quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:58 schreef HeaN82 het volgende:
[info]Stemmen kan nog tot morgen +/- 20.00 uur....[/info]
MED / Oerbeerquote:Op woensdag 1 april 2015 00:04 schreef Osvaldo2 het volgende:
Gaan die modjes hier opeens allemaal met van die blauwe info-balken lopen patsen...![]()
Ik moet ook maar eens modje worden...![]()
Nee, was maar een geintje, vandaar ook die nee schuddende smiley... Heb ik ook helemaal de tijd niet voor...quote:
Is maar een mythe, ik ben nog drukker geweest met een stormlooptopic in NWS dan al die tijd in EXAquote:Op woensdag 1 april 2015 00:20 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Nee, was maar een geintje, vandaar ook die nee schuddende smiley... Heb ik ook helemaal de tijd niet voor...
Nee, is ook niet echt iets voor mij. Een tijd geleden was er vraag om een apart paint-subforum te starten. Daar had ik dan nog wel interesse voor gehad...quote:Op woensdag 1 april 2015 00:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is maar een mythe, ik ben nog drukker geweest met een stormlooptopic in NWS dan al die tijd in EXA
Kijken of we iets kunnen verzinnen.quote:Op donderdag 2 april 2015 19:58 schreef GekkePoes het volgende:
Ok, Nieuwe ronde![]()
[ afbeelding ]
Ik zal de deadline zetten op .Maandag om 20:00
Plaatjes via de PM insturen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Photoshop your own reality...
Prima!quote:Op vrijdag 3 april 2015 22:32 schreef GekkePoes het volgende:
Het zal wel een keer leuk zijn als we 10 inzendingen hebben
Misschien dat tijdens de pasen heel veel mensen vrij hebben. Zal ik de deadline maar op dinsdag zetten vanwege pasen.?
Leuke UIquote:Op zondag 5 april 2015 23:35 schreef GekkePoes het volgende:
nog maar 3 inzendingen, daar mag nog meer bij
ja is prima, maakt niet zoveel uit.quote:Op donderdag 9 april 2015 23:39 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Zullen morgenavond 20.00 uur maar doen?
3 dagen is toch de termijn?quote:Op donderdag 9 april 2015 23:39 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Zullen morgenavond 20.00 uur maar doen?
ik dacht dat de termijn 2 dagen was...quote:Op vrijdag 10 april 2015 09:40 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
3 dagen is toch de termijn?
(maar de uitslag is al bijna duidelijk)
Thanks...quote:Op vrijdag 10 april 2015 23:17 schreef 44rdbei het volgende:
Gefeliciteerd Osvaldo![]()
Mijn inzending was treurig.
Ik verwacht het wel...quote:Op vrijdag 10 april 2015 23:36 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Thanks...
Ik vond jouw inzending best leuk, geeft een stevige knal als die zo'n tennisbal stuk bijt...![]()
Kan je iets met de nieuwe opdracht?
We gaan kijken....quote:Op vrijdag 10 april 2015 23:36 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Thanks...
Ik vond jouw inzending best leuk, geeft een stevige knal als die zo'n tennisbal stuk bijt...![]()
Kan je iets met de nieuwe opdracht?
Misschien iets verlengen dan?quote:Op maandag 13 april 2015 21:11 schreef Osvaldo2 het volgende:
Minder dan 24 uur te gaan en pas 1 inzending binnen... Tja...
Dat is een leuke!!!quote:Op maandag 13 april 2015 21:23 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Misschien iets verlengen dan?
Ik heb de mijne net ingestuurd...
Niet vergeten hoor!quote:Op zaterdag 11 april 2015 00:14 schreef Nattekat het volgende:
NIET VERGETEN NIET VERGETEN NIET VERGETEN![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 15 april 2015 23:33 schreef Osvaldo2 het volgende:
Gelijke stand voor de eerste plaats... Dus er moeten nog wat stemmen bij om deze strijd te beslissen...
Oef, deze vind ik best wel een moeilijke... Maar ik probeer wat te verzinnen,,,quote:Op donderdag 16 april 2015 21:49 schreef 44rdbei het volgende:
De nieuwe opdracht:
[ afbeelding ]
Inleveren bij mij via PM.
Deadline maandagavond om 20:00.
succes
een beetje wel, maar Je kan er wel alle kanten mee op denk ik.quote:Op donderdag 16 april 2015 21:56 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Oef, deze vind ik best wel een moeilijke... Maar ik probeer wat te verzinnen,,,
FF brainstormenquote:Op donderdag 16 april 2015 21:49 schreef 44rdbei het volgende:
De nieuwe opdracht:
[ afbeelding ]
succes
quote:Op donderdag 16 april 2015 21:49 schreef 44rdbei het volgende:
De nieuwe opdracht:
[ afbeelding ]
succes
tot woensdag 20:00 danquote:Op maandag 20 april 2015 21:02 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Oké, anders ff een paar dagen verlengen.
Nee, maar 2 schiet niet op... Wacht maar tot woensdag, wie weet is er dan nog wat bijgekomen...quote:Op maandag 20 april 2015 21:57 schreef 44rdbei het volgende:
ik kan hem ook vanavond al posten.
de mijne meegerekend hebben we er dan 2.....
Ik ga vanavond proberen om iets te maken, dus ik verwacht een matige soep!quote:Op maandag 20 april 2015 22:01 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Nee, maar 2 schiet niet op... Wacht maar tot woensdag, wie weet is er dan nog wat bijgekomen...
En is het wat geworden?quote:Op dinsdag 21 april 2015 19:27 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Ik ga vanavond proberen om iets te maken, dus ik verwacht een matige soep!
Matige soep maak je in twee minuten:quote:Op dinsdag 21 april 2015 19:27 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Ik ga vanavond proberen om iets te maken, dus ik verwacht een matige soep!
quote:
Tja, iedereen heeft het druk vandaag de dag, niets aan te doen... Toch jammer, dit was best een leuk topic... Maar zonder inzendingen houdt het op, helaas...quote:Op woensdag 22 april 2015 23:24 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Helaas kon ik niks meer verzinnen.
Ben ook net thuis van het werk.
Misschien moeten we maar een korte pauze inlassen voor deze reeks.quote:Op woensdag 22 april 2015 23:38 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
[..]
Tja, iedereen heeft het druk vandaag de dag, niets aan te doen... Toch jammer, dit was best een leuk topic... Maar zonder inzendingen houdt het op, helaas...
Ja, dat lijkt mij bijna onvermijdelijk. Alleen ben ik bang dat die korte pauze heel lang gaat worden...quote:Op woensdag 22 april 2015 23:43 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Misschien moeten we maar een korte pauze inlassen voor deze reeks.
Ik denk dat het wel weer goedkomt zodra de zomer aanbreekt, toen de 2014 editie begon was het augustus en toen liep het lekker.quote:Op woensdag 22 april 2015 23:53 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt mij bijna onvermijdelijk. Alleen ben ik bang dat die korte pauze heel lang gaat worden...
Ik herinner me nog paint-topics die tot 4 delen gingen, paint na paint na paint...
Maar die tijden zijn helaas voorbij, zo jammer...
Ik zoek bijna elke dag naar leuk paint materiaal.quote:Op woensdag 22 april 2015 23:53 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt mij bijna onvermijdelijk. Alleen ben ik bang dat die korte pauze heel lang gaat worden...
Ik herinner me nog paint-topics die tot 4 delen gingen, paint na paint na paint...
Maar die tijden zijn helaas voorbij, zo jammer...
Zat ik ook aan te denken. Op enkele losse shopjes na heb ik momenteel er ff helemaal geen zin meer in. Dat komt op den duur uiteraard wel weer terug, maar het voelt bijna als een soort verplichting om steeds weer een ronde mee te doen. Misschien eerst weer een paar gewone painttopics met een bepaald onderwerp.quote:Op woensdag 22 april 2015 23:43 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Misschien moeten we maar een korte pauze inlassen voor deze reeks.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |