Zou je dat graag willen, lekker mensen noten?quote:Op donderdag 12 maart 2015 01:16 schreef Fylax het volgende:
Jammer wel dat je niet kan reporten op de FP en ook geen notes.
Niet per se. Reportknop zou ik wel handig vinden.quote:Op donderdag 12 maart 2015 01:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zou je dat graag willen, lekker mensen noten?
Volgens mij zou jij je het apenlazerus noten.quote:Op donderdag 12 maart 2015 01:18 schreef Fylax het volgende:
[..]
Niet per se. Reportknop zou ik wel handig vinden.
Niet waar.quote:Op donderdag 12 maart 2015 01:19 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Volgens mij zou jij je het apenlazerus noten.
Mij lijkt dat helemaal niet handig, daarom hebben ze dat toen ook niet geinstalleerd.quote:Op donderdag 12 maart 2015 01:18 schreef Fylax het volgende:
[..]
Niet per se. Reportknop zou ik wel handig vinden.
hoezo niet handigquote:Op donderdag 12 maart 2015 01:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Mij lijkt dat helemaal niet handig, daarom hebben ze dat toen ook niet geinstalleerd.
Dat is wat anders dan reacties reportenquote:Op donderdag 12 maart 2015 01:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Omdat er al een prachtig plus min systeem is.
Serieus? Was gewoon een lulverhaal.quote:Op donderdag 12 maart 2015 01:22 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Specu geeft net al het juiste antwoord.
Ja echt, dat systeem werkt gewoon prachtig. Kunnen mensen lekker gaan minnen als ze het niet eens zijn met een reactie.quote:Op donderdag 12 maart 2015 01:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Serieus? Was gewoon een lulverhaal.
Niet eens zijn is wat anders dan een reactie willn reporten omdat tegen de policyquote:Op donderdag 12 maart 2015 01:27 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja echt, dat systeem werkt gewoon prachtig. Kunnen mensen lekker gaan minnen als ze het niet eens zijn met een reactie.
Dat soort reacties komen we vanzelf wel tegen.quote:Op donderdag 12 maart 2015 01:27 schreef Fylax het volgende:
[..]
Niet eens zijn is wat anders dan een reactie willn reporten omdat tegen de policy
FB / [FP] Nieuwsberichten: fouten, klachten en andere opmerkingenquote:Op donderdag 12 maart 2015 01:27 schreef Fylax het volgende:
[..]
Niet eens zijn is wat anders dan een reactie willn reporten omdat tegen de policy
FB / [FP] Moderaties: vragen, klachten en andere opmerkingenquote:Op donderdag 12 maart 2015 01:30 schreef Specularium het volgende:
Oh nee dat mag daar niet.
Gelukkig had ik dat topic nog nooit gelezen.
Die ja, daar post alleen niemand.quote:Op donderdag 12 maart 2015 01:33 schreef YokiKater het volgende:
[..]
FB / [FP] Moderaties: vragen, klachten en andere opmerkingen
Dat is wel een goed teken denk ik.quote:Op donderdag 12 maart 2015 01:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die ja, daar post alleen niemand.
Ik was even een ruige film aan het kijken waarin Keanu een paar dozijn mensen afslacht omdat ze zijn hond hadden neergeknuppeld en auto hadden gejatquote:Op donderdag 12 maart 2015 00:36 schreef Specularium het volgende:
Waar is LTKDV, heeft die ook een foto van timmm gevonden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |