SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De bedoeling is voor iedereen om dat zo leuk, mooi en origineel mogelijk te bewerken (met paint en/of photoshop). Dit moet opgestuurd worden naar het aangewezen inleverpunt voor het eindigen van de deadline. Het leuke is om het plaatje te begeleiden met titel. Mocht je nog ietsjes meer tijd nodig hebben na de deadline. Geef dit dan even van te voren aan.
Na de deadline zal diegene naar wie de inzendingen zijn gestuurd alle deelnames posten met titel. Er wordt geen naam van de maker erbij vermeld. Ook zet diegene er een poll bij zodat *lurkers* en liefhebbers kunnen stemmen op hun favoriet. Neem even de tijd om ze allemaal goed te bekijken voor je een keuze maakt. (Het is tof, als de stemmer, in een bericht post op wie en waarom er gestemd is, maar dat is geen moetje.)
Het plaatje dat binnen de vastgestelde tijd de meeste stemmen heeft is de winnaar. Deze krijgt 3 punten. (nummer 2 krijgt 2 punten en nummer 3 krijgt 1 punt). Bij gelijkspel spreken we onderling een verlenging af.
De makers zullen dan ook bekend gemaakt worden door de "battle master". En deze past de lijst der deelnemers aan door de punten erbij op te tellen.
Spelregels
- Iedereen mag meedoen.
- Je mag paint, photoshop, etc. gebruiken. Zorg er wel voor dat hij origineel is, dus niet klakkeloos van internet halen!
- Je mag maar 1 plaatje per ronde inzenden.
- De deadline wordt onderling steeds afgesproken.
- Bij het stemmen: per persoon mag er maar 1x gestemd worden per ronde (niet op jezelf).
- De Battle master schat de stemtijd in en post deze sluitingstijd bij de poll.
- De winnaar mag het plaatje voor de volgende ronde uitkiezen, of hij zegt dat de volgende poster het mag doen.
- De Battle master is in principe de winnaar van de vorige ronde, maar hij of zij mag ook hulp inschakelen door een vervangende battle master te vragen.SPOILER: Vorige DelenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Scorebord 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Scorebord 2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige Links:
Link naar poll creator
Linkje naar de OP
Linkje naar de Battlepost
De almachtige trommels
Photoshop your own reality...![]()
Nieuwe opdracht...
Hoop dat jullie er iets leuks mee kunnen verzinnen...
Inleveren tot zondagavond 20.00 uur...Photoshop your own reality...![]()
Bedankt...quote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:45 schreef 44rdbei het volgende:
gefeliciteerd Osvaldo![]()
en gelijk een nieuwe opdracht
Gaat het lukken met deze foto?Photoshop your own reality...![]()
Ik heb niet direct een idee, maat hij is goed te doen verwacht ik.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:47 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Bedankt...
Gaat het lukken met deze foto?![]()
OK, dan hou ik het bij deze...quote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:48 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ik heb niet direct een idee, maat hij is goed te doen verwacht ik.
Veel succes en leuke ideeën allemaal...
Ik had meteen een idee, maar dat levert waarschijnlijk een ban op als die buiten KPD word geplaatst
Ik ga iets anders verzinnen🐱![]()
Ook als je hem beetje censureert?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:58 schreef GekkePoes het volgende:
Ik had meteen een idee, maar dat levert waarschijnlijk een ban op als die buiten KPD word geplaatst
Ik ga iets anders verzinnen![]()
Ik gok dat je doelt op iets met twee handenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:58 schreef GekkePoes het volgende:
Ik ga iets anders verzinnen
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30![]()
Dat had ook gekundquote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:08 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ik gok dat je doelt op iets met twee handen. had te maken met gynaecologie
🐱![]()
Ik heb een idee, het martelverhaal gaat weer in, eerst paint dan leren voor hertentamen
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ik heb wel een geinig ideetje. Wordt doodsimpel in de uitvoering, maar het is meer op de humor gericht.(Net als mijn plaatje met die ijsbeer hier!
)
![]()
Eerste poging zwaar mislukt, wist al snel dat dat hem niet ging worden...![]()
Maar heb het nu anders aangepakt en dat begint er al op te lijken...
Pas één inzending en heb er zelf ook één gemaakt... Beetje weinig nog...
Ja mijn eerste idee faalde omdat ik iets over het hoofd had gezien, en aan een 2e ben ik nog niet toegekomen.
Het plaatje is alleen wel zo simpel dat het gewoon moeilijk wordt er iets goeds bij te verzinnen.![]()
quote:Op zaterdag 14 maart 2015 00:48 schreef Osvaldo2 het volgende:
Pas één inzending en heb er zelf ook één gemaakt... Beetje weinig nog...
Ben bezig, maar het schiet nog niet op....![]()
Misschien vanavond na een paar biertjes!![]()
![]()
Nu dus 5 in totaal... Maar nog meer dan een uur de tijd om in te zenden dus wie weet nog meer...Photoshop your own reality...![]()
Battle Post
Het origineel
De inzendingen
1- Buitenaardse haai op zoek naar smakelijke hapjes
2- Fall
3- Plankenkoorts
4- "Stardis? Targate?"
5- Alien Fashion Show
Poll: Welke vind jij het beste?
• 1-Buitenaardse haai op zoek
• 2-Fall
• 3-Plankenkoorts
• 4-"Stardis? Targate?"
• 5-Alien Fashion Show
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Stemmen kan tot dinsdagavond 20.00 uur...Photoshop your own reality...![]()
Ik vind die haai ongelooflijk mooi gemaakt.De progressief en de allochtoon vormen een symbiose.
Dat die parasiteert op de samenleving in zijn geheel, moet natuurlijk verzwegen worden.![]()
Deze battle kan nog alle kanten op, nog niets beslist... Dus stemmen mensen!!!
Je kan nog iets meer dan een uur stemmen. Daarna is je kans daarvoor verkeken...
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:36 schreef Osvaldo2 het volgende:
Je kan nog iets meer dan een uur stemmen. Daarna is je kans daarvoor verkeken...![]()
![]()
De uitslag...
De eerste plaats is voor ToT met "Stardis? Targate?" Gefeliciteerd en 3 punten...
Dan een gedeelde tweede plaats, allebei 2 punten...
GekkePoes met "Buitenaardse haai op zoek naar smakelijke hapjes" en
Osvaldo2 met "Alien Fashion Show"
De derde plaats is voor HaJee met "Plankenkoorts", 1 punt...
En dan nog een eervolle vermelding voor 44rdbei met "Fall"...
Nieuwe stand:
Osvaldo2 24 (+2)
ToT 18 (+3)
44rdbei 15
SuperHarregarre 8
GekkePoes 8 (+2)
HeaN82 5
Nattekat 3
JPO 2
Jodelahity 2
Hajee 2 (+1)
MuBassie 1
LocoCoco 1
Lindgren 1
ToT is de nieuwe battlemaster en mag een nieuwe foto uitzoeken...Photoshop your own reality...![]()
Verbaasd mij ook, had verwacht dat je met die paint wel meer stemmen zou krijgen...quote:
![]()
Thanks folks!
Was echt een teringkarwei: elke frame van de Tardis resizen en op een andere plaats zetten. (Het was een klein plaatje waarbij hij om z'n middelpunt draaide).
Er zijn nog een paar dingetjes die ik had willen aanpassen, maar er zit al uren aan werk in!![]()
![]()
Ik stiekem ook, maar kiezer bepaaldquote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:25 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Verbaasd mij ook, had verwacht dat je met die paint wel meer stemmen zou krijgen...![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:32 schreef ToT het volgende:
Next one:
[ afbeelding ]
Wat laten jullie haar dragen?![]()
![]()
Die vond ik ook erg mooi!quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Congratz! Had trouwens op de haai van GekkePoes gestemd.![]()
![]()
Daar heb ik ook heel lang aan zitten werken. Er was eerst ook nog een robot en een fotograaf maar die heb ik op het laatst maar weggehaald, beter zo...quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:35 schreef ToT het volgende:
Ik heb trouwens op de alien fashion show gestemd.
En op het eind een hele tijd met kleuren, contrast en scherpte zitten spelen om er één geheel van te maken...Photoshop your own reality...![]()
Ja dat is allemaal ook wel te zien!quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:29 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Daar heb ik ook heel lang aan zitten werken. Er was eerst ook nog een robot en een fotograaf maar die heb ik op het laatst maar weggehaald, beter zo...
En op het eind een hele tijd met kleuren, contrast en scherpte zitten spelen om er één geheel van te maken...Echt veel tijd in gestoken!
![]()
Lijkt mij prima... Heeft iedereen in het weekend tijd om aan een meesterwerk te werken...quote:Op woensdag 18 maart 2015 19:57 schreef ToT het volgende:
Oh, en zondag als deadline aanhouden? 20.00?
Mocht iemand deze nodig hebben...
PNGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Photoshop your own reality...![]()
![]()
DE BATTLE!!!
![]()
Het origineel:
En wat hebben we er van gemaakt?
1: Ga eens bier halen kut!
2: Bierbommetjes
3: We want beer
Poll: De beste paint
• Ga eens bier halen kut!
• Bierbommetjes
• We want beer
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier![]()
Gestemd op die van 'ga eens bier halen kut' omdat ik die situatie mooi vind.Fylax is op televisie geweest![]()
Heb ik ook op gestemd... Is ook mooi qua belichting, echt een zonnig tafereel...quote:Op maandag 23 maart 2015 10:35 schreef jodelahity het volgende:
Gestemd op die van 'ga eens bier halen kut' omdat ik die situatie mooi vind.
Ow ik zat aan woensdag te denken!quote:Op dinsdag 24 maart 2015 23:14 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Normaal gesproken wel, het is dinsdagavond...
Momentje, ben op Radio49 bezig te draaien, ik kijk ff of ik zo tijd heb!![]()
![]()
Sluit dan wel vast even de poll... Dan zijn er 2 eerste plaatsen en kan die ander dit keer de battlemaster zijn...quote:Op dinsdag 24 maart 2015 23:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow ik zat aan woensdag te denken!
Momentje, ben op Radio49 bezig te draaien, ik kijk ff of ik zo tijd heb!
Edit: Te laat...
Ik heb de ink daar niet meer voor!quote:Op dinsdag 24 maart 2015 23:19 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Sluit dan wel vast even de poll... Dan zijn er 2 eerste plaatsen en kan die ander dit keer de battlemaster zijn...Maar bij deze is-ie gesloten en zijn er 2 winnaars!
![]()
![]()
Ohja ik wilde daar ook nog even buurten maar is er niet van gekomen...quote:Op dinsdag 24 maart 2015 23:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow ik zat aan woensdag te denken!
Momentje, ben op Radio49 bezig te draaien, ik kijk ff of ik zo tijd heb!![]()
![]()
DE UITSLAG!
Gedeelde eerste plaats voor:
“Ga eens bier halen kut” van HeaN82
En “We want beer” van Osvaldo2
Een eervolle 2e plaats voor “Bierbommetjes” van GekkePoes
Osvaldo2 27 (+3)
ToT 18
44rdbei 15
GekkePoes 10 (+2)
SuperHarregarre 8
HeaN82 8 (+3)
Nattekat 3
JPO 2
Jodelahity 2
Hajee 2 (+1)
MuBassie 1
LocoCoco 1
Lindgren 1Osvaldo en HeaN mogen lekker onderling uitruzieën wie de volgende battlemaster wordt!
[ Bericht 2% gewijzigd door ToT op 25-03-2015 00:25:03 ]![]()
Volgens het nieuwe puntentelling-systeem zou GekkePoes nu toch op de tweede plaats moeten uitkomen en 2 punten moeten krijgen?Photoshop your own reality...![]()
En ik wil geen battlemaster zijn, ben dat dit jaar al zo vaak geweest...
Dus HeaN82 mag het dit keer zijn...
Ow is ook goed.quote:Op woensdag 25 maart 2015 00:20 schreef Osvaldo2 het volgende:
Volgens het nieuwe puntentelling-systeem zou GekkePoes nu toch op de tweede plaats moeten uitkomen en 2 punten moeten krijgen?![]()
![]()
Ow, ik ga even op zoek.....quote:Op woensdag 25 maart 2015 00:21 schreef Osvaldo2 het volgende:
En ik wil geen battlemaster zijn, ben dat dit jaar al zo vaak geweest...
Dus HeaN82 mag het dit keer zijn...![]()
Nieuwe opdracht...
Inleveren tot zondagavond 20.00 uur...![]()
quote:Op woensdag 25 maart 2015 17:18 schreef HeaN82 het volgende:
Nieuwe opdracht...
[ afbeelding ]
Inleveren tot zondagavond 20.00 uur...Ik verwacht minstens 1 paintje met een moslim met z'n broek op de enkels!
![]()
![]()
Nog steeds geen goed idee? Hmmm, ik vind hem eigenlijk wel makkelijk. Denk bijv. eens aan alle spreekwoorden en gezegdes die er over schapen zijn... Daar zijn leuke GIFjes van te maken...quote:
Ik ben een beetje druk, misschien ligt het daaraan!quote:Op donderdag 26 maart 2015 23:39 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Nog steeds geen goed idee? Hmmm, ik vind hem eigenlijk wel makkelijk. Denk bijv. eens aan alle spreekwoorden en gezegdes die er over schapen zijn... Daar zijn leuke GIFjes van te maken...![]()
Terecht, nu men ons een heel uur met die zomertijd heeft afgenomen... Mooie paints vergen nu eenmaal wel wat tijd...quote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:39 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
[info]Ik verzet de inleverdatum naar maandag 20.00 uur[/info]
Goed of slecht, stuur de volgende keer je soep naar de battlemaster!quote:Op zondag 29 maart 2015 21:09 schreef IkbenzogenaamdnieuwopFok het volgende:
Ik huil mezelf in slaap.Heel slecht deze
[ afbeelding ]![]()
![]()
DE BATTLE!!!
![]()
Het origineel:
En wat hebben we er van gemaakt?
1: Wilt u saus bij de shoarmá-á-á-á-á?
2: Iets met schapen en een dam.
3: Het bezeten schaap.
Poll: Schaap
• Wilt u saus bij de shoarmá-á-á-á-á?
• Iets met schapen en een dam.
• Het bezeten schaap.
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier![]()
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:58 schreef HeaN82 het volgende:
[info]Stemmen kan nog tot morgen +/- 20.00 uur....[/info]Gedaan100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Gaan die modjes hier opeens allemaal met van die blauwe info-balken lopen patsen...![]()
Ik moet ook maar eens modje worden...
MED / Oerbeerquote:Op woensdag 1 april 2015 00:04 schreef Osvaldo2 het volgende:
Gaan die modjes hier opeens allemaal met van die blauwe info-balken lopen patsen...![]()
Ik moet ook maar eens modje worden...![]()
ONZ?100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Nee, was maar een geintje, vandaar ook die nee schuddende smiley... Heb ik ook helemaal de tijd niet voor...quote:
Is maar een mythe, ik ben nog drukker geweest met een stormlooptopic in NWS dan al die tijd in EXAquote:Op woensdag 1 april 2015 00:20 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Nee, was maar een geintje, vandaar ook die nee schuddende smiley... Heb ik ook helemaal de tijd niet voor...
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Nee, is ook niet echt iets voor mij. Een tijd geleden was er vraag om een apart paint-subforum te starten. Daar had ik dan nog wel interesse voor gehad...quote:Op woensdag 1 april 2015 00:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is maar een mythe, ik ben nog drukker geweest met een stormlooptopic in NWS dan al die tijd in EXA
Maar geen zin om troll-topics te gaan bewaken...
![]()
DE UITSLAG!
Gedeelde eerste plaats voor:
“Iets met schapen en een dam.” van HeaN82
En “Het bezeten schaap.” van Osvaldo2
Een eervolle 2e plaats voor “Wilt u saus bij de shoarmá-á-á-á-á?” van GekkePoes
Osvaldo2 30 (+3)
ToT 18
44rdbei 15
GekkePoes 12 (+2)
HeaN82 11 (+3)
SuperHarregarre 8
Nattekat 3
JPO 2
Jodelahity 2
Hajee 2
MuBassie 1
LocoCoco 1
Lindgren 1Osvaldo en HeaN mogen lekker onderling uitruzieën wie de volgende battlemaster wordt!
![]()
![]()
Ik wil deze keer liever geen battlemaster zijn... Mijn computer doet erg raar de laatste dagen en ik vrees dat ik heel de boel opnieuw moet gaan installeren...![]()
HeaN82 wil jij nog een keer de battlemaster zijn? Of anders GekkePoes misschien?Photoshop your own reality...![]()
Ok, Nieuwe ronde![]()
Ik zal de deadline zetten op .Maandag om 20:00
Plaatjes via de PM insturen
[ Bericht 20% gewijzigd door GekkePoes op 02-04-2015 20:24:16 ]🐱![]()
Ik ga ook wel weer meedoen bij deze. Ik kan wel wat van die hondentepels makenFylax is op televisie geweest![]()
Kijken of we iets kunnen verzinnen.quote:Op donderdag 2 april 2015 19:58 schreef GekkePoes het volgende:
Ok, Nieuwe ronde![]()
[ afbeelding ]
Ik zal de deadline zetten op .Maandag om 20:00
Plaatjes via de PM insturen![]()
Even een PNG gemaakt...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Photoshop your own reality...![]()
Het zal wel een keer leuk zijn als we 10 inzendingen hebben
Misschien dat tijdens de pasen heel veel mensen vrij hebben. Zal ik de deadline maar op dinsdag zetten vanwege pasen.?🐱![]()
Voor de verandering weer eens een poging tot het verzinnen en beginnen aan iets.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Prima!quote:Op vrijdag 3 april 2015 22:32 schreef GekkePoes het volgende:
Het zal wel een keer leuk zijn als we 10 inzendingen hebben
Misschien dat tijdens de pasen heel veel mensen vrij hebben. Zal ik de deadline maar op dinsdag zetten vanwege pasen.?![]()
Leuke UIquote:Op zondag 5 april 2015 23:35 schreef GekkePoes het volgende:
nog maar 3 inzendingen, daar mag nog meer bij![]()
![]()
Nieuwe stemronde
Het orginele plaatjeDe inzendingen
![]()
Hond krijgt het respect wat het verdient
Appels plukken
Niet voor de poes
Poll: Wie van de drie?
• Hond krijgt het respect wat het verdient
• Appels plukken
• Niet voor de poes
Tussenstand:
[ Bericht 5% gewijzigd door GekkePoes op 07-04-2015 20:05:31 ]🐱![]()
![]()
Die eerste is teringflauw!
Mja ikzelf heb de laatste tijd erg weinig motivatie.
Veel aan mijn hoofd, en ik voel me prettiger met de vrijblijvendheid van de gewone painttopicjes.![]()
Die eerste
Ik heb zelf ook niet echt de motivatie, ik zit veel te weinig achter mijn computer voor vrije tijd, misschien als het weer rustig wordt.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
ja is prima, maakt niet zoveel uit.quote:Op donderdag 9 april 2015 23:39 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Zullen morgenavond 20.00 uur maar doen?![]()
![]()
3 dagen is toch de termijn?quote:Op donderdag 9 april 2015 23:39 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Zullen morgenavond 20.00 uur maar doen?
(maar de uitslag is al bijna duidelijk)
🐱![]()
ik dacht dat de termijn 2 dagen was...quote:Op vrijdag 10 april 2015 09:40 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
3 dagen is toch de termijn?
(maar de uitslag is al bijna duidelijk)
maar eigenlijk maakt het niet zoveel uit, 3 is ook prima![]()
Nog minder dan een uur om te stemmen... Dus wie dat nog niet gedaan heeft, straks ben je te laat...
Het orginele plaatje.
We have a winner
1e plaats:
Osvaldo2
Appels plukken
2e plaats
jodelahity
Hond krijgt het respect wat het verdient
3e plaats
44rdbei
Niet voor de poes...
De nieuwe tussenstand:
Osvaldo2 33 (+3)
ToT 18
44rdbei 16 (+1)
GekkePoes 12
HeaN82 11
SuperHarregarre 8
Jodelahity 4 (+2)
Nattekat 3
JPO 2
Hajee 2
MuBassie 1
LocoCoco 1
Lindgren 1🐱![]()
Aah, ben weer battlemaster dus... Iedereen bedankt voor de stemmen...![]()
Vond die van Jodelahity trouwens ook wel erg leuk... Een goed voorbeeld hoe je met een heel goed idee al aan een vrij eenvoudige paint genoeg hebt...
Ik ga een nieuwe foto zoeken...Photoshop your own reality...![]()
Nieuwe opdracht...
Deze keer eens wat anders, geen onderwerp maar een decor. Wat zwemt, drijft, loopt, zit, groeit, woont, leeft er in dit aquarium???
Of zoals een bekende Engelse dichter het ooit verwoorde; "Every aquarium is a stage..."![]()
Succes allemaal, mogen de muzes u briljante ideeën influisteren...
Inzenden kan tot dinsdagavond 20.00 uur...Photoshop your own reality...![]()
Thanks...quote:Op vrijdag 10 april 2015 23:17 schreef 44rdbei het volgende:
Gefeliciteerd Osvaldo![]()
Mijn inzending was treurig.
Ik vond jouw inzending best leuk, geeft een stevige knal als die zo'n tennisbal stuk bijt...![]()
Kan je iets met de nieuwe opdracht?Photoshop your own reality...![]()
Ik verwacht het wel...quote:Op vrijdag 10 april 2015 23:36 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Thanks...
Ik vond jouw inzending best leuk, geeft een stevige knal als die zo'n tennisbal stuk bijt...![]()
Kan je iets met de nieuwe opdracht?
![]()
![]()
Mijn volgende paint ga ik met GIMP doen...
Begin het al een beetje door te krijgen. Het enige wat ik mis is de quick-selection tool en refine edges. Moet weer op de ouderwetse manier selecties gaan maken...![]()
Maar net al even een tutorial op YT gekeken en dat moet lukken, kost alleen een beetje meer tijd... Maar helemaal niet verkeerd voor een gratis programma...
[ Bericht 19% gewijzigd door Osvaldo2 op 11-04-2015 15:16:25 ]Photoshop your own reality...![]()
We gaan kijken....quote:Op vrijdag 10 april 2015 23:36 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Thanks...
Kan je iets met de nieuwe opdracht?![]()
Misschien iets verlengen dan?quote:Op maandag 13 april 2015 21:11 schreef Osvaldo2 het volgende:
Minder dan 24 uur te gaan en pas 1 inzending binnen... Tja...
Ik heb de mijne net ingestuurd...![]()
Dat is een leuke!!!quote:Op maandag 13 april 2015 21:23 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Misschien iets verlengen dan?
Ik heb de mijne net ingestuurd...![]()
Ja, misschien iets verlengen, nog even afwachten... Nu dus 2 inzendingen en eentje van mijzelf, 3 in totaal dus...Photoshop your own reality...![]()
Niet vergeten hoor!quote:Op zaterdag 11 april 2015 00:14 schreef Nattekat het volgende:
NIET VERGETEN NIET VERGETEN NIET VERGETEN![]()
![]()
![]()
Battle post
Het origineel
De inzendingen
1- Waterballet
2- Aquarium Bulb
3- Super Mario
Poll: Welke vind jij het beste?
• 1- Waterballet
• 2- Aquarium Bulb
• 3- Super Mario
Tussenstand:
Stemmen kan tot donderdagavond 20.00 uur...Photoshop your own reality...![]()
Alle drie de inzendinge waren leuk. Die bulb is zeker kunstzinnig, maar Mario was IMHO het leukst.
Lekker melig, maar wel goed verzorgd.De progressief en de allochtoon vormen een symbiose.
Dat die parasiteert op de samenleving in zijn geheel, moet natuurlijk verzwegen worden.![]()
Gelijke stand voor de eerste plaats... Dus er moeten nog wat stemmen bij om deze strijd te beslissen...
quote:Op woensdag 15 april 2015 23:33 schreef Osvaldo2 het volgende:
Gelijke stand voor de eerste plaats... Dus er moeten nog wat stemmen bij om deze strijd te beslissen...
Ik ben inmiddels overleden![]()
De uitslag...
De eerste plaats is voor 44rdbei met "Super Mario"... Gefeliciteerd en 3 punten...
De tweede plaats, met maar 1 stem minder, is voor HeaN82 met "Aquarium Bulb"... 2 punten
De derde plaats is voor Osvaldo2 met "Waterballet"... 1 punt
De nieuwe stand...
Osvaldo2 34 (+1)
44rdbei 19 (+3)
ToT 18
HeaN82 13 (+2)
GekkePoes 12
SuperHarregarre 8
Jodelahity 4
Nattekat 3
JPO 2
Hajee 2
MuBassie 1
LocoCoco 1
Lindgren 1
44rdbei is de nieuwe battlemaster...Photoshop your own reality...![]()
Oef, deze vind ik best wel een moeilijke... Maar ik probeer wat te verzinnen,,,quote:Op donderdag 16 april 2015 21:49 schreef 44rdbei het volgende:
De nieuwe opdracht:
[ afbeelding ]
Inleveren bij mij via PM.
Deadline maandagavond om 20:00.
succesPhotoshop your own reality...![]()
een beetje wel, maar Je kan er wel alle kanten mee op denk ik.quote:Op donderdag 16 april 2015 21:56 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Oef, deze vind ik best wel een moeilijke... Maar ik probeer wat te verzinnen,,,
Er kan van alles uit die put komen.![]()
FF brainstormenquote:Op donderdag 16 april 2015 21:49 schreef 44rdbei het volgende:
De nieuwe opdracht:
[ afbeelding ]
succes![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 april 2015 21:49 schreef 44rdbei het volgende:
De nieuwe opdracht:
[ afbeelding ]
succes![]()
![]()
tot woensdag 20:00 danquote:Op maandag 20 april 2015 21:02 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Oké, anders ff een paar dagen verlengen.![]()
![]()
Ik betwijfel of verlengen veel zin heeft... Er zijn al weken maar weinig inzendingen, niemand wil meer meedoen...![]()
Er zouden weer meer gewone paint-ropics moeten komen...
Nee, maar 2 schiet niet op... Wacht maar tot woensdag, wie weet is er dan nog wat bijgekomen...quote:Op maandag 20 april 2015 21:57 schreef 44rdbei het volgende:
ik kan hem ook vanavond al posten.
de mijne meegerekend hebben we er dan 2.....Photoshop your own reality...![]()
Ik ben een kneus op dit gebied (kan niet eens met een gewoon potlood tekenen), maar sla geen topic over. Niet opgeven, mensen!De progressief en de allochtoon vormen een symbiose.
Ik ga vanavond proberen om iets te maken, dus ik verwacht een matige soep!quote:Op maandag 20 april 2015 22:01 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Nee, maar 2 schiet niet op... Wacht maar tot woensdag, wie weet is er dan nog wat bijgekomen...![]()
En is het wat geworden?quote:Op dinsdag 21 april 2015 19:27 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Ik ga vanavond proberen om iets te maken, dus ik verwacht een matige soep!
Inzenden kan nog tot morgenavond...
Matige soep maak je in twee minuten:quote:Op dinsdag 21 april 2015 19:27 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Ik ga vanavond proberen om iets te maken, dus ik verwacht een matige soep!
Matige soep...De progressief en de allochtoon vormen een symbiose.
---BATTLE-POST---
Origineel:
En dit hebben we ervan gemaakt:
1: Oase
2: As rich as a Lannister
---DE POLL ---
Poll: Welke vind jij de beste?
• 1: Oase
• 2: As rich as a Lannister
Tussenstand:
- Niet op jezelf stemmen
- Slechts 1x stemmen
Poll sluit donderdag om 20:00![]()
quote:Tja, iedereen heeft het druk vandaag de dag, niets aan te doen... Toch jammer, dit was best een leuk topic... Maar zonder inzendingen houdt het op, helaas...quote:Op woensdag 22 april 2015 23:24 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Helaas kon ik niks meer verzinnen.
Ben ook net thuis van het werk.
Misschien moeten we maar een korte pauze inlassen voor deze reeks.quote:Op woensdag 22 april 2015 23:38 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
[..]
Tja, iedereen heeft het druk vandaag de dag, niets aan te doen... Toch jammer, dit was best een leuk topic... Maar zonder inzendingen houdt het op, helaas...![]()
Ja, dat lijkt mij bijna onvermijdelijk. Alleen ben ik bang dat die korte pauze heel lang gaat worden...quote:Op woensdag 22 april 2015 23:43 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Misschien moeten we maar een korte pauze inlassen voor deze reeks.
Ik herinner me nog paint-topics die tot 4 delen gingen, paint na paint na paint...
Maar die tijden zijn helaas voorbij, zo jammer...
Ik denk dat het wel weer goedkomt zodra de zomer aanbreekt, toen de 2014 editie begon was het augustus en toen liep het lekker.quote:Op woensdag 22 april 2015 23:53 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt mij bijna onvermijdelijk. Alleen ben ik bang dat die korte pauze heel lang gaat worden...
Ik herinner me nog paint-topics die tot 4 delen gingen, paint na paint na paint...
Maar die tijden zijn helaas voorbij, zo jammer...100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ik zoek bijna elke dag naar leuk paint materiaal.quote:Op woensdag 22 april 2015 23:53 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt mij bijna onvermijdelijk. Alleen ben ik bang dat die korte pauze heel lang gaat worden...
Maar die tijden zijn helaas voorbij, zo jammer...
Alleen de laatste tijd is er weinig leuks te vinden.
Maar het komt vanzelf goed, zoekt en gij zult vinden!![]()
![]()
Zat ik ook aan te denken. Op enkele losse shopjes na heb ik momenteel er ff helemaal geen zin meer in. Dat komt op den duur uiteraard wel weer terug, maar het voelt bijna als een soort verplichting om steeds weer een ronde mee te doen. Misschien eerst weer een paar gewone painttopics met een bepaald onderwerp.quote:Op woensdag 22 april 2015 23:43 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Misschien moeten we maar een korte pauze inlassen voor deze reeks.Hopelijk komt de zin daarna weer terug.
![]()
Heb mijn harde schijf maar eens zitten opruimen en dit was dus al de 16de battle van dit jaar. Dat hebben we toch mooi gedaan...![]()
Maar ben het er mee eens dat we nu maar een tijdje pauze moeten nemen en dit dus voorlopig de laatste was...
Hoop wel dat er daarvoor in de plaats weer meer gewone paint-topics zullen komen...
Ik zie mijn naam doorgestreept en meteen daaronder R.I.P.... Ik schrok er van, even dacht ik dat ik overleden was...quote:Op vrijdag 24 april 2015 08:59 schreef 44rdbei het volgende:
Osvaldo2 is de nieuwe battlemaster.
R.I.P.
quote:Op vrijdag 24 april 2015 20:03 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Ik zie mijn naam doorgestreept en meteen daaronder R.I.P.... Ik schrok er van, even dacht ik dat ik overleden was...Ik moest ook ff teruglezen, ja!
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 24 april 2015 20:03 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Ik zie mijn naam doorgestreept en meteen daaronder R.I.P.... Ik schrok er van, even dacht ik dat ik overleden was...![]()
![]()
Kutkick om de paintskills levend te houden; wat heb ik uit het plaatje gesoept, waar is dat gebeurd en wat werd geblokkeerd?
Sommige imperfecties expres erin gelaten als hint
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Moeilijk... Maar links voor het gebouw stond iemand met een rollator... En het midden van de bus is ook bewerkt, is wazig en een stuk van de bus hangt over de stoep heen...quote:Op vrijdag 29 mei 2015 17:34 schreef Nattekat het volgende:
Kutkick om de paintskills levend te houden; wat heb ik uit het plaatje gesoept, waar is dat gebeurd en wat werd geblokkeerd?
[ afbeelding ]
Sommige imperfecties expres erin gelaten als hint
En zie ik daar ook nog reflecties in de ramen?
Maar geen idee wat daar nu echt gebeurd is...
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:56 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Moeilijk... Maar links voor het gebouw stond iemand met een rollator... En het midden van de bus is ook bewerkt, is wazig en een stuk van de bus hangt over de stoep heen...
En zie ik daar ook nog reflecties in de ramen?
Maar geen idee wat daar nu echt gebeurd is...![]()
Ik kan het nog dus
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
leuk topic
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
Forum Opties Forumhop: Hop naar: