quote:
Ik wilde gewoon ook eens voelen hoe dat isquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Daar TR's om maken terwijl we hier toch allemaal zitten_!
Fylax droeg nog een luier toen die deal gesloten werd.quote:
Kan je misschien ook even vertellen wát er precies mis was aan die deal en vooral wat daarvan Teeven's schuld was Fylax?quote:
Mag ik helaas niet over zeggen.quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Kan je misschien ook even vertellen wát er precies mis was aan die deal en vooral wat daarvan Teeven's schuld was Fylax?
Nja hij zoog toen tenminste aan tetten, wat dat betreft is het wel een baas.quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Fylax droeg nog een luier toen die deal gesloten werd.
Wel een beetje laf natuurlijk, zulke uitspraken doen maar die dan niet willen onderbouwenquote:
Die mag ik niet onderbouwen.quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wel een beetje laf natuurlijk, zulke uitspraken doen maar die dan niet willen onderbouwen
Nee, je kunt ze niet onderbouwen. Dat is wat anders.quote:
Falyx doet alles om aandacht, daar past een beetje populistisch Twitteren ook wel bij natuurlijk.quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wel een beetje laf natuurlijk, zulke uitspraken doen maar die dan niet willen onderbouwen
Dat is wat jij denkt.quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, je kunt ze niet onderbouwen. Dat is wat anders.
Wij weten allemaal dat jij in elk NWS of POL topic maar gewoon wat roept terwijl je nergens verstand van hebt.quote:
Falix Rottenbergquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Falyx doet alles om aandacht, daar past een beetje populistisch Twitteren ook wel bij natuurlijk.
quote:
Dat vind ik een eerlijk antwoord van jequote:Op woensdag 11 maart 2015 22:53 schreef Fylax het volgende:
Maar oke, even serieus. Ik kan inderdaad niets onderbouwen. Was gewoon een trollende/uitlokkende tweet. Doel bereikt, want de staatssecretaris ging er op in.
Fijn dat de staatssecretaris je een harde pener heeft bezorgdquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:53 schreef Fylax het volgende:
Maar oke, even serieus. Ik kan inderdaad niets onderbouwen. Was gewoon een trollende/uitlokkende tweet. Doel bereikt, want de staatssecretaris ging er op in.
het is vindquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:54 schreef Fokker89 het volgende:
misschien vindt ik dat ook wel, maar ik ben daar niet zo goed in
Nou, gefeliciteerd, je hebt je op landelijk niveau een onwetend snotjong getoond.quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:53 schreef Fylax het volgende:
quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou, gefeliciteerd, je hebt je op landelijk niveau een onwetend snotjong getoond.
Zomaar dingen roepen die niet kloppen terwijl je er geen verstand van hebt en er dan nog trots op zijn ook
Ik zit te wachten tot een echte Braziliaanse favelaboi die overloper van een Diego Costa neersteektquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:56 schreef timmmmm het volgende:
Chelsea heeft wel een beetje geluk vanavond joh
Jij gaat een moeilijk leven tegemoet.quote:
Uh, nee.quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
Jij gaat een moeilijk leven tegemoet.
Heeft ie betaald om een foto mee te maken. Die dushi op mn whatsappfoto heb ik ook gewoon betaald natuurlijkquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wie is dat meisje op je twitterfoto?
Mijn beste vriendin/flowquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wie is dat meisje op je twitterfoto?
Nou dat is nu al kut.quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:03 schreef Mani89 het volgende:
Kutvoetbal. Gelukkig is er nog een debat.
Vast wel.quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hopelijk gaat Geert nog rellen.
Ik hoop het ook, ik word altijd een beetje treurig van Roemer.quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hopelijk gaat Geert nog rellen.
Hij is vast gezellig op feestjes.quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik hoop het ook, ik word altijd een beetje treurig van Roemer.
Lijkt me eentje die alle lekkere hapjes opeetquote:Op woensdag 11 maart 2015 23:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij is vast gezellig op feestjes.
Hij is die enge oom, die je altijd probeert te ontwijken op feestjes.quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij is vast gezellig op feestjes.
Beetje zoals Fylax zijn moeder.quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:09 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Lijkt me eentje die alle lekkere hapjes opeet
En dan gaat klagen dat je het verkeerde merk bier hebt gekocht.quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:09 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Lijkt me eentje die alle lekkere hapjes opeet
Die kamikazes?quote:
Oh en dan net iets te bezweet gaat staan meedansen op de muziek.quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan gaat klagen dat je het verkeerde merk bier hebt gekocht.
Dan sluit ik me bij jou aan...Yoki-san.quote:
quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan gaat klagen dat je het verkeerde merk bier hebt gekocht.
quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dan sluit ik me bij jou aan...Yoki-san.
Ik zeg niks.... ik zeg niks.quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Beetje zoals Fylax zijn moeder.
Doe even normaal.quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Beetje zoals Fylax zijn moeder.
Ja vast wel, maar die heb ik nog niet gezien.quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die ene die al 200x herhaald is?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En daarna gaat vertellen dat een ander nummer op die plaat toch echt beter is, maar die moet je snappen.quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh en dan net iets te bezweet gaat staan meedansen op de muziek.
Nee, zijn nieuwe afleveringen van Nazi Megastructures. Elke woensdag om 21.00 uur een nieuwe aflevering en daar is dit de 1e herhaling van.quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die ene die al 200x herhaald is?
quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:13 schreef Specularium het volgende:
[..]Is gewoon niet leuk, kap daar eens mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(she/her)
quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En daarna gaat vertellen dat een ander nummer op die plaat toch echt beter is, maar die moet je snappen.
Houd jij dan ook eens op met niet leuk doen.quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:13 schreef Fylax het volgende:
[..]
Is gewoon niet leuk, kap daar eens mee.
quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Houd jij dan ook eens op met niet leuk doen.
Kan niet, in de NWS-SC moet alles 100.000x herhaald worden.quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:13 schreef Fylax het volgende:
[..]
Is gewoon niet leuk, kap daar eens mee.
Elfsletterig = Roemerquote:
Meestal wel goed uitgewerkt.quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die zit op verjaardagen iedereen lastig te vallen met splitsquotes.
Minstens zo erg.quote:
Misschien wel erger, aangezien die in het kabinet zitten.quote:
Waarschijnlijk heeft hij met de verkiezingen nog op Küzu gestemd ook.quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Misschien wel erger, aangezien die in het kabinet zitten.
Küzuquote:Op woensdag 11 maart 2015 23:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft hij met de verkiezingen nog op Küzu gestemd ook.
Arme schaapjes, je zal er maar mee geassocieerd worden.quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Leuke term voor Google Imageshttps://www.google.com/se(...)DIDw&ved=0CAYQ_AUoAQ
Stuk schattiger dan die kutlul.quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Leuke term voor Google Imageshttps://www.google.com/se(...)DIDw&ved=0CAYQ_AUoAQ
Die gaat hier waarschijnlijk nog over zeiken omdat het niet 'divers' genoeg isquote:Op woensdag 11 maart 2015 23:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Stuk schattiger dan die kutlul.
Nou doe eens normaal johquote:Op woensdag 11 maart 2015 23:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Stuk schattiger dan die kutlul.
Altijd weet het zwarte schaap.quote:
Ben teruggezapt, maar het kan me nog steeds niet boeien.quote:
Je moet het een beetje zien als een kringverjaardag, alleen moet je de hapjes zelf regelen.quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ben teruggezapt, maar het kan me nog steeds niet boeien.
En de alcohol....heeeeel veel alcohol.quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:36 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Je moet het een beetje zien als een kringverjaardag, alleen moet je de hapjes zelf regelen.
Gewoon heroine.quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
En de alcohol....heeeeel veel alcohol.
Wel witte.quote:
Precies.quote:
Wit is altijd superieur natuurlijk.quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:39 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee alleen maar witte willen niet zeker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door Specularium op 11-03-2015 23:40:55 ]
quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:40 schreef Houtenbeen het volgende:
Hebben jullie deze kat al gezien in het voetbaltopic?Dat is best een kutplaatje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig is die ene mod verstandig
Dank je.quote:
Precies.quote:
Al zijn die mensen meestal nog relevanter.quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Mensen in een kist hebben ook vaak die kleur.
quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:43 schreef Fokker89 het volgende:
Hier een klein katje om die lange te compenseren
[ afbeelding ]
Jammer van die mensenhand. Mensenquote:Op woensdag 11 maart 2015 23:45 schreef Uccie het volgende:
[..]![]()
Hier een konijn als dank.
[ afbeelding ]
OMG WAT CUTEquote:Op woensdag 11 maart 2015 23:43 schreef Fokker89 het volgende:
Hier een klein katje om die lange te compenseren
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:45 schreef Uccie het volgende:
[..]![]()
Hier een konijn als dank.
[ afbeelding ]
Lmftfyquote:
Hihi!quote:Op donderdag 12 maart 2015 00:02 schreef Fokker89 het volgende:
oh het is al morgen hahahahahahaahahahhahahahahahahhahaha
Teringgoeie deze wollah.quote:Op donderdag 12 maart 2015 00:02 schreef Fokker89 het volgende:
Is goed, warm ik vast op.quote:
veeg-me-op!!!!!!quote:Op donderdag 12 maart 2015 00:02 schreef Fokker89 het volgende:
quote:Op donderdag 12 maart 2015 00:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Is goed, warm ik vast op.
[..]
veeg-me-op!!!!!!
Hij vond het niet ergquote:Op donderdag 12 maart 2015 00:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vind het niet zo leuk dat jij een foto van mijn vader post.
Misschien moet je, om de zaken weer gelijk te trekken, ook een foto van fylax' moeder postenquote:Op donderdag 12 maart 2015 00:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vind het niet zo leuk dat jij een foto van mijn vader post.
Laten we dat maar even niet doen.quote:Op donderdag 12 maart 2015 00:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Misschien moet je, om de zaken weer gelijk te trekken, ook een foto van fylax' moeder posten
Is je moeder eigenlijk een beetje lekker fylax? We hebben het er inmiddels zo vaak over dat ik wel benieuwd benquote:
Daar doe ik geen uitspraken over. Daar mag je zelf over oordelen mocht je ooit een keer langs komen.quote:Op donderdag 12 maart 2015 00:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Is je moeder eigenlijk een beetje lekker fylax? We hebben het er inmiddels zo vaak over dat ik wel benieuwd ben
Hoe oud is ze? Jong moeder, lekker milfje van een jaar of 30-35, of een oude koe van 45-55?quote:Op donderdag 12 maart 2015 00:23 schreef Fylax het volgende:
[..]
Daar doe ik geen uitspraken over. Daar mag je zelf over oordelen mocht je ooit een keer langs komen.
Mijn moeder is 47, maar zeker geen oude koe.quote:Op donderdag 12 maart 2015 00:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hoe oud is ze? Jong moeder, lekker milfje van een jaar of 30-35, of een oude koe van 45-55?
Helaas, dan zou ik het niet doen.quote:Op donderdag 12 maart 2015 00:24 schreef Fylax het volgende:
[..]
Mijn moeder is 47, maar zeker geen oude koe.
Dat waag ik te betwijfelen. Ik heb niet veel zelfvertrouwen, maar een moeder van 47 kan ik toch nog wel hosselenquote:
Ik ontvang graag een foto van timmmmm in mijn DM zodat ik daar over kan oordelen.quote:Op donderdag 12 maart 2015 00:26 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Die krijgt van timmmmm echt wel een natte gleuf hoordat krijg ik zelfs.
Dat moet je`moeder maar zelf vragen.quote:Op donderdag 12 maart 2015 00:28 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik ontvang graag een foto van timmmmm in mijn DM zodat ik daar over kan oordelen.
Je hebt een foto van mij gezien joh, boefquote:Op donderdag 12 maart 2015 00:28 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik ontvang graag een foto van timmmmm in mijn DM zodat ik daar over kan oordelen.
Mijn moeder heeft geen interesse.quote:Op donderdag 12 maart 2015 00:28 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat moet je`moeder maar zelf vragen.
Dan ben ik dat waarschijnlijk vergeten. Waar heb ik een foto van jou gezien?quote:Op donderdag 12 maart 2015 00:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je hebt een foto van mij gezien joh, boef
Je deed nog de uitspraak 'Nu weet ik eindelijk hoe timmmmm eruit ziet!quote:Op donderdag 12 maart 2015 00:29 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dan ben ik dat waarschijnlijk vergeten. Waar heb ik een foto van jou gezien?
Vergeten, zou ik nogmaals een foto van jou mogen zien?quote:Op donderdag 12 maart 2015 00:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je deed nog de uitspraak 'Nu weet ik eindelijk hoe timmmmm eruit ziet!'
Nee, nu heb je pech ookquote:Op donderdag 12 maart 2015 00:31 schreef Fylax het volgende:
[..]
Vergeten, zou ik nogmaals een foto van jou mogen zien?
Die heeft er 1 boven zijn bed hangen.quote:Op donderdag 12 maart 2015 00:36 schreef Specularium het volgende:
Waar is LTKDV, heeft die ook een foto van timmm gevonden?
Lekken uit abo, ban?quote:Op donderdag 12 maart 2015 00:37 schreef Fokker89 het volgende:
Poll: Fylax
• Haat
• Liefde
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Beter kijken.quote:Op donderdag 12 maart 2015 00:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb even gekeken maar dat klopt niet.
Ik denk dat hij zijn dashcam elke avond voor het slapengaan afspeelt, om ons autoavontuurtje te herbelevenquote:Op donderdag 12 maart 2015 00:36 schreef Specularium het volgende:
Nee ik spam gewoon een poll in meerdere fora. Het is niet dat het een post van iemand is.quote:
Ik vond die hete DM's al zo vaag.quote:Op donderdag 12 maart 2015 00:45 schreef timmmmm het volgende:
Ik heb vanavond een fles wijn leeggedronken. Nu weet ik hoe corrie zich voelt
Ik ook. Echt. Af en toe vind ik hem bloedirritant, maar ik kan fylax wel waarderenquote:
Daarom, en het is een makkelijk object. Ik kan hem nog aan zeg maar.quote:Op donderdag 12 maart 2015 00:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ook. Echt. Af en toe vind ik hem bloedirritant, maar ik kan fylax wel waarderen
nog niet.quote:Op donderdag 12 maart 2015 00:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zou je wel graag aan zijn billen willen zitten?
Klopt, ik ben een groot uitgesproken voorstander van jouw TT-changes.quote:Op donderdag 12 maart 2015 00:54 schreef timmmmm het volgende:
GGMM en ik zijn twee handen op één buik. Hij steunt al mijn TTchanges
Ik wil mijn hand wel op jouw buik leggen.quote:Op donderdag 12 maart 2015 00:54 schreef timmmmm het volgende:
GGMM en ik zijn twee handen op één buik. Hij steunt al mijn TTchanges
Ik vind jou ook wel een leuke jongen.quote:Op donderdag 12 maart 2015 00:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, ik ben een groot uitgesproken voorstander van jouw TT-changes.
Er is genoeg plaats.quote:Op donderdag 12 maart 2015 00:55 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik wil mijn hand wel op jouw buik leggen.
Ben je een beetje dik? Dat is wel even belangrijk, dan kunnen we kiezen op wiens buik we twee handen hebben. Ik vermoed op de mijnequote:Op donderdag 12 maart 2015 00:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, ik ben een groot uitgesproken voorstander van jouw TT-changes.
In Fylax zijn moeder?quote:Op donderdag 12 maart 2015 00:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Correct, drie handen moet passen. Ik durf er zelfs 4 tot 5 in te plannen
quote:Op donderdag 12 maart 2015 00:57 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nee. Ik wil mijn hand ook op de jouwe.
Ja, dit vind ik ook niet kunnen. Wie gaat er nou grappen maken over Fylax zijn moeder, dat is gewoon matig.quote:
Ik moest wel een beetje lachen, maar ik doe lief om mijn positie op dit forum te kunnen behouden.quote:Op donderdag 12 maart 2015 01:01 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, dit vind ik ook niet kunnen. Wie gaat er nou grappen maken over Fylax zijn moeder, dat is gewoon matig.
Liever niet.quote:Op donderdag 12 maart 2015 01:01 schreef timmmmm het volgende:
Mag ik hier trouwens even zeggen dat ik Marc-Marie Huijbregts een gigantische kutlul vind. Met zijn hoofd
quote:Op donderdag 12 maart 2015 01:01 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik moest wel een beetje lachen, maar ik doe lief om mijn positie op dit forum te kunnen behouden.
Ik moet zeggen dat ik hem eigenlijk wel grappig vind.quote:Op donderdag 12 maart 2015 01:01 schreef timmmmm het volgende:
Mag ik hier trouwens even zeggen dat ik Marc-Marie Huijbregts een gigantische kutlul vind. Met zijn hoofd
Zeg jij hier nou dat Fylax' moeder matig is? Dit vind ik echt niet kunnequote:Op donderdag 12 maart 2015 01:01 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, dit vind ik ook niet kunnen. Wie gaat er nou grappen maken over Fylax zijn moeder, dat is gewoon matig.
Ik zou 'm ontslaan van de FP als ik jou was.quote:Op donderdag 12 maart 2015 01:02 schreef timmmmm het volgende:
Ik wil niet stoken hoor fylax, maar ik zou dit echt niet pikken van Yoki
Ik accepteer heel veel, zo ben ik. Jeweet, oneluv allesquote:Op donderdag 12 maart 2015 01:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik hem eigenlijk wel grappig vind.
Hopelijk respecteer je mijn mening...
Alsof hij die macht heeft.quote:Op donderdag 12 maart 2015 01:03 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik zou 'm ontslaan van de FP als ik jou was.
Ik doe niet zo aan achter, als je het niet erg vind.quote:Op donderdag 12 maart 2015 01:02 schreef Fylax het volgende:
Fokker, je weet dat je achter dat wel kan zeggen xdxdxd
kzie je topic wel versgeijnun agturr
*vindtquote:Op donderdag 12 maart 2015 01:03 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik doe niet zo aan achter, als je het niet erg vind.
Ik erken altijd terechte klachten.quote:Op donderdag 12 maart 2015 01:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niks.
Ja, de FP verdedigen als iemand er weer eens een zeer terechte klacht over heeft.
Ja, want ik moest bij hem onder het bureau voor ik FP werdtdtquote:Op donderdag 12 maart 2015 01:05 schreef Fylax het volgende:
Tim kan jij mensen aannemen en ontslaan op de FP?
Als dat niet zo is ga je niet meer aardig tegen hem doen he?quote:Op donderdag 12 maart 2015 01:05 schreef Fylax het volgende:
quote:Op donderdag 12 maart 2015 01:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als dat niet zo is ga je niet meer aardig tegen hem doen he?
Haha, dan ben je echt genaait! Ik kreeg gewoon 450 euro.quote:Op donderdag 12 maart 2015 01:05 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, want ik moest bij hem onder het bureau voor ik FP werdtdt
*genaaidquote:Op donderdag 12 maart 2015 01:07 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Haha, dan ben je echt genaait! Ik kreeg gewoon 450 euro.
Aannemen ja. Daar komt wel bij dat een (F)A even een kloonscan doet of er geen gekke dingen bovenkomen en dus op dat gebied een akkoord moeten geven. Ontslaan gaat in overleg met de andere ER's, maar er moeten wel hele gekke dingen gebeuren willen we iemand 'ontslaan'. Mocht iemand dat doen, kan ik dat wel ja.quote:Op donderdag 12 maart 2015 01:05 schreef Fylax het volgende:
Niet dat ik het erg vond hoorquote:Op donderdag 12 maart 2015 01:07 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Haha, dan ben je echt genaait! Ik kreeg gewoon 450 euro.
Als je ergens over moppert, ben ik het vaak eens ja.quote:Op donderdag 12 maart 2015 01:07 schreef GGMM het volgende:
Ik heb echt een enorme teringhekel aan die reclames van Volkswagen. Die "service waar u niet op zit te wachten". Pure aids.
En Timmmmmmm is het daar volledig mee eens.
Cool, wanneer kan ik onder het bureautje komen?quote:Op donderdag 12 maart 2015 01:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Aannemen ja. Daar komt wel bij dat een (F)A even een kloonscan doet of er geen gekke dingen bovenkomen en dus op dat gebied een akkoord moeten geven. Ontslaan gaat in overleg met de andere ER's, maar er moeten wel hele gekke dingen gebeuren willen we iemand 'ontslaan'. Mocht iemand dat doen, kan ik dat wel ja.
Rechten in DPS doe ik, rechten qua fora doen (F)A's
Mijn notes niet hebben gelezen voor ik redactielid werdquote:Op donderdag 12 maart 2015 01:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Aannemen ja. Daar komt wel bij dat een (F)A even een kloonscan doet of er geen gekke dingen bovenkomen en dus op dat gebied een akkoord moeten geven. Ontslaan gaat in overleg met de andere ER's, maar er moeten wel hele gekke dingen gebeuren willen we iemand 'ontslaan'. Mocht iemand dat doen, kan ik dat wel ja.
Doe je ook je cape om als je iemand rechten geeft?quote:Op donderdag 12 maart 2015 01:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
#CastingCouchquote:Op donderdag 12 maart 2015 01:09 schreef Fylax het volgende:
[..]
Cool, wanneer kan ik onder het bureautje komen?
Zelfs die waren niet schokkend genoeg om je af te wijzenquote:Op donderdag 12 maart 2015 01:09 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Mijn notes niet hebben gelezen voor ik redactielid werd
Dan moeten mensen ook wel echt rare dingen doen.quote:Op donderdag 12 maart 2015 01:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zelfs die waren niet schokkend genoeg om je af te wijzen
09:15-11:05quote:Op donderdag 12 maart 2015 01:14 schreef timmmmm het volgende:
Hup, morgen weer op tijd naar school Fylax
TimTim kan dat wel.quote:Op donderdag 12 maart 2015 01:16 schreef Fylax het volgende:
Jammer wel dat je niet kan reporten op de FP en ook geen notes.
Zou je dat graag willen, lekker mensen noten?quote:Op donderdag 12 maart 2015 01:16 schreef Fylax het volgende:
Jammer wel dat je niet kan reporten op de FP en ook geen notes.
Niet per se. Reportknop zou ik wel handig vinden.quote:Op donderdag 12 maart 2015 01:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zou je dat graag willen, lekker mensen noten?
Volgens mij zou jij je het apenlazerus noten.quote:Op donderdag 12 maart 2015 01:18 schreef Fylax het volgende:
[..]
Niet per se. Reportknop zou ik wel handig vinden.
Niet waar.quote:Op donderdag 12 maart 2015 01:19 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Volgens mij zou jij je het apenlazerus noten.
Mij lijkt dat helemaal niet handig, daarom hebben ze dat toen ook niet geinstalleerd.quote:Op donderdag 12 maart 2015 01:18 schreef Fylax het volgende:
[..]
Niet per se. Reportknop zou ik wel handig vinden.
hoezo niet handigquote:Op donderdag 12 maart 2015 01:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Mij lijkt dat helemaal niet handig, daarom hebben ze dat toen ook niet geinstalleerd.
Dat is wat anders dan reacties reportenquote:Op donderdag 12 maart 2015 01:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Omdat er al een prachtig plus min systeem is.
Serieus? Was gewoon een lulverhaal.quote:Op donderdag 12 maart 2015 01:22 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Specu geeft net al het juiste antwoord.
Ja echt, dat systeem werkt gewoon prachtig. Kunnen mensen lekker gaan minnen als ze het niet eens zijn met een reactie.quote:Op donderdag 12 maart 2015 01:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Serieus? Was gewoon een lulverhaal.
Niet eens zijn is wat anders dan een reactie willn reporten omdat tegen de policyquote:Op donderdag 12 maart 2015 01:27 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja echt, dat systeem werkt gewoon prachtig. Kunnen mensen lekker gaan minnen als ze het niet eens zijn met een reactie.
Dat soort reacties komen we vanzelf wel tegen.quote:Op donderdag 12 maart 2015 01:27 schreef Fylax het volgende:
[..]
Niet eens zijn is wat anders dan een reactie willn reporten omdat tegen de policy
FB / [FP] Nieuwsberichten: fouten, klachten en andere opmerkingenquote:Op donderdag 12 maart 2015 01:27 schreef Fylax het volgende:
[..]
Niet eens zijn is wat anders dan een reactie willn reporten omdat tegen de policy
FB / [FP] Moderaties: vragen, klachten en andere opmerkingenquote:Op donderdag 12 maart 2015 01:30 schreef Specularium het volgende:
Oh nee dat mag daar niet.
Gelukkig had ik dat topic nog nooit gelezen.
Die ja, daar post alleen niemand.quote:Op donderdag 12 maart 2015 01:33 schreef YokiKater het volgende:
[..]
FB / [FP] Moderaties: vragen, klachten en andere opmerkingen
Dat is wel een goed teken denk ik.quote:Op donderdag 12 maart 2015 01:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die ja, daar post alleen niemand.
Ik was even een ruige film aan het kijken waarin Keanu een paar dozijn mensen afslacht omdat ze zijn hond hadden neergeknuppeld en auto hadden gejatquote:Op donderdag 12 maart 2015 00:36 schreef Specularium het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |