Kan nooit lang meer duren dus.quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:52 schreef betyar het volgende:
Kut, Geert blijft tot zijn dood in de politiek.
Ga je daar wat aan doen?quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:52 schreef betyar het volgende:
Is de enige baan die hij ooit gehad heeft toch...quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:52 schreef betyar het volgende:
10k per maand? Logische keuze, lekker oppositie voeren, roepen wat je denkt met beveiliging.quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:52 schreef betyar het volgende:
Dit vraagt om een harde grap.quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:52 schreef betyar het volgende:
Zit al langer in de tweede kamer dan de rest van de heren op de kringverjaardag vandaagquote:Op woensdag 11 maart 2015 23:52 schreef betyar het volgende:
quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:52 schreef betyar het volgende:
Ik heb van nature iets tegen alle Limburgers.quote:
1998 via de VVD was het niet? Dik riant salaris ook.quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zit al langer in de tweede kamer dan de rest van de heren op de kringverjaardag vandaag
Al minstens 15 jaar geloof ik, maar ik durf het allemaal niet met zekerheid te zeggenquote:Op woensdag 11 maart 2015 23:54 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
1998 via de VVD was het niet? Dik riant salaris ook.
Samsom is maar zesletterig.quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:55 schreef Mani89 het volgende:
Samsom was vroeger 2 dagen straatcoach, wisten jullie dat?
klopt. is ook een oud plaatje hequote:Op woensdag 11 maart 2015 23:56 schreef karton2 het volgende:
[..]
Plaatje klopt niet, achievement rechtsonder hebben ze al gehaald.
Volgend jaar gaat hij een paar dagen meelopen als beveiliger van Wilders. #vanallemarktenthuisquote:Op woensdag 11 maart 2015 23:55 schreef Mani89 het volgende:
Omdat Samsom toegeeft dat er een paar moslims heel hard nodig zijn om de anderen te proberen in toom te houden?quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:56 schreef IsaacCuenca het volgende:
PvdA veegt de vloer weer met de pvv
Hoe zijn de penalties afgelopen?quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:56 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
klopt. is ook een oud plaatje he
Wat klopt er niet aan dan?quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:56 schreef timmmmm het volgende:
Wat loopt Samsom nou raar te lullen joh. Dit slaat natuurlijk nergens op
Doet ie ook elke verkiezing weer stoer over, net als Rutte die 2 uur voor de klas staatquote:Op woensdag 11 maart 2015 23:55 schreef Mani89 het volgende:
Hij heeft iets met een blonde ofzo.quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:56 schreef timmmmm het volgende:
dat is wat hij zei toch?quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:56 schreef Zorro het volgende:
[..]
Omdat Samsom toegeeft dat er een paar moslims heel hard nodig zijn om de anderen te proberen in toom te houden?
Samsom & Gert heeft ook een speciale uitzending, denk ik.quote:
Scherpquote:Op woensdag 11 maart 2015 23:56 schreef Zorro het volgende:
[..]
Omdat Samsom toegeeft dat er een paar moslims heel hard nodig zijn om de anderen te proberen in toom te houden?
Op TV ook.quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:57 schreef deadprez het volgende:
Hapert de stream bij jullie ook continu?
Samsom heeft een punt, exclusionary politiek is spelen met vuur... De selffulfilling prophecies schieten als paddestoelen uit de grond dan...quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:56 schreef timmmmm het volgende:
Vooral omdat Wilders 0,0 inhoud blijkt te hebben en alleen maar dom kan schreeuwen.quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:56 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja,ik kijk nu ook op 234pquote:Op woensdag 11 maart 2015 23:57 schreef deadprez het volgende:
Hapert de stream bij jullie ook continu?
Samsom heeft een goed verhaal.quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:56 schreef timmmmm het volgende:
Daarom. Hij zegt dus dat het zonder die paar goeden heel slecht af gaat lopen. En met hen misschien ook wel, want ze proberen iets over te brengen. Of het lukt is een tweede. Hij ondermijnt zichzelf dus.quote:
Samsom natuurlijk ook. Die denkt nu dat hij, omdat hij tegen Wilders staat, even hard moet gaan lopen schreeuwen. Schei toch uit. Van Wilders verwacht je dat, van serieuze politici vind ik het érg teleurstellendquote:Op woensdag 11 maart 2015 23:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Samsom heeft een goed verhaal.
Wilders dreunt slechts zijn gebruikelijke nonsens op.
nee dat is niet wat hij zegtquote:Op woensdag 11 maart 2015 23:58 schreef Zorro het volgende:
[..]
Daarom. Hij zegt dus dat het zonder die paar goeden heel slecht af gaat lopen. En met hen misschien ook wel, want ze proberen iets over te brengen. Of het lukt is een tweede. Hij ondermijnt zichzelf dus.
Hij begon met een zeer genuanceerd verhaal toch?quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Samsom natuurlijk ook. Die denkt nu dat hij, omdat hij tegen Wilders staat, even hard moet gaan lopen schreeuwen. Schei toch uit. Van Wilders verwacht je dat, van serieuze politici vind ik het érg teleurstellend
Neuh, Samsom was helder.quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Samsom natuurlijk ook. Die denkt nu dat hij, omdat hij tegen Wilders staat, even hard moet gaan lopen schreeuwen. Schei toch uit. Van Wilders verwacht je dat, van serieuze politici vind ik het érg teleurstellend
En dan kiest hij er niet voor gewoon zijn verhaal te vertellen maar als de schuimbekkende debiel waar ik vorig topic al een foto van postte te gaan lopen brallen.quote:Op donderdag 12 maart 2015 00:00 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Hij begon met een zeer genuanceerd verhaal toch?
Alleen moet hij in 'discussie' met iemand die iedere discussie weigert.
Dit dus.quote:Op donderdag 12 maart 2015 00:02 schreef Childofthe90s het volgende:
Hier ben ik het oneens met Pechtold. Ik heb liever dat die 13-jarige daar omkomt, dan over drie jaar terug komt om een bijstandsuitkering aan te vragen en vervolgens een winkelcentrum neer te knallen.
Volgens mij zien je ze wat vliegen vanuit je persoonlijke frustraties.quote:Op donderdag 12 maart 2015 00:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En dan kiest hij er niet voor gewoon zijn verhaal te vertellen maar als de schuimbekkende debiel waar ik vorig topic al een foto van postte te gaan lopen brallen.
Dat verwacht ik van Wilders, niet van de serieuze politici. Afdalen naar dat niveau vind ik verschrikkelijk zwak.
Mooie borrelpraat.quote:Op donderdag 12 maart 2015 00:02 schreef Childofthe90s het volgende:
Hier ben ik het oneens met Pechtold. Ik heb liever dat die 13-jarige daar omkomt, dan over drie jaar terug komt om een bijstandsuitkering aan te vragen en vervolgens een winkelcentrum neer te knallen.
Bedankt voor deze heldere analysequote:Op donderdag 12 maart 2015 00:03 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Volgens mij zien je ze wat vliegen vanuit je persoonlijke frustraties.
quote:Op donderdag 12 maart 2015 00:04 schreef Joosie200 het volgende:
Tis wel politiek correct van Pechtold maar te naïef gedacht. Rutte ziet de realiteit waarvoor het is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |