Klopt.. daar hebben we een treffende meme voorquote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:37 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Maw; een klein deel verpest het voor de rest, incidentje, doorlopen, niets aan de hand.
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:38 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Klopt.. daar hebben we een treffende meme voor
[ afbeelding ]
Wie shopt hem even met VVD-suit en Wiegel portret?
Als er toch niks te zien is kan niemand er wat op tegen hebben dat ik even blijf kijken.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:38 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Klopt.. daar hebben we een treffende meme voor
[ afbeelding ]
Wie shopt hem even met VVD-suit en Wiegel portret?
En als politicus moet hij als geen ander weten dat in zijn metier beelden belangrijker dan feiten...quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:40 schreef Joosie200 het volgende:
Er zijn feiten en beelden, wat een genie Zijlstra
Zo langzamerhand kun je al stellen dat de VVD een criminele organisatie isquote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:42 schreef SureD1 het volgende:
Naast dit gedoe, vandaag 4 VVD'ers in het nieuws waar gedoe mee is. De opvolger van Verheijen is verdacht van hypotheekfraude en 'overweegt terug te keren' als kamerlid (was eerder opgestapt)
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)ugkeer-als-kamerlid/
Het houdt niet op, niet vanzelf...
Dit zou, op lange termijn, ook nog wel eens het einde van de VVD kunnen zijn. Indien de andere partijen dit goed oppakken iig.quote:
Aangifte doenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:43 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Zo langzamerhand kun je al stellen dat de VVD een criminele organisatie is
Even een dealtje mee sluiten dusquote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:43 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Zo langzamerhand kun je al stellen dat de VVD een criminele organisatie is
Ja hoorquote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:44 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dit zou, op lange termijn, ook nog wel eens het einde van de VVD kunnen zijn. Indien de andere partijen dit goed oppakken iig.
Ja, vergiftig de politie en justitie ook maar met dit soort nutteloze meukquote:
Denk LPF, maar dan op een veel langere termijn.quote:
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:45 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Artikeltje 12 doen, zien hoever je komt
NRC schopt aardig door tegen VVD ofniet?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:42 schreef SureD1 het volgende:
Naast dit gedoe, vandaag 4 VVD'ers in het nieuws waar gedoe mee is. De opvolger van Verheijen is verdacht van hypotheekfraude en 'overweegt terug te keren' als kamerlid (was eerder opgestapt)
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)ugkeer-als-kamerlid/
Het houdt niet op, niet vanzelf...
Beetje arrogant gaan doen nog, die gast kan beter niks zeggen.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:46 schreef Alxander het volgende:
Zijlstra is toch wel by far de meest walgelijke van iedereen daar
Nieuws moet je brengen, als krant zijnde.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:46 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
NRC schopt aardig door tegen VVD ofniet?
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:46 schreef Sked het volgende:
Zijlstra kan beter oprotten naar de bodem van de oceaan
Het maakt me niet uit wie het doet, maar mijn stem heeft iequote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:46 schreef RvLaak het volgende:
[..]. Degene die de VVD juridisch vermoord zou zich onsterfelijk maken
Pleur jij eens zelf lekker op, kneusquote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:47 schreef crashbangboom het volgende:
Nieuwe feiten aldus Zijlstra en Pechtold.
Godver, een 15 jaar geleden verzopen kalf. Welke Nederlander gives a fuck? Ga 'ns wat doen sukkels.
Hierna MH17 en Demmink misschien.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:47 schreef crashbangboom het volgende:
Godver, een 15 jaar geleden verzopen kalf. Welke Nederlander gives a fuck? Ga 'ns wat doen sukkels.
Als het je niet interesseert; waarom kijk je dit debat dan? Ga 'ns wat doenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:47 schreef crashbangboom het volgende:
Wat RvLaak zegtquote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:48 schreef Geralt het volgende:
[..]
Als het je niet interesseert; waarom kijk je dit debat dan? Ga 'ns wat doen
Ik doe wat, ik wijs erop dat er wellicht wat belangrijkere zaken zijn dan een verzopen kalf van 15 jaar oud.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:48 schreef Geralt het volgende:
[..]
Als het je niet interesseert; waarom kijk je dit debat dan? Ga 'ns wat doen
Zou zij dan de MvW indienen?quote:
Het scheelde niet veelquote:
Ceterum censeo Carthaginem esse delendamquote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:48 schreef Joosie200 het volgende:
In be4: en voorts zijn wij van mening dat er een einde moet komen aan de bio-industrie.![]()
Teflon regeert
En geen tieten...quote:
Geen van allen (tot nu toe)... Allemaal laffe honden.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:50 schreef Sked het volgende:
Thieme vindt dat wij een MvW in moeten dienen, maar zelf doet ze het niet
Wss (semi-)bewust... Anders duurt het debat nog uren nav de uitspraken van Ceesiequote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:52 schreef SureD1 het volgende:
Hadden ze beter tot 22.30 kunnen schorsen, hadden ze naar Cees H. kunnen kijken...
Was die in een vorig leven autoverkoper bij Liekendiek?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:46 schreef Alxander het volgende:
Zijlstra is toch wel by far de meest walgelijke van iedereen daar
Of Cees dropt een bommetje...quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:52 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Gaat er niet komen, tenzij Rutte een kapitale fout maakt in zijn beantwoording.
Ik wil mijn belastinggeld terugquote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:53 schreef Nober het volgende:
16:30 Begonnen
18:15 Geschorst
19:15 Herstart
20:54 Geschorst
21:15 Herstart
21:50 Geschorst
22:00 Herstart
Man, man, man.
Ach, ik heb wel eens debatten meegemaakt waar ik rond 2/3'en afhaakte en zij nog gewoon door gingen.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:53 schreef Nober het volgende:
Man, man, man.
De nacht van.. dat zijn de mooiste debattenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:54 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ach, ik heb wel eens debatten meegemaakt waar ik rond 2/3'en afhaakte en zij nog gewoon door gingen.
Heldquote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:54 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ach, ik heb wel eens debatten meegemaakt waar ik rond 2/3'en afhaakte en zij nog gewoon door gingen.
Ik wou zeggen, gaat lekker snel...quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:54 schreef RvLaak het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:54 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
De nacht van.. dat zijn de mooiste debatten
Ah, eensquote:
Idd... Da's 1 van die debatten die ik niet vol heb kunnen houdenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:55 schreef Sked het volgende:
Rondom de zorgwet heeft het debat tot een uur of 4 's nachts geduurd, dus alle tijd
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:54 schreef RvLaak het volgende:
[..]
De meeste kamerleden hadden er ook nogal wat moeite meequote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:55 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Idd... Da's 1 van die debatten die ik niet vol heb kunnen houden
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:53 schreef Nober het volgende:
Allemaal eten in de kantine
Langdurig op de toilet
Supersnel op de toilet
Man, man, man.
Die hebben dit soort debatten ook vaak na een gewone werkdag met allerlei commissievergaderingen ed.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:56 schreef Sked het volgende:
[..]
De meeste kamerleden hadden er ook nogal wat moeite mee
jij neemt nooit pauze als je aan het werk bent?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:53 schreef Nober het volgende:
Man, man, man.
Hoe laat is dat en is daar een stream van?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:53 schreef Joosie200 het volgende:
Ik ga dualscreen straks, wil Nieuwsuur niet missen
Is leuk en interessant... En soms maak je dan live mee dat een kabinet explodeert (Nacht van Wiegel).quote:
Geloof ik graag. Toen ik naar bed ging waren de meeste al niet al te fris meerquote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:56 schreef Sked het volgende:
[..]
De meeste kamerleden hadden er ook nogal wat moeite mee
http://www.npo.nl/livequote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:57 schreef Geralt het volgende:
[..]
Hoe laat is dat en is daar een stream van?
Over een minuutje op NED2, niks geen NPOquote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:57 schreef Geralt het volgende:
[..]
Hoe laat is dat en is daar een stream van?
NPO2quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:59 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Over een minuutje op NED2, niks geen NPO
NPO2 noemen we dat, begrepenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:59 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Over een minuutje op NED2, niks geen NPO
Nja, eerlijk gezegd vind ik dat het soms wel erg vermoeiend is. Zulke dingen als de Nacht van Wiegel kun je natuurlijk ook terugkijken.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:57 schreef RvLaak het volgende:
Is leuk en interessant... En soms maak je dan live mee dat een kabinet explodeert (Nacht van Wiegel).
Terugkijken is niet interessant, kun je beter het nieuws kijken. Veel korterquote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nja, eerlijk gezegd vind ik dat het soms wel erg vermoeiend is. Zulke dingen als de Nacht van Wiegel kun je natuurlijk ook terugkijken.
Dat kan ook nog.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:01 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Terugkijken is niet interessant, kun je beter het nieuws kijken. Veel korter
K'heb Nieuwsuur maar uitgezet... Hoop teveel op een uitglijder van Rutte en de val van het kabinet... IJdele hoop, ben ik bang.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:03 schreef Joosie200 het volgende:
Stereo Rutte, tweemaal aan het woord, live èn in Nieuwsuur
Waar hoop je dan het meeste op als er een nieuw kabinet zou aantreden?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:04 schreef RvLaak het volgende:
[..]
K'heb Nieuwsuur maar uitgezet... Hoop teveel op een uitglijder van Rutte en de val van het kabinet... IJdele hoop, ben ik bang.
Dit is de ochtend van Samsom, gewoon veel koffie drinken... tegen 10 uur vallen ze.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:04 schreef RvLaak het volgende:
[..]
K'heb Nieuwsuur maar uitgezet... Hoop teveel op een uitglijder van Rutte en de val van het kabinet... IJdele hoop, ben ik bang.
Ik ook. Maar ik heb al zoveel debatten gezien waarbij ik dacht hier kan het wel eens gaan vallen, maar steeds weer niet. Het moet maar eens. Vind ik.quote:
Een menselijk beleid. Liefst SP, in welke combinatie dan ook.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:04 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Waar hoop je dan het meeste op als er een nieuw kabinet zou aantreden?
Stiekem hoop ik het ook.![]()
Een minister-president met visie, een staatsman.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:04 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Waar hoop je dan het meeste op als er een nieuw kabinet zou aantreden?
Stiekem hoop ik het ook.![]()
Die zijn bonnetjes van vijftien jaar geleden bewaart, vooral. Heul Belangrijk.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:05 schreef Perrin het volgende:
[..]
Een minister-president met visie, een staatsman.
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:48 schreef vipergts het volgende:
Nu Cees H heeft gezegd dat het hem niet uitmaakt of het openbaar word kan Rutte zich niet niet meer achter geheimhouding verschuilen. Die onderste steen kan dankzij Cees dus echt boven.
Je zou je overigens ook kunnen afvragen wáárom een zware crimineel er opeens geen probleem mee heeft dat de onderste steen boven komt. Zulke gasten zijn geen domme jongens en gaan niet zomaar hun eigen ramen ingooien dus het is best aannemelijk dat ze hem een oor hebben proberen aan te naaien en zijn goedkeuring een koekje van eigen deeg is naar Teeven of het OM toe?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:49 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Het is wel ernstig dat zware criminelen voor "de onderste steen" moeten zorgen tegenwoordig.
Jammer!quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:05 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik ook. Maar ik heb al zoveel debatten gezien waarbij ik dacht hier kan het wel eens gaan vallen, maar steeds weer niet. Het moet maar eens. Vind ik.
Dat is wel een lastige combinatie.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:05 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Een menselijk beleid. Liefst SP, in welke combinatie dan ook.
Voorheen was ik voorstander van een SP/VVD kabinet. SP op alle menselijke posten, VVD op alles wat met geld te maken heeft. Zo krijg je een sociaal, doch betaalbaar, beleid.
Hey, hij moet wel de VVD lijn uitdragenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:06 schreef LTVDK het volgende:
Grapje maken hoe je het bewijsmateriaal had kunnen verduisteren, lekker bezig Mark
Na Rutte I met gedogen, Rutte II met de C-3 zie ik graag een Rutte III met een Brabants experiment op landelijk niveau zoals je al omschrijft. Lijkt me geinig, als die andere experimenten mochten waarom deze dan niet?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:05 schreef RvLaak het volgende:
Voorheen was ik voorstander van een SP/VVD kabinet. SP op alle menselijke posten, VVD op alles wat met geld te maken heeft. Zo krijg je een sociaal, doch betaalbaar, beleid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |