Ja, want ik moest bij hem onder het bureau voor ik FP werdtdtquote:Op donderdag 12 maart 2015 01:05 schreef Fylax het volgende:
Tim kan jij mensen aannemen en ontslaan op de FP?
Als dat niet zo is ga je niet meer aardig tegen hem doen he?quote:Op donderdag 12 maart 2015 01:05 schreef Fylax het volgende:
quote:Op donderdag 12 maart 2015 01:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als dat niet zo is ga je niet meer aardig tegen hem doen he?
Haha, dan ben je echt genaait! Ik kreeg gewoon 450 euro.quote:Op donderdag 12 maart 2015 01:05 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, want ik moest bij hem onder het bureau voor ik FP werdtdt
*genaaidquote:Op donderdag 12 maart 2015 01:07 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Haha, dan ben je echt genaait! Ik kreeg gewoon 450 euro.
Aannemen ja. Daar komt wel bij dat een (F)A even een kloonscan doet of er geen gekke dingen bovenkomen en dus op dat gebied een akkoord moeten geven. Ontslaan gaat in overleg met de andere ER's, maar er moeten wel hele gekke dingen gebeuren willen we iemand 'ontslaan'. Mocht iemand dat doen, kan ik dat wel ja.quote:Op donderdag 12 maart 2015 01:05 schreef Fylax het volgende:
Niet dat ik het erg vond hoorquote:Op donderdag 12 maart 2015 01:07 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Haha, dan ben je echt genaait! Ik kreeg gewoon 450 euro.
Als je ergens over moppert, ben ik het vaak eens ja.quote:Op donderdag 12 maart 2015 01:07 schreef GGMM het volgende:
Ik heb echt een enorme teringhekel aan die reclames van Volkswagen. Die "service waar u niet op zit te wachten". Pure aids.
En Timmmmmmm is het daar volledig mee eens.
Cool, wanneer kan ik onder het bureautje komen?quote:Op donderdag 12 maart 2015 01:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Aannemen ja. Daar komt wel bij dat een (F)A even een kloonscan doet of er geen gekke dingen bovenkomen en dus op dat gebied een akkoord moeten geven. Ontslaan gaat in overleg met de andere ER's, maar er moeten wel hele gekke dingen gebeuren willen we iemand 'ontslaan'. Mocht iemand dat doen, kan ik dat wel ja.
Rechten in DPS doe ik, rechten qua fora doen (F)A's
Mijn notes niet hebben gelezen voor ik redactielid werdquote:Op donderdag 12 maart 2015 01:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Aannemen ja. Daar komt wel bij dat een (F)A even een kloonscan doet of er geen gekke dingen bovenkomen en dus op dat gebied een akkoord moeten geven. Ontslaan gaat in overleg met de andere ER's, maar er moeten wel hele gekke dingen gebeuren willen we iemand 'ontslaan'. Mocht iemand dat doen, kan ik dat wel ja.
Doe je ook je cape om als je iemand rechten geeft?quote:Op donderdag 12 maart 2015 01:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
#CastingCouchquote:Op donderdag 12 maart 2015 01:09 schreef Fylax het volgende:
[..]
Cool, wanneer kan ik onder het bureautje komen?
Zelfs die waren niet schokkend genoeg om je af te wijzenquote:Op donderdag 12 maart 2015 01:09 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Mijn notes niet hebben gelezen voor ik redactielid werd
Dan moeten mensen ook wel echt rare dingen doen.quote:Op donderdag 12 maart 2015 01:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zelfs die waren niet schokkend genoeg om je af te wijzen
09:15-11:05quote:Op donderdag 12 maart 2015 01:14 schreef timmmmm het volgende:
Hup, morgen weer op tijd naar school Fylax
TimTim kan dat wel.quote:Op donderdag 12 maart 2015 01:16 schreef Fylax het volgende:
Jammer wel dat je niet kan reporten op de FP en ook geen notes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |