Family Guy is lame vergeleken met de Community topshow.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:56 schreef Specularium het volgende:
Dit is wat er met Uccie is gebeurd.
[ afbeelding ]
Vooral de grappen in Community zijn echt heel goed en totaal niet matig.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Family Guy is lame vergeleken met de Community topshow.
Van jou accepteren we dit gewoon.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:16 schreef Karina het volgende:
Family Guy vind ik niets aan en Community heb ik nog nooit gezien.
Ik weet niet zeker of dit een compliment is maar als het zo is, dankje.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Van jou accepteren we dit gewoon.
Ga maar weer weg.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:16 schreef Mani89 het volgende:
Family Guy is wel erg puberaal ja, maar ik gun iedereen zijn eigen geluk.
Bijvoorbeeld jaquote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:19 schreef Specularium het volgende:
Corrie kijkt liever Hitlerdinosauriers.
Ik denk dat deze game wel iets voor jou is. (ja dit bestaat echt)quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld jaOf Z-Nation met zombies.
Godver Johannes dat lijkt me een topshowquote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik denk dat deze game wel iets voor jou is. (ja dit bestaat echt)
[ afbeelding ]
En daar zitten ook bejaarden.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:22 schreef Karina het volgende:
Ik moest community opzoeken trouwens, ik wist niet eens waar het over gingSpeelt dus op een school.
Johannes?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Godver Johannes dat lijkt me een topshow
Noem je me nu Johannes? Wat een mooi compliment.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Godver Johannes dat lijkt me een topshow
Heel goed inderdaad, en totaal niet matig.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vooral de grappen in Community zijn echt heel goed en totaal niet matig.
Je bent zelf Johannes.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Noem je me nu Johannes? Wat een mooi compliment.
oH sorry Maniquote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Noem je me nu Johannes? Wat een mooi compliment.
Ik denk dat deze game wel iets voor jou is. (ja dit bestaat echt)quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:25 schreef Karina het volgende:
[..]
oH sorry ManiIk zit weer drie dingen tegelijk te doen. Ik zag alleen de post en niet de naam
leek me een Johannespost.
Was dat met die carpoolers? Waar die gozer uit Sliders in speelde of was dat weer wat anders.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:24 schreef sp3c het volgende:
leftovers is niet leuk
alleen die cult met rokers was tof
Nee. Ging over de OP.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Jij loopt voor met je tv? Of ging dit niet over de goal.
Dankje Maniquote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk dat deze game wel iets voor jou is. (ja dit bestaat echt)
[ afbeelding ]
Lulhannes.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ben inmiddels Hannes, geen Johannes. #TeamHannes
Natuurlijk, goed hold-item voor je snorlax.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:23 schreef anonymoussie het volgende:
Wie heeft de Leftovers weleens gezien?
Vooral.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:26 schreef Specularium het volgende:
Moet je vooral gaan zeggen, Johannes.
Hahahaha, pittige Corrie!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:27 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hahahaha, pittige Corrie!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb mijn momenten Yoki.
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:27 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hahahaha, pittige Corrie!
Is Corrie naar de kapper geweest?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee een heleboel kutmensen waren opeens verdwenen en de rest van de mensen gingen helemaal trippenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Was dat met die carpoolers? Waar die gozer uit Sliders in speelde of was dat weer wat anders.
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ben inmiddels Hannes, geen Johannes. #TeamHannes
Oh ja die serie. Ik dacht dat het nog over comedies ging vandaar. Daar vond ik niets aan. Mij te vaag.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:28 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee een heleboel kutmensen waren opeens verdwenen en de rest van de mensen gingen helemaal trippen
daar was ook een sekte met mensen die de hele tijd liepen te roken en creepy voor je huis bleven staan snachts
Ik denk niet dat ze voor een kort pittig kapsel gaat, onder of boven.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is Corrie naar de kapper geweest?
Nee, Cees H. was even aan het bellen vanuit Aruba om te zeggen dat ie gewoon zomaar geld had gekregenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:28 schreef Specularium het volgende:
Waar is LTKDV eigenlijk? Zeker matige stukjes schrijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |