:09 schreef Tem het volgende:
[..]
Asscher is een staatsman. Zou een prima MP zijn.
Zit je te trollen?quote:Op donderdag 12 maart 2015 00:11 schreef Joezi het volgende:
[..]
[..]
Hoezo is ie bang voor de doodHij gelooft toch zogenaamd niet in Allah?
Daar heeft hij zichzelf op geschreeuwd...quote:Op donderdag 12 maart 2015 00:09 schreef Fylax het volgende:
[..]
Vind je het gek als ie op een dodenlijst staat?
Dus?quote:Op donderdag 12 maart 2015 00:11 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Daar heeft hij zichzelf op geschreeuwd...
Een eigen mening hebben is idd zichzelf erop schreeuwen..quote:Op donderdag 12 maart 2015 00:11 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Daar heeft hij zichzelf op geschreeuwd...
Natuurlijk. Die mening wordt geschreeuwd dus ja.quote:Op donderdag 12 maart 2015 00:11 schreef Fylax het volgende:
[..]
Een eigen mening hebben is idd zichzelf erop schreeuwen..
Buma ging nog wel in debat zo nu en dan. Wilders deed dat niet, die schaar ik daar dus nog onder in de rangorde.quote:
Ik woon zelf in Rotterdam. Ik vind het maar een matig burgemeester die totaal geen gevoel heeft met de Rotterdammers.quote:Op donderdag 12 maart 2015 00:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Doet het best oke. Maar er gebeuren inderdaad ook dingen die te gek voor woorden zijn in Rotterdam
quote:Op donderdag 12 maart 2015 00:13 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Maar Pechtold in het debat soeverein als verliezer lijkt me.
De burgemeester van zo'n grote stad kan moeilijk van buurthuis naar buurthuis trekkenquote:Op donderdag 12 maart 2015 00:13 schreef Lazvic het volgende:
[..]
Ik woon zelf in Rotterdam. Ik vind het maar een matig burgemeester die totaal geen gevoel heeft met de Rotterdammers.
Lees even wat ik schreef over 'exclusionary politics', hij speelt willens en wetens met vuur en doet jou geloven dat hij 'slechts' zijn mening uit. Als hij zijn mening uit dan doet een geradicaliseerde salafist dat ook...quote:Op donderdag 12 maart 2015 00:11 schreef Fylax het volgende:
[..]
Een eigen mening hebben is idd zichzelf erop schreeuwen..
Ik vond Pechtold maar matig eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 12 maart 2015 00:13 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Buma ging nog wel in debat zo nu en dan. Wilders deed dat niet, die schaar ik daar dus nog onder in de rangorde.
Maar Pechtold in het debat soeverein als winnaar lijkt me.
Daar heb je wellicht wel een puntje.quote:Op donderdag 12 maart 2015 00:12 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nee als zoveel mensen hem dood willen dan was ie allang dood.
Dat zegt vooral wat over de concurrentiequote:Op donderdag 12 maart 2015 00:14 schreef Lazvic het volgende:
[..]
Ik vond Pechtold maar matig eerlijk gezegd.
konden we maar op tesla stemmenquote:Op donderdag 12 maart 2015 00:14 schreef Lazvic het volgende:
[..]
Ik vond Pechtold maar matig eerlijk gezegd.
Het enige wat écht heel slecht is, is het bouwen om het bouwen. Geld over de balk smijten, gewoon omdat het kan. Parkeergarages bouwen waar geen vraag naar is, het verplaatsen van een meter of 100 van een tramlijn, zo overbodig als maar kan, dat soort dingen.quote:Op donderdag 12 maart 2015 00:13 schreef Lazvic het volgende:
[..]
Ik woon zelf in Rotterdam. Ik vind het maar een matig burgemeester die totaal geen gevoel heeft met de Rotterdammers.
Beweer nergens dat hij dat zal moeten doen, alleen is de beste gewoon niet capabel genoeg het enige wat hij doe is goedkoop scoren met oneliners.quote:Op donderdag 12 maart 2015 00:14 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
De burgemeester van zo'n grote stad kan moeilijk van buurthuis naar buurthuis trekken
Een keer ook maar. Serieus, deze PS verkiezingen zijn gekaapt door de Haagse politiek over de ruggen van de provinciesquote:Op donderdag 12 maart 2015 00:13 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Buma won omdat hij het woord PS heeft gebruikt
Jammer dat de beste man zo slechte zakenman was.quote:Op donderdag 12 maart 2015 00:14 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
konden we maar op tesla stemmen
Dan is het goed. Alleen omdat je jezelf op een dodenlijst schreeuwt met je mening, maakt dat het niet acceptabel of begrijpelijk of wat dan ook.quote:
In zekere zin kan dat best wel. Doe er twee of drie per week en je kan honderd bezoeken in de wijken per jaar afleggen.quote:Op donderdag 12 maart 2015 00:14 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
De burgemeester van zo'n grote stad kan moeilijk van buurthuis naar buurthuis trekken
Wat een geluk dat we de waterschapsverkiezingen nog hebbenquote:Op donderdag 12 maart 2015 00:16 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Een keer ook maar. Serieus, deze PS verkiezingen zijn gekaapt door de Haagse politiek over de ruggen van de provincies
Geen enkele winnaar van het debat dus?quote:Op donderdag 12 maart 2015 00:17 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
niemand![]()
Rutte, Roemer, Buma, Pechthold, Samson slecht
en Wilders debatteerde niet echt
Nee absoluut niet..het is uitermate verwerpelijk zelfs... Mijn opmerking was verklarend, niet oordelendquote:Op donderdag 12 maart 2015 00:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan is het goed. Alleen omdat je jezelf op een dodenlijst schreeuwt met je mening, maakt dat het niet acceptabel of begrijpelijk of wat dan ook.
Tja.. als er iets wel apolitiek is..quote:Op donderdag 12 maart 2015 00:17 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Wat een geluk dat we de waterschapsverkiezingen nog hebben
Past dus prima bij Moskowitz.quote:Op donderdag 12 maart 2015 00:18 schreef Lazvic het volgende:
[..]
Jammer die partij heeft geen toekomst.
nou dan wordt het toch Wildersquote:Op donderdag 12 maart 2015 00:18 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Geen enkele winnaar van het debat dus?
Vind dat altijd wat flauwig. Net als politici die bij een dilemma de keuze ontwijken.
Samson schreeuwt alleen maar.quote:Op donderdag 12 maart 2015 00:17 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
niemand![]()
Rutte, Roemer, Buma, Pechthold, Samson slecht
en Wilders debatteerde niet echt
We zijn het eensquote:Op donderdag 12 maart 2015 00:18 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Nee absoluut niet..het is uitermate verwerpelijk zelfs... Mijn opmerking was verklarend, niet oordelend
Het zou een goede zet zijn voor burgemeesters, waar dan ook. Dat geeft de burger dan ook de moed dat de burgemeester er echt voor hun is. Maarja, vaak verliezen de burgemeesters zich in de torenhoge papieren dossiers.quote:Op donderdag 12 maart 2015 00:17 schreef 99.999 het volgende:
[..]
In zekere zin kan dat best wel. Doe er twee of drie per week en je kan honderd bezoeken in de wijken per jaar afleggen.
Het is belangen afwegen op een heel concreet niveau. In die zin best politiek maar het staat voor de meeste mensen heel ver weg in de beleving.quote:Op donderdag 12 maart 2015 00:19 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Tja.. als er iets wel apolitiek is..
Hij moet die gare stekeltjes op zijn schedel eens scheren.quote:
Ik heb me er vanavond in verdiept en ik ga weloverwogen mijn stem uitbrengenquote:Op donderdag 12 maart 2015 00:19 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Tja.. als er iets wel apolitiek is..
Klopt, in de praktijk blijkt dit zeer bewerkelijk. Maar het kan zeker wel. Ook in grote steden, misschien daar nog wel beter dan in een kleine gemeente waar er meer taken op de schouders van de burgemeester liggen.quote:Op donderdag 12 maart 2015 00:20 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Het zou een goede zet zijn voor burgemeesters, waar dan ook. Dat geeft de burger dan ook de moed dat de burgemeester er echt voor hun is. Maarja, vaak verliezen de burgemeesters zich in de torenhoge papieren dossiers.
je zei laatst van welquote:Op donderdag 12 maart 2015 00:22 schreef Fylax het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, dat weet ik niet zeker.
quote:
Waarom noem je mik een politiek mastermind, dat ben ik niet.quote:Op donderdag 12 maart 2015 00:22 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waar twijfel je dan over, oh politiek masteRmind?
Dit ja.quote:Op donderdag 12 maart 2015 00:23 schreef timmmmm het volgende:
Alsof je nu kan zeggen wat je over 3 jaar stemt.
Precies, ik wilde eens GL stemmen en toen maakte Femke toch een ruk naar rechts van heb ik jou daar omdat ze mee wilde regeren...quote:Op donderdag 12 maart 2015 00:23 schreef timmmmm het volgende:
Alsof je nu kan zeggen wat je over 3 jaar stemt.
Klopt. En dat verandert niet wanneer de waterschappen zelf niet meer naar buiten treden en zelf de hort op gaan.quote:Op donderdag 12 maart 2015 00:20 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Het is belangen afwegen op een heel concreet niveau. In die zin best politiek maar het staat voor de meeste mensen heel ver weg in de beleving.
Dat laatste is ook beetje mijn idee. Via lobby hebben de boeren toch een duidelijke vinger in de pap. Voor het waterschap ga ik echt met ogen dicht tot tien tellen en waar mijn vinger dan rust een vakje inkleurenquote:Op donderdag 12 maart 2015 00:20 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Ik heb me er vanavond in verdiept en ik ga weloverwogen mijn stem uitbrengenhet komt neer op een vraag, ben je wel of geen boer...
Dat ik quote dat PVV een veilige stem is betekent niet dat ik daar ook 100% zeker over 2 jaar op ga stemmen.quote:
ik hoop het maar niet voor jequote:Op donderdag 12 maart 2015 00:25 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dat ik quote dat PVV een veilige stem is betekent niet dat ik daar ook 100% zeker over 2 jaar op ga stemmen.
quote:Op donderdag 12 maart 2015 00:26 schreef timmmmm het volgende:
De PVV is inderdaad een veilige stem. Weet je zeker dat je geen enkele invloed uitoefent. Gaan toch nooit regeren.
wou ik eigenlijk ook zeggen maar toen dacht ik heb geen zin om zoveel te typenquote:Op donderdag 12 maart 2015 00:26 schreef timmmmm het volgende:
De PVV is inderdaad een veilige stem. Weet je zeker dat je geen enkele invloed uitoefent. Gaan toch nooit regeren.
Gek. bij de VARAquote:Op donderdag 12 maart 2015 00:27 schreef RingBewoner het volgende:
Weinig applaus voor Wilders telkens.
Gelukkig hebben we elkaar nogquote:Op donderdag 12 maart 2015 00:28 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
wou ik eigenlijk ook zeggen maar toen dacht ik heb geen zin om zoveel te typen
We kennen het trucje wel.. Net zo als er krassen in Mark zijn teflonlaag beginnen te komen (net mijn pannen wat dat betreft)...quote:Op donderdag 12 maart 2015 00:27 schreef RingBewoner het volgende:
Weinig applaus voor Wilders telkens.
Sowieso gaat het nut van deze debatten aan mij voorbij. Het gaat toch om lokale verkiezingen?quote:Op donderdag 12 maart 2015 00:28 schreef SureD1 het volgende:
[..]
We kennen het trucje wel.. Net zo als er krassen in Mark zijn teflonlaag beginnen te komen (net mijn pannen wat dat betreft)...
Omdat PS de Eerste Kamer kiest.quote:Op donderdag 12 maart 2015 00:29 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Sowieso gaat het nut van deze debatten aan mij voorbij. Het gaat toch om lokale verkiezingen?
Nee het over de provincie en waterschapen. Dat laatste vind volkomen nutteloos om voor te stemmenquote:Op donderdag 12 maart 2015 00:29 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Sowieso gaat het nut van deze debatten aan mij voorbij. Het gaat toch om lokale verkiezingen?
Klopt, maar wat ze hier in de provincie doen heeft niet veel te maken met jihadisten. Lokale werkloosheid is dan veel interessanter.quote:
Eigenlijk wel... Vroeger was dat ook zo, dan was er hooguit bij Ferry 's avonds een stukje over wat dat voor het Kabinet zou betekenen, tegenwoordig gaat elke verkiezing over Den Haag...quote:Op donderdag 12 maart 2015 00:29 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Die scheiding is wel logisch.quote:Op donderdag 12 maart 2015 00:30 schreef Lazvic het volgende:
[..]
Nee het over de provincie en waterschapen. Dat laatste vind volkomen nutteloos om voor te stemmen
Ik stemde op Halsema, gingen ze als opvolger van de pacifistische partij voor Kunduz interventie stemmenquote:Op donderdag 12 maart 2015 00:25 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Precies, ik wilde eens GL stemmen en toen maakte Femke toch een ruk naar rechts van heb ik jou daar omdat ze mee wilde regeren...
Programma's lezen en langs je eigen ideeën leggen...
Precies dit...daarvoor was het D66, maar ik wacht nog steeds op antwoord op een lange doorwrochte mail die ik aan Boris Dittrich gestuurd hebquote:Op donderdag 12 maart 2015 00:32 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik stemde op Halsema, gingen ze als opvolger van de pacifistische partij voor Kunduz interventie stemmenGestemd op GL want ik kon mij vinden in hun partijprogramma, kieperen ze het overboord voor potentiële regeringsdeelname (idem met PvdA stem in 2012 en Samsom die VVD beleid staat recht te praten
)
Kunduz stond bijna letterlijk zo in hun verkiezingsprogramma. Dan heb je dat dus niet echt gelezen.quote:Op donderdag 12 maart 2015 00:32 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik stemde op Halsema, gingen ze als opvolger van de pacifistische partij voor Kunduz interventie stemmenGestemd op GL want ik kon mij vinden in hun partijprogramma, kieperen ze het overboord voor potentiële regeringsdeelname (idem met PvdA stem in 2012 en Samsom die VVD beleid staat recht te praten
)
Ik ga voor een partij die de voorgestelde fusie niet ziet zitten. Als waterschappen als bestuurslaag moeten bestaan dan het liefst zo dicht mogelijk bij de burger.quote:Op donderdag 12 maart 2015 00:25 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Klopt. En dat verandert niet wanneer de waterschappen zelf niet meer naar buiten treden en zelf de hort op gaan.
[..]
Dat laatste is ook beetje mijn idee. Via lobby hebben de boeren toch een duidelijke vinger in de pap. Voor het waterschap ga ik echt met ogen dicht tot tien tellen en waar mijn vinger dan rust een vakje inkleuren
Ik heb dus exact hetzelfde. Vooral omdat ik het idee heb dat minstens 80% van het programma hier in Brabant bestaat uit gezeik over boeren en beestjes. Beiden interesseert me geen fuckquote:Op donderdag 12 maart 2015 00:37 schreef MakkieR het volgende:
Heeft het stemmen überhaupt nog wel zin? Ik krijg het gevoel dat het geen ene flikker uitmaakt.
Ben je voor of tegen deze kabinet?quote:Op donderdag 12 maart 2015 00:37 schreef MakkieR het volgende:
Heeft het stemmen überhaupt nog wel zin? Ik krijg het gevoel dat het geen ene flikker uitmaakt.
Ben je voor of tegen deze kabinet?quote:Op donderdag 12 maart 2015 00:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb dus exact hetzelfde. Vooral omdat ik het idee heb dat minstens 80% van het programma hier in Brabant bestaat uit gezeik over boeren en beestjes. Beiden interesseert me geen fuck
De provincie doet ook gewoon niet zoveel, heb ik het idee
wow jij kan goed rekenen.quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:48 schreef Nober het volgende:
Alle 1000 euro per werknemer is naar Cees H. gegaan, om en de nabij.
Dat heeft geen bal te maken met de provinciale staten. Daar stem ik voor, niet voor een verkapte landelijke verkiezingquote:
achja, Schiermonnikoog met 60 stemmen voor een zetel is ook zoiets. Al je kroegmaten ompraten en je hebt een baanquote:Op donderdag 12 maart 2015 00:44 schreef Joosie200 het volgende:
Ik stem omdat ik dat recht heb, niet omdat ik ook maar het idee heb dat het er ook maar toe doet. Tis leuk spel voor de bühne, zodra de zetels verdeeld zijn trekt men weer een eigen plan los van gedane uitspraken tijdens de aanloop naar de verkiezingen toe of wat men in het verkiezingsprogramma heeft neergelegd. Tis zonde om zo'n verworven recht onaangeroerd te laten, maar ik heb niet langer de illusie dat mijn stem het verschil kan en zal maken op het beleid van de waterschappen, gemeenteraden, college gs of de tweede kamer en daarmee het regeringsbeleid indirect.
dat is het juist:quote:
Dan gebeurd er ook niks...quote:Op donderdag 12 maart 2015 00:45 schreef MakkieR het volgende:
[..]
dat is het juist:
Stem ik PVDA dan krijg ik de VVD erbij.
Stem ik VVD dan krijg ik de PVDA erbij.
Stem ik D66 dan weet ik dat zij toch wel de coalitie steunen.
Dat geldt ook voor GL, SGP, CDA en CU.
Ben je tegen het kabinet en stem je op de SP of PVV, dan krijg je weer niks gedaan.
Het wordt pas interessant als de PVV en SP meer dan de helft aan zetels haalt, maar is dat wel een reële gedachte?
Een foute gedachte, wanneer je op de PVV of SP stemt vergroot je de kans dat kabinet valt.quote:Op donderdag 12 maart 2015 00:45 schreef MakkieR het volgende:
[..]
dat is het juist:
Stem ik PVDA dan krijg ik de VVD erbij.
Stem ik VVD dan krijg ik de PVDA erbij.
Stem ik D66 dan weet ik dat zij toch wel de coalitie steunen.
Dat geldt ook voor GL, SGP, CDA en CU.
Ben je tegen het kabinet en stem je op de SP of PVV, dan krijg je weer niks gedaan.
Het wordt pas interessant als de PVV en SP meer dan de helft aan zetels haalt, maar is dat wel een reële gedachte?
'Geertje zijn nieuwe kreten live meemakenquote:Op donderdag 12 maart 2015 00:48 schreef Joosie200 het volgende:
En al die debatten zijn puur voor vermaak, zo zie ik het tenminsteMen vertelt niks nieuws, je kunt zo debatten van tig jaar geleden oprakelen. Uiteindelijk steekt men van wal, is men het eens dat ze het met elkaar oneens zijn en das dat. Ze hieven het glas, deden een plas en alles bleef zoals het was
Precies, moet toch bijblijven want ik volg hem niet op Twitterquote:Op donderdag 12 maart 2015 00:49 schreef Yreal het volgende:
[..]
'Geertje zijn nieuwe kreten live meemaken
dat gebeurt alleen wanneer er duidelijk iets veranderd in het politieke landschap maar gek genoeg heb ik dit met al die verkiezingen nog nooit meegemaakt, met uitzondering van LPF, voor de rest was het altijd een saaie bedoeling en is de uitslag/coalitievorming al van te voren bepaald hoe er ook gestemd wordt.quote:Op donderdag 12 maart 2015 00:49 schreef Lazvic het volgende:
[..]
Een foute gedachte, wanneer je op de PVV of SP stemt vergroot je de kans dat kabinet valt.
onzinquote:Op donderdag 12 maart 2015 00:49 schreef Lazvic het volgende:
[..]
Een foute gedachte, wanneer je op de PVV of SP stemt vergroot je de kans dat kabinet valt.
verkiezingen is in ruime zin toch vaak stuivertje wisselen van de gevestigde orde. Pvda CDA en VVDquote:
Laat mij dan stellen wanneer dit kabinet met gedoogsteun geen meerderheid kan behalen in de 1e kamer. Dan zij stoorloos geworden wat een kans op een val groter maakt.quote:
Bij de provinciale staten op de PVV stemmen wil niet zeggen dat je de kans op een val vergroot. Dat is pertinente nonsensquote:Op donderdag 12 maart 2015 00:56 schreef MakkieR het volgende:
[..]
verkiezingen is in ruime zin toch vaak stuivertje wisselen van de gevestigde orde. Pvda CDA en VVD
Met D66 erbij.quote:Op donderdag 12 maart 2015 00:56 schreef MakkieR het volgende:
[..]
verkiezingen is in ruime zin toch vaak stuivertje wisselen van de gevestigde orde. Pvda CDA en VVD
Dat waag ik te betwijfelen. Dat wil echter zeggen dat ze meer hun best moeten doen per punt om een meerderheid te halen. En dat is dus niet alleen bij een stem op de PVV of de SPquote:Op donderdag 12 maart 2015 00:57 schreef Lazvic het volgende:
[..]
Laat mij dan stellen wanneer dit kabinet met gedoogsteun geen meerderheid kan behalen in de 1e kamer. Dan zij stoorloos geworden wat een kans op een val groter maakt.
D66 doet het nu wel even lekker, maar ik kijk er allang niet meer van op dat het over een paar jaar weer helemaal weggezakt is. Let maar op straks komt de Telegraaf/Volkskrant met het D66 gevaar anti campagne.quote:
Moet eerlijk bekennen dat ik in de D66 beleid groter gevaren zie dan in de andere serieus politiek partijen.quote:Op donderdag 12 maart 2015 01:02 schreef MakkieR het volgende:
[..]
D66 doet het nu wel even lekker, maar ik kijk er allang niet meer van op dat het over een paar jaar weer helemaal weggezakt is. Let maar op straks komt de Telegraaf/Volkskrant met het D66 gevaar anti campagne.
En welke andere partijen noem jij serieuze?quote:Op donderdag 12 maart 2015 01:04 schreef Lazvic het volgende:
[..]
Moet eerlijk bekennen dat ik in de D66 beleid groter gevaren zie dan in de andere serieus politiek partijen.
Je realiseert je het misschien niet meer als burger, maar de EK heeft helemaal geen politieke functie. Officieel dan.quote:Op donderdag 12 maart 2015 00:57 schreef Lazvic het volgende:
[..]
Laat mij dan stellen wanneer dit kabinet met gedoogsteun geen meerderheid kan behalen in de 1e kamer. Dan zij stoorloos geworden wat een kans op een val groter maakt.
Ik denk dat er heel weinig politici zijn die echt zo denken.quote:Op donderdag 12 maart 2015 12:53 schreef Klopkoek het volgende:
Geert Wilders was de beste gisteravond. Het is idd allemaal één grote kongsi, die nu al bezig zijn met "hoe kan ik in Brussel mijn zakken vullen, banken laten klappen als commissaris en woningcorporaties failliet laten gaan." Ze zijn allemaal onderdeel van hetzelfde systeem, beetje morren voor de buhne over de kruimels.
Hij is vooral niet iemand die door anderen heen wil praten. Hij steekt gewoon netjes zijn vinger op als hij wat wil zeggen, zoals het hoort. Dan heb je wellicht wat minder aandacht, maar discussieer je wel een stuk fatsoenlijker.quote:Op donderdag 12 maart 2015 00:08 schreef 99.999 het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |