quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:46 schreef Sked het volgende:
Zijlstra kan beter oprotten naar de bodem van de oceaan
Het maakt me niet uit wie het doet, maar mijn stem heeft iequote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:46 schreef RvLaak het volgende:
[..]. Degene die de VVD juridisch vermoord zou zich onsterfelijk maken
Pleur jij eens zelf lekker op, kneusquote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:47 schreef crashbangboom het volgende:
Nieuwe feiten aldus Zijlstra en Pechtold.
Godver, een 15 jaar geleden verzopen kalf. Welke Nederlander gives a fuck? Ga 'ns wat doen sukkels.
Hierna MH17 en Demmink misschien.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:47 schreef crashbangboom het volgende:
Godver, een 15 jaar geleden verzopen kalf. Welke Nederlander gives a fuck? Ga 'ns wat doen sukkels.
Als het je niet interesseert; waarom kijk je dit debat dan? Ga 'ns wat doenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:47 schreef crashbangboom het volgende:
Wat RvLaak zegtquote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:48 schreef Geralt het volgende:
[..]
Als het je niet interesseert; waarom kijk je dit debat dan? Ga 'ns wat doen
Ik doe wat, ik wijs erop dat er wellicht wat belangrijkere zaken zijn dan een verzopen kalf van 15 jaar oud.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:48 schreef Geralt het volgende:
[..]
Als het je niet interesseert; waarom kijk je dit debat dan? Ga 'ns wat doen
Zou zij dan de MvW indienen?quote:
Het scheelde niet veelquote:
Ceterum censeo Carthaginem esse delendamquote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:48 schreef Joosie200 het volgende:
In be4: en voorts zijn wij van mening dat er een einde moet komen aan de bio-industrie.![]()
Teflon regeert
En geen tieten...quote:
Geen van allen (tot nu toe)... Allemaal laffe honden.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:50 schreef Sked het volgende:
Thieme vindt dat wij een MvW in moeten dienen, maar zelf doet ze het niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |