quote:
Ik wilde gewoon ook eens voelen hoe dat isquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Daar TR's om maken terwijl we hier toch allemaal zitten_!
Fylax droeg nog een luier toen die deal gesloten werd.quote:
Kan je misschien ook even vertellen wát er precies mis was aan die deal en vooral wat daarvan Teeven's schuld was Fylax?quote:
Mag ik helaas niet over zeggen.quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Kan je misschien ook even vertellen wát er precies mis was aan die deal en vooral wat daarvan Teeven's schuld was Fylax?
Nja hij zoog toen tenminste aan tetten, wat dat betreft is het wel een baas.quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Fylax droeg nog een luier toen die deal gesloten werd.
Wel een beetje laf natuurlijk, zulke uitspraken doen maar die dan niet willen onderbouwenquote:
Die mag ik niet onderbouwen.quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wel een beetje laf natuurlijk, zulke uitspraken doen maar die dan niet willen onderbouwen
Nee, je kunt ze niet onderbouwen. Dat is wat anders.quote:
Falyx doet alles om aandacht, daar past een beetje populistisch Twitteren ook wel bij natuurlijk.quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wel een beetje laf natuurlijk, zulke uitspraken doen maar die dan niet willen onderbouwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |