Family Guy is lame vergeleken met de Community topshow.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:56 schreef Specularium het volgende:
Dit is wat er met Uccie is gebeurd.
[ afbeelding ]
Vooral de grappen in Community zijn echt heel goed en totaal niet matig.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Family Guy is lame vergeleken met de Community topshow.
Van jou accepteren we dit gewoon.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:16 schreef Karina het volgende:
Family Guy vind ik niets aan en Community heb ik nog nooit gezien.
Ik weet niet zeker of dit een compliment is maar als het zo is, dankje.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Van jou accepteren we dit gewoon.
Ga maar weer weg.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:16 schreef Mani89 het volgende:
Family Guy is wel erg puberaal ja, maar ik gun iedereen zijn eigen geluk.
Bijvoorbeeld jaquote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:19 schreef Specularium het volgende:
Corrie kijkt liever Hitlerdinosauriers.
Ik denk dat deze game wel iets voor jou is. (ja dit bestaat echt)quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld jaOf Z-Nation met zombies.
Godver Johannes dat lijkt me een topshowquote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik denk dat deze game wel iets voor jou is. (ja dit bestaat echt)
[ afbeelding ]
En daar zitten ook bejaarden.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:22 schreef Karina het volgende:
Ik moest community opzoeken trouwens, ik wist niet eens waar het over gingSpeelt dus op een school.
Johannes?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Godver Johannes dat lijkt me een topshow
Noem je me nu Johannes? Wat een mooi compliment.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Godver Johannes dat lijkt me een topshow
Heel goed inderdaad, en totaal niet matig.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vooral de grappen in Community zijn echt heel goed en totaal niet matig.
Je bent zelf Johannes.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Noem je me nu Johannes? Wat een mooi compliment.
oH sorry Maniquote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Noem je me nu Johannes? Wat een mooi compliment.
Ik denk dat deze game wel iets voor jou is. (ja dit bestaat echt)quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:25 schreef Karina het volgende:
[..]
oH sorry ManiIk zit weer drie dingen tegelijk te doen. Ik zag alleen de post en niet de naam
leek me een Johannespost.
Was dat met die carpoolers? Waar die gozer uit Sliders in speelde of was dat weer wat anders.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:24 schreef sp3c het volgende:
leftovers is niet leuk
alleen die cult met rokers was tof
Nee. Ging over de OP.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Jij loopt voor met je tv? Of ging dit niet over de goal.
Dankje Maniquote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk dat deze game wel iets voor jou is. (ja dit bestaat echt)
[ afbeelding ]
Lulhannes.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ben inmiddels Hannes, geen Johannes. #TeamHannes
Natuurlijk, goed hold-item voor je snorlax.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:23 schreef anonymoussie het volgende:
Wie heeft de Leftovers weleens gezien?
Vooral.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:26 schreef Specularium het volgende:
Moet je vooral gaan zeggen, Johannes.
Hahahaha, pittige Corrie!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:27 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hahahaha, pittige Corrie!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb mijn momenten Yoki.
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:27 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hahahaha, pittige Corrie!
Is Corrie naar de kapper geweest?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee een heleboel kutmensen waren opeens verdwenen en de rest van de mensen gingen helemaal trippenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Was dat met die carpoolers? Waar die gozer uit Sliders in speelde of was dat weer wat anders.
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ben inmiddels Hannes, geen Johannes. #TeamHannes
Oh ja die serie. Ik dacht dat het nog over comedies ging vandaar. Daar vond ik niets aan. Mij te vaag.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:28 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee een heleboel kutmensen waren opeens verdwenen en de rest van de mensen gingen helemaal trippen
daar was ook een sekte met mensen die de hele tijd liepen te roken en creepy voor je huis bleven staan snachts
Ik denk niet dat ze voor een kort pittig kapsel gaat, onder of boven.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is Corrie naar de kapper geweest?
Nee, Cees H. was even aan het bellen vanuit Aruba om te zeggen dat ie gewoon zomaar geld had gekregenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:28 schreef Specularium het volgende:
Waar is LTKDV eigenlijk? Zeker matige stukjes schrijven.
Gahahahaquote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Natuurlijk, goed hold-item voor je snorlax.
Mooi beschreven.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:28 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee een heleboel kutmensen waren opeens verdwenen en de rest van de mensen gingen helemaal trippen
daar was ook een sekte met mensen die de hele tijd liepen te roken en creepy voor je huis bleven staan snachts
Meh ik vond het niet zo geweldig. Ik keek alleen omdat die gozer van Sliders er in zat.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:34 schreef sp3c het volgende:
carpoolers was wel godverdomde episch
met marmaduke
Doe effe normaal tegen mij ja!quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:35 schreef sp3c het volgende:
nou dan moet je gewoon je kop houden ja
zelfs duindorp vond dat tof
Nou en.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hier zouden we dat een allochtoon noemen.
En je hebt een Chinees tafellaken als trui.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:43 schreef Karina het volgende:
Ik heb ook zo een jack als FonzieNou ja bijna zoiets.
Het is alweer bijna weer daarvoor. Dan doe ik het weer aan.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
En je hebt een Chinees tafellaken als trui.
Deze scene herinner ik me nog ja, heel goed.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:45 schreef LTVDK het volgende:
Ik denk dat ik Fastlane hier leuk om vond
[ afbeelding ]
Dus jij draagt dat nog steeds?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is alweer bijna weer daarvoor. Dan doe ik het weer aan.
En het is geen trui maar een blouse.
Is ook nog het enige wat ik me van heel die serie kan herinnerenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:58 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Deze scene herinner ik me nog ja, heel goed.
Tifanij Amber Thijssenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:00 schreef Mani89 het volgende:
Jaime Pressly en Kelly Kapowski, wat een Godinnen.
Ik heb Uggs.quote:
WAAROM BEN JE ALTIJD WAAR IK BEN.quote:
liefdequote:Op woensdag 11 maart 2015 00:32 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
WAAROM BEN JE ALTIJD WAAR IK BEN.
Het is juist andersom.quote:Op woensdag 11 maart 2015 00:32 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
WAAROM BEN JE ALTIJD WAAR IK BEN.
Ik ook niet,quote:Op woensdag 11 maart 2015 00:34 schreef Fokker89 het volgende:
Ga anders naar FPsc daar kan dat drolletje niet komen hahahaha
Tot over paar weken/maanden.quote:Op woensdag 11 maart 2015 00:34 schreef Fokker89 het volgende:
Ga anders naar FPsc daar kan dat drolletje niet komen hahahaha
Ik bedoel in de FPSC.quote:Op woensdag 11 maart 2015 00:36 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik kan geen ban meer krijgen. Heb ze allemaal al verbruikt
FLikker op met je tuinbroekbrigade.quote:Op woensdag 11 maart 2015 00:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
De hele tuinbroekbrigade hier ook.
Je moest eens weten.quote:Op woensdag 11 maart 2015 00:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb niet de indruk dat ik veel mis.
mwa ik zeg niks, want dan lek ik, maar heb mij best vermaakt hoor afgelopen weekend.quote:Op woensdag 11 maart 2015 00:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb niet de indruk dat ik veel mis.
Die taal staat je niet Fylax, ben je te jong voor.quote:
Nou nou nou nou nou.quote:Op woensdag 11 maart 2015 00:38 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
FLikker op met je tuinbroekbrigade.
Ja ja ja ja ja ja.quote:
Bij de leeftijdgenootjes werkt het anders wel.quote:Op woensdag 11 maart 2015 00:39 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Die taal staat je niet Fylax, ben je te jong voor.
Ik hou je in de gaten, broeder.quote:Op woensdag 11 maart 2015 00:39 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
mwa ik zeg niks, want dan lek ik, maar heb mij best vermaakt hoor afgelopen weekend.
Dan moet je het daar proberen.quote:Op woensdag 11 maart 2015 00:40 schreef Fylax het volgende:
[..]
Bij de leeftijdgenootjes werkt het anders wel.
Sorry Specie, hoe kan ik het goedmaken?quote:
En daar zijn we dankbaar omquote:
Ik heb rechten op de hele FP, en af en toe een weblogje posten is ook wel leuk. Lijkt me wel handig als ik dan ook in dat subforum kan.quote:
Alweer bijna 2 maandenquote:
Nee.quote:
En dan doe je het hier niet meer?quote:Op woensdag 11 maart 2015 01:19 schreef Elfletterig het volgende:
Een eigen weblog lijkt mij ook wel wat. Elke dag nieuwe muziekvideo's en slechte woordgrappen.
Deal.quote:Op woensdag 11 maart 2015 01:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
En dan doe je het hier niet meer?
Ik wil mijn weblog-posts ook wel hierheen kopiëren, geen probleem.quote:Op woensdag 11 maart 2015 01:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit een goeie deal is, straks heb ik niks meer te zeiken.
Ik weet niet of dat wel zo'n feest is ...quote:Op woensdag 11 maart 2015 01:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vind ik jammer, Marianne had een taart kunnen bakken.
Ben je het nu al weer zat dan?quote:Op woensdag 11 maart 2015 01:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat wel zo'n feest is ...
Heb geen zin in taart.quote:
Dan al helemaal niet, dan heb jij er waarschijnlijk al onzedige handelingen mee verrichtquote:Op woensdag 11 maart 2015 01:52 schreef Specularium het volgende:
[..].
Ook niet als er een gaatje in het midden zit?
Onzedige handelingen met je zusje.quote:Op woensdag 11 maart 2015 01:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan al helemaal niet, dan heb jij er waarschijnlijk al onzedige handelingen mee verricht.
Dan weet je gewoon dat je leven compleet gefaald isquote:Op woensdag 11 maart 2015 02:04 schreef Elfletterig het volgende:
Het zal je gebeuren dat Specularium ineens je zwager wordt.
Ach, alles is relatief, denk aan je zus.quote:Op woensdag 11 maart 2015 02:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan weet je gewoon dat je leven compleet gefaald is
Als je dat van mij laat afhangen is je leven wel compleet gefaald.quote:Op woensdag 11 maart 2015 02:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan weet je gewoon dat je leven compleet gefaald is
Gelukkig dan maar dat ik geen zusje heb.quote:Op woensdag 11 maart 2015 02:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als je dat van mij laat afhangen is je leven wel compleet gefaald.
Ik heb ook geen zusje.quote:Op woensdag 11 maart 2015 02:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelukkig dan maar dat ik geen zusje heb.
Als ie vervelend is kun je altijd nog die taart in zijn gezicht gooien.quote:Op woensdag 11 maart 2015 02:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ach, alles is relatief, denk aan je zus.
Maar je gaat 'm dan op verjaardagen tegenkomen. Gezellig met elkaar in de kring.
Met taart erbij en zo.
Komt dat even goed uit. Er staat namelijk al een beer aan het hek te rammelen.quote:Op woensdag 11 maart 2015 08:44 schreef Karina het volgende:
Jongens, net op de radio, het is vandaag nationale poepdag___
DIe kende ik nog niet Tem, bedankt he.quote:Op woensdag 11 maart 2015 08:46 schreef Tem het volgende:
[..]
Komt dat even goed uit. Er staat namelijk al een beer aan het hek te rammelen.
Daar verkopen ze geen energydrink met frikandelbroodjes, daar voelen 15-jarige scholiertjes zich toch niet thuis?quote:Op woensdag 11 maart 2015 08:49 schreef Fylax het volgende:
Ik ga zo denk ik ff ontbijten bij de McDonalds.
NWS / Eten bij de McDonalds wordt helemaal anders
Overmoedig natuurlijk met je vette pens.quote:Op woensdag 11 maart 2015 08:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Gisteren voor het eerst gefitnesst met mn hoofd.
Precies. Maar je moet wat. Morgen weer.quote:Op woensdag 11 maart 2015 08:53 schreef Tem het volgende:
[..]
Overmoedig natuurlijk met je vette pens.
Dat is te snel, paar dagen rust om je spieren te laten herstellen.quote:Op woensdag 11 maart 2015 08:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Precies. Maar je moet wat. Morgen weer.
'Vers' fruit eten bij de McDonalds, bah.quote:Op woensdag 11 maart 2015 08:49 schreef Fylax het volgende:
Ik ga zo denk ik ff ontbijten bij de McDonalds.
NWS / Eten bij de McDonalds wordt helemaal anders
Vast helemaal verrimpeld en droog, lekker ja.quote:
Gewoon doorgaan. Niet huilen.quote:Op woensdag 11 maart 2015 08:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Gisteren voor het eerst gefitnesst met mn hoofd.
schei toch een end uit joh, als ik wil doorgaan, ga ik door en zo niet, niet. Heb jij niks over te zeggen. Net als je niet in kan schatten of ik erom 'huil'.quote:
Jij bent nu gewoon boos omdat ik je eraan herinnerd heb dat je geen 10/10 tatjanatetten hebtquote:Op woensdag 11 maart 2015 10:03 schreef Karina het volgende:
Het fitnessen is in ieder geval niet goed voor je humeur timmmmm
Zo gaan die dingen. Ik kan me gewoon bijzonder ergeren aan het feit dat bij enkel het woord fitness al uit het niets 85 gezondheidsguru's opspringen die denken dat je op hun mening of oordeel zit te wachten. Die mogen van mij lekker te tering krijgen.quote:Op woensdag 11 maart 2015 10:16 schreef Njosnavelin het volgende:
Deze SC is er niet leuker op geworden sinds dikke Timmmm meepost.
Ja dat klopt heb je goed gezien. Maar gelukkig heb ik dan weer geen spierpijnquote:Op woensdag 11 maart 2015 10:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jij bent nu gewoon boos omdat ik je eraan herinnerd heb dat je geen 10/10 tatjanatetten hebt
Bedankt voor deze goede adviezenquote:Op woensdag 11 maart 2015 10:44 schreef Mani89 het volgende:
Je moet gewoon doorgaan timmmmm, dan ga je het vanzelf leuk vinden. En je moet ook een beetje gezond gaan eten dan val je nóg beter af. En niet teveel zeuren, is niet goed voor je bloeddruk.
Dat eet ik niet.quote:Op woensdag 11 maart 2015 08:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Daar verkopen ze geen energydrink met frikandelbroodjes, daar voelen 15-jarige scholiertjes zich toch niet thuis?
Sjezus, wat ben jij een huilebalk.quote:Op woensdag 11 maart 2015 09:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
schei toch een end uit joh, als ik wil doorgaan, ga ik door en zo niet, niet. Heb jij niks over te zeggen. Net als je niet in kan schatten of ik erom 'huil'.
Het enige wat ik zeg is dat ik spierpijn heb, en jij kan daar dan conclusies uit trekken? Dacht het niet.
Bek dicht dus, de enigen die irritant kom op kom op kom op nou mogen roepen zijn mensen met de 10/10 tetten van tatjana, de rest is stervensirritant
Oh echtquote:Op woensdag 11 maart 2015 10:53 schreef Paxlie het volgende:
Timmmmm heeft anders wel een punt als het aankomt om de grote smoel van iedereen moment dat je zegt dat je gaat fitnessen (of een dieet doet of iets dergelijks). Iedereen weet dan gelijk wat het beste is ook al hebben ze een bmi van 30 en is 2 trappen lopen al voldoende voor hijgerig gedrag
Zolang je geen superatleet ben vraag ik mijn sportadviezen wel aan een ander.quote:Op woensdag 11 maart 2015 10:54 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Oh echt
Ik sport gewoon mijn hele leven al.
Ben jij viesdik?quote:Op woensdag 11 maart 2015 10:53 schreef Paxlie het volgende:
Timmmmm heeft anders wel een punt als het aankomt om de grote smoel van iedereen moment dat je zegt dat je gaat fitnessen (of een dieet doet of iets dergelijks). Iedereen weet dan gelijk wat het beste is ook al hebben ze een bmi van 30 en is 2 trappen lopen al voldoende voor hijgerig gedrag
Dat was ikquote:
Dan moet je hier ook niet komen huilen. Dan kan je daarop een reactie krijgen. In mijn geval probeerde ik Timmmmm aan te moedigen.quote:Op woensdag 11 maart 2015 10:56 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Zolang je geen superatleet ben vraag ik mijn sportadviezen wel aan een ander.
Nee, je mag geen ballon bij de McDonaldsquote:
quote:Op woensdag 11 maart 2015 10:59 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Nee, je mag geen ballon bij de McDonalds
Ach dat kan timmie best zelluf.quote:Op woensdag 11 maart 2015 10:59 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Dan moet je hier ook niet komen huilen. Dan kan je daarop een reactie krijgen. In mijn geval probeerde ik Timmmmm aan te moedigen.
Dat was dan ook de laatste x.
quote:Op woensdag 11 maart 2015 10:59 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Dan moet je hier ook niet komen huilen. Dan kan je daarop een reactie krijgen. In mijn geval probeerde ik Timmmmm aan te moedigen.
Wat wil je dan bereiken met je posts over spierpijn? Gisteren al en vandaag weer. Hou die struggles van je dan voor je, als je niet wil dat mensen er op ingaan.quote:Op woensdag 11 maart 2015 10:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zo gaan die dingen. Ik kan me gewoon bijzonder ergeren aan het feit dat bij enkel het woord fitness al uit het niets 85 gezondheidsguru's opspringen die denken dat je op hun mening of oordeel zit te wachten. Die mogen van mij lekker te tering krijgen.
Om een of andere reden denkt iedereen er ineens wat van te moeten vinden, zodra het om fitnessen of afvallen gaat. Ik durf zelfs te stellen dat er weinig onderwerpen zijn waar zoveel mensen hun mening over menen te moeten etaleren. Ik raad je aan het gewoon eens in een groep te zeggen, alleen maar noemen. Binnen de kortste keren vindt iedereen zichzelf de aangewezen persoon daar adviezen over te gaan geven. Overigens hebben meestal de meest vadzige koeien de meeste meningen. Als je meer dan 100 kilo weegt en het is níét overwegend spier, moet je echt geen afval- of fitnesstips gaan geven
Hij wil het gewoon even mededelen denk ik. Kan toch gewoon?quote:Op woensdag 11 maart 2015 11:00 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wat wil je dan bereiken met je posts over spierpijn? Gisteren al en vandaag weer. Hou die struggles van je dan voor je, als je niet wil dat mensen er op ingaan.
quote:Op woensdag 11 maart 2015 11:01 schreef Yasmin23 het volgende:
Waarom zijn jullie allemaal zo onaardig? De zon schijnt!
Fijn, dan is de boodschap overgekomenquote:Op woensdag 11 maart 2015 10:59 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Oh die heb ik helaas niet...quote:Op woensdag 11 maart 2015 11:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ook. Ik heb wel haast tatjanatetten
Dat kan ja, maar niet op voorwaarde dat reacties uitblijven.quote:Op woensdag 11 maart 2015 11:00 schreef Fylax het volgende:
[..]
Hij wil het gewoon even mededelen denk ik. Kan toch gewoon?
Dus toen jij je pics van je natte appeltaart postte, wilde je ook graag het gedoe dat erop volgde?quote:Op woensdag 11 maart 2015 11:00 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wat wil je dan bereiken met je posts over spierpijn? Gisteren al en vandaag weer. Hou die struggles van je dan voor je, als je niet wil dat mensen er op ingaan.
Hangen ze bij jou ook?quote:Op woensdag 11 maart 2015 11:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik stiekem ook niet echt. Het zijn A'tjes
Die postte ik niet hier.quote:Op woensdag 11 maart 2015 11:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dus toen jij je pics van je natte appeltaart postte, wilde je ook graag het gedoe dat erop volgde?
Dat wist ik niet. Zo komen we toch weer dingen van elkaar te weten, wat een dolle pretquote:
quote:Op woensdag 11 maart 2015 11:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Fijn, dan is de boodschap overgekomen
Timmmmm valt niet te helpen.quote:
Wel veilig dan.quote:
quote:Op woensdag 11 maart 2015 11:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Anders leidt het tot fylaxjes en daar wordt niemand vrolijk van
Het is mistig en koudquote:Op woensdag 11 maart 2015 11:01 schreef Yasmin23 het volgende:
Dus als de zon schijnt moet je aardig zijn? Wat gek.quote:Op woensdag 11 maart 2015 11:01 schreef Yasmin23 het volgende:
Blije eikels gaan dan ook nog eens fluiten.quote:Op woensdag 11 maart 2015 11:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Dus als de zon schijnt moet je aardig zijn? Wat gek.
Naar jou?quote:Op woensdag 11 maart 2015 11:25 schreef Tem het volgende:
[..]
Blije eikels gaan dan ook nog eens fluiten.
Nou over het algemeen zijn mensen vrolijker als de zon schijnt. Maar misschien is dat alleen bij mensen die buiten komen..quote:Op woensdag 11 maart 2015 11:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Dus als de zon schijnt moet je aardig zijn? Wat gek.
Of alleen bij mensen die geen helse hoofdpijnen krijgt van zoveel lichtquote:Op woensdag 11 maart 2015 11:47 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou over het algemeen zijn mensen vrolijker als de zon schijnt. Maar misschien is dat alleen bij mensen die buiten komen..
Dan moet je juist vaker naar buiten:Pquote:Op woensdag 11 maart 2015 12:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Of alleen bij mensen die geen helse hoofdpijnen krijgt van zoveel licht
Dan helpt niet bepaald. Kijk, het zit zo, ik ben ernstig ziek geweest en daardoor had ik bijzonder veel hoofdpijn. Wordt erger door teveel licht, teveel geluid etc. Nu hebben ze inmiddels al een paar jaar geleden geopereerd en de bron van het kwaad weggehaald, maar omdat dat nu een gat is waar eerst hersencellen zaten, kunnen mijn hersenen het verlies van die hersencellen niet verwerken en doen ze maar net alsof er niets veranderd is. Waardoor ik dus, vermoedelijk permanent, met die hoofdpijn zit. Da's ook niet iets wat kan wennen ofzo.quote:Op woensdag 11 maart 2015 12:16 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dan moet je juist vaker naar buiten:P
dat is een sprookje ik zie net zoveel sjaggerijnen als de zon schijntquote:Op woensdag 11 maart 2015 11:47 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou over het algemeen zijn mensen vrolijker als de zon schijnt. Maar misschien is dat alleen bij mensen die buiten komen..
Hmmm ja dat wist ik niet:p Dan neem ik mijn advies terug. Maar dan hou je ook niet van de zomer?quote:Op woensdag 11 maart 2015 12:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan helpt niet bepaald. Kijk, het zit zo, ik ben ernstig ziek geweest en daardoor had ik bijzonder veel hoofdpijn. Wordt erger door teveel licht, teveel geluid etc. Nu hebben ze inmiddels al een paar jaar geleden geopereerd en de bron van het kwaad weggehaald, maar omdat dat nu een gat is waar eerst hersencellen zaten, kunnen mijn hersenen het verlies van die hersencellen niet verwerken en doen ze maar net alsof er niets veranderd is. Waardoor ik dus, vermoedelijk permanent, met die hoofdpijn zit. Da's ook niet iets wat kan wennen ofzo.
Ik kom dus zélden tot nooit zonder zonnebril buiten als de zon schijnt.
Liever winter ja. Maar in de zomer in het zonnetje zitten is ook geen ramp hoor. Zonnebril op, pilleke erin als het moet, en dan is het alsnog gewoon genietenquote:Op woensdag 11 maart 2015 12:22 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hmmm ja dat wist ik niet:p Dan neem ik mijn advies terug. Maar dan hou je ook niet van de zomer?
Gluren naar wat? Kleine jongetjes?quote:Op woensdag 11 maart 2015 12:25 schreef Mani89 het volgende:
Ik kan niet wachten tot het warm wordt, lekker mijn reflecterende zonnebril op en gluren maar.
Nou nee ik bedoelde eigenlijk vrouwen, wat heb jij met kleine jongetjes?quote:Op woensdag 11 maart 2015 12:41 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Gluren naar wat? Kleine jongetjes?
Gluren klinkt wel fout. Ik dacht dat jij homo was?quote:Op woensdag 11 maart 2015 12:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou nee ik bedoelde eigenlijk vrouwen, wat heb jij met kleine jongetjes?
Ik ook!quote:Op woensdag 11 maart 2015 12:23 schreef Specularium het volgende:
Ik ben kankervrolijk door de zon.
Broek uit, alles.
Ga maar weer weg.quote:Op woensdag 11 maart 2015 12:44 schreef Mani89 het volgende:
Wat een raar gesprek weer, laten we het over het mooie weer hebben! Ik stap zo meteen fluitend de deur uit.
Gwn op low spelenquote:Op woensdag 11 maart 2015 12:23 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik wil hem ook, alleen denk ik dat mijn pc hem niet zo goed trekt.
Het was heerlijk buiten, iedereen keek ook vrolijk mijn kant op toen ze hoorden dat ik Dire Straits liedjes aan het fluiten was.quote:
Dat hoef je hier niet zo open en bloot neet te zettenquote:
Hij vindt niks leuk...quote:Op woensdag 11 maart 2015 14:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat hoef je hier niet zo open en bloot neet te zetten. Vind Specu niet leuk
Ook weer zo, gelukkig ben jij wel leukquote:
Zijn wel leuke 40-45 grappen mee te makenquote:Op woensdag 11 maart 2015 15:54 schreef Elfletterig het volgende:
Roemenië blundert met Duitse landkaart
Nieuws van gisteren, maar toch wel grappig. Zie hoe die Duitse minister toch maar vriendelijk blijft glimlachen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ghahahahahaquote:
quote:
GAaAHAAAHAAAAAAAAAHHHHHAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!:Pquote:Op woensdag 11 maart 2015 15:54 schreef Elfletterig het volgende:
Roemenië blundert met Duitse landkaart
Nieuws van gisteren, maar toch wel grappig. Zie hoe die Duitse minister toch maar vriendelijk blijft glimlachen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kinderlokker Yokibearquote:Op woensdag 11 maart 2015 17:15 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Wat is er allemaal Fylax, vertel het maar even aan ome Yoki.
Volgens mij een soort Sim City.quote:Op woensdag 11 maart 2015 18:09 schreef Specularium het volgende:
Wat is City Skylines en waarom zou ik dat moeten spelen?
Mijn vader heeft gesavet op mijn savegamequote:Op woensdag 11 maart 2015 17:15 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Wat is er allemaal Fylax, vertel het maar even aan ome Yoki.
City Skylines > Sim Cityquote:Op woensdag 11 maart 2015 18:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar dat was toch helemaal niet leuk?
Misschien kun je met dit spel een kalifaat maken?quote:Op woensdag 11 maart 2015 18:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar dat was toch helemaal niet leuk?
Ga eens buiten spelen jongen. Het is mooi weer.quote:Op woensdag 11 maart 2015 18:10 schreef Fylax het volgende:
[..]
Mijn vader heeft gesavet op mijn savegame
Haha, wat een baas!quote:Op woensdag 11 maart 2015 18:10 schreef Fylax het volgende:
[..]
Mijn vader heeft gesavet op mijn savegame
Buiten spelen.quote:Op woensdag 11 maart 2015 18:13 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ga eens buiten spelen jongen. Het is mooi weer.
City Skylines > Minecraftquote:Op woensdag 11 maart 2015 18:13 schreef Specularium het volgende:
Is zeker net zo spectaculair als Minecraft?
Dat ken ik ook al niet.
Kan ik niet uitleggen, maar 't is zoveel beterquote:Op woensdag 11 maart 2015 18:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik vraag het aan jou, niet aan een of andere reviewer.
Klöpt.quote:
Ik zit wel in die kamer, naakt.quote:Op woensdag 11 maart 2015 18:17 schreef Fylax het volgende:
[..]
De kamer met mensen die jou mogen is ook leeg.
quote:Op woensdag 11 maart 2015 18:17 schreef Fylax het volgende:
[..]
De kamer met mensen die jou mogen is ook leeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |