We gaan kijken....quote:Op vrijdag 10 april 2015 23:36 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Thanks...
Ik vond jouw inzending best leuk, geeft een stevige knal als die zo'n tennisbal stuk bijt...![]()
Kan je iets met de nieuwe opdracht?
Misschien iets verlengen dan?quote:Op maandag 13 april 2015 21:11 schreef Osvaldo2 het volgende:
Minder dan 24 uur te gaan en pas 1 inzending binnen... Tja...
Dat is een leuke!!!quote:Op maandag 13 april 2015 21:23 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Misschien iets verlengen dan?
Ik heb de mijne net ingestuurd...
Niet vergeten hoor!quote:Op zaterdag 11 april 2015 00:14 schreef Nattekat het volgende:
NIET VERGETEN NIET VERGETEN NIET VERGETEN![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 15 april 2015 23:33 schreef Osvaldo2 het volgende:
Gelijke stand voor de eerste plaats... Dus er moeten nog wat stemmen bij om deze strijd te beslissen...
Oef, deze vind ik best wel een moeilijke... Maar ik probeer wat te verzinnen,,,quote:Op donderdag 16 april 2015 21:49 schreef 44rdbei het volgende:
De nieuwe opdracht:
[ afbeelding ]
Inleveren bij mij via PM.
Deadline maandagavond om 20:00.
succes
een beetje wel, maar Je kan er wel alle kanten mee op denk ik.quote:Op donderdag 16 april 2015 21:56 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Oef, deze vind ik best wel een moeilijke... Maar ik probeer wat te verzinnen,,,
FF brainstormenquote:Op donderdag 16 april 2015 21:49 schreef 44rdbei het volgende:
De nieuwe opdracht:
[ afbeelding ]
succes
quote:Op donderdag 16 april 2015 21:49 schreef 44rdbei het volgende:
De nieuwe opdracht:
[ afbeelding ]
succes
tot woensdag 20:00 danquote:Op maandag 20 april 2015 21:02 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Oké, anders ff een paar dagen verlengen.
Nee, maar 2 schiet niet op... Wacht maar tot woensdag, wie weet is er dan nog wat bijgekomen...quote:Op maandag 20 april 2015 21:57 schreef 44rdbei het volgende:
ik kan hem ook vanavond al posten.
de mijne meegerekend hebben we er dan 2.....
Ik ga vanavond proberen om iets te maken, dus ik verwacht een matige soep!quote:Op maandag 20 april 2015 22:01 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Nee, maar 2 schiet niet op... Wacht maar tot woensdag, wie weet is er dan nog wat bijgekomen...
En is het wat geworden?quote:Op dinsdag 21 april 2015 19:27 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Ik ga vanavond proberen om iets te maken, dus ik verwacht een matige soep!
Matige soep maak je in twee minuten:quote:Op dinsdag 21 april 2015 19:27 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Ik ga vanavond proberen om iets te maken, dus ik verwacht een matige soep!
quote:
Tja, iedereen heeft het druk vandaag de dag, niets aan te doen... Toch jammer, dit was best een leuk topic... Maar zonder inzendingen houdt het op, helaas...quote:Op woensdag 22 april 2015 23:24 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Helaas kon ik niks meer verzinnen.
Ben ook net thuis van het werk.
Misschien moeten we maar een korte pauze inlassen voor deze reeks.quote:Op woensdag 22 april 2015 23:38 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
[..]
Tja, iedereen heeft het druk vandaag de dag, niets aan te doen... Toch jammer, dit was best een leuk topic... Maar zonder inzendingen houdt het op, helaas...
Ja, dat lijkt mij bijna onvermijdelijk. Alleen ben ik bang dat die korte pauze heel lang gaat worden...quote:Op woensdag 22 april 2015 23:43 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Misschien moeten we maar een korte pauze inlassen voor deze reeks.
Ik denk dat het wel weer goedkomt zodra de zomer aanbreekt, toen de 2014 editie begon was het augustus en toen liep het lekker.quote:Op woensdag 22 april 2015 23:53 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt mij bijna onvermijdelijk. Alleen ben ik bang dat die korte pauze heel lang gaat worden...
Ik herinner me nog paint-topics die tot 4 delen gingen, paint na paint na paint...
Maar die tijden zijn helaas voorbij, zo jammer...
Ik zoek bijna elke dag naar leuk paint materiaal.quote:Op woensdag 22 april 2015 23:53 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt mij bijna onvermijdelijk. Alleen ben ik bang dat die korte pauze heel lang gaat worden...
Ik herinner me nog paint-topics die tot 4 delen gingen, paint na paint na paint...
Maar die tijden zijn helaas voorbij, zo jammer...
Zat ik ook aan te denken. Op enkele losse shopjes na heb ik momenteel er ff helemaal geen zin meer in. Dat komt op den duur uiteraard wel weer terug, maar het voelt bijna als een soort verplichting om steeds weer een ronde mee te doen. Misschien eerst weer een paar gewone painttopics met een bepaald onderwerp.quote:Op woensdag 22 april 2015 23:43 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Misschien moeten we maar een korte pauze inlassen voor deze reeks.
Ik zie mijn naam doorgestreept en meteen daaronder R.I.P.... Ik schrok er van, even dacht ik dat ik overleden was...quote:Op vrijdag 24 april 2015 08:59 schreef 44rdbei het volgende:
Osvaldo2 is de nieuwe battlemaster.
R.I.P.
quote:Op vrijdag 24 april 2015 20:03 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Ik zie mijn naam doorgestreept en meteen daaronder R.I.P.... Ik schrok er van, even dacht ik dat ik overleden was...
quote:Op vrijdag 24 april 2015 20:03 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Ik zie mijn naam doorgestreept en meteen daaronder R.I.P.... Ik schrok er van, even dacht ik dat ik overleden was...
Moeilijk... Maar links voor het gebouw stond iemand met een rollator... En het midden van de bus is ook bewerkt, is wazig en een stuk van de bus hangt over de stoep heen...quote:Op vrijdag 29 mei 2015 17:34 schreef Nattekat het volgende:
Kutkick om de paintskills levend te houden; wat heb ik uit het plaatje gesoept, waar is dat gebeurd en wat werd geblokkeerd?
[ afbeelding ]
Sommige imperfecties expres erin gelaten als hint
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 19:56 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Moeilijk... Maar links voor het gebouw stond iemand met een rollator... En het midden van de bus is ook bewerkt, is wazig en een stuk van de bus hangt over de stoep heen...
En zie ik daar ook nog reflecties in de ramen?
Maar geen idee wat daar nu echt gebeurd is...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |