Heb je die cast gezien.quote:Op woensdag 11 maart 2015 02:35 schreef liesje1979 het volgende:
Dit is leuk!!
http://www.wieisdemolinc.nl/category/afleveringen/
Onbekende Nederlanders, veel kleiner budget als WIDM en toch echt tof.
Het is gewoon in de buurt opgenomen dus geen spectaculaire natuurshots en theeplantages etc, heel erg het programma idee back to basic.
Vanavond 3 afleveringen gekeken en ga de rest zeker ook nog kijken. Voor iedereen met een kleine WIDM kater.
chll strax eens kijkenquote:Op woensdag 11 maart 2015 02:35 schreef liesje1979 het volgende:
Dit is leuk!!
http://www.wieisdemolinc.nl/category/afleveringen/
Onbekende Nederlanders, veel kleiner budget als WIDM en toch echt tof.
Het is gewoon in de buurt opgenomen dus geen spectaculaire natuurshots en theeplantages etc, heel erg het programma idee back to basic.
Vanavond 3 afleveringen gekeken en ga de rest zeker ook nog kijken. Voor iedereen met een kleine WIDM kater.
Die gast met dat doekje om zijn hoofd bij de groepsfoto is zo fucking irritant.quote:
Heb het met veel plezier gekeken.quote:Op maandag 16 maart 2015 00:26 schreef Moira. het volgende:
Dat WIDM Gilze-Rijen is echt nog best leuk gedaanHad echt bagger verwacht maar valt hartstikke mee
En dan noemen we het 'Wie is de Mod?'quote:Op maandag 16 maart 2015 01:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
Tijd voor een editie met FOK! users, ook gefilmd uiteraard.
Wie van de kandidaten laat zich verleiden tot het uitdelen van een note?quote:Op maandag 16 maart 2015 07:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
En dan noemen we het 'Wie is de Mod?'.
Ik heb net de eerste aflevering gekeken, en het is inderdaad leuk gedaanquote:Op maandag 16 maart 2015 00:26 schreef Moira. het volgende:
Dat WIDM Gilze-Rijen is echt nog best leuk gedaanHad echt bagger verwacht maar valt hartstikke mee
twitter:WIDMnl twitterde op donderdag 12-11-2015 om 11:23:57Er staat op dit moment een laptop met #widm logo op de Dam. https://t.co/OTfhv3Eq6u https://t.co/nOipDoTh3d reageer retweet
twitter:nrctechmedia twitterde op donderdag 12-11-2015 om 11:28:28Kandidaten voor het volgende seizoen worden bekendgemaakt. Nu zit Taeke Takema achter de Molcomputer. #WIDM https://t.co/Dg3AQqLZyZ reageer retweet
twitter:bernicebreure twitterde op donderdag 12-11-2015 om 11:33:38Shownieuws ging ook mee op reis #widm https://t.co/eDSSEX49ml reageer retweet
Airen Mylenequote:
Doei.quote:Op donderdag 12 november 2015 11:44 schreef roos94 het volgende:
Jezus wat kutAiren Mylene en Toprak Yalciner zijn de twee vrouwen op tv waar ik me het meest aan erger. Wat een pech
![]()
http://www.wieisdemolinc.(...)oortaan-op-zaterdag/quote:‘WIE IS DE MOL?’ VOORTAAN OP ZATERDAG
De zoektocht naar de Mol zal nog even op ons moeten wachten, maar zal hoogstwaarschijnlijk niet terugkeren op de donderdagavond. Omroep MAX begint op donderdag 28 januari namelijk met een nieuw seizoen van Heer & Meester, en wel om 20:30 op NPO 1: het oude tijdstip van Wie is de Mol?. Hiermee lijkt Omroep MAX ‘Wie is de Mol?’ van de donderdagavond gestoten te hebben.
Er wordt veel gespeculeerd over wanneer Wie is de Mol? dan wel uitgezonden gaat worden. Spoiler alert: zaterdagavond. Bronnen die in contact staan met de AVROTROS zeggen dat MolTalk voortaan op zaterdagen uitgezonden zal worden. Volgens de agenda staat de eerste uitzending gepland op 2 januari. Logisch zou zijn dat Wie is de Mol? zelf meeverhuisd naar de zaterdagavond.
Ga eens even ergens anders je ergeren aan kandidaten.quote:Op donderdag 12 november 2015 11:47 schreef roos94 het volgende:
Toprak is altijd zo nadrukkelijk aanwezig. Hopelijk vliegt ze er snel uit.
Want je mag op FOK! Je ergernis niet uiten?quote:Op donderdag 12 november 2015 11:47 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ga eens even ergens anders je ergeren aan kandidaten.
Is daar een ander topic voor dan het topic waarin je blij mag zijn met de kandidaten?quote:Op donderdag 12 november 2015 11:47 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ga eens even ergens anders je ergeren aan kandidaten.
Ik hoop hetquote:Op donderdag 12 november 2015 11:51 schreef roos94 het volgende:
Hooelijk is het waar dat Marjolein KeuningGodin meedoet
Ja, maar jij zit alleen maar te janken... Kap daar eens mee.quote:Op donderdag 12 november 2015 11:48 schreef roos94 het volgende:
[..]
Want je mag op FOK! Je ergernis niet uiten?!!
Zoveel vragen... Spannendquote:Op donderdag 12 november 2015 11:55 schreef Burdie het volgende:
Wat zouden ze moeten invullen? En zou de volgorde van belang zijn? Hebben we de Mol al ontmoet of komt die nog? Aaaaaaahrg, nog geen uur bezig en het is al spannend.
Dat was het vorig jaar ook alquote:Op donderdag 12 november 2015 11:48 schreef Burdie het volgende:
Ha, eindelijk weer een editie met onbekende Nederlanders.
twitter:nrctechmedia twitterde op donderdag 12-11-2015 om 12:02:30Politiewoordvoerster Ellie Lust is de zevende kandidaat van #WIDM. https://t.co/U9FqiRLMmC reageer retweet
Zou mooi zijn, op donderdag kan ik nooit kijkenquote:Op donderdag 12 november 2015 11:46 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
http://www.wieisdemolinc.(...)oortaan-op-zaterdag/
quote:
twitter:nrctechmedia twitterde op donderdag 12-11-2015 om 12:14:31Kandidaat nummer 8: presentator Tim Hofman (@debroervanroos). #WIDM https://t.co/gsknBmx894 reageer retweet
Jij loopt te janken over gejank.quote:Op donderdag 12 november 2015 11:55 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ja, maar jij zit alleen maar te janken... Kap daar eens mee.
Ze hebben al 5 vrouwen, dus ik denk nog een man om het 5 om 5 te laten zijn.quote:
Ik hoop van niet. Ik vind dat zo'n kwal.quote:
twitter:Clossine twitterde op donderdag 12-11-2015 om 12:34:26Laatste! #widm https://t.co/sIurFR2kS0 reageer retweet
Dat broertje van Benjamin toch?quote:Op donderdag 12 november 2015 12:34 schreef ChatGirl het volgende:
[ afbeelding ]twitter:Clossine twitterde op donderdag 12-11-2015 om 12:34:26Laatste! #widm https://t.co/sIurFR2kS0 reageer retweet
Dat is dinges die Robin(?) speelde in GTST toch?
Klaas en Annemieke bijv ken je echt niet? Uh, oke.quote:Op donderdag 12 november 2015 12:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat broertje van Benjamin toch?
Dan ken ik nu niet meer alle Toprak en zijn er maar 8 kandidaten onbekende Nederlanders voor me... toch eentje minder dan vorig seizoen![]()
.
Die ja.quote:
quote:SBS6 presentatrice Airen Mylene
Harpist Remy van Kesteren
3FM-dj Annemieke Schollaardt
Hockey-international Taeke Taekema
GTST-actrice Toprak Yalçiner
NPO-presentator Klaas van Kruistum
Politiewoordvoerster Ellie Lust
BNN-presentator Tim Hofman
Harper's Bazaar-hoofdredactrice Cécile Narinx
Acteur Rop Verheijen
Ik ken alleen Taeke Takema van naam en Tim Hofman doet me ook heel ver weg een belletje rinkelen. Deze groep zou ik niet herkennen als een groep bn'ers als ik ze tegenkwam.quote:Op donderdag 12 november 2015 12:39 schreef iBenny het volgende:
Remy van Kesteren, Annemieke Schollaardt, Taeke Takema, Airen Mylene, Toprak Yalçiner, Klaas van Kruistum, Ellie Lust, Tim Hofman, Cécile Narinx en Rop Verheijen
Ik ken er 7/10
twitter:Clossine twitterde op donderdag 12-11-2015 om 12:44:25Daar komt Marjolein keuning aangelopen #widm https://t.co/3HPZHq1QDS reageer retweet
Ah sorry, ik dacht dat die Airen ook van GTST is. Ik kijk het niet ;-)quote:
Ik heb er niks van voorbij zien komen.quote:Op donderdag 12 november 2015 12:49 schreef jcdragon het volgende:
Zat Remy van Kesteren wel achter de computer?
Ik denk het niet.quote:Op donderdag 12 november 2015 12:51 schreef Droathoah het volgende:
Zal het in Nederland opgenomen zijn?
Nee.quote:Op donderdag 12 november 2015 12:51 schreef Droathoah het volgende:
Zal het in Nederland opgenomen zijn?
Zijn dit niet gewoon korte fragmenten aan elkaar gemonteerd door een 'fan'? Het is namelijk door een prive-account geuploadquote:
Ik vind het wel productiefquote:Op donderdag 12 november 2015 12:55 schreef ChatGirl het volgende:
Ik wilde dus vandaag iets productiefs gaan doen, maar ik zit alleen maar op Twitter te kijken naar de bekendmaking van de kandidaten
Ik heb geen idee. Ik zag het ook maar voorbij komen op Twitter. Maar het zijn wel nieuwe beelden volgens mij.quote:Op donderdag 12 november 2015 12:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zijn dit niet gewoon korte fragmenten aan elkaar gemonteerd door een 'fan'? Het is namelijk door een prive-account geupload
twitter:MarleenvanOo twitterde op donderdag 12-11-2015 om 12:55:37Wat gaat hier zo gebeuren? #widm @RTLBoulevard https://t.co/fgD2fg2sCE reageer retweet
Seriously, executie daar?quote:Op donderdag 12 november 2015 12:58 schreef jcdragon het volgende:
[ afbeelding ]twitter:MarleenvanOo twitterde op donderdag 12-11-2015 om 12:55:37Wat gaat hier zo gebeuren? #widm @RTLBoulevard https://t.co/fgD2fg2sCE reageer retweet
Beelden waren van een promo ofzoquote:Op donderdag 12 november 2015 12:56 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Ik zag het ook maar voorbij komen op Twitter. Maar het zijn wel nieuwe beelden volgens mij.
11/12 namen dus er zal iemand afvallen dat er 10 overblijven die dus hebben deelgenomenquote:
Dat deden ze vroeger toch ook?quote:
11 aangekondigde kandidaten, er moet er dus nog 1 afvallen. Misschien de politiemol als grapje?quote:Op donderdag 12 november 2015 12:58 schreef jcdragon het volgende:
[ afbeelding ]twitter:MarleenvanOo twitterde op donderdag 12-11-2015 om 12:55:37Wat gaat hier zo gebeuren? #widm @RTLBoulevard https://t.co/fgD2fg2sCE reageer retweet
Hahaha leuk garpjequote:Op donderdag 12 november 2015 13:00 schreef BobW het volgende:
[..]
11 aangekondigde kandidaten, er moet er dus nog 1 afvallen. Misschien de politiemol als grapje?
twitter:WebMerel twitterde op donderdag 12-11-2015 om 13:00:33Ehh de uitslag van De Test komt ook al zo? #widm https://t.co/fuaZJ7BhZI reageer retweet
Ja.quote:Op donderdag 12 november 2015 13:21 schreef Fylax het volgende:
Zit die van de politie er nou wel bij?
vast welquote:Op donderdag 12 november 2015 13:21 schreef Fylax het volgende:
Zit die van de politie er nou wel bij?
zucht ook last van VVSquote:Op donderdag 12 november 2015 13:19 schreef jcdragon het volgende:
https://www.periscope.tv/w/1eaKbkEgWZkGX
quote:
@KelFrieser dus, voor degene die het ook niet kon vindenquote:Op donderdag 12 november 2015 13:22 schreef ChatGirl het volgende:
Anders even @KelFreser volgen op Twitter. Staat er live bij.
Die jaquote:Op donderdag 12 november 2015 13:25 schreef DeLuna het volgende:
[..]
@KelFrieser dus, voor degene die het ook niet kon vinden
Dankquote:Op donderdag 12 november 2015 13:25 schreef DeLuna het volgende:
[..]
@KelFrieser dus, voor degene die het ook niet kon vinden
helaasquote:
idd, die heeft rood.quote:
kan zijn dat ze gevraagd is maar niet wilde en nu dan haar fame even binnen heeftquote:Op donderdag 12 november 2015 13:30 schreef Burdie het volgende:
Wel sneu, want je mag maar één keer mee doen aan widm. Dit was haar keer, in totaal nog geen anderhalf uur.
Zijn de opnames niet al geweest? Normaal gesproken zijn die toch rond mei?quote:Op donderdag 12 november 2015 13:30 schreef Burdie het volgende:
Wel sneu, want je mag maar één keer mee doen aan widm. Dit was haar keer, in totaal nog geen anderhalf uur.
Want Airen Mylene heeft 100% Hollandse roots?quote:Op donderdag 12 november 2015 13:31 schreef Xummon het volgende:
binnenkort dus de eerste demonstraties omdat de "buitenlander" niet mee mag doen
Tegelijk met Expeditie Robinson meestal iddquote:Op donderdag 12 november 2015 13:32 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zijn de opnames niet al geweest? Normaal gesproken zijn die toch rond mei?
Moet dit in elk topic?quote:Op donderdag 12 november 2015 13:31 schreef Xummon het volgende:
binnenkort dus de eerste demonstraties omdat de "buitenlander" niet mee mag doen
Of hij gaat als eerste eruit. Oh ik bedoelde Tim, omdat hij niet lachtquote:Op donderdag 12 november 2015 13:35 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Klaas kijkt niet in de camera, hij is de mol
Ik hoop Klaasquote:Op donderdag 12 november 2015 13:38 schreef Xummon het volgende:
oke het speculeren kan beginnen
Poll: Wie is de Mol?
• Airen Mylene
• Remy van Kesteren
• Annemieke Schollaardt
• Taeke Taekema
• Klaas van Kruistum
• Ellie Lust
• Tim Hofman
• Cécile Narinx
• Rop Verheijen
• Marjolein Keuning
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
zolang Annemieke de finale maar haaltquote:
misschien is hij de molquote:Op donderdag 12 november 2015 13:36 schreef Burdie het volgende:
[..]
Prins Harry staat ook op de foto
Dan ben ik al tevreden ja.quote:Op donderdag 12 november 2015 13:42 schreef Xummon het volgende:
[..]
zolang Annemieke de finale maar haalt
Even wachten op de analyse van Buzzcapturequote:Op donderdag 12 november 2015 13:44 schreef ChatGirl het volgende:
Is er al iemand die alle social media accounts heeft uitgeplozen? Ik kan zo 123 geen hints ontdekken adhv hun twittergedrag.
Dan is het ook jammer dat Toprak niet meegaat. Leuk dier.quote:Op donderdag 12 november 2015 13:44 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Dan ben ik al tevreden ja.![]()
Genot om naar te kijken
Klopt.quote:Op donderdag 12 november 2015 13:45 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dan is het ook jammer dat Toprak niet meegaat. Leuk dier.
#duurtlangquote:Op donderdag 12 november 2015 13:45 schreef Burdie het volgende:
[..]
Even wachten op de analyse van Buzzcapture.
En dat we dan als publiek meer dan ¤250.000 ophalen om haar het antwoord te ontlokken. Goed plan jaquote:Op donderdag 12 november 2015 13:50 schreef Xummon het volgende:
Stel Annemieke had ook in het glazen huis gezeten hadden de andere DJ's haar 24/7 kunnen ondervragen of ze de mol was
De meeste kandidaten zullen een 'vervanger' hebben geregeld die tijdens hun afwezigheid hun social media accounts hebben beheerd.quote:Op donderdag 12 november 2015 13:47 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
#duurtlang
Ik heb even door die van Cecile en Marjolein gescrold. Maar die missen niet zo heel veel dagen tussen berichten. Cecile is geloof ik een max van een week ergens in juni.
vertrouwenspersoon of iemand binnen team van WIDM zal die overnemenquote:Op donderdag 12 november 2015 13:55 schreef Burdie het volgende:
[..]
De meeste kandidaten zullen een 'vervanger' hebben geregeld die tijdens hun afwezigheid hun social media accounts hebben beheerd.
Nee, waar moet ik die van kennen dan?quote:Op donderdag 12 november 2015 12:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Klaas en Annemieke bijv ken je echt niet? Uh, oke.
Iemand van het thuisfront ja. Ze krijgen maar heel weinig begeleiding daarbij, bleek voorgaande jaren uit de analyses van Buzzcapture. Er worden ook best nog wat fouten mee gemaakt, vandaar dat er elke keer wel een aantal afvallers te herleiden zijn.quote:Op donderdag 12 november 2015 13:57 schreef Xummon het volgende:
[..]
vertrouwenspersoon of iemand binnen team van WIDM zal die overnemen
quote:
Godverquote:
quote:Op donderdag 12 november 2015 14:13 schreef Amarantha het volgende:
'Zaterdag 2 januari om 20:30 uur'
Komt het iedere zaterdag op tv? Matige dag.
Nee mooi man, kan ik het tenminste live zien ipv elke keer terugkijken.quote:Op donderdag 12 november 2015 14:13 schreef Amarantha het volgende:
'Zaterdag 2 januari om 20:30 uur'
Komt het iedere zaterdag op tv? Matige dag.
uhm terugkijken via internet?quote:Op donderdag 12 november 2015 14:36 schreef Stranger het volgende:
[..]
Dat wordt geen widm voor mij dit jaar.
Later terugkijken is inderdaad zooooo vorig jaarquote:Op donderdag 12 november 2015 14:36 schreef Stranger het volgende:
[..]
Dat wordt geen widm voor mij dit jaar.
quote:Op donderdag 12 november 2015 14:52 schreef tralalala het volgende:
Weer geen lekker wijf dit seizoen, wat is deze?!?
Jawel maar het leukste is live kijken.quote:Op donderdag 12 november 2015 14:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Hebben jullie geen uitzendinggemist?
quote:
Staat toch gewoon op de WIDM-site? Ze is van 1966.quote:Op donderdag 12 november 2015 15:11 schreef Amarantha het volgende:
Maar waarom is de politie haar leeftijd onbekend??
Er is ook echt ieder jaar wel iemand die dit zegtquote:Op donderdag 12 november 2015 15:10 schreef Blik het volgende:
Groep is wel een beetje matig ja, weinig echt bekenden
Oh hihi, eerder stond er onbekend namelijk.quote:Op donderdag 12 november 2015 15:13 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Staat toch gewoon op de WIDM-site? Ze is van 1966.
Ik vind haar ook leuk, nooit verwacht dat zij mee zou doenquote:Op donderdag 12 november 2015 15:39 schreef megamandy het volgende:
Ik root voor Cécile NarinxEchte madam zoals je normaal alleen nog in België tegen komt en de top in Nederland op haar vakgebied.
komt er wel aan als dit topic vol isquote:Op donderdag 12 november 2015 16:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
Misschien is een topic voor WIDM 2016 een idee?
Van de vrouwen ken ik: uhm, geen een?
Van de mannen: Klaas van Kruistum van het liedje natuurlijk! En Tim Hofman en Taeke Taekema.
Wel jammer dat het op zaterdag is.
*kuch* Inge Ipenburg *kuch*quote:Op donderdag 12 november 2015 17:31 schreef tralalala het volgende:
Zo'n GTST-actrice zal geen mol zijn want acteren kunnen ze niet.
Niet iedereen in GTST acteert slechtquote:Op donderdag 12 november 2015 17:31 schreef tralalala het volgende:
Zo'n gTST-actrice zal geen mol zijn want acteren kunnen ze niet.
de vrouw van Henk Poortquote:Op donderdag 12 november 2015 14:56 schreef tralalala het volgende:
Ik ben de enige die Marjolein Keuning niet kent?![]()
Je moet toch wel op zijn minst de eerste aflevering kijken.quote:Op donderdag 12 november 2015 17:47 schreef Guanabana het volgende:
Het laatste écht toffe seizoen was die in Zuid-Afrika met Kees als Mol. Vanaf daarna is het rap bergafwaarts gegaan. In ieder geval was ik er vorig seizoen ineens klaar mee, terwijl ik toch altijd fanatiek fan geweest ben. Best apart.
Ga waarschijnlijk niet eens kijken dit seizoen.Maar veel plezier jullie.
Ook de enige 2 die ik kenquote:Op donderdag 12 november 2015 14:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik juich voor Klaas van Kruistum en Tim Hofman.
Jup....quote:Op donderdag 12 november 2015 17:37 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga op zondag in vervolg WIDM maar kijken.
Fixedquote:Op donderdag 12 november 2015 16:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
Misschien is een topic voor WIDM 2016 een idee?
Van de vrouwen ken ik: uhm, geen een?
Van de mannen: Klaas van Kruistum van het liedje natuurlijk! En Tim Hofman en Taeke Taekema.
Wel jammer dat het op zaterdag is.
Ik heb ze in dat nieuwe topic dat ik heb gemaakt met paint gewoon aan elkaar geplakt van de site, omdat daar de naam bij staat.quote:Op donderdag 12 november 2015 16:00 schreef ChatGirl het volgende:
Zo, ff snel wat icoontjes gemaakt voor in de OP.
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Is het voor het afvallen niet makkelijker om de losse plaatjes te doen?quote:Op donderdag 12 november 2015 19:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik heb ze in dat nieuwe topic dat ik heb gemaakt met paint gewoon aan elkaar geplakt van de site, omdat daar de naam bij staat.
Zou je die dingetjes daar misschien ook op willen painten? Dat die in een spoiler in de OP kunnen en mensen er maar mee gaan knippen en plakken in paint?![]()
Ja, maar dan kreeg ik die plaatjes niet goed bij elkaar in 2x5quote:Op donderdag 12 november 2015 21:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
Is het voor het afvallen niet makkelijker om de losse plaatjes te doen?
Maar dan is het wel makkelijker aanpassen voor iedereen, met ER zitten we nu ook steeds te wachten tot de painter klaar is voor de OP aangepast kan worden.quote:Op donderdag 12 november 2015 21:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja, maar dan kreeg ik die plaatjes niet goed bij elkaar in 2x5
Ik heb ze afquote:Op donderdag 12 november 2015 21:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja, maar dan kreeg ik die plaatjes niet goed bij elkaar in 2x5
top, heb je de losse plaatjes en ook de rode vingerafdrukken?quote:Op donderdag 12 november 2015 21:52 schreef ChatGirl het volgende:
Ik heb net Moira al geDM't met de nieuwe afbeeldingen voor de OP. Staan nu ook de namen bij zodat iedereen weet wie wie is.
Ja, plaatje van BN-er, met naam. En als ze zijn afgevallen een rode vingerafdruk er overheen.quote:Op donderdag 12 november 2015 21:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
top, heb je de losse plaatjes en ook de rode vingerafdrukken?
Super!quote:Op donderdag 12 november 2015 21:54 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ja, plaatje van BN-er, met naam. En als ze zijn afgevallen een rode vingerafdruk er overheen.
quote:Op donderdag 12 november 2015 21:54 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ja, plaatje van BN-er, met naam. En als ze zijn afgevallen een rode vingerafdruk er overheen.
Ik vind het eigenlijk al een paar jaar wat minder. Een mooi shot lijkt belangrijker dan de interactie tussen de kandidaten, alles wordt gehyped (elke aflevering maar weer dat "niets is wat het lijkt"quote:Op donderdag 12 november 2015 17:47 schreef Guanabana het volgende:
Het laatste écht toffe seizoen was die in Zuid-Afrika met Kees als Mol. Vanaf daarna is het rap bergafwaarts gegaan. In ieder geval was ik er vorig seizoen ineens klaar mee, terwijl ik toch altijd fanatiek fan geweest ben. Best apart.
Ga waarschijnlijk niet eens kijken dit seizoen.Maar veel plezier jullie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |