Ja, dit vind ik ook niet kunnen. Wie gaat er nou grappen maken over Fylax zijn moeder, dat is gewoon matig.quote:
Ik moest wel een beetje lachen, maar ik doe lief om mijn positie op dit forum te kunnen behouden.quote:Op donderdag 12 maart 2015 01:01 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, dit vind ik ook niet kunnen. Wie gaat er nou grappen maken over Fylax zijn moeder, dat is gewoon matig.
Liever niet.quote:Op donderdag 12 maart 2015 01:01 schreef timmmmm het volgende:
Mag ik hier trouwens even zeggen dat ik Marc-Marie Huijbregts een gigantische kutlul vind. Met zijn hoofd
quote:Op donderdag 12 maart 2015 01:01 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik moest wel een beetje lachen, maar ik doe lief om mijn positie op dit forum te kunnen behouden.
Ik moet zeggen dat ik hem eigenlijk wel grappig vind.quote:Op donderdag 12 maart 2015 01:01 schreef timmmmm het volgende:
Mag ik hier trouwens even zeggen dat ik Marc-Marie Huijbregts een gigantische kutlul vind. Met zijn hoofd
Zeg jij hier nou dat Fylax' moeder matig is? Dit vind ik echt niet kunnequote:Op donderdag 12 maart 2015 01:01 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, dit vind ik ook niet kunnen. Wie gaat er nou grappen maken over Fylax zijn moeder, dat is gewoon matig.
Ik zou 'm ontslaan van de FP als ik jou was.quote:Op donderdag 12 maart 2015 01:02 schreef timmmmm het volgende:
Ik wil niet stoken hoor fylax, maar ik zou dit echt niet pikken van Yoki
Ik accepteer heel veel, zo ben ik. Jeweet, oneluv allesquote:Op donderdag 12 maart 2015 01:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik hem eigenlijk wel grappig vind.
Hopelijk respecteer je mijn mening...
Alsof hij die macht heeft.quote:Op donderdag 12 maart 2015 01:03 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik zou 'm ontslaan van de FP als ik jou was.
Ik doe niet zo aan achter, als je het niet erg vind.quote:Op donderdag 12 maart 2015 01:02 schreef Fylax het volgende:
Fokker, je weet dat je achter dat wel kan zeggen xdxdxd
kzie je topic wel versgeijnun agturr
*vindtquote:Op donderdag 12 maart 2015 01:03 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik doe niet zo aan achter, als je het niet erg vind.
Ik erken altijd terechte klachten.quote:Op donderdag 12 maart 2015 01:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niks.
Ja, de FP verdedigen als iemand er weer eens een zeer terechte klacht over heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |