Hoe laat is dat en is daar een stream van?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:53 schreef Joosie200 het volgende:
Ik ga dualscreen straks, wil Nieuwsuur niet missen
Is leuk en interessant... En soms maak je dan live mee dat een kabinet explodeert (Nacht van Wiegel).quote:
Geloof ik graag. Toen ik naar bed ging waren de meeste al niet al te fris meerquote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:56 schreef Sked het volgende:
[..]
De meeste kamerleden hadden er ook nogal wat moeite mee
http://www.npo.nl/livequote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:57 schreef Geralt het volgende:
[..]
Hoe laat is dat en is daar een stream van?
Over een minuutje op NED2, niks geen NPOquote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:57 schreef Geralt het volgende:
[..]
Hoe laat is dat en is daar een stream van?
NPO2quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:59 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Over een minuutje op NED2, niks geen NPO
NPO2 noemen we dat, begrepenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:59 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Over een minuutje op NED2, niks geen NPO
Nja, eerlijk gezegd vind ik dat het soms wel erg vermoeiend is. Zulke dingen als de Nacht van Wiegel kun je natuurlijk ook terugkijken.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:57 schreef RvLaak het volgende:
Is leuk en interessant... En soms maak je dan live mee dat een kabinet explodeert (Nacht van Wiegel).
Terugkijken is niet interessant, kun je beter het nieuws kijken. Veel korterquote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nja, eerlijk gezegd vind ik dat het soms wel erg vermoeiend is. Zulke dingen als de Nacht van Wiegel kun je natuurlijk ook terugkijken.
Dat kan ook nog.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:01 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Terugkijken is niet interessant, kun je beter het nieuws kijken. Veel korter
K'heb Nieuwsuur maar uitgezet... Hoop teveel op een uitglijder van Rutte en de val van het kabinet... IJdele hoop, ben ik bang.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:03 schreef Joosie200 het volgende:
Stereo Rutte, tweemaal aan het woord, live èn in Nieuwsuur
Waar hoop je dan het meeste op als er een nieuw kabinet zou aantreden?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:04 schreef RvLaak het volgende:
[..]
K'heb Nieuwsuur maar uitgezet... Hoop teveel op een uitglijder van Rutte en de val van het kabinet... IJdele hoop, ben ik bang.
Dit is de ochtend van Samsom, gewoon veel koffie drinken... tegen 10 uur vallen ze.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:04 schreef RvLaak het volgende:
[..]
K'heb Nieuwsuur maar uitgezet... Hoop teveel op een uitglijder van Rutte en de val van het kabinet... IJdele hoop, ben ik bang.
Ik ook. Maar ik heb al zoveel debatten gezien waarbij ik dacht hier kan het wel eens gaan vallen, maar steeds weer niet. Het moet maar eens. Vind ik.quote:
Een menselijk beleid. Liefst SP, in welke combinatie dan ook.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:04 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Waar hoop je dan het meeste op als er een nieuw kabinet zou aantreden?
Stiekem hoop ik het ook.![]()
Een minister-president met visie, een staatsman.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:04 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Waar hoop je dan het meeste op als er een nieuw kabinet zou aantreden?
Stiekem hoop ik het ook.![]()
Die zijn bonnetjes van vijftien jaar geleden bewaart, vooral. Heul Belangrijk.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:05 schreef Perrin het volgende:
[..]
Een minister-president met visie, een staatsman.
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:48 schreef vipergts het volgende:
Nu Cees H heeft gezegd dat het hem niet uitmaakt of het openbaar word kan Rutte zich niet niet meer achter geheimhouding verschuilen. Die onderste steen kan dankzij Cees dus echt boven.
Je zou je overigens ook kunnen afvragen wáárom een zware crimineel er opeens geen probleem mee heeft dat de onderste steen boven komt. Zulke gasten zijn geen domme jongens en gaan niet zomaar hun eigen ramen ingooien dus het is best aannemelijk dat ze hem een oor hebben proberen aan te naaien en zijn goedkeuring een koekje van eigen deeg is naar Teeven of het OM toe?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:49 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Het is wel ernstig dat zware criminelen voor "de onderste steen" moeten zorgen tegenwoordig.
Jammer!quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:05 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik ook. Maar ik heb al zoveel debatten gezien waarbij ik dacht hier kan het wel eens gaan vallen, maar steeds weer niet. Het moet maar eens. Vind ik.
Dat is wel een lastige combinatie.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:05 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Een menselijk beleid. Liefst SP, in welke combinatie dan ook.
Voorheen was ik voorstander van een SP/VVD kabinet. SP op alle menselijke posten, VVD op alles wat met geld te maken heeft. Zo krijg je een sociaal, doch betaalbaar, beleid.
Hey, hij moet wel de VVD lijn uitdragenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:06 schreef LTVDK het volgende:
Grapje maken hoe je het bewijsmateriaal had kunnen verduisteren, lekker bezig Mark
Na Rutte I met gedogen, Rutte II met de C-3 zie ik graag een Rutte III met een Brabants experiment op landelijk niveau zoals je al omschrijft. Lijkt me geinig, als die andere experimenten mochten waarom deze dan niet?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:05 schreef RvLaak het volgende:
Voorheen was ik voorstander van een SP/VVD kabinet. SP op alle menselijke posten, VVD op alles wat met geld te maken heeft. Zo krijg je een sociaal, doch betaalbaar, beleid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |